Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Перемишлянської міської ради Львівського району Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 22367847 |
Місцезнаходження: | 81200, Україна , Львівська обл., місто Перемишляни, вулиця Міжгірська,4 |
Контактна особа: |
Медвідь Ірина Йосифівна +380972412324 szprm@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 жовтня 2023 11:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 листопада 2023 01:00 |
Очікувана вартість: | 41 108 980,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 205 544,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Електронна банківська гарантія та усі документи банківської гарантії, видані банком-гарантом та передбачені в тендерної документації мають містити кваліфікований електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку з обов’язковим зазначенням кваліфікованої електронної позначки часу. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче "uaAA"; у випадку відсутності рейтингу за національною школою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Разом із банківською гарантією як невід’ємна частина надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpg: - копія ліцензії, виданої банку чи ін. документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. - довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 200000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться за бюджетні кошти згідно з бюджетними призначеннями, тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), тільки в межах бюджетних та інших призначень та при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту протягом 30 календарних днів. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 жовтня 2023 11:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 жовтня 2023 11:09 |
Тендерна документація.docx | |
31 жовтня 2023 11:09 |
Додаток_2 Технічна специфікація.docx | |
31 жовтня 2023 11:09 |
Додаток _5 Проект договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-29-000001 ● 2217f8bd634040e7b41d4c363f18dad6
- Статус: вирішено ● Дата: 17 січня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 листопада 2023 16:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.11.2023 № 303
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 29.11.2023 № 303.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-10-31-003180-a, 31.10.2023. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-30 17:52:38
Про надання пояснення
Дата: 30.11.2023
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-10-31-003180-a, яка проводилась Комунальним закладом Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Перемишлянської міської ради Львівського району Львівської області.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівель, його технічних та якісних характеристик?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-04 12:41:34
Відповідь на запит
У відповідь на ваш запит про надання пояснень за предметом закупівлі: Ремонтно-реставраційні роботи будівлі для перебування, тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб в с. Дунаїв, Львівського району, Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (номер закупівлі в електронній системі закупівель UA-2023-10-31-003180-a) повідомляємо наступне:
Щодо того, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівель, його технічних та якісних характеристик?
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб Замовника у закупівлі з урахуванням вимог законодавства, зокрема відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Так, Замовником торгів на підставі завдання на проектування було розроблено проектну документацію об’єкта будівництва. Завершальним етапом розроблення проекту є проведення експертизи, результатом якої є експертна оцінка, що містить позитивний або негативний висновок. Відтак, по об’єкту Ремонтно-реставраційні роботи будівлі для перебування, тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб в с. Дунаїв, Львівського району, Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) було розроблено проекту документацію та проведено експертизу, за результатами якої Замовником торгів було отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації № №14-0515/01-22 від 14 лютого 2023 р. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Зазначені роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству.
Обґрунтування очікуваної вартості
Згідно Постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» кошторисна документація - кошториси та інші документи, пов'язані із складанням (розрахунки, обгрунтування, пояснення, відомості про ресурси тощо) і необхідні для визначення кошторисної вартості будівництва та договірної ціни.
Враховуючи зазначене, на підставі кошторисної документації, а саме, зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, було здійснено обрахування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Однак, очікувана вартість закупівлі будівельних робіт не може включати утримання служби замовника (Глава 10 кошторису «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги») та Главу 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд».
Таким чином, розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації. При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 та глави 12, з урахуванням ПДВ.
1. Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Надаємо посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація:
http://rada-peremyshlyany.gov.ua/index.php?id=74
З повагою!
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-13 16:41:06
Про надання пояснення
Дата: 13.12.2023
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-10-31-003180-a, яка проводилась Комунальним закладом Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Перемишлянської міської ради Львівського району Львівської області.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178).
За нормами пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Згідно з вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році - 15 відсотків. Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті.
При цьому, підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема, як насоси та дизель-генератори.
Механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі і визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено у Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861 (далі – Порядок №861).
Відповідно до пункту 13-1 Порядку №861 замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до підпункту 1.2 пункту 5.2.1 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, зазначено, що у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, то відповідно щодо таких товарів: Замовником вимагається наявність в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності.
Крім того, відповідно до підпункту 1.2.1 пункту 5.2.1 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності.
Під час моніторингу встановлено, що згідно Додатку 2 «Технічна специфікація» тендерної документації Замовника передбачено встановлення насосу циркуляційного Yonos MAXO 30/0,5-12 PN10 Wilo, насосу каналізаційного Sololift2+WC1 "Grundfos", насосу циркуляційного G=6,2м3/год, Н=5,8м, Yonos-MAXO 40/0.5-8 Wilo, Насосу рециркуляційного G =1,2м3/год, H=3м, Yonos MAXO-Z 30/0.5-7 PN10, Wilo, насосу живильного G=1,2 м3/год, Н=20м, WJ 201, Wilo, Насосу фірми VENUS 180 OTT, дизель-генератора АКСА модель AРD 75 та монтаж насоса артезіанського із заглибним електродвигуном, марка PEDROLLO.
Слід зазначити, що учасником ТОВ «Тім-Буд» у складі тендерної пропозиції надано сертифікати на насос циркуляційний Yonos MAXO 30/0,5-12 PN10 Wilo, насос каналізаційний Sololift2+WC1 "Grundfos", насос рециркуляційного G =1,2м3/год, H=3м, Yonos MAXO-Z 30/0.5-7 PN10, Wilo, насос живильний G=1,2 м3/год, Н=20м, WJ 201, Wilo, Насосу фірми VENUS 180 OTT та сертифікат АТ "АКСА ЖЕНЕРАТОР САНАЙІ", на дизель-генератор з терміном дії сертифікату 04.11.2023, який на момент подання тендерної пропозиції був не дійсним, а сертифікат на насос артезіанський із заглибним електродвигуном, марка PEDROLLO не надано.
Згідно з пунктом 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
При цьому, у пункті 43 Особливостей №1178 вказано, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції) .
Слід зазначити, що Замовником опубліковано в електронній системі закупівель повідомлення про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Тім-Буд» (далі – ТОВ «Тім-Буд»), у якому зазначено про необхідність надання учасником у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності (дійсного на момент подання тендерної пропозиції).
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати обгрунтоване пояснення щодо надання Замовником учаснику ТОВ «Тім-Буд» вимоги щодо усунення невідповідності у документі, що стосується запропонованого учасником генератора конкретної марки, моделі.
2. Надати документальне підтвердження щодо надання учасником ТОВ «Тім-Буд» у складі тендерної пропозиції сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності щодо насосу артезіанський із заглибним електродвигуном, марка PEDROLLO, який включений до технічної специфікації тендерної документації Замовника та до локальних кошторисів
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-18 18:54:24
Пояснення
У відповідь на ваш запит про надання пояснення повідомляємо наступне.
Щодо частини першої запиту:
Учасником ТОВ «Тім-Буд» у складі тендерної пропозиції надано сертифікати на насос циркуляційний Yonos MAXO 30/0,5-12 PN10 Wilo, насос каналізаційний Sololift2+WC1 "Grundfos", насос рециркуляційного G =1,2м3/год, H=3м, Yonos MAXO-Z 30/0.5-7 PN10, Wilo, насос живильний G=1,2 м3/год, Н=20м, WJ 201, Wilo, Насосу фірми VENUS 180 OTT та сертифікат АТ "АКСА ЖЕНЕРАТОР САНАЙІ", на дизель-генератор з терміном дії сертифікату 04.11.2023, який на момент подання тендерної пропозиції був не дійсним.
Згідно з пунктом 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
При цьому, у пункті 43 Особливостей №1178 вказано, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції) .
Замовником опубліковано в електронній системі закупівель повідомлення про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Тім-Буд» (далі – ТОВ «Тім-Буд»), у якому зазначено про необхідність надання учасником у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності (дійсного на момент подання тендерної пропозиції).
Звертаємо вашу увагу на те, що вимога про необхідність надання учасником у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності (дійсного на момент подання тендерної пропозиції) відноситься не до інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі а до вимог по підпункту 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено у Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861 (далі – Порядок №861), які передбачені підпунктом 1.2 пункту 5.2.1 Інша інформація відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне включити Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника.
Аналогічна позиція підтверджується і практикою перевірок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ.
Зокрема, зі змісту висновку за результатами Моніторингу UA-M-2023-11-22-000022 по процедурі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-10-11-013148-a виходить те, що виявивши невідповідність в інформації та/або документах які стосуються вимог по підпункту 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (Локалізація), що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Замовник повинен надавати можливість учаснику виправити наведену невідповідність, згідно вимоги пункту 43 Особливостей.
Відтак, Замовник діяв в межах чинного законодавства та останньої практики моніторингу ДАСУ і надав можливість учаснику виправити наведену невідповідність, згідно вимоги пункту 43 Особливостей.
Щодо частини другої Запиту повідомляємо про те, що Замовником було направлено звернення до проектанта, який здійснював виготовлення проектно-кошторисної документації на дану закупівлю щодо перевірки кошторисної документації Учасника на відповідність Технічній специфікації та проектно-кошторисній документації замовника. Відповідь додаємо в складі пояснення.
В технічній специфікації яку замовник подав в складі Тендерної документації (Додаток№2 до Тендерної документації) зазначено про те, що усі посилання в технічному завданні на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника вважати «або еквівалент».
Згідно інформації що міститься в Пiдсумковій вiдомості ресурсiв, наданій Учасником в складі Тендерної пропозиції, Учасник скористався даним йому Замовником правом і запропонував еквівалент, а саме Насос фірми VENUS 180 OTT. Інформація про те, що пропоновані Учасником насоси фірми VENUS 180 OTT відповідають вимогам підпункту 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону міститься в наданому учасником в складі документу: 12. Локалізація (1).PDF.
Згідно по підпункту 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
4) у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом.
Відтак, зважаючи на те, що Учасником запропоновано еквівалент, а насос артезіанського із заглибним електродвигуном, марка PEDROLLO не набуватиметься замовником у власність не монтуватиметься а тому Учасник не повинен був надавати сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності щодо насосу артезіанський із заглибним електродвигуном, марка PEDROLLO.
Відтак, Тендерна пропозиція відповідає вимогам Тендерної документації в цій частині.
Також звертаємо вашу увагу на важливість та необхідність даної закупівлі, оскільки така закупівля здійснюється для перебування, тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб.
З повагою!
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальний заклад Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Перемишлянської міської ради Львівського району Львівської області повідомляє Вас про усунення порушення виявленого під час моніторингу UA-M-2023-11-29-000001 закупівлі ID UA-2023-10-31-003180-a, а саме: - на усунення порушення вимог підпункту 2 пункту 44, а також пункту 3 Особливостей №1178 вжито заходи щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору №115 від 29 листопада 2023року з дотриманням норм законодавства (надіслано листа з повідомленням про розірвання договору №500 від 27.12.2023р. та підписано додаткову угоду №1 від 29.12.2023р якою договір розірвано. - крім того вжито заходи, щодо недопущення порушення в подальшому вимог пунктів 3, 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації та пункту 43 Особливостей №1178 при розгляді тендерних пропозицій, а саме з Уповноваженою особою проведено роз’яснювальну роботу, продовжено передплату на платформу TNDR для поглиблення знань.
2023-12-29 14:01:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Договір розірвано
2024-01-17 14:26:14
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 листопада 2023 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ТІМ-БУД |
40 225 005,60
UAH з ПДВ
|
40 225 005,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ТІМ-БУД #42327128 |
Переможець |
40 225 005,60
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2023 15:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 листопада 2023 13:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 14:10
|
Угода на розірвання договору | укладений |
29 грудня 2023 14:09
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2023 14:49
|
Додатки до договору | укладений |
30 листопада 2023 14:47
|
Договір | укладений |
30 листопада 2023 14:47
|