Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37445442 |
Місцезнаходження: | 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а |
Контактна особа: |
Бугай Дмитро Вікторович 380444199838 dugaj.103@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 жовтня 2023 14:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 листопада 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 148 116 943,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 740 584,71 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 жовтня 2023 14:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 жовтня 2023 14:06 |
Відомість обсягів робіт 224.rtf | |
30 жовтня 2023 14:05 |
ТД Реконструкція 224.docx | |
30 жовтня 2023 14:04 |
ТД Реконструкція 224.docx |
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-12-000007 ● 9472fbd7f5324f3f81671ae2e32430d5
- Статус: завершено ● Дата: 24 квітня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 лютого 2024 14:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.02.2024 № 22
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2023-10-30-007091-a 30.10.2023 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі"
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-15 11:59:16
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «код ДК 021:2015-45454000-4 Реконструкція (Реконструкція будівлі громадського будинку дошкільного навчального закладу №224 на вул. Попова 7, Оболонського району м. Києва)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-30-007091-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме:
1. Інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Документів, на підставі яких підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» (надати посилання на файл в тендерній пропозиції) вимогам пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації щодо врахування останнім в ціні тендерної пропозиції витрат за використання відвалів будівельного сміття.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-19 13:23:59
Пояснення замовника на запит
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-15 11:59:40
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі код ДК 021:2015-45454000-4 Реконструкція (Реконструкція будівлі громадського будинку дошкільного навчального закладу №224 на вул. Попова 7, Оболонського району м. Києва) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-30-007091-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Документів, на підставі яких підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» (надати посилання на файл в тендерній пропозиції) вимогам пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації щодо врахування останнім в ціні тендерної пропозиції витрат за використання відвалів будівельного сміття. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 15.02.2024 у межах проведення моніторингу закупівлі: код ДК 021:2015-45454000-4 Реконструкція (Реконструкція будівлі громадського будинку дошкільного навчального закладу №224 на вул. Попова 7, Оболонського району м. Києва) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-30-007091-a)
Щодо обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості повідомляємо наступне.
Виконання робіт з реставрації по об’єкту: код ДК 021:2015-45454000-4 Реконструкція (Реконструкція будівлі громадського будинку дошкільного навчального закладу №224 на вул. Попова 7, Оболонського району м. Києва) здійснюється відповідно розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 04.01.2022р. № 4 «Про реконструкцію будівлі дошкільного навчального закладу №224 на вул. Попова, 7 в Оболонському районі» та відповідно розпорядження Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації «Про внесення змін до розпорядження Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації від 15 лютого 2022 року №93 «Про реконструкцію будівлі дошкільного навчального закладу №224 на вул. Попова, 7» в Оболонському районі м. Києва, які розміщені на відповідних веб-сайтах за посиланнями:
https://kyivcity.gov.ua/npa/pro_rekonstruktsiyu_budivli_doshkilnogo_navchalnogo_zakladu__224_na_vul_popova_7_v_obolonskomu_rayoni/nwkixfr9ds_kmda__4/
https://obolon.kyivcity.gov.ua/files/2022/2/18/93.pdf
Обґрунтування технічних, якісних характеристик, розмір бюджетного призначення та очікувану вартість предмета закупівлі визначено з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», “Настанови з визначення вартості будівництва”, “Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництві” та Відповідно ДБН В.2.6-31:2021 «Теплова ізоляція та енергоефективність будівель»; ДБН В.2.2-3:2018 «Будинки і споруди. Заклади освіти»; ДБН А.3.2-2-2009 «Охорона праці і промислова безпека у будівництві»; ДБН В.2.5-56:2014 зі змінами "Системи протипожежного захисту"; ДБН А.2.2-3-2014 зі змінами “Склад та зміст проектної документації на будівництво”.
Відповідно до ч. 4 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. На виконання вищевказаного, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено Замовником на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за посиланням: https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/ACE40EF1B23BA0D7C2258A54002B8FB4 (на підтвердження чого додатково надаємо скрін-копії сторінок оголошення).
Відповідно до питання №3 про документи на підставі яких підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» (надати посилання на файл в тендерній пропозиції) вимогам пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації щодо врахування останнім в ціні тендерної пропозиції витрат за використання відвалів будівельного сміття, повідомляємо наступне.
Учасником в кошторисній документації було враховано вивезення будівельного стіття (кошториси 01-01-01, 01-01-02, 01-01-03), файл має назву "Кошторисна документація ч.1 ДНЗ 224 реконструкція" Також Учасником надана Довідка щодо витрат учасника, в якій описано, що ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» повідомляє, що у ціну пропозиції включено всі витрати учасника, включаючи вартість товару, ПДВ, транспортування, навантаження та розвантаження, а також всі податки, збори, мита та інші (Файл знаходиться в архіві Інші Документи та має назву «Довідка щодо витрат учасника»)
Повідомляємо, що у файлі "Кошторисна документація ч.1 ДНЗ 224 реконструкція" Учасник надав пояснювальну записку на сторінках 3-4, де вказано, кошторисна документація складена, в тому числі, із врахуванням вивезення грунту і сміття.
Також повідомляємо, що Замовником не вимагалося надання окремої довідки про те, що Учасник враховує витрати за використання відвалів будівельного сміття. В ціні тендерної пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до використання підрядних робіт з урахуванням послуг, що виконуються субпідрядними організаціями та враховує витрати за використання відвалів будівельного сміття. Крім того, Учасник надав довідку про субпідрядників, в якій зазначив, що не планує залучати субпідрядників до виконання робіт.
Додатково надаємо експертний звіт №230821-12/А від 05 жовтня 2024 року та зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва Реконструкція будівлі громадського будинку дошкільного навчального закладу №224 на вул. Попова 7, Оболонського району м. Києва
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 березня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 листопада 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" |
147 204 698,54
UAH з ПДВ
|
147 204 698,54
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" #41235604 |
Переможець |
147 204 698,54
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2023 11:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 серпня 2024 13:47
|
ДУ 4 до 161-Р.pdf | укладений |
29 серпня 2024 13:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 липня 2024 17:16
|
ДУ 3 до 161-Р.pdf | зміни до договору |
23 липня 2024 17:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 березня 2024 16:26
|
ДУ 2 до 161-Р.pdf | зміни до договору |
13 березня 2024 16:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2023 13:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2023 13:45
|
ДУ 1 до 161-Р.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2023 13:40
|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2023 13:58
|
Договір 161-Р.pdf | укладений |
21 листопада 2023 13:55
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
код ДК 021:2015-45454000-4 Реконструкція (Реконструкція будівлі громадського будинку дошкільного навчального закладу №224 на вул. Попова 7, Оболонського району м. Києва) | 1 | роботи |
147 204 698,54
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виплавлено технічну/механічну помилку в назві об'єкта на викладено назву в новій редакції :"Реконструкція будівлі громадського будинку дошкільного навчального закладу №224 на вул. Попова, 7 в Оболонському районі м. Києва" |
Номер договору про закупівлю: | 161-Р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено п. 2.3 Договору в новій редакції Викладено п. 11.1. Договору в новій редакції Викладено п. 3.1. Договору в новій редакції Викладено Додаток №1 "Календарний графік виконання робіт" в новій редакції Викладено Додаток № 5 "План фінансування робіт" в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 161-Р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтями 651,652,654 Цивільного кодексу України, пунктами 13.2., 13.3. Договору, у зв'язку зі зміною обсягів будівельних робіт в межах договірної ціни та авторського нагляду, сторони дійшли взаємної згоди викласти у новій редакції наступні додатки до Договору: Договірна ціна, Локальні кошториси. |
Номер договору про закупівлю: | 161-Р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
код ДК 021:2015-45454000-4 Реконструкція (Реконструкція будівлі громадського будинку дошкільного навчального закладу №224 на вул. Попова 7, Оболонського району м. Києва) | 1 | роботи |
147 204 698,54
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 21 листопада 2023 — 31 грудня 2025 |
Сума оплати за договором: |
2 356 333,00
UAH (в тому числі ПДВ 392 722,17 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Керуючись статтями 598,604,651-654 Цивільного кодексу України та пунктом 13.4. Договору, враховуючи внесені зміни до проектно-кошторисної документації, що призвели до істотних змін обсягів робіт, Сторони дійшли взаємної згоди розірвати Договір, укладений між Замовником та Підрядником, та припинити його дію. |