Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Носівські теплові мережі" Носівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 32995660 |
Місцезнаходження: | 17100, Україна , Чернігівська обл., м. Носівка, Вокзальна, 6 |
Контактна особа: |
Людмила Руденко +380464227444 nos_kpntm@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Тендерна документація
30 жовтня 2023 16:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-30-000053 ● f8561c25e7634974b370d36bb74c238f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2023 17:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.11.2023 № 60-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7. UA-2023-10-30-010929-a 30.10.2023 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-04 12:20:58
Запит про надання пояснень
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «дрова паливні» за кодом ДК ДК 021:2015: 03413000-8 — Паливна деревина, очікуваною вартістю 350 000,00грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-30-010929-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів.
1. Надати затверджений Замовником річний план закупівель, відповідно до якого здійснено закупівлю «дрова паливні».
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстави для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи.
3. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін по даному предмету закупівлі тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників предмету закупівлі, визначено переможцем та обрано саме Цегельника Юрія Миколайовича (код ІПН 3502611933)?
5. Пояснити, чому Замовником разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не оприлюднено в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також не оприлюднено обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-06 16:30:06
Лист відповідь на запит
На ваш електронний запит від 04 грудня 2023 року стосовно закупівлі дров паливних на суму 350 тисяч гривень у ФОП Цегельник Ю. М. інформуємо.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-12-06 16:40:46
лист-відповідь
Відпрвідь на електронний запит від 04 грудня 2023 року стосовно закупівлі дров паливних на суму 350 тисяч гривень у ФОП Цегельник Ю. М.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимоги абзацу двадцять дев’ятого пункту 13 Особливостей.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ЦЕГЕЛЬНИК ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ #3502611933 |
Переможець |
350 000,00
UAH
|
30 жовтня 2023 16:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір (1).pdf | укладений |
25 січня 2024 13:25
|