Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | "ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ" ТИВРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44100483 |
Місцезнаходження: | 23300, Україна , Вінницька обл., смт Тиврів, вул.Тиверська, будинок 30 |
Контактна особа: |
Олександр Погорілий 380633793750 tsozu_tyvriv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 жовтня 2023 14:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 листопада 2023 15:00 |
Початок аукціону: | 09 листопада 2023 13:31 |
Початок аукціону: | 09 листопада 2023 13:31 |
Очікувана вартість: | 605 440,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 027,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Деревина дров'яна непромислового використання першої групи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | період відстрочки платежу - відповідно до тендерної пропозиції | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 88% |
Строк виконання: | 12% |
Поставка протягом 1 календарного дня: | 12% |
Поставка протягом 2 календарних днів: | 8% |
Поставка протягом 3 календарних днів: | 4% |
Поставка протягом більше 3 календарних днів: | 0% |
31 жовтня 2023 14:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 жовтня 2023 14:11 |
Протокольне рішення УО про закупівлю дров за особливостями.docx | |
31 жовтня 2023 14:11 |
ТД з додатками за Особливостями Дрова.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-21-000042 ● 3dcd5f1ae83d40189e3437209ed2f02d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 листопада 2023 17:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.11.2023 №85-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 21.11.2023 №85-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8. UA-2023-10-31-006712-a, 31.10.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-22 18:20:03
Запит на надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі деревини дров'яної непромислового використання першої групи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-10-31-006712-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Яким чином учасником ДП «Тиврівський райагроліс», якого обрано переможцем торгів, виконано вимоги пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації, в частині надання копії аналогічного договору з усіма додатками до нього та копії документів, що підтверджують його виконання в повному обсязі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-04 11:21:51
паливна деревина
пояснення надані, але як "пояснення з власної ініціативи" і у мене постійно зявляється повідомлення про запит без пояснень тому просто дублюю раніше надані пояснення
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-11-27 14:31:00
пояснення з приводу визначення переможця закупівлі
пояснення з приводу розгляду, оцінки та визначення переможця закупівлі
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Для усунення виявлених порушень постанови №1178 пропозицію учасника торгів «Тиврівський райагроліс» було відхилено. Також відхилено пропозицію другого учасника торгів ФОП Никитюк Т.В. якому було направлене повідомлення з вимогою усунення невідповідностей у його тендерній пропозиції. У встановлений законодавством термін ФОП Никитюк Т.В. не відповів на повідомлення і не усунув невідповідності у своїй тендерній пропозиції. Тому на підставі вимог абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей його тендерна пропозиція також буда відхилена. Внаслідок наведеного зазначені відкриті торги були відмінені на підставі підпункту 1 пункту 51 Особливостей (відхилення всіх тендерних пропозицій – торги відміняються автоматично електронною системою закупівель). Звіт про результати проведення процедури закупівлі додається.
2023-12-08 16:41:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710) • усунуто
Порушення усунуто, шляхом відміни закупівлі.
2023-12-11 15:52:07
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 листопада 2023 13:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ДП "Тиврівський райагроліс" |
605 440,00
UAH з ПДВ
|
528 000,00
UAH з ПДВ
|
1 | 528 000 | Відповіді учасника | Документи |
ФОП Никитюк Тарас Володимирович |
605 440,00
UAH з ПДВ
|
530 000,00
UAH з ПДВ
|
1 | 530 000 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДП "Тиврівський райагроліс" #36242358 |
Рішення скасоване |
528 000,00
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2023 16:43
|
|
ДП "Тиврівський райагроліс" #36242358 |
Відхилено |
528 000,00
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2023 15:47
|
|
ФОП Никитюк Тарас Володимирович #3775500137 |
Відхилено |
530 000,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2023 14:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 грудня 2023 15:49
|