Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Хотінська селищна рада Сумського району Сумської області |
Код ЄДРПОУ: | 04390185 |
Місцезнаходження: | 42320, Україна , Сумська обл., Сумський район, селище міського типу Хотінь, вулиця Соборна, будинок 45 |
Контактна особа: |
Груба Зінаїда Миколаївна 380952243083 xotin@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Тендерна документація
30 жовтня 2023 12:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-13-000021 ● 665f8b0ec4014507a49caad2d937571d
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 грудня 2023 16:43 |
12.12.2023 № 225
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/13979-2023 від 04.12.2023
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
Від 12.12.023 № 225
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
14 UA-2023-10-30-005268-a 30.10.2023 Хотінська селищна рада Сумського району Сумської області Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-14 15:04:30
Питання до пояснення
Питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-19 12:51:35
Надання пояснень на запит ДАСУ
Хотінська селищна рада Сумського району Сумської області надає інформацію стосовно питань в межах моніторингу процедури закупівлі послуг ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний (середній) ремонт комунальної дороги по вул. Гольченка с. Писарівка Сумського району Сумської області) (UA-2023-10-30-005268-a)
1. Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювалось на зведеного кошторисного розрахунку, дефектного акту, акту. Відповідно по ПКД по об’єкту: «Поточний (середній) ремонт комунальної дороги по вул. Гольченка с. Писарівка Сумського району Сумської області», затвердженої рішенням 33 сесії 9 скликання від 20.09.2023 року вартість послуг становить: 5 709 570,00 грн. 04 жовтня 2023 року укладено договір № 109 на суму 4 678 190,40грн, фактично надані послуги з поточного ремонту на 4 198 710,00 грн (UA-2023-09-11-012359-a). В ході виконання послуг з поточного ремонту по об’єкту: «Поточний (середній) ремонт комунальної дороги по вул. Гольченка с. Писарівка Сумського району Сумської області» на підставі акту №1 від 20.10.2023 року складеного комісією виявлена потреба в додаткових послугах з поточного ремонту, завдяки чому подовжиться термін експлуатації асфальтобетонного покриття ділянки дороги, без збільшення кошторисної вартості в межах фінансування. Очікувана вартість додаткових послуг в межах кошторисної вартості складає 1510 426,80 грн. (Зведений кошторисний розрахунок, дефектний акт, акт додаються).
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, повідомляємо наступне. Закупівля була опублікована уповноваженою особою Замовника, яка керується затвердженим Положенням про уповноважену особу та Законом України «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини 4 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон про публічні закупівлі, Закон) відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, установлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі «Прикінцеві положення» (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону. Таким чином, ані Постанова № 1266, ані в цілому Постанова № 710 не належать до законодавства про закупівлі. Вся необхідна інформація, що стосується публічної закупівлі відповідно до Закону оприлюднена уповноваженою особою на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель. Крім того, Постановою № 1266 передбачено, що з 19.12.2020 року головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки - доручено, а органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування – рекомендовано розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Наразі такі дії є рекомендованими для Замовника, Хотінської селищної ради Сумського району Сумської області, який є органом місцевого самоврядування. В подальшому Замовником, будуть розглянуті такі рекомендації та здійснені заходи щодо оприлюднення на власному веб-сайті або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. В ході виконання послуг з поточного ремонту за основним договором № 109 від 04 жовтня 2023 року виникла потреба у закупівлі додаткових послуг з поточного ремонту по об’єкту: «Поточний (середній) ремонт комунальної дороги по вул. Гольченка с. Писарівка Сумського району Сумської області». На підставі акту №1 від 20.10.2023 року, складеного комісією, виявлена потреба в додаткових послугах з поточного ремонту задля подовження терміну експлуатації асфальтобетонного покриття ділянки дороги, без збільшення кошторисної вартості в межах фінансування. Підставою здійснення закупівлі без застосування відкритих торгів та застосування під час здійснення закупівлі, як виняток, відповідно до пп. 8 п. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
На підставі цього заключено договір № 129 від 30.10.2023 року. Загальна вартість послуг з поточного ремонту не перевищує 50% основного договору (загальна вартість основного договору – 4 198 710,00 з ПДВ), сума додаткових послуг з поточного ремонту – 1 510 426,80 з ПДВ.( акт № 1 від 20.10.2023 року додаються)
4. У замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. На підставі пп. 8 п. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, обрано для виконання послуг з поточного ремонту саме КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХРЕМБУД" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ 05433057), з яким укладений договір від 30.10.2023 №129 без використання електронної системи закупівель.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 грудня 2023 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХРЕМБУД" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ #05433057 |
Переможець |
1 510 426,80
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2023 12:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 12:33
|
Обґрунтування.PDF | укладений |
30 жовтня 2023 12:32
|
Договір 129.pdf | укладений |
30 жовтня 2023 12:32
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Поточний (середній) ремонт комунальної дороги по вул. Гольченка с. Писарівка Сумського району Сумської області | 1 | послуга |
1 510 426,80
UAH з ПДВ
|