Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт вулиці М. Заньковецької з перехрестям вулиці 28-го червня та облаштуванням пішохідної зони в м. Чернівці (відновлення елементів благоустрою)
Очікувана вартість
48 108 835,00 UAH
UA-2023-10-30-003328-a ● 87f3bcdf0c414842a3d7b35fdaa66e27
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44327100 |
Місцезнаходження: | 58000, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176 |
Контактна особа: |
Віталій Гулейчук +380372553740 v.guleychuk@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 жовтня 2023 11:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 листопада 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 48 108 835,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 240 544,18 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639, та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (зі змінами), крім умов повернення та неповернення забезпечення тендерної пропозиції*), із зобов’язанням банку-гаранта у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок Замовника (бенефіціара) суму забезпечення тендерної пропозиції, визначену в тендерній документації. При цьому додатково до банківської гарантії повинно бути надано банківську ліцензію та доручення (у разі наявності). Реквізити замовника: Департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, м. Чернівці, вул.Героїв Майдану, 176, р/р UA 108201720355159002001188136 в ДКСУ, код ЄДРПОУ 44327100. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 240 000,00 грн (двісті сорок тисяч гривень 00 коп.). Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Сума банківської гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (банківської гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП/УЕП), або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення електронного підпису (КЕП/УЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія повинна містити посилання на цю тендерну документацію та на зміни, що до неї вносились, за їх наявності. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Гарантія повинна бути з покриттям. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП/УЕП або вказати метод перевірки справжності гарантії. Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Учасник у складі тендерної пропозиції надає документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника *Умови повернення та неповернення забезпечення тендерної пропозиції визначені пунктом 3 розділу 3 тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 240000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю вносить забезпечення виконання договору про закупівлю в розмірі 1 % від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюється переможцем процедури закупівлі шляхом внесення грошової суми (коштів) на рахунок замовника. Реквізити замовника: Департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, м. Чернівці, вул.Героїв Майдану, 176, р/р UA 108201720355159002001188136 в ДКСУ, код ЄДРПОУ 44327100. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до бюджету Чернівецької міської територіальної громади. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю: невиконання та/або неналежне виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань по договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт вулиці М. Заньковецької з перехрестям вулиці 28-го червня та облаштуванням пішохідної зони в м. Чернівці (відновлення елементів благоустрою)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58000, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вулиця М. Заньковецької з перехрестям вулиці 28-го червня
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Після підписання акту приймання виконаних робіт Уповноваженим представником Замовника такий акт передається Замовнику для вирішення питання оплати виконаних робіт. Замовник зобов’язується протягом 365 календарних днів з моменту підписання належно оформленого Акту приймання виконаних робіт прийняти рішення про оплату за виконані роботи та подати доручення на здійснення платежу органу Державної казначейської служби України (детальні умови в додатку 4 - проект договору) | Пiсляоплата | 365 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 жовтня 2023 11:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 жовтня 2023 11:10 |
Додаток 2 до ТД - КР вул.Заньковецької.doc | |
30 жовтня 2023 11:10 |
Додаток 3 до ТД - КР вул.Заньковецької.doc | |
30 жовтня 2023 11:10 |
Тендерна документація - КР вул.Заньковецької.doc | |
30 жовтня 2023 11:10 |
Додаток 1 до ТД - КР вул.Заньковецької.doc | |
30 жовтня 2023 11:10 |
Додаток 4 до ТД - КР вул.Заньковецької.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-10-30-003328-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Мілодан Поліна Павлівна, Код ЄДРПОУ:3191705243
Дата подання: 03 листопада 2023 17:12
Вимога до тендерної документації (Додаток №3)
Згідно з вимогами Додатку № 3 до тендерної документації, а саме, п. 1.2. «Документи про підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» передбачено, в основному, залучення фахівців та спеціалістів для виконання дорожніх робіт.
Окрім вищезаначеного, вимогами пункту 1.3. Додатку № 3 до тендерної документаціїт «Документи про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)», де аналогічним вважається договір, укладений із замовником* протягом останніх 4 років від дати, що передує даті оголошення даної процедури закупівлі, на будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт вулиці, дороги, проїзної частини з переліком робіт, які виконувались, де не враховано роботи з прокладання та ремонту каналізаційних та водопровідних мереж, улаштування покриттів з гранітних плит, прокладання кабелів, садіння дерев, установлення світильників та інш.
Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Окрім вищезаначеного, вимогами пункту 1.3. Додатку № 3 до тендерної документаціїт «Документи про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)», де аналогічним вважається договір, укладений із замовником* протягом останніх 4 років від дати, що передує даті оголошення даної процедури закупівлі, на будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт вулиці, дороги, проїзної частини з переліком робіт, які виконувались, де не враховано роботи з прокладання та ремонту каналізаційних та водопровідних мереж, улаштування покриттів з гранітних плит, прокладання кабелів, садіння дерев, установлення світильників та інш.
Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 листопада 2023 13:40
Шановний учаснику! Враховуючи значну кількість видів та обсягів робіт, передбачених технічним завданням, для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів замовником вибрано ключові види робіт, досвід виконання яких повинен мати учасник для підтвердження відповідності даному кваліфікаційному критерію.
Номер вимоги: UA-2023-10-30-003328-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Мілодан Поліна Павлівна, Код ЄДРПОУ:3191705243
Дата подання: 03 листопада 2023 17:49
Вимога щодо підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації
Просимо виключити вимогу тендерної документації щодо підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, способом надання у складі тендерної пропозиції з виключним переліком підтверджуючих документів, а саме: скан-копій наказів (розпорядчих документів) про призначення на посади відповідних працівників, так як працівники в учасників можуть виконувати роботи/надавати послуги шляхом укладання трудових угод або договорів підряду або договорів цивільно-правового характеру, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України.
Для приведення тендерної документації у відповідність до чинного законодавтсва (розширення переліку підтверджуючих документів) просимо внести відповідні зміни до тендерної документації задля уникнення дискримінації учасників.
Розгорнути
Згорнути
Для приведення тендерної документації у відповідність до чинного законодавтсва (розширення переліку підтверджуючих документів) просимо внести відповідні зміни до тендерної документації задля уникнення дискримінації учасників.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 листопада 2023 13:52
Шановний учаснику! Даний кваліфікаційний критерій встановлено відповідно до вимог статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" та керуючись нормами чинного законодавства України, що регламентують дану сферу. Крім того, відповідно до пункту 1.2. розділу 1 додатку 3 до тендерної документації, на підставі ч. 2 ст.16 Закону учасник може для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців (з наданням документального підтвердження відповідно до вимог пункту 1.2. розділу 1 додатку 3 до тендерної документації).
Номер вимоги: UA-2023-10-30-003328-a.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: Гулько Анатолий, Код ЄДРПОУ:2073000271
Дата подання: 03 листопада 2023 20:07
Проектно кошторисна документація
Добрий день, шановний Замовнику!
Для більш детальної підготовки тендерної пропозиції, просимо Вас надати, будь-яким зручним для Вас способом, копію проєктної документації для ознайомлення. (е майл)
Крім того, зважаючи на великий обсяг робіт, що визначено в технічному завданні (Додаток 1 до тендерної документації) та великого обсягу документів, що вимагаються тендерною документацією, просимо Вас продовжити термін подання тендерних пропозицій.
Розгорнути
Згорнути
Для більш детальної підготовки тендерної пропозиції, просимо Вас надати, будь-яким зручним для Вас способом, копію проєктної документації для ознайомлення. (е майл)
Крім того, зважаючи на великий обсяг робіт, що визначено в технічному завданні (Додаток 1 до тендерної документації) та великого обсягу документів, що вимагаються тендерною документацією, просимо Вас продовжити термін подання тендерних пропозицій.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 листопада 2023 13:45
Шановний учаснику! Ознайомитись з проєктною документацією можна за місцезнаходженням Замовника. Строк для подання тендерних пропозицій встановлено відповідно до норм пункту 34 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2023-11-03-000003 • b4ca2629f3f94b1e9af781555266c84a
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-11-03
•
09:18
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Ви дійсно вважаєте, що це є доцільною витратою у мовах воєного стану? Гроші потрібні йти на дрони, одяг, медикаменти і РЕАБІЛІТАЦІЮ військових та їх сімей.
Поточний стан вул. Зіньковецької не є критичним і може зачекати кращих часів.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Номер звернення:
UA-R-2023-11-01-000029 • 9865fc1e6bec440e8b7836918c45df70
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-11-01
•
19:40
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Ремонт доріг не на часі. Віддайте гроші на потреби передової
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Номер звернення:
UA-R-2023-10-31-000004 • f5e25518ad644ea3b8cbefe69cee7dfd
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-10-31
•
08:33
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Благоустрій і дороги не на часі. Годі на це витрачати державні кошти під час війни. Щодня на фронті гинуть захисники. Це дуже важка праця - захист країни від ворога. І ремонтувати вулицю зараз це неповага до захисників. Гроші на ЗСУ!!!!
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій