Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 03210000-6 Зернові культури та картопля (Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221, 1 кг)
Очікувана вартість
45 600,00 UAH
UA-2023-10-30-008270-a c997392d9ddb43b794c067174f068242
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Михайлівна Підгірна

+380577258248 tender-pidgirna@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ ТА НЕВІДКЛАДНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ІМ. ПРОФ. О.І. МЕЩАНІНОВА" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02003557
Вебсайт: http://lshmd.city.kharkov.ua/
Місцезнаходження: 61103, Україна , Харківська обл., м. Харків, пров. Балакірєва, буд. 3-А
Контактна особа: Олександра Михайлівна Підгірна
+380577258248
tender-pidgirna@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Спосіб поставки товару: Доставка Товару здійснюється автотранспортом Постачальника та за його рахунок, з дотриманням вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», а також вимог щодо періодичної дезінфекції автотранспорту Постачальника. Автомобільний транспорт, яким Товар перевозиться, має відповідати чинним санітарним нормам та правилам перевезень вантажів, встановленим в Україні.
Періодичність поставки Товару: 1 (один) раз на два тижні. Обсяг поставки може підлягати корекції згідно з заявками Замовника.
Замовник не пізніше 14.00 годин дня передає телефоном Постачальнику усну заявку про необхідний обсяг Товару, що має бути поставлений Постачальником за місцем поставки. Постачальник має здійснити поставку Товару Замовнику протягом 3-х робочих днів (до 14.00 годин дня поставки) з моменту отримання усної заявки від Замовника.
Постачальник гарантує безпечність, якість Товару та відповідність Товару технічним, якісним характеристикам предмета закупівлі, встановленим Замовником.
Кожна партія Товару повинна мати супроводжувальні документи, що підтверджують якість Товару (висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (за наявності), копія сертифікату/посвідчення про якість (та/або копія декларації виробника) тощо) із зазначенням строку придатності, умов збереження і температурного режиму. Тара та упаковка Товару повинні бути чистими, сухими, без стороннього запаху й порушення цілісності, відповідати характеру Товару, діючим стандартам і правилам, чинному санітарно-епідеміологічному законодавству, забезпечувати захист і зберігання Товару від пошкодження під час транспортування від місця завантаження до місця поставки (відвантаження), містити термін та умови придатності харчових продуктів.
Умови оплати: Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару на підставі видаткової накладної. У разі затримки грошових коштів з джерела фінансування закупівлі розрахунок за Товар здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання таких коштів на рахунок Замовника.
Кінцевий строк подання ціни пропозицій: 02.11.2023 року до 00:00.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3800 кілограм
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221, 1 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, м. Харків, пров. Балакірєва, буд. 3 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2023
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Тендерна документація

30 жовтня 2023 14:48
Проєкт договору про закупівлю.doc
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні характеристики предмета закупівлі
Відповідність ДСТУ 9221 Можливі значення:
  • Так
  • Клас Можливі значення:
  • перший
  • Термін збирання Можливі значення:
  • пізня
  • Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 02 листопада 2023 00:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС» 36 024,00
    UAH з ПДВ
    36 024,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ФОП РУДЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ 41 800,00
    UAH з ПДВ
    41 800,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ФОП Безкоровайний Роман Сергійович 43 016,00
    UAH з ПДВ
    43 016,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОЛБЕРКІН ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ 44 840,00
    UAH з ПДВ
    44 840,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    01 листопада 2023 12:54
    Електронний підпис
    01 листопада 2023 12:53
    Технічна специфікація.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Клас перший
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Відповідність ДСТУ 9221 Так
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Термін збирання пізня

    Публічні документи

    01 листопада 2023 23:16
    Електронний підпис
    01 листопада 2023 23:14
    Технічна специфікація.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Клас перший
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Відповідність ДСТУ 9221 Так
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Термін збирання пізня

    Публічні документи

    30 жовтня 2023 18:14
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Відповідність ДСТУ 9221 1
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Клас перший
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Термін збирання пізня

    Публічні документи

    31 жовтня 2023 16:29
    Електронний підпис
    31 жовтня 2023 16:27
    Технічна специфікація.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Клас перший
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Відповідність ДСТУ 9221 Так
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Термін збирання пізня

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС»
    #33667686
    Переможець 36 024,00
    UAH з ПДВ
    02 листопада 2023 09:35

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 02 листопада 2023 09:35

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС»
    #33667686
    36 024,00
    UAH з ПДВ
    Немає

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис укладений
    05 січня 2024 10:40
    Електронний підпис зміни до договору
    25 грудня 2023 15:18
    Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
    25 грудня 2023 15:11
    Електронний підпис укладений
    06 листопада 2023 13:56
    Договір.pdf укладений
    06 листопада 2023 13:55

    Зміни до договору

    Дата внесення змін до договору:
    25 грудня 2023
    Дата публікації змін до договору:
    25 грудня 2023
    Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
    • погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись сттаттями 651, 654 Цивільного кодексу України, підпунктом 2 пункту 19 Особливостей, на підставі підпункту 11.1.2 пункту 11.1, пунктів 11.5., 11.6. Розділу ХІ. «Внесення змін до Договору. Інші умови» Договору, враховуючи погодження Сторонами зміни ціни за одиницю Товару в Договорі у зв’язку із коливанням ціни Товару на ринку, що відбулося з моменту укладення Договору та підтверджується Ціновою довідкою Торгово-промислової палати України № 3508/08.1-7.3 від 11.12.2023 р., Сторони погодили внести наступні зміни до Договору: Внести зміни до пункту 3.1. Розділу ІІІ «Ціна Договору» та викласти цей пункт в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 36 019,20 грн (тридцять шість тисяч дев’ятнадцять гривень 20 копійок), в т.ч. ПДВ 6 003,20 грн (шість тисяч три гривні 20 копійок). Внести зміни до Додатка 1 «Специфікація» до Договору та викласти його в новій редакції, що додається до Додаткової угоди та є її невід’ємною частиною. Кількість Товару після внесення змін - 3050 кг.
    Номер договору про закупівлю: 148
    Договір:
    Номер додаткової угоди: 1
    Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

    Виконання договору

    Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
    Строк дії за договором: 06 листопада 2023 — 31 грудня 2023
    Сума оплати за договором: 36 019,20
    UAH (в тому числі ПДВ 6 003,20 UAH)