Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Контактна особа: |
Олена Іваницька +380442546631, +380504536101 o.ivanitska@kpt.kyiv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 жовтня 2023 16:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 листопада 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 09 листопада 2023 13:56 |
Початок аукціону: | 09 листопада 2023 13:56 |
Очікувана вартість: | 2 547 622,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 739,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта. Файл з КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною і безумовною (згідно з якими перший зобов’язання несе банк), має містити реквізити та бути оформлена відповідно до вимог Наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції", Положення “Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах”, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року за №639 (у редакції постанови Правління Національного банку України 25.01.2018 № 5). Більш детальну інформацію зазначено в пункті 2 Розділу ІІІ Тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 25000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до частини 3 статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 0,5% (нуль цілих п’ять десятих відсотка) ціни договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу. З метою належного забезпечення взятих на себе зобов’язань Переможець сплачує забезпечення виконання договору про закупівлю, який покриває в межах свого розміру перед Замовником будь-які інші зобов’язання Переможця, у разі порушення ним умов цього Договору. Переможець перераховує забезпечення виконання договору про закупівлю на поточний рахунок Замовника у розмірі 0,5% від ціни Договору не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Крім того, не пізніше дати укладання договору про закупівлю, переможець повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю згідно вимог пункту 5 розділу VI тендерної документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43310000-9: Машини для цивільного будівництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Продавця протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлений партію Товару. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 жовтня 2023 16:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 жовтня 2023 16:02 |
ТД Комбінований дорожній коток.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-19-000094 ● 4d8e1b2869d94efea0e43f0005eadf55
- Статус: завершено ● Дата: 29 березня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 лютого 2024 18:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.02.2024 № 46
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2023-10-31-009396-a 31.10.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-20 12:57:47
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-23 16:24:42
Відповідь на запит ДАСУ
У відповідь на Ваш запит, що надійшов через електронну систему закупівель 20.02.2024р. до процедури закупівлі Комбінований дорожній коток, код 43310000-9 за ДК 021:2015 «Машини для цивільного будівництва», оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2023-10-31-009396-a, про надання пояснень, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі, а також стосовно посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. повідомляю наступне.
Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі UA-2023-10-31-009396-a: Комбінований дорожній коток, код 43310000-9 за ДК 021:2015 «Машини для цивільного будівництва» були визначені з урахуванням вимог чинного законодавства, яке регламентує будівництво (реконструкцію) трамвайних колій звичайного та швидкісного трамваїв, а саме: БНіП ІІІ-3-39-76 та ДБН В 2.3-4:2015.
Так, для створення можливості виконання робіт з пошарового ущільнення (товщина шару 8 -10 см.) трамвайного полотна, відповідно до вимог розділів 6, 8, 20 ДБН В 2.3-4:2015 та третього розділу БНіП ІІІ-3-39-76, розробляються котловани трамвайного полотна шириною 3,2 м та глибиною до 1 м. З метою забезпечення можливості маневрування будівельної техніки в розробленому котловані, в технічній специфікації були визначні якісні характеристики предмета закупівлі.
Крім того, технічні характеристики вищезазначеного предмета закупівлі були визначені з метою його подальшого використання для виконання робіт по влаштуванню дорожнього покриття із асфальтобетону, як в міжколійному просторі (1,52 м.), так і на узбіччі колії.
Орієнтовна вартість закупівлі визначена на підставі даних ринку, а саме: загальнодоступних джерел з відкритою інформацією про ціни, у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, та інформації з отриманих цінових пропозицій на момент вивчення ринку, з урахуванням усіх характеристик предмета закупівлі, необхідної кількості, умов постачання тощо. Так, очікувана вартість товару в даній закупівлі визначена на підставі отриманих комерційних пропозицій ПИК «Виртген Украина» та ТОВ «АЛЬФА-ТЕХ».
Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі слід зазначити, що дана інформаціє на інших веб-сайтах не розміщувалася. Закупівля проводилась за власні кошти підприємства.
Враховуючи вищевикладене, уповноваженою особою КП «Київпастранс» було оголошено відкриті торги з публікацією з особливостями відповідно до вимог чинного законодавства.
Додається:
Комерційна пропозиція ПИК «Виртген Украина» на 10 арк.
Комерційна пропозиція ТОВ «АЛЬФА-ТЕХ» на 5 арк.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-04 09:46:27
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, постала потреба в отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
Чому Замовником не опубліковано звіт про виконання договору про закупівлю відповідно до п. 12 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-06 11:26:33
Відповідь на запит ДАСУ
У відповідь на Ваш запит, що надійшов через електронну систему закупівель 04.03.2024р. до процедури закупівлі Комбінований дорожній коток, код 43310000-9 за ДК 021:2015 «Машини для цивільного будівництва» (далі - Закупівля), оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2023-10-31-009396-a, про надання пояснень щодо публікації звіту про виконання договору про закупівлю відповідно до п. 12 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання, повідомляємо наступне.
З переможцем процедури Закупівлі (ПІДПРИЄМСТВО ЗІ СТОПРОЦЕНТНИМ ІНОЗЕМНИМ КАПІТАЛОМ «ВІРТГЕН УКРАЇНА») 08.12.2023 було укладено договір №52.23-274 (далі - Договір). Згідно умов Договору постачальник здійснив поставку Товару вчасно та в повному обсязі. Зауважень до якості та своєчасності поставки Товару у Замовника не має.
Згідно пункту 4.1 Розділу 4 Договору розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Продавця протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену партію Товару. Необхідно зазначити, що на даний час КП «Київпастранс» не виконано в повному обсязі зобов’язання щодо оплати за поставлений Товар, що підтверджується копіями платіжних інструкцій. На підтвердження оплат, що здійснені на поточний момент, надаються копії платіжних інструкцій.
Враховуючи вище наведене, звіт про виконання договору про закупівлю відповідно до п. 12 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII буде оприлюднено після виконання КП «Київпастранс» зобов’язань за Договором в повному обсязі.
- Відповідь на запит ДАСУ.docx
- Відповідь на запит ДАСУ.pdf
- платіжна інструкція від 01.02.24 №СК00020_15 на суму 200 000,00 грн..pdf
- платіжна інструкція від 09.02.24 №СК00020_19 на суму 200 000,00 грн..pdf
- платіжна інструкція від 14.02.24 №СК00020_23 на суму 200 000,00 грн..pdf
- платіжна інструкція від 22.01.24 №СК00020_10 на суму 200 000,00 грн..pdf
- платіжна інструкція від 24.01.24 №СК00020_12 на суму 200 000,00 грн..pdf
- платіжна інструкція від 27.02.24 №СК00020_25 на суму 100 000,00 грн..pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-06 16:15:49
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, постала потреба в отриманні додаткових пояснень/ інформації.
У відповідності до умов договору від 08.12.2023 №52.23-274 та тендерної документації, строк поставки товару визначений до 31.12.2023 року.
Враховуючи викладене, прошу надати інформацію, чи було здійснено поставку товару - Комбінований дорожній коток у строк до 31.12.2023?
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-08 14:27:53
Відповідь на запит ДАСУ
У відповідь на Ваш запит, що надійшов через електронну систему закупівель 06.03.2024р. до процедури закупівлі Комбінований дорожній коток, код 43310000-9 за ДК 021:2015 «Машини для цивільного будівництва» (далі - Закупівля), оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2023-10-31-009396-a, про надання пояснень щодо терміну поставки Товару повідомляємо наступне.
У відповідності до умов Договору від 08.12.2023 №52.23-274 поставка товару ПІДПРИЄМСТВОМ ЗІ СТОПРОЦЕНТНИМ ІНОЗЕМНИМ КАПІТАЛОМ «ВІРТГЕН УКРАЇНА» була здійснена 18.12.2023, що підтверджено видатковою накладною від 18.12.2023 №816 та актом прийому-передачі техніки від 18.12.2023, які додаються.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 березня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 листопада 2023 14:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" |
2 456 500,00
UAH з ПДВ
|
2 456 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПІДПРИЄМСТВО ЗІ СТОПРОЦЕНТНИМ ІНОЗЕМНИМ КАПІТАЛОМ "ВІРТГЕН УКРАЇНА" |
2 544 000,00
UAH з ПДВ
|
2 544 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" #32849408 |
Відхилено |
2 456 500,00
UAH з ПДВ
|
13 листопада 2023 14:08
|
ПІДПРИЄМСТВО ЗІ СТОПРОЦЕНТНИМ ІНОЗЕМНИМ КАПІТАЛОМ "ВІРТГЕН УКРАЇНА" #25638086 |
Переможець |
2 544 000,00
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2023 11:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2023 12:27
|
52.23-274.pdf | укладений |
08 грудня 2023 12:25
|