Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Квадрокоптер DJI Mavic 3 Enterprise Thermal 3T (або еквівалент)
Очікувана вартість
260 000,00 UAH
UA-2023-10-31-002743-a ● 8c75ba130cfd4b228db03db6118b496d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ БУЖАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04410456 |
Місцезнаходження: | 19333, Україна , Черкаська обл., Лисянський р-н, село Бужанка, ВУЛИЦЯ НАБЕРЕЖНА, будинок 15 |
Контактна особа: |
Яна Денисенко +380982478552 buzh.rada@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 жовтня 2023 10:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 листопада 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 260 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної гарантії виданої банком з накладенням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранту. Забезпечення тендерної пропозиції згідно з умовами тендерної документації повинно бути надане банком, щодо якого Національним банком України не приймалось рішення про віднесення такого банку до категорії неплатоспроможних у порядку, передбаченому згідно ст. 76 Закону України «Про банки і банківську діяльність». Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 та умовам тендерної документації, зокрема в частині зазначення умов (підстав) за яких забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 7000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менший ніж строк дії тендерної пропозиції. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено тендерною документацією або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку – гаранта на якому обліковуватимуться кошти гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції): - довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту (або її електронним підписом/кваліфікованим електронним підписом), яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено пунктом 14.3 тендерної документації із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії, а так само додатково у складі тендерної пропозиції надається копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку в тому числі щодо підпису документів від імені банку, а так само підписом якої засвідчено вказану довідку; - випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. Копія чинної банківської ліцензії, або витягу з Державного реєстру банків, що видані Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію, копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, мають бути надані у складі тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис уповноваженої посадової особи банку-гаранта у порядку, передбаченому тендерною документацією, а так само переглянути зміст документу такої гарантії. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Зміст наданої учасником електронної банківської гарантії повинен передбачати умову щодо безвідкличного зобов'язання Банку-гаранта сплатити замовнику (Бенефіціару) гарантійну суму протягом п’яти банківських днів після дня отримання письмової вимоги замовника (Бенефіціара). Тендерні пропозиції, що не містять забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до абзацу четвертого підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Забезпечення тендерної пропозиції повертається у випадках, що визначені згідно частини четвертої статті 25 Закону. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 7000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34710000-7: Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (MAVIC)", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Квадрокоптер DJI Mavic 3 Enterprise Thermal 3T (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19333, Україна, Черкаська область, Звенигородський р-н, село Бужанка, вул.Центральна, будинок 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2023
ДК 021:2015: 34711200-6 — Безпілотні літальні апарати
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Здійснення оплати за переданий Покупцю Товар відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Покупець не несе відповідальності за порушення строку оплати поставленого Товару, що передбачений Договором (незалежно від тривалості затримки щодо оплати прийнятого Покупцем Товару), якщо таке порушення сталось не з вини Покупця (зокрема у зв’язку із затримкою та/або скороченням фінансування видатків Покупця, зміни черговості здійснення платежів органами Казначейства з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка, що встановлюється чинним законодавством України, затримки оплати фінансового зобов’язання органом Казначейства, що зумовлено ресурсною забезпеченістю єдиного казначейського рахунка тощо), при цьому Покупець зобов’язаний у порядку та в строки, передбачені Порядком реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, вжити заходів щодо реєстрації відповідного фінансового зобов’язання в органі Казначейства, що здійснює казначейське обслуговування Покупця. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 жовтня 2023 10:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 жовтня 2023 10:49 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (MAVIC).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-10-31-002743-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВІЕНЕРДЖІ", Код ЄДРПОУ:44854002
Дата подання: 31 жовтня 2023 15:33
Необхідність несення змін до проєкту договору
Шановний Замовник!
З метою визначення остаточної ціни пропозиції (з ПДВ/без ПДВ) у разі, якщо придбання товару Замовником здійснюється з метою його подальшої передачі Збройним Силам України та іншим військовим формуванням, добровольчим формуванням територіальних громад, що беруть участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримуванні збройної агресії російської федерації проти України, прошу внести зміни у проект Договору та зазначити, що «придбання товару Замовником здійснюється з метою його подальшої передачі Збройним Силам України та іншим військовим формуванням, добровольчим формуванням територіальних громад, що беруть участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримуванні збройної агресії російської федерації проти України». Така умова Договора дозволить учаснику надати цінову пропозицію без врахування ПДВ та забезпечить дію принципу максимальної економії, передбаченого ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». В Тендерній документації (додаток 1) про це є згадка, але для застосування цієї норми закону необхідно прописати це в договорі (проєкті). Ми пропонуємо наступну редакцію додаткового пункту договору (також, додати в специфікації колонку з кодом УКТЗЕД:
1.6. Придбання Товару здійснюється із застосуванням нульової ставки ПДВ, відповідно
абзацу 6 пп. 5 п. 32 підрозділу 2. «Особливості справляння податку на додану вартість»
Податкового кодексу України визначено, що тимчасово, на період проведення
антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і
оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації, та/або запровадження
воєнного стану відповідно до законодавства, звільняються від оподаткування податком на
додану вартість операції з ввезення на митну територію України та постачання на митній
території України: товарів, кінцевим отримувачем яких відповідно до сертифіката кінцевого
споживача або згідно з умовами договору визначено правоохоронні органи, Міністерство
оборони України, Збройні Сили України та інші військові формування, добровольчі
формування територіальних громад, утворені відповідно до законів України, інші суб’єкти,
що здійснюють боротьбу з тероризмом відповідно до закону та/або беруть участь у
здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування
збройної агресії Російської Федерації проти України, підприємства, які є виконавцями
(співвиконавцями) державних контрактів (договорів) з оборонних закупівель: безпілотних
літальних апаратів без озброєння та їх частин, що класифікуються у товарних позиціях 8806,
8807 згідно з УКТ ЗЕД. Покупець придбаває Товар з метою забезпечення бойової,
мобілізаційної готовності, боєздатності та функціонування військової частини А____.
Розгорнути
Згорнути
З метою визначення остаточної ціни пропозиції (з ПДВ/без ПДВ) у разі, якщо придбання товару Замовником здійснюється з метою його подальшої передачі Збройним Силам України та іншим військовим формуванням, добровольчим формуванням територіальних громад, що беруть участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримуванні збройної агресії російської федерації проти України, прошу внести зміни у проект Договору та зазначити, що «придбання товару Замовником здійснюється з метою його подальшої передачі Збройним Силам України та іншим військовим формуванням, добровольчим формуванням територіальних громад, що беруть участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримуванні збройної агресії російської федерації проти України». Така умова Договора дозволить учаснику надати цінову пропозицію без врахування ПДВ та забезпечить дію принципу максимальної економії, передбаченого ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». В Тендерній документації (додаток 1) про це є згадка, але для застосування цієї норми закону необхідно прописати це в договорі (проєкті). Ми пропонуємо наступну редакцію додаткового пункту договору (також, додати в специфікації колонку з кодом УКТЗЕД:
1.6. Придбання Товару здійснюється із застосуванням нульової ставки ПДВ, відповідно
абзацу 6 пп. 5 п. 32 підрозділу 2. «Особливості справляння податку на додану вартість»
Податкового кодексу України визначено, що тимчасово, на період проведення
антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і
оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації, та/або запровадження
воєнного стану відповідно до законодавства, звільняються від оподаткування податком на
додану вартість операції з ввезення на митну територію України та постачання на митній
території України: товарів, кінцевим отримувачем яких відповідно до сертифіката кінцевого
споживача або згідно з умовами договору визначено правоохоронні органи, Міністерство
оборони України, Збройні Сили України та інші військові формування, добровольчі
формування територіальних громад, утворені відповідно до законів України, інші суб’єкти,
що здійснюють боротьбу з тероризмом відповідно до закону та/або беруть участь у
здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування
збройної агресії Російської Федерації проти України, підприємства, які є виконавцями
(співвиконавцями) державних контрактів (договорів) з оборонних закупівель: безпілотних
літальних апаратів без озброєння та їх частин, що класифікуються у товарних позиціях 8806,
8807 згідно з УКТ ЗЕД. Покупець придбаває Товар з метою забезпечення бойової,
мобілізаційної готовності, боєздатності та функціонування військової частини А____.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 листопада 2023 12:02
Вітаємо!
Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення замовником надається наступна інформація.
Положення підпункту 5 пункту 32 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України передбачають звільнення від оподаткування податком на додану вартість операцій з ввезення на митну територію України та постачання на митній території України товарів, в тому числі безпілотних літальних апаратів без озброєння та їх частин, кінцевим отримувачем яких відповідно до сертифіката кінцевого споживача або згідно з умовами договору визначено правоохоронні органи, Міністерство оборони України, Збройні Сили України та інші військові формування, добровольчі формування територіальних громад, утворені відповідно до законів України, інші суб’єкти, що здійснюють боротьбу з тероризмом відповідно до закону та/або беруть участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації проти України, підприємства, які є виконавцями (співвиконавцями) державних контрактів (договорів) з оборонних закупівель.
Згідно умов даної закупівлі кінцевим отримувачем товарів є ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ БУЖАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ, яка, в свою чергу не підпадає під жодну з категорій наступних суб'єктів: правоохоронні органи, Міністерство оборони України, Збройні Сили України та інші військові формування, добровольчі формування територіальних громад, утворені відповідно до законів України, інші суб’єкти, що здійснюють боротьбу з тероризмом відповідно до закону та/або беруть участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації проти України, підприємства, які є виконавцями (співвиконавцями) державних контрактів (договорів) з оборонних закупівель.
Водночас, Замовник даної закупівлі не може здійснювати закупівлю товару на користь третьої сторони, та відповідно передбачити в умовах проєкту договору кінцевим отримувачем будь-яку третю сторону.
Дякуємо за звернення.
Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення замовником надається наступна інформація.
Положення підпункту 5 пункту 32 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України передбачають звільнення від оподаткування податком на додану вартість операцій з ввезення на митну територію України та постачання на митній території України товарів, в тому числі безпілотних літальних апаратів без озброєння та їх частин, кінцевим отримувачем яких відповідно до сертифіката кінцевого споживача або згідно з умовами договору визначено правоохоронні органи, Міністерство оборони України, Збройні Сили України та інші військові формування, добровольчі формування територіальних громад, утворені відповідно до законів України, інші суб’єкти, що здійснюють боротьбу з тероризмом відповідно до закону та/або беруть участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації проти України, підприємства, які є виконавцями (співвиконавцями) державних контрактів (договорів) з оборонних закупівель.
Згідно умов даної закупівлі кінцевим отримувачем товарів є ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ БУЖАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ, яка, в свою чергу не підпадає під жодну з категорій наступних суб'єктів: правоохоронні органи, Міністерство оборони України, Збройні Сили України та інші військові формування, добровольчі формування територіальних громад, утворені відповідно до законів України, інші суб’єкти, що здійснюють боротьбу з тероризмом відповідно до закону та/або беруть участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації проти України, підприємства, які є виконавцями (співвиконавцями) державних контрактів (договорів) з оборонних закупівель.
Водночас, Замовник даної закупівлі не може здійснювати закупівлю товару на користь третьої сторони, та відповідно передбачити в умовах проєкту договору кінцевим отримувачем будь-яку третю сторону.
Дякуємо за звернення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 листопада 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВІЕНЕРДЖІ" |
252 000,00
UAH з ПДВ
|
252 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІЕНЕРДЖІ" #44854002 |
Переможець |
252 000,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2023 14:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2023 10:47
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2023 08:50
|
Договір Віенерджі.pdf | укладений |
23 листопада 2023 08:48
|