Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із заправки та відновлення картриджів до принтерів та ксероксів
Очікувана вартість
5 754,00 UAH
UA-2023-10-30-012504-a da1ceb513f6146fe9df16f1739ccf773
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ладигіна Олена

380573151214 BUH.SANNVK13@INTERNATKH.ORG.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ХАРКІВСЬКА САНАТОРНА ШКОЛА № 13" ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 14086057
Вебсайт: http://www.schoolin13.com.ua
Місцезнаходження: 61085, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА ПРОСКУРИ, будинок 7
Контактна особа: Ладигіна Олена
380573151214
BUH.SANNVK13@INTERNATKH.ORG.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із перезарядки та відновлення картриджів до принтерів та ксероксів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61085, Україна, Харківська область, Харків, ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА ПРОСКУРИ, будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

30 жовтня 2023 18:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Година Віола Володимирівна
#2919218380
Переможець 5 754,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2023 18:05

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2023 14:43
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 14:43
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2023 18:10

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги із перезарядки та відновлення картриджів до принтерів та ксероксів 1 послуга 5 754,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 9/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги із перезарядки та відновлення картриджів до принтерів та ксероксів 1 послуга 5 670,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 вересня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 5 670,00
UAH (в тому числі ПДВ 945,00 UAH)