Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з протипожежних заходів (проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій горищ)
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2023-10-30-006868-a ● 44848c93085548ae8e52bd5b6d6b5232
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дитяча школа мистецтв №6 ім. Г. П.Жуковського Дніпровського району міста Києва |
Код ЄДРПОУ: | 05459648 |
Місцезнаходження: | 02100, Україна , м. Київ обл., Київ, Бульвар Верховної Ради,15 |
Контактна особа: |
Дарья Кочкіна 380667897941 dasha-kultura@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 жовтня 2023 13:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 листопада 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 190 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77220000-8: Послуги з просочування деревини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з протипожежних заходів (проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій горищ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02101, Україна, м. Київ, м.Київ, бульвар Верховної Ради,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
09 грудня 2023
ДК 021:2015: 77220000-8 — Послуги з просочування деревини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 жовтня 2023 16:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 жовтня 2023 13:57 |
ТД Школа мистецтв_просочення.docx |
30 жовтня 2023 16:00 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 жовтня 2023 13:57 |
ТД Школа мистецтв_просочення.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Акт прийняття та здачі робіт
Дата подання: 02 листопада 2023 17:57
Дата відповіді: 03 листопада 2023 11:39
Шановний замовнику, які документи потрібно буде надати після закінчення робіт?
Протоколи ДВЛ ДСНС з позитивним висновком чи потрібно?
Чи буде в комісію входити представник ДСНС?
Відповідь: Шановний Учаснику !
Щодо Вашого питання повідомляємо наступне. Після завершення робіт необхідно буде надати пакет документів, передбачений Правилами з вогнезахисту, затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 26 грудня 2018 року № 1064.
Щодо Вашого питання повідомляємо наступне. Після завершення робіт необхідно буде надати пакет документів, передбачений Правилами з вогнезахисту, затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 26 грудня 2018 року № 1064.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-10-30-006868-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "СТАТУС", Код ЄДРПОУ:41360428
Дата подання: 30 жовтня 2023 16:14
ЩОДО скасування вимог та внесення змін до тендерної документації
ЩОДО скасування вимог та внесення змін до тендерної документації
Відповідно до умов тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати перелік визначених сертифікатів
Звертаємо увагу, що в Україні діє принцип добровільної сертифікації.
Крім того, Виконання робіт з протипожежного призначення регулюється Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852. Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов'язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Тобто учасники можуть і повинні надавати вказані у даній процедурі закупівлі послуги на підставі отриманої ними ліцензії, жодних інших документів (або обов'язку їх отримання) на законодавчому рівні для учасників не встановлено. На законодавчому рівні не встановлено для учасників обов'язку отримувати будь-які інші (додаткові) документи, а тим більше, ще й такі, що жодного відношення до послуг із встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та автоматичного пожежогасіння не мають.
Це саме стосується і вимоги
«Учасник надає оригінал ліцензії, виданої на ім’я Учасника на право користування програмним комплексом, яким він користувався під час формування кошторисних розрахунків або така ліцензія повинна бути видана на працівника Учасника - безпосереднього виконавця робіт, разом із копією трудового договору або цивільно-правового договору або наказу про призначення на посаду такого працівника або Учасник надає інший документ, який підтверджує його право на користування вказаною ліцензією на підставі договірних відносин»
Просимо врахувати, що Предметом закупівлі є надання послуг, а не виготовлення проектної чи кошторисної документації та скасувати відповідні вимоги у тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до умов тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати перелік визначених сертифікатів
Звертаємо увагу, що в Україні діє принцип добровільної сертифікації.
Крім того, Виконання робіт з протипожежного призначення регулюється Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852. Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов'язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Тобто учасники можуть і повинні надавати вказані у даній процедурі закупівлі послуги на підставі отриманої ними ліцензії, жодних інших документів (або обов'язку їх отримання) на законодавчому рівні для учасників не встановлено. На законодавчому рівні не встановлено для учасників обов'язку отримувати будь-які інші (додаткові) документи, а тим більше, ще й такі, що жодного відношення до послуг із встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та автоматичного пожежогасіння не мають.
Це саме стосується і вимоги
«Учасник надає оригінал ліцензії, виданої на ім’я Учасника на право користування програмним комплексом, яким він користувався під час формування кошторисних розрахунків або така ліцензія повинна бути видана на працівника Учасника - безпосереднього виконавця робіт, разом із копією трудового договору або цивільно-правового договору або наказу про призначення на посаду такого працівника або Учасник надає інший документ, який підтверджує його право на користування вказаною ліцензією на підставі договірних відносин»
Просимо врахувати, що Предметом закупівлі є надання послуг, а не виготовлення проектної чи кошторисної документації та скасувати відповідні вимоги у тендерній документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 листопада 2023 15:46
Шановний Учаснику !
«Відповідно до п.4 ч.2 ст.22 Закону «Про публічні закупівлі» зазначено:
«У тендерній документації зазначаються такі відомості:
………4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)»
Отже, зазначення інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам, є вимогою Закону «Про публічні закупівлі» та обов’язком Замовника.
Таким чином, нами були передбачені сертифікати, які мають відношення до предмету закупівлі (до сфери протипожежних послуг), та які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним вимогам встановленим щодо предмета закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу, що чинне законодавство не визначає ВИЧЕРПНОГО переліку вимог /умов , які Замовник має право вимагати від Учасників. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, крім тієї, що визначена ч.2 ст.22 Закону «Про публічні закупівлі».
Замовник самостійно встанювлює ті вимоги, які на його думку, будуть підтвердженням технічних, кількісних та інших характеристик предмету закупівлі, з метою отримання якісних послуг.
Таким чином, вимога є абсолютно законною та такою, що може бути виконана будь-який Учасником, який формує свою тендерну пропозицію відповідно до вимог чинного законодавства України.
Законодавством не передбачено обмежень щодо отримання зазначених сертифікатів, оскільки будь-який Учасник може звернутися до певно організації та отримати відповідні сертифікати.
Також, ми, як Замовник, попередньо ознайомилися з практикою АМКУ що подібних вимог. Згідно отриманої практики АМКУ, можемо зазначити, що вимоги щодо надання Учасниками сертифікатів не є дискримінаційними по відношенню до будь –яких Учасників, та не порушують їх права та законні інтереси.
п.4 РІШЕННЯ АМКУ No 15516-р/пк-пз від 08.07.2021
п.2 РІШЕННЯ АМКУ No 10631-р/пк-пз від 14.05.2021
п.3 РІШЕННЯ АМКУ No9632-р/пк-пз від 30.04.2021 та ін. ».
Додатково інформуємо, що Замовником з метою уникнення дискримінації, навіть, було зазначено, що «у пропозиції Учасник надає власні або залучені у субпідрядної організації» сертифікати.
Також Замовник акцентує, що відповідно до умов Тендерної документації, якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення.
Щодо оригіналу ліцензії на право користування програмним комплексом, яким він користувався під час формування кошторисних розрахунків, хочемо звернути Вашу увагу, що в Додатку 4 до Тендерної документації вимагається надати:
«Розрахунки ціни тендерної пропозиції мають бути підтверджені наступними документами у складі тендерної пропозиції:
- локальний кошторисний розрахунок;
- підсумкова відомість ресурсів.
До кошторисного розрахунку надається пояснювальна записка, тверда договірна ціна. У пропозиції Замовник просить надати окрему довідку у довільній формі, із зазначенням про наявність сертифікованого інженера-проектувальника (інженера-кошторисника) в частині кошторисної документації з кваліфікаційним сертифікатом та свідоцтвом про підвищення кваліфікації якщо кваліфікаційний сертифікат виданий раніше 2016 року обов’язкова. Учасник надає оригінал ліцензії, виданої на ім’я Учасника на право користування програмним комплексом, яким він користувався під час формування кошторисних розрахунків або така ліцензія повинна бути видана на працівника Учасника - безпосереднього виконавця робіт, разом із копією трудового договору або цивільно-правового договору або наказу про призначення на посаду такого працівника або Учасник надає інший документ, який підтверджує його право на користування вказаною ліцензією на підставі договірних відносин.».
Звертаємо Вашу увагу, що локальний кошторисний розрахунок, підсумкова відомість ресурсів, пояснювальна записка, тверда договірна ціна, які необхідні для розрахунку цінової пропозиції (вартості послуг), формуються лише з відповідних програмних комплексів, наприклад, програмний комплекс «АВК 5», КП ІВК тощо. Всі такі програмні комплекси, які використовуються для розрахунку кошторису, є ліцензованими та передуються третім особам лише у вичерпних випадках, визначених відповідним договором чи законодавствам.
Вимога Замовника, який хоче переконатися, що програмний комплекс є законно набутий, ліцензований, не є «піратським», –є цілком законною та такою, що відповідає взятим Україною зобов’язанням щодо захисту майнових, авторських та суміжних прав юридичних та фізичних осіб.
Також, наголошуємо, що програмні комплекс, такі як «АВК-5» та інші, застосовуються для розрахунку не лише кошторисної вартості будівельних робіт, а й для послуг. Наприклад, поточний ремонт – також є послугою, і він розраховується у таких програмних комплексах. Тому Ваші зауваження щодо визначення предмета закупівлі Замовником не приймаються.
«Відповідно до п.4 ч.2 ст.22 Закону «Про публічні закупівлі» зазначено:
«У тендерній документації зазначаються такі відомості:
………4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)»
Отже, зазначення інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам, є вимогою Закону «Про публічні закупівлі» та обов’язком Замовника.
Таким чином, нами були передбачені сертифікати, які мають відношення до предмету закупівлі (до сфери протипожежних послуг), та які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним вимогам встановленим щодо предмета закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу, що чинне законодавство не визначає ВИЧЕРПНОГО переліку вимог /умов , які Замовник має право вимагати від Учасників. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, крім тієї, що визначена ч.2 ст.22 Закону «Про публічні закупівлі».
Замовник самостійно встанювлює ті вимоги, які на його думку, будуть підтвердженням технічних, кількісних та інших характеристик предмету закупівлі, з метою отримання якісних послуг.
Таким чином, вимога є абсолютно законною та такою, що може бути виконана будь-який Учасником, який формує свою тендерну пропозицію відповідно до вимог чинного законодавства України.
Законодавством не передбачено обмежень щодо отримання зазначених сертифікатів, оскільки будь-який Учасник може звернутися до певно організації та отримати відповідні сертифікати.
Також, ми, як Замовник, попередньо ознайомилися з практикою АМКУ що подібних вимог. Згідно отриманої практики АМКУ, можемо зазначити, що вимоги щодо надання Учасниками сертифікатів не є дискримінаційними по відношенню до будь –яких Учасників, та не порушують їх права та законні інтереси.
п.4 РІШЕННЯ АМКУ No 15516-р/пк-пз від 08.07.2021
п.2 РІШЕННЯ АМКУ No 10631-р/пк-пз від 14.05.2021
п.3 РІШЕННЯ АМКУ No9632-р/пк-пз від 30.04.2021 та ін. ».
Додатково інформуємо, що Замовником з метою уникнення дискримінації, навіть, було зазначено, що «у пропозиції Учасник надає власні або залучені у субпідрядної організації» сертифікати.
Також Замовник акцентує, що відповідно до умов Тендерної документації, якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення.
Щодо оригіналу ліцензії на право користування програмним комплексом, яким він користувався під час формування кошторисних розрахунків, хочемо звернути Вашу увагу, що в Додатку 4 до Тендерної документації вимагається надати:
«Розрахунки ціни тендерної пропозиції мають бути підтверджені наступними документами у складі тендерної пропозиції:
- локальний кошторисний розрахунок;
- підсумкова відомість ресурсів.
До кошторисного розрахунку надається пояснювальна записка, тверда договірна ціна. У пропозиції Замовник просить надати окрему довідку у довільній формі, із зазначенням про наявність сертифікованого інженера-проектувальника (інженера-кошторисника) в частині кошторисної документації з кваліфікаційним сертифікатом та свідоцтвом про підвищення кваліфікації якщо кваліфікаційний сертифікат виданий раніше 2016 року обов’язкова. Учасник надає оригінал ліцензії, виданої на ім’я Учасника на право користування програмним комплексом, яким він користувався під час формування кошторисних розрахунків або така ліцензія повинна бути видана на працівника Учасника - безпосереднього виконавця робіт, разом із копією трудового договору або цивільно-правового договору або наказу про призначення на посаду такого працівника або Учасник надає інший документ, який підтверджує його право на користування вказаною ліцензією на підставі договірних відносин.».
Звертаємо Вашу увагу, що локальний кошторисний розрахунок, підсумкова відомість ресурсів, пояснювальна записка, тверда договірна ціна, які необхідні для розрахунку цінової пропозиції (вартості послуг), формуються лише з відповідних програмних комплексів, наприклад, програмний комплекс «АВК 5», КП ІВК тощо. Всі такі програмні комплекси, які використовуються для розрахунку кошторису, є ліцензованими та передуються третім особам лише у вичерпних випадках, визначених відповідним договором чи законодавствам.
Вимога Замовника, який хоче переконатися, що програмний комплекс є законно набутий, ліцензований, не є «піратським», –є цілком законною та такою, що відповідає взятим Україною зобов’язанням щодо захисту майнових, авторських та суміжних прав юридичних та фізичних осіб.
Також, наголошуємо, що програмні комплекс, такі як «АВК-5» та інші, застосовуються для розрахунку не лише кошторисної вартості будівельних робіт, а й для послуг. Наприклад, поточний ремонт – також є послугою, і він розраховується у таких програмних комплексах. Тому Ваші зауваження щодо визначення предмета закупівлі Замовником не приймаються.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 листопада 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТ СПЕЦМОНТАЖ" |
189 967,68
UAH з ПДВ
|
189 967,68
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТ СПЕЦМОНТАЖ" #44050710 |
Переможець |
189 967,68
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2023 15:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 15:46
|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2023 09:58
|
договір №30.pdf | укладений |
15 листопада 2023 09:56
|