Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дрова паливні
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2023-10-30-010929-a 4ab62627d6684d5a912faa4de10d3687
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Руденко

+380464227444 nos_kpntm@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Носівські теплові мережі" Носівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 32995660
Місцезнаходження: 17100, Україна , Чернігівська обл., м. Носівка, Вокзальна, 6
Контактна особа: Людмила Руденко
+380464227444
nos_kpntm@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 метри кубічні
Дрова паливні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17100, Україна, Чернігівська область, Носівка, вул.Вокзальна 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 жовтня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03413000-8 — Паливна деревина

Тендерна документація

30 жовтня 2023 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-11-30-000053 ● f8561c25e7634974b370d36bb74c238f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 листопада 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 листопада 2023 17:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
30.11.2023 № 60-З
Чернігів

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр КОНДРАШОВ

Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»

Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7. UA-2023-10-30-010929-a 30.10.2023 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-12-04 12:20:58

Запит про надання пояснень

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «дрова паливні» за кодом ДК ДК 021:2015: 03413000-8 — Паливна деревина, очікуваною вартістю 350 000,00грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-30-010929-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів.
1. Надати затверджений Замовником річний план закупівель, відповідно до якого здійснено закупівлю «дрова паливні».
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстави для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи.
3. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін по даному предмету закупівлі тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників предмету закупівлі, визначено переможцем та обрано саме Цегельника Юрія Миколайовича (код ІПН 3502611933)?
5. Пояснити, чому Замовником разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не оприлюднено в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також не оприлюднено обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-12-06 16:30:06

Лист відповідь на запит

На ваш електронний запит від 04 грудня 2023 року стосовно закупівлі дров паливних на суму 350 тисяч гривень у ФОП Цегельник Ю. М. інформуємо.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2023-12-06 16:40:46

лист-відповідь

Відпрвідь на електронний запит від 04 грудня 2023 року стосовно закупівлі дров паливних на суму 350 тисяч гривень у ФОП Цегельник Ю. М.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 20 грудня 2023
Кінцевий строк оскарження: 04 січня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимоги абзацу двадцять дев’ятого пункту 13 Особливостей.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЦЕГЕЛЬНИК ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
#3502611933
Переможець 350 000,00
UAH
30 жовтня 2023 16:20

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір (1).pdf укладений
25 січня 2024 13:25