Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний (середній) ремонт комунальної дороги по вул. Гольченка с. Писарівка Сумського району Сумської області)
Очікувана вартість
1 510 426,80 UAH
UA-2023-10-30-005268-a 247d58e01ffe4239955a01dc66e3e7c6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Груба Зінаїда Миколаївна

380952243083 xotin@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Хотінська селищна рада Сумського району Сумської області
Код ЄДРПОУ: 04390185
Місцезнаходження: 42320, Україна , Сумська обл., Сумський район, селище міського типу Хотінь, вулиця Соборна, будинок 45
Контактна особа: Груба Зінаїда Миколаївна
380952243083
xotin@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний (середній) ремонт комунальної дороги по вул. Гольченка с. Писарівка Сумського району Сумської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

30 жовтня 2023 12:34
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-12-13-000021 ● 665f8b0ec4014507a49caad2d937571d
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 грудня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 грудня 2023 16:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

12.12.2023 № 225

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/13979-2023 від 04.12.2023


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
Від 12.12.023 № 225


Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
14 UA-2023-10-30-005268-a 30.10.2023 Хотінська селищна рада Сумського району Сумської області Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-12-14 15:04:30

Питання до пояснення

Питання у файлі

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-12-19 12:51:35

Надання пояснень на запит ДАСУ

Хотінська селищна рада Сумського району Сумської області надає інформацію стосовно питань в межах моніторингу процедури закупівлі послуг ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний (середній) ремонт комунальної дороги по вул. Гольченка с. Писарівка Сумського району Сумської області) (UA-2023-10-30-005268-a)
1. Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювалось на зведеного кошторисного розрахунку, дефектного акту, акту. Відповідно по ПКД по об’єкту: «Поточний (середній) ремонт комунальної дороги по вул. Гольченка с. Писарівка Сумського району Сумської області», затвердженої рішенням 33 сесії 9 скликання від 20.09.2023 року вартість послуг становить: 5 709 570,00 грн. 04 жовтня 2023 року укладено договір № 109 на суму 4 678 190,40грн, фактично надані послуги з поточного ремонту на 4 198 710,00 грн (UA-2023-09-11-012359-a). В ході виконання послуг з поточного ремонту по об’єкту: «Поточний (середній) ремонт комунальної дороги по вул. Гольченка с. Писарівка Сумського району Сумської області» на підставі акту №1 від 20.10.2023 року складеного комісією виявлена потреба в додаткових послугах з поточного ремонту, завдяки чому подовжиться термін експлуатації асфальтобетонного покриття ділянки дороги, без збільшення кошторисної вартості в межах фінансування. Очікувана вартість додаткових послуг в межах кошторисної вартості складає 1510 426,80 грн. (Зведений кошторисний розрахунок, дефектний акт, акт додаються).
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, повідомляємо наступне. Закупівля була опублікована уповноваженою особою Замовника, яка керується затвердженим Положенням про уповноважену особу та Законом України «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини 4 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон про публічні закупівлі, Закон) відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, установлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі «Прикінцеві положення» (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону. Таким чином, ані Постанова № 1266, ані в цілому Постанова № 710 не належать до законодавства про закупівлі. Вся необхідна інформація, що стосується публічної закупівлі відповідно до Закону оприлюднена уповноваженою особою на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель. Крім того, Постановою № 1266 передбачено, що з 19.12.2020 року головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки - доручено, а органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування – рекомендовано розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Наразі такі дії є рекомендованими для Замовника, Хотінської селищної ради Сумського району Сумської області, який є органом місцевого самоврядування. В подальшому Замовником, будуть розглянуті такі рекомендації та здійснені заходи щодо оприлюднення на власному веб-сайті або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. В ході виконання послуг з поточного ремонту за основним договором № 109 від 04 жовтня 2023 року виникла потреба у закупівлі додаткових послуг з поточного ремонту по об’єкту: «Поточний (середній) ремонт комунальної дороги по вул. Гольченка с. Писарівка Сумського району Сумської області». На підставі акту №1 від 20.10.2023 року, складеного комісією, виявлена потреба в додаткових послугах з поточного ремонту задля подовження терміну експлуатації асфальтобетонного покриття ділянки дороги, без збільшення кошторисної вартості в межах фінансування. Підставою здійснення закупівлі без застосування відкритих торгів та застосування під час здійснення закупівлі, як виняток, відповідно до пп. 8 п. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
На підставі цього заключено договір № 129 від 30.10.2023 року. Загальна вартість послуг з поточного ремонту не перевищує 50% основного договору (загальна вартість основного договору – 4 198 710,00 з ПДВ), сума додаткових послуг з поточного ремонту – 1 510 426,80 з ПДВ.( акт № 1 від 20.10.2023 року додаються)
4. У замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. На підставі пп. 8 п. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, обрано для виконання послуг з поточного ремонту саме КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХРЕМБУД" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ 05433057), з яким укладений договір від 30.10.2023 №129 без використання електронної системи закупівель.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 22 грудня 2023
Кінцевий строк оскарження: 28 грудня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХРЕМБУД" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#05433057
Переможець 1 510 426,80
UAH з ПДВ
30 жовтня 2023 12:27

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2024 12:33
Обґрунтування.PDF укладений
30 жовтня 2023 12:32
Договір 129.pdf укладений
30 жовтня 2023 12:32

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Поточний (середній) ремонт комунальної дороги по вул. Гольченка с. Писарівка Сумського району Сумської області 1 послуга 1 510 426,80
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 510 426,80
UAH (в тому числі ПДВ 251 737,80 UAH)