Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05517729 |
Місцезнаходження: | 14017, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул. Івана Мазепи, будинок 19 |
Контактна особа: |
Андрієнко Юлія Вікторівна 380462774840 oksanaserdechnyk@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 жовтня 2023 17:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 листопада 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 6 417 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 087,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до статті 27 Закону Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5 % договірної ціни на поточний рік. Перерахування коштів здійснюється за реквізитами: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради, 05517729, вул. Івана Мазепи, 19, м. Чернігів, 14017, р/р № UA708201720355169036000046523 в Державній казначейській службі України, м. Київ. У призначенні платежу вказати: “Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі: ___, номер тендеру (Ідентифікатор закупівлі)_______”. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. Вимоги щодо забезпечення виконання договору не змінюють вимог щодо професійної та технічної компетентності учасника. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань учасника за Договором. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Випадки не повернення забезпечення виконання договору про закупівлю визначені Замовником у проекті договору, що є Додатком 3 до Тендерної документації. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Замовник: 1.1. Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради. 1.2. Місцезнаходження: 14017, вул. І. Мазепи, 19, м. Чернігів, тел.: (0462) 77-48-40. 1.3. Код за ЄДРПОУ: 05517729. 1.4. Категорія: орган місцевого самоврядування.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник проводить розрахунки за виконані роботи відповідно до умов укладеного договору, після підписання уповноваженими представниками Сторін актів здачі-приймання виконаних робіт, протягом відповідного календарного року, але не пізніше 25 грудня 2024 року, при наявності коштів на рахунках. Оплата здійснюється за рахунок коштів бюджету Чернігівської міської територіальної громади, субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій та співфінансування бюджету Чернігівської міської територіальної громади на субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 жовтня 2023 17:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 жовтня 2023 17:39 |
Додаток 4 Документи переможець торгів.docx | |
30 жовтня 2023 17:38 |
Додаток 1 перелік документів для учасника торгів .docx | |
30 жовтня 2023 17:38 |
Тендерна документація .docx | |
30 жовтня 2023 17:37 |
Додаток 2 Технічний опис предмета закупівлі Завдання на проектування.docx | |
30 жовтня 2023 17:37 |
Додаток 3 проект договору.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-20-000017 ● 2e4e263fb42e4115a3876ecf0261ac88
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 грудня 2023 18:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.12.2023 № 65-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника управління Вікторія ПЕРИНСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2023-10-30-012327-a 30.10.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-26 12:14:31
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Нове будівництво закладу загальної середньої освіти № 21 Чернігівської міської ради за адресою: м. Чернігів, вул. Тероборони, 27, замість зруйнованого внаслідок російської військової агресії проти України» (розробка проєктно-кошторисної документації)», очікуваною вартістю 6 417 500,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-30-012327-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі –
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ПРОЕКТНО БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРМАЖОР-ДОМ», вимоги пункту 3 розділу VI «Результати тендеру та укладення договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом»?
3. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі –
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ПРОЕКТНО БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРМАЖОР-ДОМ», вимоги пункту 6 розділу VI «Результати тендеру та укладення договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5 % договірної ціни на поточний рік»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-27 16:27:25
Надання пояснень
В межах проведення моніторингу закупівлі "Нове будівництво закладу загальної середньої освіти №21 Чернігівської міської ради за адресою: м. Чернігів, вул. Тероборони, 27, замість зруйнованого внаслідок російської військової агресії проти України" (розробка проєктно-кошторисної документації) повідомляємо, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначались замовником на підставі діючих нормативно правових актів з питань будівництва закладів освіти з урахуванням побажань майбутнього балансоутримувача. Очікувана вартість предмету закупівлі визначалась замовником на підставі проведених ринкових консультацій відповідно до ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі». Бюджетні призначення на зазначену вище закупівлю визначено рішенням Чернігівської міської ради від 30.11.2022 року № 24/VІІІ-38 «Про бюджет Чернігівської міської територіальної громади на 2023 рік» (зі змінами та доповненнями), яке розміщене у вільному доступі на сайті Чернігівської міської ради. Зазначаємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було розміщено Замовником на офіційному веб-сайті Чернігівської міської ради за посиланням https://chernigiv-rada.gov.ua/sp-ukb-inshe/ , назва файлу «Інформація щодо процедур закупівель 30.10.2023», що оприлюднений 02.11.2023 року. Щодо надання зведеного кошторисного розрахунку, локального кошторису, підсумкової відомомті ресурсів повідомляємо, що наразі проводиться моніторинг закупівлі з розробки проєктно-кошторисної документації, а отже запитувані вами документи на момент оголошення закупівлі у замовника відсутні. Зазначаємо, що переможцем процедури закупівлі – ТОВ ПБК «УкрМажор - Дом», відповідно до пункту 3 розділу VI «Результати тендеру та укладення договору про закупівлю» тендерної документації під час укладення договору про закупівлю було надано відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю (Рішення №2 учасника товариства з обмеженою відповідальністю проектно-будівельної компанії «УкрМажор-Дом» Гециу Олексія Валерійовича від 11.02.2008, наказ ТОВ проектно-будівельна компанія «УкрМажор-Дом» «Про призначення директора» від 11.02.2008 № 1, наказ ТОВ проектно-будівельна компанія «УкрМажор-Дом» «Про призначення повноваженого щодо підпису документів тендерної пропозиції» від 17.10.2023 № 17/10), отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності не передбачено законом. Документи про право підписання договору про закупівлю містяться у складі пропозиції ТОВ проектно-будівельна компанія «УкрМажор-Дом», а тому повторно Замовником у межах надання відповіді на цей запит не оприлюднюються. Також зазначаємо, що відповідно до умов пункту 6 розділу VI «Результати тендеру та укладення договору про закупівлю» тендерної документації, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у формі депозиту (безвідсоткового) – 21.11.2023 року ТОВ проектно-будівельна компанія «УкрМажор-Дом» було внесено на рахунок замовника суму, яка дорівнює 5% договірної ціни на поточний рік. Зазначаємо, що договірна ціна на 2023 рік відповідно умов укладеного Договору встановлена на рівні 975 622,00 грн, таким чином перераховане забезпечення виконання умов договору склало 975 622,00 грн х 5% = 48 781,10 грн.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Керівництвом та уповноваженими особами управління опрацьовано результати моніторингу
2024-01-12 12:07:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 листопада 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ПРОЕКТНО БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРМАЖОР-ДОМ" |
5 510 000,00
UAH з ПДВ
|
5 510 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ПРОЕКТНО БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРМАЖОР-ДОМ" #35564748 |
Переможець |
5 510 000,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2023 15:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 листопада 2023 14:47
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 10 листопада 2023 15:17
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ПРОЕКТНО БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРМАЖОР-ДОМ" #35564748 |
5 510 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2024 16:42
|
Додаткова угода № 4 до Договору № 316-2023-В вс.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2024 16:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2024 16:04
|
Додаткова угода № 3 до Договору № 316-2023-В вс.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2024 16:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 травня 2024 10:33
|
Додаткова угода № 2 до Договору № 316-2023-В вс.pdf | зміни до договору |
23 травня 2024 10:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2023 09:39
|
Додаткова угода № 1 до Договору № 316-2023-В вс.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2023 09:38
|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2023 18:05
|
Договір № 316-2023-В вс від 22.11.2023.pdf | укладений |
22 листопада 2023 18:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни на поточний рік без зміни загальної договірної ціни |
Номер договору про закупівлю: | Договір № 316-2022-в-вс |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання робіт у зв'язку з виникненням об'єктивних обставин |
Номер договору про закупівлю: | Договір № 316-2022-в-вс |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягу закупівлі та продовження строку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | Договір № 316-2022-в-вс |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю у зв'язку з виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, без збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | Договір № 316-2022-в-вс |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |