Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "АТОМПРОЕКТІНЖИНІРИНГ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 36469530 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Мітічкіна Ірина 380445234001 I.MITICHKINA@DIREKCY.ATOM.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
31 жовтня 2023 10:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-11-000220 ● a7a5ffe3640c44169b90034cca299bf7
- Статус: завершено ● Дата: 08 травня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 січня 2024 08:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.01.2024 № 4
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 18 грудня 2023 року № 369-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2023-10-31-001723-a 31.10.2023 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-15 17:09:57
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з комплексу проектних та будівельних робіт зі створеня захисних споруд Централізованого сховища відпрацьованого ядерного палива реакторів ВВЕР АЕС України за кодом класифікатора ДК 021:2015:45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-31-001723-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду.
3. Інформації та її документального підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель.
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ КАНТРІІНВЕСТБУД», з яким укладений договір про закупівлю від 18.10.2023 № 30-146-08-23-00404 без використання електронної системи закупівель?
5. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди № 2 до Договору від 18.10.2023 № 30-146-08-23-00404.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за
перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу
державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній
роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна
відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-18 14:37:57
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 15.01.2024 щодо закупівлі «Комплекс проектних та будівельних робіт зі створення захисних споруд Централізованого сховища відпрацьованого ядерного палива реакторів ВВЕР АЕС України»
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, включаючи розміри витрат, визначені відповідно до «Типових рішень з інженерного захисту будівель, споруд та дахів об’єктів критичної інфраструктури», схвалених постановою КМУ від 06.01.2023 № 42 (документ з обмеженим доступом – ДСК), направлених Адміністрацією Держспецзв’язку України на адресу ДП «НАЕК «Енергоатом». Цією ж постановою КМУ зобов’язав забезпечити обов’язкове застосування цих типових рішень для реалізації захисту об’єктів критичної інфраструктури ДП «НАЕК «Енергоатом». Також, відповідно до розпорядження КМУ (ДСК), ДП «НАЕК «Енергоатом» зобов’язано виконати заходи щодо посилення фізичного захисту об’єктів відповідно до рекомендацій до концепції «Країна – фортеця» (ДСК).
Очікувана вартість закупівлі визначена шляхом направлення запитів потенційним виконавцям робіт та порівняльного аналізу їх комерційних пропозицій (Додаток 1).
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному веб-сайті суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки, не оприлюднювались, тому що Постанова Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» та розпорядження ДП «НАЕК «Енергоатом»
від 27.06.2022 № 01-376-р «Щодо оприлюднення на офіційному сайті Компанії інформації про оголошені процедури закупівлі», не вимагає оприлюднення вищезазначеної інформації для закупівель без використання електронної системи.
3. Централізоване сховище відпрацьованого ядерного палива реакторів ВВЕР АЕС України є об’єктом ДП «НАЕК «Енергоатом» – підприємства електроенергетичного та ядерно-промислового комплексів та відповідно до наказу Міненерго України від 07.09.2022 №1-ДСК, включене до переліку об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури.
Відповідно до статті 21 Закону України «Про критичну інфраструктуру» основним завданням ДП «НАЕК «Енергоатом», як оператора критичної інфраструктури, є забезпечення захисту об’єктів критичної інфраструктури, створення, налагодження та підтримання функціонування ефективної системи фізичної безпеки, безпеки операційних систем, а також оперативне реагування на фізичні атаки, спрямовані на відключення або пошкодження роботи об’єктів критичної інфраструктури.
Згідно з протоколом наради керівництва держави (ДСК) ДП «НАЕК «Енергоатом» зобов’язано реалізувати завершення першої черги будівельно-монтажних робіт до початку опалювального сезону 2023/2024.
Відповідно до розпорядження Прем’єр-міністра України від 05.10.2023 №1696/1/1-23-ДСК, ДП «НАЕК «Енергоатом» зобов’язано забезпечити підвищення рівня захисту об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного комплексу, в тому числі Централізоване сховище відпрацьованого палива реакторів типу ВВЕР АЕС України.
Закупівля «Комплекс проектних та будівельних робіт зі створення захисних споруд Централізованого сховища відпрацьованого ядерного палива реакторів ВВЕР АЕС України» проводиться в рамках здійснення заходів, спрямованих на забезпечення захисту об’єктів підприємств електроенергетичного та ядерно-промислового комплексу.
Враховуючи вищезазначене, закупівля «Комплекс проектних та будівельних робіт зі створення захисних споруд Централізованого сховища відпрацьованого ядерного палива реакторів ВВЕР АЕС України», відповідно до підпункту 15 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, а саме: «здійснюється закупівля товарів, робіт і послуг для здійснення заходів, спрямованих на забезпечення захисту об’єктів підприємств, установ та організацій електроенергетичного, ядерно-промислового, вугільно-промислового та нафтогазового комплексів, у тому числі для організації захисту їх працівників у частині будівництва, створення та облаштування об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту, а також для відновлення зруйнованих або пошкоджених внаслідок збройної агресії Російської Федерації таких об’єктів», здійснена без застосування відкритих торгів, шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель.
4. Для оцінки можливості залучення до виконання робіт з улаштування захисних споруд проведено протокольну зустріч представників ВП АПІ ДП «НАЕК «Енергоатом» та ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ КАНТРІІНВЕСТБУД», в рамках яких перевірено наявність персоналу (інженери будівельники, конструктори та проектувальники з сертифікатами СС2-СС3), матеріально-технічної бази (обладнання для розробки проектів та можливості залучення будівельної та спеціальної техніки), технологій (ліцензоване програмне забезпечення для розробки проектної документації), дозвільних документів (ліцензії на будівельні роботи) та досвіду виконання договорів (проектні та будівельні роботи, в тому числі для об’єктів критичної інфраструктури та з інформацією з обмеженим доступом, тому не публікуються на порталі PROZORRO).
Перевірено та підтверджено те, що ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ КАНТРІІНВЕСТБУД» має право здійснювати діяльність і виконувати проектні та будівельні роботи, також має дозвіл на провадження діяльності, пов’язаної з державною таємницею № КВЗ-2021-53 від 20.03.2021, строк дії дозволу до 20.03.2024.
На запит ДП «НАЕК «Енергоатом» Адміністрація Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України надала додатковий примірник «Типових рішення з інженерного захисту будівель, споруд та дахів об’єктів критичної інфраструктури України» для передачі проектній організації ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ КАНТРІІНВЕСТБУД» (лист має гриф обмеження доступу – для службового користування) з метою підготовки комерційної пропозиції на виконання проектних робіт створення захисних споруд об’єктів ДП «НАЕК «Енергоатом».
На виконання вимог наказу ДП «НАЕК «Енергоатом» від 27.06.2022 № 01-374-н та відповідно до запитів ВП «Атомпроектінжиніринг» проводилася перевірка контрагента ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ КАНТРІІНВЕСТБУД» (ЄДРПОУ 43534236) на предмет наявності в учасника/контрагента ризику зупинення здійснення видаткових операцій за їх рахунками, відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України
від 03.03.2022 № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» та постанови Правління НБУ від 24.02.2022 № 18 «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану».
5. Відповідно до рекомендацій Генерального штабу ЗСУ від 15.11.2023, надісланих Міністерством енергетики України листом від 17.11.2023 № 26/1.2-10.3-23306 (Додаток 2) щодо вибору та встановлення елементів габіонних споруд для реалізації типових рішень з інженерного захисту критичних елементів об’єктів критичної інфраструктури України від ураження засобами повітряного нападу противника, виникла необхідність в розробленні та реалізації заходів щодо зміцнення конструкцій у 2024 році шляхом укладення додаткової угоди № 2 до Договору від 18.10.2023 № 30-146-08-23-00404.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 січня 2024 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ " БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ КАНТРІІНВЕСТБУД" #43534236 |
Переможець |
54 168 240,00
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2023 10:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 червня 2024 08:45
|
Довідка.docx | зміни до договору |
28 червня 2024 08:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 квітня 2024 13:21
|
Довідка.docx | зміни до договору |
03 квітня 2024 13:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 лютого 2024 09:59
|
Довідка ДУ 3 зах споруди ЦСВЯП.docx | зміни до договору |
20 лютого 2024 09:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 09:22
|
Довідка ДУ 2 зах споруди ЦСВЯП.docx | зміни до договору |
25 грудня 2023 09:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2023 13:26
|
Довідка.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2023 13:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 30-146-08-23-00404 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 30-146-08-23-00404 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 30-146-08-23-00404 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 30-146-08-23-00404 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 30-146-08-23-00404 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |