Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття в будівлі закладу дошкільної освіти (ясла - садок) № 30 "Чебурашка" Сумської міської ради за адресою: Сумська область, м.Суми, вул. Романа Атаманюка, 13А
Очікувана вартість
4 469 509,20 UAH
UA-2023-10-31-003807-a ● 9823107ceaa7416e9261045124ed74c4
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 30 «Чебурашка» Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 31651260 |
Місцезнаходження: | 40020, Україна , Сумська обл., Суми, Атаманюка Романа, 13А |
Контактна особа: |
Глушко Валентина Леонідівна +380991422872 dnz_30_sumy@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 жовтня 2023 11:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 листопада 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 4 469 509,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 44 695,09 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття в будівлі закладу дошкільної освіти (ясла - садок) № 30 "Чебурашка" Сумської міської ради за адресою: Сумська область, м.Суми, вул. Романа Атаманюка, 13А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40020, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Романа Атаманюка, 13 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 жовтня 2023 11:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 жовтня 2023 11:34 |
Додаток 4 до ТД Чебурашка.docx | |
31 жовтня 2023 11:34 |
Додаток 3 до ТД Чебурашка 30.docx | |
31 жовтня 2023 11:34 |
Додаток 2 до ТД Чебурашка 30.docx | |
31 жовтня 2023 11:34 |
Додаток 1 до ТД Чебурашка 30.docx | |
31 жовтня 2023 11:34 |
ТД Чебурашка 30.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-10-31-003807-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н", Код ЄДРПОУ:30759920
Дата подання: 02 листопада 2023 14:28
Сертифікат ІСО
Шановний замовник.
В додатку 3 тендерної документації вимгається подання:
"8) сертифікат (-ти) відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності на ім’я виробника(-ків) товару(-рів), який(які) пропонується(-ються) учасником та який(які) при виконанні робіт передбачає(-ють) набуття Замовником його(їх) у власність та який(які) включено до Переліку товарів, визначених підпунктом 2 пункту 61 Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі». ".
Даний сертифікат відповідності систем управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ІSO 9001:2015 повинен отримати виробник обладнання, яке має бути поставлене за результатами даної закупівлі. Крім того в технічному завданні прописані виробники та марки обладнання, що мають бути придбані переможцем торгів.
У зазначених виробників відсутні сертифікати ISO 9001. Отже вимоги однії умови тендерної документації суперечать іншій умові. Підібрати обладнання з аналогічними параметрами не можливо.
Вимагаємо скасувати вимогу тендерної документації щодо надання в складі тендерної пропозиції учасників сертифікатів відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).
Розгорнути
Згорнути
В додатку 3 тендерної документації вимгається подання:
"8) сертифікат (-ти) відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності на ім’я виробника(-ків) товару(-рів), який(які) пропонується(-ються) учасником та який(які) при виконанні робіт передбачає(-ють) набуття Замовником його(їх) у власність та який(які) включено до Переліку товарів, визначених підпунктом 2 пункту 61 Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі». ".
Даний сертифікат відповідності систем управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ІSO 9001:2015 повинен отримати виробник обладнання, яке має бути поставлене за результатами даної закупівлі. Крім того в технічному завданні прописані виробники та марки обладнання, що мають бути придбані переможцем торгів.
У зазначених виробників відсутні сертифікати ISO 9001. Отже вимоги однії умови тендерної документації суперечать іншій умові. Підібрати обладнання з аналогічними параметрами не можливо.
Вимагаємо скасувати вимогу тендерної документації щодо надання в складі тендерної пропозиції учасників сертифікатів відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 листопада 2023 10:24
Добрий день! На Ваше запитання повідомляємо наступне!
«Відповідно до пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону України
«Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються особливості здійснення закупівель товарів, які включені до Переліку товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, у випадку якщо вартість оголошеного замовником предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень,у тому числі у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність таких товарів.
Таким чином, вимоги щодо локалізації стосуються як закупівлі товарів, так і робіт і послуг.
Відповідно до підпункту 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує 15 відсотків (у 2023 році).
Згідно з абзацом 9 підпункту 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником такого товару та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Таким порядком є Порядок підтвердження локалізації виробництва товарів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861.
Даною закупівлею передбачено набуття Замовником у власність устаткування, щодо якого застосовується вимоги щодо локалізації.
Щодо зазначення в технічному завданні виробників та марки обладнання, що мають бути придбані переможцем торгів, то таке посилання обґрунтоване тим, що технічне завдання сформовано з відомостей об’ємів та відомостей ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва, які є частиною проектно-кошторисної документації, яка розроблена проектною організацією, яка має відповідні знання та компетенцію, та затверджена експертним звітом.
Звертаємо увагу, що у тендерній документації у технічному завданні зазначено, що « * У місцях, де в технічному завданні містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження
чи спосіб виробництва, вважати вираз «або еквівалент».
Таким чином Замовник не вимагає під час виконання робіт поставити товар саме тих марок/торгових марок/виробників, які зазначено у відомостях.
Учасник тендеру може запропонувати еквівалент такого товару (устаткування), проте за умови постачання локалізованого в Україні товару замовникові.
Щодо вимоги надання в складі тендерної пропозиції учасників сертифікатів відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), то дана вимога передбачена Порядком підтвердження локалізації виробництва товарів, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861.
Звертаємо увагу, що саме вищезазначений нормативно-правовий акт визначає
які умови щодо ступеня локалізації та його підтвердження повинна містити тендерна документація, а також на якому етапі закупівлі та яким чином такий ступінь повинен бути підтверджений.
У свою чергу зазначена вимога тендерної документації може бути задоволена шляхом надання будь-яким потенційним учасником закупівлі копій документів щодо фактичного виробника, чию локалізовану в Україні продукцію такий учасник пропонує замовнику.
Отже, враховуючи вищевикладене, вимога щодо скасування вимоги надання в складі тендерної пропозиції учасників сертифікатів відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) не може бути задовільнена.»
«Відповідно до пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону України
«Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються особливості здійснення закупівель товарів, які включені до Переліку товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, у випадку якщо вартість оголошеного замовником предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень,у тому числі у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність таких товарів.
Таким чином, вимоги щодо локалізації стосуються як закупівлі товарів, так і робіт і послуг.
Відповідно до підпункту 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує 15 відсотків (у 2023 році).
Згідно з абзацом 9 підпункту 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником такого товару та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Таким порядком є Порядок підтвердження локалізації виробництва товарів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861.
Даною закупівлею передбачено набуття Замовником у власність устаткування, щодо якого застосовується вимоги щодо локалізації.
Щодо зазначення в технічному завданні виробників та марки обладнання, що мають бути придбані переможцем торгів, то таке посилання обґрунтоване тим, що технічне завдання сформовано з відомостей об’ємів та відомостей ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва, які є частиною проектно-кошторисної документації, яка розроблена проектною організацією, яка має відповідні знання та компетенцію, та затверджена експертним звітом.
Звертаємо увагу, що у тендерній документації у технічному завданні зазначено, що « * У місцях, де в технічному завданні містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження
чи спосіб виробництва, вважати вираз «або еквівалент».
Таким чином Замовник не вимагає під час виконання робіт поставити товар саме тих марок/торгових марок/виробників, які зазначено у відомостях.
Учасник тендеру може запропонувати еквівалент такого товару (устаткування), проте за умови постачання локалізованого в Україні товару замовникові.
Щодо вимоги надання в складі тендерної пропозиції учасників сертифікатів відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), то дана вимога передбачена Порядком підтвердження локалізації виробництва товарів, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861.
Звертаємо увагу, що саме вищезазначений нормативно-правовий акт визначає
які умови щодо ступеня локалізації та його підтвердження повинна містити тендерна документація, а також на якому етапі закупівлі та яким чином такий ступінь повинен бути підтверджений.
У свою чергу зазначена вимога тендерної документації може бути задоволена шляхом надання будь-яким потенційним учасником закупівлі копій документів щодо фактичного виробника, чию локалізовану в Україні продукцію такий учасник пропонує замовнику.
Отже, враховуючи вищевикладене, вимога щодо скасування вимоги надання в складі тендерної пропозиції учасників сертифікатів відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) не може бути задовільнена.»
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій