Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Вебсайт: | http://ukrposhta.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Контактна особа: |
Лой Людмила Григорівна 380677971798 loi-lh@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 жовтня 2023 17:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 листопада 2023 23:00 |
Початок аукціону: | 10 листопада 2023 14:00 |
Початок аукціону: | 10 листопада 2023 14:00 |
Очікувана вартість: | 65 718 840,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 328 594,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії у вигляді електронного документа за примірною формою, передбаченою розділом ХІІІ цієї тендерної документації не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку 1 цієї тендерної документації. Відповідно до умов Договору, розмір банківської гарантії становить 1 % від ціни Договору. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в МЮУ 13.01.2005 за №41/10321. Гарантія має бути безвідкличною та безумовною. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, банківські реквізити Замовника детально визначені в пункті 6 розділу VI тендерної документації та у відповідному розділі договору про закупівлю, проєкт якого наведений в Додатку 1 до цієї тендерної документації. На момент подання тендерних пропозицій від учасників не вимагається надання забезпечення виконання договору у складі тендерної пропозиції. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64210000-1: Послуги телефонного зв’язку та передачі даних
Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації, Замовник оплачує надані Послуги Виконавцю до 20 числа місяця, наступного за Звітним періодом, на підставі належним чином оформлених первинних документів (Акту приймання-передачі наданих послуг) та за умови надання деталізованого звіту та реєстрації до дати платежу належним чином складеної податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 жовтня 2023 17:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 жовтня 2023 17:19 |
ТД ВТ з Особливостями_Передача повідомлень.docx | |
31 жовтня 2023 17:19 |
ТД ВТ з Особливостями_Передача повідомлень.docx.p7s | |
31 жовтня 2023 17:19 |
Додаток 1 до ТД. Проєкт договору.Передача повідомлень.docx | |
31 жовтня 2023 17:19 |
Додаток 1 до ТД. Проєкт договору.Передача повідомлень.docx.p7s |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1. Вимога п. 2.8 Технічної специфікації передбачає, що оплата здійснюється один раз, тільки за доставку повідомлення одним із каналів зв'язку.
2. Виконання п.1.11 Додатку №1 до «Технічні положення» Технічної Специфікації щодо блокування дублікатів Повідомлень є обов'язковим. Цей пункт є аргументом для Виконавця при контролі SLA доставки повідомлень, та убезпечує Виконавця від блокувань зі сторони мобільних операторів за підозру у спам розсилках.
3. В Описі обміну повідомленнями між Замовником і Виконавцем, що наведений в Додатку №1 до «Технічні положення» Технічної Специфікації, вказаний синтаксис та формат розроблений в АТ Укрпошта, тому Учасник повинен доопрацьовувати свої сервіси, згідно наданого Замовником формату.
4. В розділі 3 Додатку №1 до «Технічні положення» Технічної Специфікації вказаний мінімально достатній перелік статусів доставки повідомлень. Кожен Виконавець може надавати додаткові статуси, що несуть уточнюючу інформацію до "основного" статусу. Порядок погодження додаткових статусів визначається після укладання договору.
Вимоги про усунення порушення
Проєктом Договору, опублікованим Замовником у складі тендерної документації, не передбачена важлива для нашої Компанії гарантія, а саме право на призупинення надання Послуг Виконавцем у разі вичерпання ціни Договору, яка буде визначена у Таблиці № 1 Додатку № 1 до Договору.
У зв’язку з цим, просимо:
1. Доповнити проєкт Договору пунктом 5.4 та викласти його у такій редакції:
«5.4. Виконавець має право без попередження призупинити надання Послуг, в тому числі заблокувати передачу Повідомлень для Користувачів на Електронні комунікаційні мережі Операторів, у разі вичерпання ціни Договору, визначеної Додатком № 1 до Договору, а Замовник не має права вимагати ніякої компенсації за період такого призупинення. Призупинення надання Послуг не звільняє Замовника від оплати боргу за надані Виконавцем Послуги та застосування штрафних санкцій відповідно до умов Договору.».
2. Внести зміни до п. 11.1 проєкту Договору та викласти його в наступній редакції:
«11.1. Цей Договір набуває юридичної сили з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін, підписи яких скріплені відбитками печаток Сторін, та діє по «31» грудня 2024 р. включно, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором, але не пізніше, ніж до дати повного вичерпання ціни Договору, яка зазначена у Додатку № 1 до Договору. В разі, якщо ціна Договору, яка зазначена у Додатку № 1 до Договору, повністю вичерпалася, то строк дії Договору припиняє свою дію з дати повного вичерпання відповідної ціни Договору.».
Зазначені вище пропозиції обумовлені таким.
Відповідно до п. 6 ч. 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) договір про закупівлю — господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
Відповідно до ч. 1 ст. 41 Закону та п. 17 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ від «12» жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону та Особливостей.
Відповідно до ч. 2 ст. 4 ГК України, особливості регулювання майнових відносин суб'єктів господарювання визначаються цим Кодексом. Абз. 2 ч. 1 ст. 175 ГК України встановлено, що майнові зобов'язання, які виникають між учасниками господарських відносин, регулюються Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом. Так, ч. 1 ст. 1 ЦК України визначено, що цивільним законодавством регулюються особисті немайнові та майнові відносини (цивільні відносини), засновані на юридичній рівності, вільному волевиявленні, майновій самостійності їх учасників.
Свобода договору пунктом 3 частини 1 ст. 3 ЦК України визначена засадою цивільного законодавства. Водночас, частиною 1 ст. 627 ЦК України визначено, що сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Згідно з ч. 1 ст. 126 ЦК України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.
Стаття 629 ЦК України передбачає, що договір є обов’язковим для виконання сторонами.
Частиною 1 ст. 628 ЦК України визначено, що зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства.
У відповідності з ч. 3 ст. 180 ГК України при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
Згідно з ч. 1 ст. 651 ЦК України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.
Відповідно до статті 188 ГК України зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором.
За результатами тендеру, сторони укладатимуть господарсько-правовий договір про надання послуг. Оскільки договір є домовленістю, і всі сторони повинні досягнути згоди стосовно його умов до його підписання та набрання ним чинності, просимо прийняти нашу пропозицію та доповнити проєкт Договору пунктом 5.4 у зазначеній вище запропонованій редакції, та викласти п. 11.1 проєкту Договору у зазначеній вище запропонованій редакції.
В іншому випадку ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ щодо порушення прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право та наші законні інтереси як учасника даної закупівлі.
Відповідно до ч.1, ст.5 Закону - Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до п. 54 Особливостей Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
За результатами розгляду вимоги UA-2023-10-31-010793-a.c1 встановлено наступне:
1. Доповнення п. 5.4. проєкту Договору не вбачається доцільним з огляду на наступне:
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг. З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – постанова № 1178, Особливості).
Згідно з пунктом 6 частини першої статті 1 Закону договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
Статтею 638 Цивільного кодексу України (далі- ЦКУ) встановлено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Пунктами 2 і 3 статті 180 Господарського кодексу України (далі - ГКУ) визначено, що господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
При цьому відповідно до частини першої статті 651 ЦКУ зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.
Відповідно до ст. 180 ГКУ ціна договору є його істотною умовою.
Відповідно до п. 4.1. проєкту Договору Ціна Договору складається з сумарної вартості фактично наданих Послуг за Договором відповідно до підписаних Сторонами Актів приймання-передачі наданих послуг та не може перевищувати загальну вартість Послуг, визначену в Додатку № 1 до Договору.
Кількість одиниць Послуг, ціна за одиницю Послуг та загальна вартість Послуг визначаються Додатком №1 до Договору.
Відповідно до п. 6.6. проєкту Договору Виконавець готує Акт приймання-передачі наданих Послуг на основі статистичних даних Виконавця.
Кількість наданих Послуг у той чи інший звітний період визначається Виконавцем, а отже Виконавець здійснює контроль за дотриманням кількісних показників за Договором під час надання Послуг.
Таким чином, надання Послуг Виконавцем не може вийти за межі Ціни Договору, і у разі вичерпання Ціни Договору надання Послуг Виконавцем має бути припинено та підтверджено наданням Замовнику Виконавцем Акту приймання-передачі наданих Послуг складеного на основі статистичних даних останнього.
2. Вважаємо, що внесення змін до п. 11.11. проєкту Договору зменшує можливості сторін Договору з огляду на наступне.
Пункт 19 Особливостей передбачає, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку, зокрема, підпункт 8: зміни умов у зв’язку із застосуванням положень ч. 6 ст. 41 Закону.
Так, ч. 6 ст. 41 Закону встановлює, що дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Отже, і Закон, і Особливості, передбачають можливість внесення змін до договору про закупівлю у вигляді продовження його строку, а також у вигляді збільшення обсягу такого договору.
Таким чином, встановлюючи строк дії Договору до повного вичерпання Ціни Договору сторони позбавляють себе можливості продовжити строк дії договору на наступний рік на строк, достатній для проведення Замовником нової процедури закупівлі/спрощеної закупівлі таких самих послуг на початку наступного року.
3. Доповнення проєкту Договору п. 5.4. одночасно з запропонованою редакцією п. 11.1. проєкту Договору суперечить один одному з огляду на те, що закінчення строку дії Договору датою повного вичерпання Ціни Договору не може тягнути за собою призупинення надання Послуг за Договором, оскільки одночасно із закінченням строку дії Договору надання Послуг припиняється.
З огляду на зазначене вище відсутні підстави для внесення запропонованих змін до Проєкту договору
Пунктом 5.1.3 проєкту Договору, опублікованого Замовником у складі тендерної документації, передбачено, що якщо у терміни, встановлені Договором для оплати наданих Послуг, не буде зареєстровано податкову накладну в Єдиному реєстрі податкових накладних або Виконавець зареєструє податкову накладну, складену з порушенням діючого порядку її заповнення, оплата за надані Послуги здійснюється Замовником на умовах, визначених Договором, у розмірі 80 (вісімдесят) відсотків від вартості наданих Послуг. При цьому, оплата залишкової суми у розмірі 20 (двадцять) відсотків від вартості наданих Послуг здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів від дати реєстрації Виконавцем усіх належним чином оформлених податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до Податкового кодексу України. Визначено також, що Сторони погодили, що затримка оплати вартості отриманих Послуг у випадках, передбачених цим пунктом Договору, не є порушенням Замовником своїх зобов’язань за Договором.
Зазначений вище пункт проєкту Договору просимо доповнити підпунктом 5.1.3.1 та викласти його у такій редакції:
«5.1.3.1. Умови п. 5.1.3 Договору не застосовуються в разі, якщо нереєстрація податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних або реєстрація податкової накладної з порушенням діючого порядку її заповнення сталася не з вини Виконавця та/або внаслідок настання будь-яких обставин, що не залежать від Виконавця та перебувають поза зоною його контролю, зокрема, але не обмежуючись:
а) у разі відсутності електроенергії на будь-якому обладнанні, що задіяне для реєстрації податкових накладних, як з боку Виконавця, так і з боку Державної податкової служби України;
б) через настання будь-яких обставин, що обмежують та/або повністю унеможливлюють реєстрацію відповідних податкових накладних з боку Виконавця (наприклад, оголошення повітряної тривоги, знищення об’єктів критичної інфраструктури, ракетна атака, тощо);
в) у разі зміни будь-яких реквізитів Замовника, що можуть безпосередньо та/або опосередковано вплинути на виконання зобов’язань покладених на Виконавця з реєстрації податкових накладних, без завчасного повідомлення про такі зміни Виконавця за 10 (десять) робочих днів до моменту проведення реєстрації таких податкових накладних;
г) у разі відсутності доступу Виконавця до системи реєстрації податкових накладних;
д) у разі виникнення будь-яких подій на стороні Державної податкової служби України, які перешкоджають належній своєчасної реєстрації податкових накладних, в тому числі, що знаходяться поза зоною контролю державного органу (викликані хакерськими атаками на відповідне програмне забезпечення та/або іншим впливом на елементи інфраструктури Державної податкової служби України);
є) у разі настання будь-яких інших обставин, що не залежать від Виконавця та перебувають поза зоною її контролю.».
Окрім цього, в продовження вимоги, зазначеної вище, просимо видалити з проєкту Договору п. 8.6 Договору.
Зазначені вище пропозиції обумовлені таким.
Відповідно до п. 6 ч. 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) договір про закупівлю — господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
Відповідно до ч. 1 ст. 41 Закону та п. 17 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ від «12» жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону та Особливостей.
Відповідно до ч. 2 ст. 4 ГК України, особливості регулювання майнових відносин суб'єктів господарювання визначаються цим Кодексом. Абз. 2 ч. 1 ст. 175 ГК України встановлено, що майнові зобов'язання, які виникають між учасниками господарських відносин, регулюються Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом. Так, ч. 1 ст. 1 ЦК України визначено, що цивільним законодавством регулюються особисті немайнові та майнові відносини (цивільні відносини), засновані на юридичній рівності, вільному волевиявленні, майновій самостійності їх учасників.
Свобода договору пунктом 3 частини 1 ст. 3 ЦК України визначена засадою цивільного законодавства. Водночас, частиною 1 ст. 627 ЦК України визначено, що сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Згідно з ч. 1 ст. 126 ЦК України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.
Стаття 629 ЦК України передбачає, що договір є обов’язковим для виконання сторонами.
Частиною 1 ст. 628 ЦК України визначено, що зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства.
Згідно з ч. 1 ст. 651 ЦК України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.
Відповідно до статті 188 ГК України зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором.
За результатами тендеру, сторони укладатимуть господарсько-правовий договір про надання послуг. Оскільки договір є домовленістю, і всі сторони повинні досягнути згоди стосовно його умов до його підписання та набрання ним чинності, просимо прийняти нашу пропозицію та доповнити проєкт Договору підпунктом 5.1.3.1 у зазначеній вище запропонованій редакції, одночасно видаливши пункт 8.6 з проєкту Договору.
В іншому випадку ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ щодо порушення прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право та наші законні інтереси як учасника даної закупівлі.
Відповідно до ч.1, ст.5 Закону - Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до п. 54 Особливостей Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
За результатами розгляду вимоги UA-2023-10-31-010793-a.a2 встановлено наступне:
П. 5.3.1. проєкту Договору передбачено, що якщо у терміни, встановлені Договором для оплати наданих Послуг, не буде зареєстровано податкову накладну в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) або Виконавець зареєструє податкову накладну, складену з порушенням діючого порядку її заповнення, оплата за надані Послуги здійснюється Замовником на умовах, визначених Договором, у розмірі 80 (вісімдесят) відсотків від вартості наданих Послуг.
Оплата залишкової суми у розмірі 20 (двадцять) відсотків від вартості наданих Послуг здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів від дати реєстрації Виконавцем усіх належним чином оформлених податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до Податкового кодексу України.
Вимоги щодо доповнення проєкту Договору п. 5.1.3.1. та видалення п. 8.6. проєкту Договору створюють ризики для Замовника з огляду на наступне.
За положеннями п. 201.10 ПКУ при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний надати покупцю податкову накладну та зареєструвати її в ЄРПН. Відсутність факту реєстрації платником податку - продавцем товарів/послуг податкових накладних в ЄРПН та/або порушення порядку заповнення податкової накладної не дає права покупцю на включення сум податку на додану вартість до податкового кредиту та не звільняє продавця від обов'язку включення суми ПДВ, вказаної в податковій накладній, до суми податкових зобов'язань за відповідний звітний період.
Відтак, однією із умов формування податкового кредиту покупцем є факт реєстрації платником податку - продавцем товарів/послуг податкових накладних в ЄРПН. Відсутність такої реєстрації виключає можливість формування податкового кредиту за такою податковою накладною.
Отже, є беззаперечним той факт, що на Виконавця покладено обов'язок здійснювати реєстрацію податкових накладних в ЄРПН.
Загальні норми щодо термінів реєстрації податкових накладних в ЄРПН установлено в п. 201.10 ПКУ. Зокрема, реєстрацію податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних в ЄРПН потрібно здійснювати з урахуванням граничних строків:
– для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, – до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому їх складено;
– для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, складених із 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, – до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, у якому їх складено;
– для зведених податкових накладних та/або розрахунків коригування до таких зведених податкових накладних, складених за операціями, визначеними п. п. 198.5 ПКУ та 199.1 ПКУ, – протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем місяця, у якому їх складено;
– для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача – платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, – протягом 15 календарних днів із дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем).
Разом з цим, на період до припинення або скасування воєнного, надзвичайного стану, платник ПДВ може зареєструвати в ЄРПН податкову накладну / розрахунок коригування у вихідний день, на який припадає граничний строк реєстрації в ЄРПН податкових накладних та/або розрахунків коригування.
Таким чином, зазначаємо, що Замовник не відмовляється від оплати Послуг наданих Виконавцем за Договором, але з метою страхування своїх податкових ризиків, передбачає застосування п. 5.3.1.проєкту Договору у разі не здійснення Виконавцем реєстрації податкової накладної в ЄРПН. А саме, у разі не здійснення Виконавцем реєстрації податкової накладної в ЄРПН, Замовник позбавляється можливості отримати податковий кредит, розмір якого (20%) відповідає розміру утриманої Замовником залишкової суми вартості наданих Послуг, визначеної п. 5.3.1. проєкту Договору.
В той же час зазначаємо, перелік обставин, викладених у запропонованому п. 5.1.3.1. до проєкту Договору, не можуть бути підставами не застосування умов п. 5.3.1. та видалення п. 8.6. проєкту Договору, оскільки настання цих обставин не звільняє Виконавця від обов’язку зареєструвати податкову накладну в майбутньому. У разі виникнення обставин, викладених у запропонованому п. 5.1.3.1. до проєкту Договору, що послугували затримці реєстрації податкової накладної Виконавцем, Замовником буде сплачено 80 відсотків від вартості наданих Послуг у терміни, встановлені проєктом Договору. Залишкові 20 % від вартості наданих Послуг будуть сплачені Замовником в обов’язковому порядку після здійснення реєстрації податкової накладної в ЄРПН.
В той же час, п. 8.6. проєкту Договору встановлює відповідальність Виконавця у разі понесення Замовником збитків в результаті будь-яких дій чи бездіяльності Виконавця, які мають бути підтверджені судовим рішенням апеляційної інстанції, яке набрало законної сили.
Відповідно до ст. 193 ГКУ, суб’єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов’язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов’язання — відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться.
Ч. 1 ст. 217 ГКУ встановлено, що господарськими санкціями визнаються заходи впливу на правопорушника у сфері господарювання, в результаті застосування яких для нього настають несприятливі економічні та/або правові наслідки.
Ст. 617 ЦКУ, а також ст. 218 ГКУ передбачено можливість звільнення від відповідальності за порушення зобов’язання, якщо сторона договору доведе, що таке порушення сталося внаслідок випадку або дії непереборної сили (форс-мажору), тобто надзвичайних і невідворотних обставин.
Отже, звільнення Виконавця від відповідальності, викладених у п. 8.6. у разі виникнення обставин, викладених у запропонованому п. 5.1.3.1. проєкту Договору можливе на підставі розділу 9 проєкту Договору «Обставини непереборної сили (форс-мажор)» та чинного законодавства України.
Враховуючи зазначене вище, відсутні підстави для внесення запропонованих змін до Проєкту договору
Пунктом 1 Розділу 5 Тендерної документації встановлено, що найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Умовами Тендрної документації не вноситься уточнень щодо оцінки пропозицій учасників, які використовують різні системи оподаткування, або щодо зазначення ПДВ учасниками при поданні цінових пропозицій.
Виходячи з узагальнюючих вимог встановлених Тендерною документацію можемо дійти до висновку, що пропозиції учасників, які мають статус платників ПДВ, порівнюються з пропозиціями без ПДВ від учасників, які не є платниками ПДВ. Такий метод оцінювання пропозицій учасників не відповідає умовам пункту 5 Розділу 1 Договору, яким встановлено, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Таким чином, встановлений в пункті 1 Розділу 5 Тендерної документації критерій оцінювання пропозицій ставить учасників, які є платником ПДВ, у гірші умови в порівнянні до учасників, які не є платниками ПДВ. Виходячи з цього, наведені вимоги Замовника не сприяють добросовісній конкуренції серед учасників, дискримінують учасників, та ставлять їх у нерівне становище.
Крім того, можливість застосування такого методу оцінювання не відповідає вимогам, поставленим Замовником до визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, так як для Замовника, який є платником ПДВ, співпраця з учасником, який також є платником ПДВ, має перевагу у вигляді податкового кредиту коштом ПДВ, сплаченого у складі ціни придбаних послуг. Отже, пропозиція учасника - платника ПДВ буде найбільш економічно вигідною для Замовника за рахунок податкового кредиту у порівнянні з пропозицією учасника - не платника ПДВ.
З урахуванням переваг у вигляді податкового кредиту, які отримує Замовник, крім того, на виконання умов пункту 5 Розділу 1 Тендерної документації учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм повинні брати участь у процедурі закупівлі на рівних умовах та до всіх учасників повинен бути застосований єдиний метод оцінювання, а саме оцінка загальної вартості послуг повинна здійснюватися без ПДВ.
Застосування різних умов оцінювання загальної вартості предмету закупівлі з боку Замовника є:
- неприпустимим та порушує базові засади здійснення економічної конкуренції суб’єктами господарювання;
- дискримінаційним та створює нерівні умови конкуренції для учасників процедури закупівлі, які є платниками ПДВ;
- таким, що не відповідає визначенню найбільш економічно вигідної пропозиції та призводить до значного підвищення цін пропозицій учасників та збільшення витрат Замовника.
Таким чином, прохання внести зміни до Тендерної документації, а саме щодо критеріїв та методики оцінки пропозицій, шляхом доповнення пункту 1 Розділу 5 Тендерної документації абзацом наступного змісту:
«У разі, якщо хоча б один із учасників не є платником ПДВ, цінові пропозиції наступних учасників також оцінюються без ПДВ».
Ми переконані, що внесення запропонованих змін до умов Тендерної документації надасть можливість взяти участь у процедурі закупівлі всім потенційним учасникам, що в свою чергу надасть змогу Замовнику здійснити закупівлю послуг максимально економно та ефективно. З урахуванням запропонованих змін Замовником не будуть порушуватися права та законні інтереси Виконавців та жодним чином не будуть порушені принципи здійснення закупівель.
З урахуванням вищевикладеного,
Просимо
1. Прийняти звернення до розгляду.
2. З метою усунення дискримінаційних умов, внести зміни до пункту 1 Розділу 5 Тендерної документації та доповнити його абзацом: «У разі, якщо хоча б один із учасників не є платником ПДВ, цінові пропозиції наступних учасників також оцінюються без ПДВ» на підставах, наведених в описовій частині цього звернення.
Відповідно до п. 54 Особливостей Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
За результатами розгляду вимоги UA-2023-10-31-010793-a.b3 встановлено наступне:
Відповідно до ч.1, ст.5 Закону - Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч.2, ст.5 Закону - Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
П.28 Особливостей передбачено, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою ст.22 Закону, зокрема інструкцію з підготовки тендерних пропозицій, перелік критеріїв оцінки та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію.
Відповідно до п.37 Особливостей оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою.
Оскільки предмет закупівлі є об`єктом оподаткування ПДВ, при визначенні ціни надання послуг, Замовник включив до неї передбачені законодавством податки й збори (ПДВ), відповідно, в оголошенні про закупівлю очікувана вартість предмета закупівлі визначена замовником із врахуванням ПДВ.
При здійсненні оцінки пропозицій учасників АТ «Укрпошта» буде використовуватись методика порівняння цін учасників, незалежно від того який режим оподаткування застосовується учасником. Різний підхід до оцінки учасників при розгляді тендерних пропозицій, які є або не є платниками ПДВ, буде дискримінаційним.
Аналогічна позиція викладена в постанові Верховного Суду від 28.04.2020 у справі №904/1143/19. Таким чином, у різних учасників можуть бути різні системи оподаткування і тендерні пропозиції подаються з урахуванням всіх податків та зборів, що мають бути сплачені, а не тільки ПДВ. Тому єдиним недискримінаційним підходом є порівняння загальних тендерних пропозицій будь-яких за системою оподаткування учасників. Крім того, вибір найбільш економічно вигідної пропозиції здійснює система закупівель Prozorro, а замовник лише перевіряє якість наданої тендерної пропозиції згідно з встановленими вимогами.
Тому для дотримання даних принципів та проведення процедури закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, Замовник оцінює пропозиції учасників, якщо один із них є платником податку на додану вартість, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково, за найнижчою ціною.
Отже, Замовник оцінює пропозиції учасників за показниками, зазначеними в загальній вартості пропозиції, тобто учасників-платників ПДВ з урахуванням ПДВ, а учасників не платників ПДВ без урахування ПДВ.
Також слід зауважити, що внесення змін в частині критерія оцінки призведе до необхідності змінити і очікувану вартість закупівлі на предмет виключення ПДВ, тобто зменшити її і проставити ознаку в оголошенні «Без ПДВ». Але внесення будь-яких змін до оголошення не передбачено чинним законодавством. Тобто внесення змін до критерію оцінки тендерних пропозицій також неможливо.
Разом з тим, якщо оцінка тендерних пропозицій буде проводитися без ПДВ, то при підписанні договору із платником ПДВ, Замовник вимушений буде до пропозиції учасника додати ПДВ. Існує потенційна адміністративна відповідальність за ч. 3 ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення за укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Крім того, автором вимоги не доведено та не підтверджено документально неможливість виконання вказаної умови тендерної документації або яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує його права. Отже, питання щодо (не)включення ПДВ, інших податків і зборів до очікуваної вартості предмета закупівлі віднесено виключно до компетенції замовника. З огляду на зазначене вище відсутні підстави для внесення запропонованих змін до Тендерної документації
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 листопада 2023 14:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ""ЦЕНТР ГЛОБАЛЬНИХ ПОВІДОМЛЕНЬ УКРАЇНА"" |
61 958 520,00
UAH з ПДВ
|
59 069 879,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕТЕРНАЛ ГРУП" |
65 520 000,00
UAH з ПДВ
|
59 069 880,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОМПАТЕЛ ЮКРЕЙН" |
61 371 352,80
UAH з ПДВ
|
59 719 770,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МОБІЗОН" |
65 056 000,00
UAH з ПДВ
|
63 368 668,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ""ЦЕНТР ГЛОБАЛЬНИХ ПОВІДОМЛЕНЬ УКРАЇНА"" #34487322 |
Переможець |
59 069 879,00
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2023 18:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 серпня 2024 15:16
|
DODATKOVA UHODA 2 DO DOHOVORU 241123-03E vid 27.11.2023_TsHPU.zip | укладений |
05 серпня 2024 15:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 липня 2024 11:40
|
Doc_Vchasno_Not_internal (GMSU).zip | зміни до договору |
22 липня 2024 11:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 червня 2024 13:07
|
Doc_Vchasno_Not_internal (2).zip | зміни до договору |
19 червня 2024 13:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 травня 2024 16:20
|
ЦГПУ_квітень2024.zip | зміни до договору |
20 травня 2024 16:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 квітня 2024 14:07
|
Doc_Vchasno (38).zip | зміни до договору |
18 квітня 2024 14:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 березня 2024 19:58
|
Doc_Vchasno (ЦГПУ).zip | зміни до договору |
18 березня 2024 19:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 березня 2024 20:08
|
DU 1 Dohovoru 241123-03E.zip | зміни до договору |
14 березня 2024 20:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 лютого 2024 14:09
|
ATUKRPOShTA_SAC_UD-24000044_31.01.2024_000007865.zip | зміни до договору |
19 лютого 2024 14:09
|
Електронний підпис | укладений |
28 листопада 2023 20:01
|
TOVTsHPU DOHOVIR 241123-03E.zip | укладений |
28 листопада 2023 19:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи, що зміна офіційного курсу НБУ гривні до Євро на дату складання Акту приймання-передачі наданих послуг за звітний (розрахунковий) період (останній календарний день звітного (розрахункового) періоду) по відношенню до відповідного офіційного курсу НБУ гривні до Євро на дату 31.10.2023 року, що є датою оголошення проведення закупівлі (торгів) (базовий курс), збільшилася на 6,54%, Сторони на підставі п. 4.2.2. Договору погодили зміну ціни за одиницю |
Номер договору про закупівлю: | 241123-03Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | АКТ №УД-24000044 від 31.01.2024 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись ст. 651 ЦК України, та п. 14.2. Договору, дійшли взаємної згоди внести наступні зміни (без зміни істотних умов Договору) до Договору: Викласти Додаток № 3 «Форма Акту приймання-передачі наданих послуг» в новій редакції, що додається (Додаток № 1 до цієї Угоди); Доповнити п. 15.1.3 Розділу 15 «ДОДАТКИ ДО ЦЬОГО ДОГОВОРУ» підпунктом 15.1.3.1 та викласти його в наступній редакції: «15.1.3. Додаток № 3: Форма Акту здачі-приймання наданих послуг. 15.1.3.1. Доповнення № 1 до Додатку № 3: Додаток до Акту здачі-приймання наданих послуг.».; Всюди по тексту Договору термін «Акт приймання-передачі наданих послуг» замінити на «Акт здачі-приймання наданих послуг». Враховуючи технічні можливості майданчика, для публікації Додаткової угоди було обрано опцію: "Покращення якості предмета закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 241123-03Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи, що зміна офіційного курсу НБУ гривні до Євро на дату складання Акту здачі-приймання наданих послуг за звітний (розрахунковий) період (останній календарний день звітного (розрахункового) періоду) по відношенню до відповідного офіційного курсу НБУ гривні до Євро на дату 31.10.2023 року, що є датою оголошення проведення закупівлі (торгів) (базовий курс), збільшилася на 7,09%, Сторони на підставі п. 4.2.2 Договору погодили зміну ціни за одиницю |
Номер договору про закупівлю: | 241123-03Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | АКТ № УД-24000446 від 29.02.2024 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи, що зміна офіційного курсу НБУ гривні до Євро на дату складання Акту здачі-приймання наданих послуг за звітний (розрахунковий) період (останній календарний день звітного (розрахункового) періоду) по відношенню до відповідного офіційного курсу НБУ гривні до Євро на дату 31.10.2023 року, що є датою оголошення проведення закупівлі (торгів) (базовий курс), збільшилася на 9,87%, Сторони на підставі п. 4.2.2 Договору погодили зміну ціни за одиницю |
Номер договору про закупівлю: | 241123-03Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | АКТ № УД-24000883 від 31.03.2024 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи, що зміна офіційного курсу НБУ гривні до Євро на дату складання Акту здачі-приймання наданих послуг за звітний (розрахунковий) період (останній календарний день звітного (розрахункового) періоду) по відношенню до відповідного офіційного курсу НБУ гривні до Євро на дату 31.10.2023 року, що є датою оголошення проведення закупівлі (торгів) (базовий курс), збільшилася на 10,2%, Сторони на підставі п. 4.2.2 Договору погодили зміну ціни за одиницю. |
Номер договору про закупівлю: | 241123-03Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | АКТ № УД-24001309 від 30.04.2024 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи, що зміна офіційного курсу НБУ гривні до Євро на дату складання Акту здачі-приймання наданих послуг за звітний (розрахунковий) період (останній календарний день звітного (розрахункового) періоду) по відношенню до відповідного офіційного курсу НБУ гривні до Євро на дату 31.10.2023 року, що є датою оголошення проведення закупівлі (торгів) (базовий курс), збільшилася на 13,63%, Сторони на підставі п. 4.2.2 Договору погодили зміну ціни за одиницю. |
Номер договору про закупівлю: | 241123-03Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | АКТ № УД-24001725 від 31.05.2024 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи, що зміна офіційного курсу НБУ гривні до Євро на дату складання Акту здачі-приймання наданих послуг за звітний (розрахунковий) період (останній календарний день звітного (розрахункового) періоду) по відношенню до відповідного офіційного курсу НБУ гривні до Євро на дату 31.10.2023 року, що є датою оголошення проведення закупівлі (торгів) (базовий курс), збільшилася на 12,43%, Сторони на підставі п. 4.2.2 Договору погодили зміну ціни за одиницю. |
Номер договору про закупівлю: | 241123-03Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | АКТ № УД-24002127 від 30.06.2024 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 27 листопада 2023 — 01 липня 2024 |
Сума оплати за договором: |
25 083 342,28
UAH (в тому числі ПДВ 4 180 557,05 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Сторони, керуючись ст. 651 ЦК України та п. 7.4.7 Договору, у зв’язку з підвищення Операторами зв’язку: ТОВ «ТРИМОБ» та ТОВ «ІНТЕРТЕЛЕКОМ» з 01.07.2024 ціни (тарифу) за одне SMS-повідомлення в середньому на 50% від ціни, яка була встановлена Операторами на момент укладання цього Договору, дійшли взаємної згоди розірвати Договір з 01 липня 2024 року. |