Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Електричні побутові прилади» – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 39710000-2 (холодильники, мікрохвильові печі, електрочайники, пилососи)
Очікувана вартість
91 008,00 UAH
UA-2023-11-01-003113-a a58f7523846449be96c3cd623ee33646
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чешко Ольга Федорівна

380442293081 olgachesko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський геріатричний пансіонат
Код ЄДРПОУ: 21462905
Місцезнаходження: 03179, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Бударіна, будинок 11
Контактна особа: Чешко Ольга Федорівна
380442293081
olgachesko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 листопада 2023 10:51
Звернення за роз’ясненнями: до 07 листопада 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 листопада 2023 00:00
Очікувана вартість: 91 008,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 455,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Холодильник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, Київська область, Київ, вулиця Бударіна, будинок 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2023
ДК 021:2015: 39711130-9 — Холодильники
10 штуки
Мікрохвильова піч
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, Київська область, Київ, вулиця Бударіна, будинок 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2023
ДК 021:2015: 39711362-4 — Мікрохвильові печі
21 штуки
Електрочайники
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, Київська область, Київ, вулиця Бударіна, будинок 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2023
ДК 021:2015: 39711320-8 — Електричні чаєварки
4 штуки
Пилососи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, Київська область, Київ, вулиця Бударіна, будинок 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2023
ДК 021:2015: 39713430-6 — Пилососи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 листопада 2023 10:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2023 10:52
Проєкт договору.docx
01 листопада 2023 10:52
Оголошення.docx
01 листопада 2023 10:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2023 10:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2023 10:52
Проєкт договору.docx
01 листопада 2023 10:52
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

зміни до проекту договору
Дата подання: 06 листопада 2023 16:17
Дата відповіді: 08 листопада 2023 11:13
шановнйи Замовнику , Ознайомившись з проектом Договору, що доданий до Тендерної документації, просимо розглянути можливість внесення наступних змін до проекту Договору, а саме: Редакція Замовника Запропоновані зміни 6.3.3. Дотримуватись не перевищення середньо – ринкових споживчих (роздрібних) цін за одиницю товару, за даними Державної служби статистики України та/або підтверджуючого документу з Торгово-промислової палати України або іншого компетентного органу. Дотримуватись сезонності постачання товару 6.3.3 видалити з тексту Договору 7.5. У разі поставки товару технічні, якісні та кількісні характеристики якого не відповідають умовам визначеним в Договорі, Постачальник зобов’язаний сплатити штраф у розмірі 5% від ціни договору та замінити неякісний товар на протязі 3 робочих днів з дня виявлення недоліків або з дня отримання відповідного повідомлення про виявлення недоліків. 7.5. У разі поставки товару технічні, якісні та кількісні характеристики якого не відповідають умовам визначеним в Договорі, Постачальник зобов’язаний сплатити штраф у розмірі 5% від ціни договору, якщо не замінить дефектний товар протягом 3 робочих днів з дня отримання відповідного повідомлення про виявлення недоліків. 7.6. У разі несвоєчасної заміни неякісного товару, Постачальник сплачує штраф у розмірі 5% від ціни договору за кожний день затримки заміни товару. 7.6 видалити з тексту Договору 7.9. У разі невиконання або неналежного виконання зобов’язань Постачальником, він сплачує на користь Замовника штрафні санкції, передбачені ст. 231 Господарського кодексу України. 7.9 видалити з тексту Договору
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни в проект договору

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-11-01-003113-a.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "БУДПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:24267110
Дата подання: 06 листопада 2023 16:49
щодо надання Сертифікат на Систему управління якістю ISO 50001:2018. Вимоги та настанова щодо використання (ISO 50001:2018, IDT) та ISO 45001:2018 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT), видані на ім’я Учасника.
Звертаємо вашу увагу, що стандарт SO 45001:2018, IDT розроблений для компаній експортерів, будівельних компаній та виробників продукції, діяльність яких не стосується поставки товарів, що є предметом даної закупівлі.
Просимо видалити таку вимогу з Додатку №2 до оголошення про закупівлю.
Ця ж вимога стосується і Міжнародного стандарту ISO 50001:2018 «Системи енергетичного менеджменту», яки йне має відношення до предмету закупівлі
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 08 листопада 2023 16:14
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства
Документи:
08 листопада 2023 16:26
Електронний підпис
08 листопада 2023 16:25
Протокол скасуванняpdf.pdf