Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт водопровідної мережі частини вулиць Таврійська, Визволення, Українська, Чорнобаївська, Нова, Стадіонна, Першотравнева, Миколаївська в с. Чорнобаївка Херсонського району Херсонської області» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
11 641 958,40 UAH
UA-2023-10-30-003222-a ● a6c608466cc74534ba99ca236bf35dc1
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 33824934 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, проспект Ушакова, будинок 47 |
Контактна особа: |
Ігор Митрофанов +380673295961 ojku@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 жовтня 2023 11:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 листопада 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 07 листопада 2023 15:09 |
Початок аукціону: | 07 листопада 2023 15:09 |
Очікувана вартість: | 11 641 958,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 58 209,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами), наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, від 14.12.2020 № 2628 "Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених Законом, сплатити на рахунок замовника кошти у розмірі забезпечення тендерної пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 0,5 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. Реквізити бенефіціара – назва, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місцезнаходження, банківські реквізити – Департамент розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації 73000, м Херсон, просп. Ушакова 47, ЄДРПОУ 33824934 рахунок UA278201720355169007001001017 в Державній казначейській службі України, м. Київ. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, оформлену з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг та електронний підпис, захищену кваліфікованим електронним підписом (КЕП) відповідальної(их) особи(іб) банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). Документ підписаний КЕП є оригінальним документом (накладання КЕП на файл можливе без фізичного підпису і печатки). Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами Тендерної документації, відхиляються замовником. Текст банківської гарантії не повинен містити: умов про обов’язкове надання Учасником письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; умов, що обмежують Замовника у виборі компанії, що надає поштові послуги при направленні письмової вимоги; умов про нотаріально завірені документи (копії документів), які надаються Замовником; умов про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); умов відкликання гарантії банком–гарантом. У випадку, якщо підписантом не є керівник банку-гаранта (директор/голова правління банку-гаранта тощо), то повноваження особи, яка підписала банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа банка-гаранта (доручення, тощо). Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від банка-гаранта по забезпеченню тендерної пропозиції, наданому учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранті на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання у складі тендерної пропозиції довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. У разі наявності посилання у тексті банківської гарантії на умови договору між банком-гарантом та учасником процедури закупівлі, надання у складі тендерної пропозиції відповідного договору є обов’язковим. Умови банківської гарантії не можуть бути змінені без погодження із Замовником. Банківська гарантія надана учасником повинна містити умови повернення та неповернення забезпечення тендерної пропозиції визначені пунктом 3 «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції» розділу IIІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» цієї тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 58209.79 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді банківської гарантії. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранті на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Банківська гарантія повинна містити: − положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; − зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів. − положення, що усі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; − покладення усіх витрат, пов'язаних з гарантією, на принципала; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії (повинен бути не менше ніж строк дії договору). Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від вартості договору про закупівлю на строк дії договору. Умови банківської гарантії не можуть бути змінені без погодження із Замовником. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт водопровідної мережі частини вулиць Таврійська, Визволення, Українська, Чорнобаївська, Нова, Стадіонна, Першотравнева, Миколаївська в с. Чорнобаївка Херсонського району Херсонської області» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Херсонська область, с. Чорнобаївка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 жовтня 2023 11:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 жовтня 2023 11:07 |
Додаток 8 Відомість обсягів робіт.rtf | |
30 жовтня 2023 11:07 |
ТД Чорнобаївка водопровід.doc | |
30 жовтня 2023 11:07 |
Додаток 8 Відомість ресурсів.rtf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
строк виконання робіт
Дата подання: 03 листопада 2023 12:28
Дата відповіді: 04 листопада 2023 17:05
вами визначено, що строк виконання робіт з моменту підписання договору до 25.12.2024 року, але не раніше, ніж до повного виконання зобов’язань сторонами.
Таким чином виходяи із змісту цієї інформації Підрядник не може раніше закінчити роботи?
Відповідь: Умови проекту договору (додаток №7 до тендерної документації) не передбачають штрафних санкцій за дострокове виконання робіт, терміни виконання робіт повинні бути погоджені сторонами у додатку до договору - Календарному графіку виконання робіт. А пп. 5.4. Договору визначає: "Підрядник має право достроково завершити виконання робіт і здачу їх Замовнику при умові попереднього погодження із Замовником".
PDF
Дата подання: 03 листопада 2023 12:29
Дата відповіді: 04 листопада 2023 17:10
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації та завантаження з нижченаведених файлів, які надаються в сканованому вигляді в форматі Portable Document Format (PDF) або у вигляді електронних документів з накладеним електронним підписом відповідно до Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг” та Закону України “Про електронні довірчі послуги”.
Скажіть будь ласка якщо учасник надасть сканований документ в форматі jpg - це спричинить його відхилення?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна пропозиція подається: в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації
та завантаження з нижченаведених файлів, які надаються :
1) в сканованому вигляді в форматі Portable Document Format (PDF)
2) або у вигляді електронних документів
з накладеним електронним підписом відповідно до Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг” та Закону України “Про електронні довірчі послуги”.
та завантаження з нижченаведених файлів, які надаються :
1) в сканованому вигляді в форматі Portable Document Format (PDF)
2) або у вигляді електронних документів
з накладеним електронним підписом відповідно до Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг” та Закону України “Про електронні довірчі послуги”.
протокол
Дата подання: 03 листопада 2023 12:33
Дата відповіді: 04 листопада 2023 17:11
учасник повинен надати Документ, що підтверджує повноваження посадової особи або уповноваженого представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, наприклад:
для керівника учасника - виписка з протоколу зборів засновників (учасників) або протокол зборів засновників (учасників), та/або наказ про призначення (витяг з наказу) та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника
Наше підприємство створено одноособою тому протоколу не маємо а є лише рішення заснвоника.
Якщо ми надано саме рішення ми будемо відповідати вашій вимозі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник повинен підтвердити повноваження керівника одним із запропонованих у тендерній документації способів. Рішення засновника буде достатнім підтвердженням.
кеп
Дата подання: 03 листопада 2023 12:37
Дата відповіді: 04 листопада 2023 17:12
Учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, оформлену з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг та електронний підпис, захищену кваліфікованим електронним підписом (КЕП) відповідальної(их) особи(іб) банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). Документ підписаний КЕП є оригінальним документом (накладання КЕП на файл можливе без фізичного підпису і печатки)
За результатами звернення до банківської установи - в уповноваженої особи банківської установи наявний УЕП. Під час спілкування з нею було акцентовано увагу на те, що в період воєнного стану діє можливість використання або КЕПу, або УЕПу.
Просимо вас відкоригувати ваші вимоги для того, щоб ми змогли взяти участь
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Якщо ви звернули увагу, то замовником не вимагається підписання документів саме КЕП. Умовами тендерної документації чітко визначено, що : «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документаціїта завантаження з нижченаведених файлів, які надаються в сканованому вигляді в форматі PortableDocumentFormat (PDF)або у вигляді електронних документів з накладеним електронним підписом відповідно до Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг” та Закону України “Про електронні довірчі послуги”.».
Тож, згідно норм діючого законодавства, Учасник може накласти як КЕП, так і УЕП.
Тож, згідно норм діючого законодавства, Учасник може накласти як КЕП, так і УЕП.
документація
Дата подання: 03 листопада 2023 12:39
Дата відповіді: 04 листопада 2023 17:12
просимо вас оприлюднити у вільному доступі проектно-кошторисну документацію
Відповідь: Стосовно оприлюднення проектної документації.
Відповідно до ст. 29 ЗУ «Про архітектурну діяльність», відносини, що виникають під час створення і використання об'єктів архітектури як об'єктів авторського права, регулюються Цивільним кодексом України, Законом України "Про авторське право і суміжні права", цим Законом та іншими законодавчими актами України.Об'єктами авторського права в галузі архітектури є твори архітектури, містобудування і садово-паркового мистецтва, а також плани, креслення, пластичні твори, ілюстрації, карти та ескізи, що стосуються архітектури.
Згідно Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів: Генпроектувальник (проектувальник) завантажує проектну документацію, у тому числі відомості про координати поворотних точок меж контурів об’єктів будівництва, їх висотності, відомості про розрахунок класу наслідків (відповідальності), відомості про техніко-економічні показники об’єкта будівництва, генеральний план об’єкта будівництва на топографічній основі, через електронний кабінет Електронної системи до Реєстру будівельної діяльності відповідно до Порядку ведення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 червня 2021 року № 681. Проектна документація, створена до введення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, завантажується до Реєстру будівельної діяльності в електронній формі у вигляді файлів відповідно до формату, встановленого Порядком ведення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23 червня 2021 року № 681, з накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису генпроектувальника (проектувальника), субпроектувальника (за наявності). Доступ до проектної документації на будівництво об’єктів в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва здійснюється у режимі читання без можливості копіювання із застереженням, що така проектна документація є об’єктом авторського права відповідно до розділу VI Закону України «Про архітектурну діяльність».»
Враховуючи знаходження об’єкта будівництва на території, на якій ведуться (велися) бойові дії, небезпекову ситуацію, норми права, що захищають авторські права розробника проекту будівництва, ми не маємо можливості оприлюднити договір на майданчику у системі електронних закупівель.
Відповідно до ст. 29 ЗУ «Про архітектурну діяльність», відносини, що виникають під час створення і використання об'єктів архітектури як об'єктів авторського права, регулюються Цивільним кодексом України, Законом України "Про авторське право і суміжні права", цим Законом та іншими законодавчими актами України.Об'єктами авторського права в галузі архітектури є твори архітектури, містобудування і садово-паркового мистецтва, а також плани, креслення, пластичні твори, ілюстрації, карти та ескізи, що стосуються архітектури.
Згідно Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів: Генпроектувальник (проектувальник) завантажує проектну документацію, у тому числі відомості про координати поворотних точок меж контурів об’єктів будівництва, їх висотності, відомості про розрахунок класу наслідків (відповідальності), відомості про техніко-економічні показники об’єкта будівництва, генеральний план об’єкта будівництва на топографічній основі, через електронний кабінет Електронної системи до Реєстру будівельної діяльності відповідно до Порядку ведення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 червня 2021 року № 681. Проектна документація, створена до введення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, завантажується до Реєстру будівельної діяльності в електронній формі у вигляді файлів відповідно до формату, встановленого Порядком ведення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23 червня 2021 року № 681, з накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису генпроектувальника (проектувальника), субпроектувальника (за наявності). Доступ до проектної документації на будівництво об’єктів в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва здійснюється у режимі читання без можливості копіювання із застереженням, що така проектна документація є об’єктом авторського права відповідно до розділу VI Закону України «Про архітектурну діяльність».»
Враховуючи знаходження об’єкта будівництва на території, на якій ведуться (велися) бойові дії, небезпекову ситуацію, норми права, що захищають авторські права розробника проекту будівництва, ми не маємо можливості оприлюднити договір на майданчику у системі електронних закупівель.
неузгодженість
Дата подання: 03 листопада 2023 12:39
Дата відповіді: 04 листопада 2023 18:05
Замовник має право перевірити відповідність технічних та якісних характеристик обладнання та при виявленні таких невідповідностей – відхилити пропозицію Учасника за абз. 1 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону.
дані норми не узгоджуються з нормами Особливостями
Відповідь: абз. 1 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" узгоджується з пп. 2 п. 44 Особливостей.
інфляція
Дата подання: 03 листопада 2023 12:45
Дата відповіді: 04 листопада 2023 17:13
Вимога тендерної документації: "..... до складу ціни пропозиції учасник включає кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, які є джерелом покриття збільшення вартості матеріально-технічних ресурсів, спричиненим інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва". Норма Настанови з визначення вартості будівництва: п. 5.33 Визначення коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) МОЖУТЬ враховуватися кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. За умови якщо учасник в тендерній пропозиції а саме в договірній ціні не врахує кошти на покриття інфляційних процесів - чи спричинить це відхилення тендерної пропозиції?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: п. 5.33 Настанови з визначення вартості будівництва передбачено, що у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) можуть враховуватися кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Замовником прийнято рішення включити до ціни закупівлі кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесам у тендерній документації. Тож, учасники повинні дотримуватися даної вимоги.
пвр
Дата подання: 03 листопада 2023 12:47
Дата відповіді: 04 листопада 2023 17:16
ви зазначаєте:
Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам повинна бути підтверджена наступними документами:
‒ договірною ціною;
‒ підписаною згодою на виконання робіт, згiдно Відомості обсягів робіт та Відомості ресурсів (Додаток 8 до тендерної документації)
‒ підсумковою відомістю ресурсів;
‒ проектом календарного графіку виконання робіт (відповідно до норм Мінрегіонбуду України);
‒ актом ознайомлення з проектною документацією та з об’єктом будівництва.
таким чином учасник повинен надати підсумкову відомість ресурсів Замвоника + підсумкову відомість ресурсів складену Учасником?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Інформацію про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам Учасник підтверджує наступними документами:
‒ договірною ціною;
‒ підписаною згодою на виконання робіт, згiдно Відомості обсягів робіт та Відомості ресурсів (Додаток 8 до тендерної документації)
‒ підсумковою відомістю ресурсів;
‒ проектом календарного графіку виконання робіт (відповідно до норм Мінрегіонбуду України);
‒ актом ознайомлення з проектною документацією та з об’єктом будівництва.
Підсумкова відомість ресурсів - складається Учасником на підставі Додатку № 8 до Тендерної документації.
‒ договірною ціною;
‒ підписаною згодою на виконання робіт, згiдно Відомості обсягів робіт та Відомості ресурсів (Додаток 8 до тендерної документації)
‒ підсумковою відомістю ресурсів;
‒ проектом календарного графіку виконання робіт (відповідно до норм Мінрегіонбуду України);
‒ актом ознайомлення з проектною документацією та з об’єктом будівництва.
Підсумкова відомість ресурсів - складається Учасником на підставі Додатку № 8 до Тендерної документації.
пвр
Дата подання: 03 листопада 2023 12:49
Дата відповіді: 06 листопада 2023 14:10
вами оприлюднено Відомість ресурсів з наступною інформацією:
I. Витрати труда
Витрати труда робітників-будівельників люд.год 12989,82
Середній розряд робіт, що виконуються робітниками-
будівельниками розряд 3,4
Витрати труда робітників-монтажників люд.год 87,15
Середній розряд робіт, що виконуються робітниками-
монтажниками розряд 4,3
Витрати труда пусконалагоджувального персоналу люд.год 22
Витрати труда робітників, зайнятих керуванням та
обслуговуванням машин люд.год 2419,47
Середній розряд ланки робітників, зайнятих керуванням
та обслуговуванням машин розряд 4,6
Витрати труда робітників, зайнятих керуванням та
обслуговуванням автотранспорту при перевезенні ґрунту и
будівельного сміття люд.год 110,33
Витрати труда робітників, заробітна плата яких
враховується.в складі:
загальновиробничих витрат люд.год 1695,67
якщо складена підсумкова відомість ресурсів буде відрізнятися в частині люд./год - це буде підставою для відхилення тендерної пропозиції?
яке допустустиме відхилення від даних умовних позначень в відомостях ресурсів замовника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На підставі Настанови визначення вартості будівництва п.3.1. Кошторисна вартість об’єкта будівництва, що визначається у складі інвесторської кошторисної документації, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі, та дає можливість забезпечити реалізацію рішень, що відображені у проєктній документації.
До складу інвесторської кошторисної документації входить відомость ресурсів в якій передбачено:
вартість людино-години робітників по об’єктах будівництва, що споруджуються за рахунок державних коштів, обчислюється з урахуванням положень, викладених у «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується під час визначення вартості будівництва», затвердженому наказом Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року № 281 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 11 листопада 2016 року за № 1469/29599 (в редакції наказу Мінрегіону від 27 липня 2018 року № 196, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 16 серпня 2018 року за № 931/32383).
Розрахунок вартості людино-години відповідного середнього нормативного розряду робіт, які виконуються ланкою робітників-будівельників, монтажників, та середнього нормативного розряду ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин та механізмів у звичайних умовах праці, провадиться із застосуванням міжрозрядних коефіцієнтів, які наведено у додатку 15 цієї Настанови;
вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у прямих витратах яка визначається виходячи з нормативного часу їх роботи, необхідного для виконання встановленого проектною документацією обсягу будівельних робіт, та вартості експлуатації будівельних машин та механізмів за одиницю часу їх застосування (машино-години) в поточних цінах.
вартість машино-години в поточних цінах розраховується на підставі нормативних трудових і матеріальних ресурсів, наведених в КНУ РКНЕМ, та поточних цін на них з додаванням амортизаційних відрахувань на повне відновлення будівельних машин і механізмів, вартості матеріальних ресурсів на заміну частин, що швидко спрацьовуються, витрат на ремонт і технічне обслуговування, перебазування, а також податків, зборів та обов’язкових платежів, встановлених законодавством, що враховуються у вартості машино-години будівельних машин та механізмів.
Згідно 5.1. Настанови, Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проєктних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них.
Де заробітна плата в складі прямих витрат розраховується учасником процедури закупівлі (підрядником) на підставі нормативних трудовитрат на певний обсяг робіт і вартості людино-години середнього нормативного розряду цих робіт для ланки робітників-будівельників і монтажників та середнього нормативного розряду ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів. Вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту.
Вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат учасник процедури закупівлі (підрядник) визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах з урахуванням положень пунктів 5.5 – 5.9 Настанови. Нормативний час роботи будівельних машин та механізмів визначається на підставі РЕКН та обсягів робіт, які пропонуються до виконання.
До складу інвесторської кошторисної документації входить відомость ресурсів в якій передбачено:
вартість людино-години робітників по об’єктах будівництва, що споруджуються за рахунок державних коштів, обчислюється з урахуванням положень, викладених у «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується під час визначення вартості будівництва», затвердженому наказом Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року № 281 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 11 листопада 2016 року за № 1469/29599 (в редакції наказу Мінрегіону від 27 липня 2018 року № 196, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 16 серпня 2018 року за № 931/32383).
Розрахунок вартості людино-години відповідного середнього нормативного розряду робіт, які виконуються ланкою робітників-будівельників, монтажників, та середнього нормативного розряду ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин та механізмів у звичайних умовах праці, провадиться із застосуванням міжрозрядних коефіцієнтів, які наведено у додатку 15 цієї Настанови;
вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у прямих витратах яка визначається виходячи з нормативного часу їх роботи, необхідного для виконання встановленого проектною документацією обсягу будівельних робіт, та вартості експлуатації будівельних машин та механізмів за одиницю часу їх застосування (машино-години) в поточних цінах.
вартість машино-години в поточних цінах розраховується на підставі нормативних трудових і матеріальних ресурсів, наведених в КНУ РКНЕМ, та поточних цін на них з додаванням амортизаційних відрахувань на повне відновлення будівельних машин і механізмів, вартості матеріальних ресурсів на заміну частин, що швидко спрацьовуються, витрат на ремонт і технічне обслуговування, перебазування, а також податків, зборів та обов’язкових платежів, встановлених законодавством, що враховуються у вартості машино-години будівельних машин та механізмів.
Згідно 5.1. Настанови, Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проєктних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них.
Де заробітна плата в складі прямих витрат розраховується учасником процедури закупівлі (підрядником) на підставі нормативних трудовитрат на певний обсяг робіт і вартості людино-години середнього нормативного розряду цих робіт для ланки робітників-будівельників і монтажників та середнього нормативного розряду ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів. Вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту.
Вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат учасник процедури закупівлі (підрядник) визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах з урахуванням положень пунктів 5.5 – 5.9 Настанови. Нормативний час роботи будівельних машин та механізмів визначається на підставі РЕКН та обсягів робіт, які пропонуються до виконання.
адреса
Дата подання: 03 листопада 2023 12:52
Дата відповіді: 04 листопада 2023 17:18
сьогодні представником учасника було здійснено виїзд з метою виконання вимоги документації: Обов'язковою умовою участі в процедурі закупівлі є ознайомлення учасника з проектною документацією та з об’єктом будівництва (капітального ремонту) для визначення детального обсягу виконання робіт та подання тендерної пропозиції. Ознайомлення з проектною документацією та об’єктом будівництва здійснюється уповноваженими на це представниками учасника без ідентифікації назви учасника. При цьому уповноважені особи, які здійснюють ознайомлення з проектною документацією та об’єктом будівництва повинні надати представнику замовника документ, що посвідчує таку особу, для забезпечення підписання акту від замовника, який підтверджує факт ознайомлення з проектною документацією із обов’язковим зазначенням назви об’єкту. ПІБ уповноважених представників замовника та учасника, сканкопія якого надається у складі тендерної пропозиції.
Проте за адресою яка зазначена в документації та на сайті прозорро - Замовник відсутній. Поряд з вашою установою розташований кінотеатр, великий магазин Сільпо, бетонна конструкція - цивільне укриття, а вас не має.
Де вас шукати?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно п. 27 Особливостей, у разі коли оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (оприлюднення якої передбачено Законом та/або цими особливостями) несе загрозу безпеці замовника та/або постачальника, така інформація може зазначатися як назва населеного пункту місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або назва населеного пункту, в який здійснюється доставка товару (в якому виконуються роботи чи надаються послуги).
Оскільки Замовник – Департамент розвитку територій знаходиться в зоні активних бойових дій, оприлюднення інформації про місцезнаходження створить реальну загрозу для життя та здоров’я працівників. Документи для ознайомлення, передбачені тендерною документацією, будуть надані Учаснику за попередньою домовленістю у робочий час з 9.00 до 18.00 у місті Херсон у місці знаходження Замовника. Для визначення зручного для вас часу - зв’яжіться за допомогою контактного номеру телефону або через електронну пошту з уповноваженою особою.
Оскільки Замовник – Департамент розвитку територій знаходиться в зоні активних бойових дій, оприлюднення інформації про місцезнаходження створить реальну загрозу для життя та здоров’я працівників. Документи для ознайомлення, передбачені тендерною документацією, будуть надані Учаснику за попередньою домовленістю у робочий час з 9.00 до 18.00 у місті Херсон у місці знаходження Замовника. Для визначення зручного для вас часу - зв’яжіться за допомогою контактного номеру телефону або через електронну пошту з уповноваженою особою.
акт ознайомлення з проектно-кошторисною документацією
Дата подання: 03 листопада 2023 12:58
Дата відповіді: 04 листопада 2023 17:19
вами взагалі-то встановлено дискримінацією, яка підтверджується позицією АМКУ.
наприклад: UA-2023-09-19-001963-a
UA-2023-08-25-011420-a
UA-2021-11-09-006880-a
UA-2021-09-02-010759-a
UA-2023-06-13-008817-a
UA-2023-06-12-012077-a
UA-2023-06-07-014181-a
UA-2023-06-16-011778-a
UA-2023-10-12-012006-a
навіщо ви становлюєте те, що є дискримінацією?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником встановлено вимогу щодо обов’язкового огляду проектної документації та місця проведення робіт з огляду на те, що згідно наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22 грудня 2022 року № 309 (зі змінами) «Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією», с. Чорнобаївка знаходиться на території, на яких ведуться (велися) бойові дії. Для підготовки тендерної пропозиції Учасник повинен бути обізнаний з усіма вимогами, встановленими проектною документацією. Повинен мати змогу об’єктивно оцінити умови будівництва, оскільки місце виконання робіт – території, що не є безпечними. А також, для підбору необхідних механізмів та обладнання, що будуть застосовані під час виконання робіт. Замовник здійснює діяльність на території активних бойових дій. На інших об’єктах будівництва працюють підприємства - підрядники, що стикнулися з безпековою ситуацією. З метою забезпечення Учасником належних умов праці для працівників та підрядників, йому необхідно ознайомитися з реальними умовами праці. Тож, на думку Замовника, дана вимога є необхідною та обґрунтованою.
дискримінаційна вимога, яка має практику АМКУ в 549 рішеннях АКТ ОГЛЯДУ/ОБСТЕЖЕННЯ/ОЗНАЙОМЛЕННЯ
Дата подання: 03 листопада 2023 13:02
Дата відповіді: 04 листопада 2023 17:20
замовником здійснено свідоме рішення для того аби наразити учасника на небезпечність.
Чому? Замовник просить приїхати в місто Херсон та підписати акт обстеження/ознайомлення - проте саме сам обєкт не будується в місті Херсоні, будується в Херсонській області.
Херсон постійно перебуває під обстрілами.
Навіщо Замовник це робить? Що саме надасть замовнику той факт ознайомлення з проектною документацією?
прибуріть дану вимогу з документації - майте Бога в сердці.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником встановлено вимогу щодо обов’язкового огляду проектної документації та місця проведення робіт з огляду на те, що згідно наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22 грудня 2022 року № 309 (зі змінами) «Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією», с. Чорнобаївка знаходиться на території, на яких ведуться (велися) бойові дії. Для підготовки тендерної пропозиції Учасник повинен бути обізнаний з усіма вимогами, встановленими проектною документацією. Повинен мати змогу об’єктивно оцінити умови будівництва, оскільки місце виконання робіт – території, що не є безпечними. А також, для підбору необхідних механізмів та обладнання, що будуть застосовані під час виконання робіт. Замовник здійснює діяльність на території активних бойових дій. На інших об’єктах будівництва працюють підприємства - підрядники, що стикнулися з безпековою ситуацією. З метою забезпечення Учасником належних умов праці для працівників та підрядників, йому необхідно ознайомитися з реальними умовами праці. Тож, на думку Замовника, дана вимога є необхідною та обґрунтованою.
працівники
Дата подання: 03 листопада 2023 13:07
Дата відповіді: 04 листопада 2023 17:23
скажіть якщо наш працівник працює за суміцництвом - ми будемо відповідати вашій вимозі: Довідка у формі табл. 1.1, що містить інформацію про наявність в Учасника штатних та/або за договорами ЦПХ працівників керівного, інженерно-технічного персоналу та основного складу робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у відповідній галузі та будуть безпосередньо зайняті виконанням робіт, що є предметом цієї закупівлі
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Сумісництво - виконання працівником, крім своєї основної, іншої регулярної оплачуваної роботи на умовах трудового договору у вільний від основної роботи час на тому ж або іншому підприємстві, в установі, організації або у фізичної особи за наймом. Тож, це також праця за трудовим договором, ви можете вказати такого працівника у довідці.
довідка з банку
Дата подання: 03 листопада 2023 13:09
Дата відповіді: 04 листопада 2023 18:13
учасник надає сканкопію оригіналу довідки, виданої банківською установою (обслуговуючим банком), в якому відкрито рахунок учасника, про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами (дата видачі довідки має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі). Довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами може бути отримана учасником, шляхом роздруківки електронної форми довідки.
за умови якщо ми надамо довідку з банку про наявність кредитів, прострочення оплати буде наявна. ви будете відхиляти?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За умовами тендерної документації Учасник надає довідку про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами, видану банківською установою. У випадку наявності простроченої заборгованості, це може вплинути на прийняття рішення щодо учасника.
працівник
Дата подання: 03 листопада 2023 13:11
Дата відповіді: 04 листопада 2023 18:20
На підтвердження наявності власного обладнання матеріально-технічної бази та технологій учасник надає сканкопію оргіналу оборотно-сальдову відомість за підписом керівника/уповноваженої особи та головного бухгалтера.
на нашому підприємстві відсутній головний бухгалтер. Як бути в цій ситцації? Як нам виконати вимогу? Внесіть зміни до документації в цьому пункті.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних осіб, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Документи, складені учасником, повинні бути засвідчені у встановленому законом порядку. За відсутності головного бухгалтера фінансові документи підписуються директором одноосібно.
Абзац п’ятий частини четвертої статті 8 ЗУ "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність": "Для забезпечення ведення бухгалтерського обліку підприємство самостійно з дотриманням вимог цього Закону обирає форми його організації:самостійне ведення бухгалтерського обліку та складання звітності безпосередньо власником або керівником підприємства. Ця форма організації бухгалтерського обліку не може застосовуватися на підприємствах, звітність яких повинна оприлюднюватися, та в бюджетних установах."
Абзац п’ятий частини четвертої статті 8 ЗУ "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність": "Для забезпечення ведення бухгалтерського обліку підприємство самостійно з дотриманням вимог цього Закону обирає форми його організації:самостійне ведення бухгалтерського обліку та складання звітності безпосередньо власником або керівником підприємства. Ця форма організації бухгалтерського обліку не може застосовуватися на підприємствах, звітність яких повинна оприлюднюватися, та в бюджетних установах."
вимога що не узгоджується з Особливостями
Дата подання: 03 листопада 2023 13:12
Дата відповіді: 04 листопада 2023 17:21
Згідно з вимогами Документації переможець повинен надати, зокрема, інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення з відомостями про наявність / відсутність інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення в цьому реєстрі, що сформована не раніше 60 (шестидесяти) календарних днів відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій, на керівника учасника / фізичну особу, яка є учасником. Учасник завантажує в електронну систему закупівель електронні інформаційні довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення файлами, отримані з реєстру та захищені кваліфікованим електронним підписом НАЗК. Згідно з вимогами пункту 47 Особливостей, Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Учасник повідомляє, що наразі Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, що доступний за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/, є відкритим і там доступний пошук. Відповідно до пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Слід зазначити, що на момент оприлюднення оголошення про проведення торгів Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, є реєстром, доступ до якого є вільним. Враховуючи наведене, вимоги Документації не узгоджуються з вимогами Особливостей в цій частині. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
устаткування
Дата подання: 03 листопада 2023 13:17
Дата відповіді: 06 листопада 2023 12:03
в технічному завданню передбачено устаткування - Глибинний насос Q=12 м3/час, Н=100 м.вод.ст., N=9кВт, n=3000 об., 380В В комплекті з кабелем ВПП-10 L=350м, стропувальним тросом та станцією управління ЭЦВ 8-16- 100, ХЭМЗ
зазначте всі його комплектуючі/комплектацію.
Відповідь: Це є повний опис згідно проекту.
насос
Дата подання: 03 листопада 2023 13:20
Дата відповіді: 06 листопада 2023 12:07
скажіть під час виконання робіт потрібно установити глибинний насос.
чому вами не встанолвено вимогу до учасника на виконання норм ступіню локалізації виробництва? Замовник набуває права власності на насос, та насос знаходиться в переліку локалізованих товарів.
ми не хочемо аби в подальшому те, що порушено замовником лягло на наші плечі підрядника - тому як держаудитслужба зобовязує розривати договори.
Відкоригуйте вашу тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником здійснюється закупівля робіт, а не товарів. Наразі є Постанова КМУ №861 “Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва” (далі - Постанова №861), якої регулюється порядок підтвердження ступеня локалізації. Глибинні насоси не включені до переліку товарів, до яких застосовується локалізація.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 листопада 2023 15:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТСТРОЙІНВЕСТ" |
10 999 999,00
UAH з ПДВ
|
10 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ МЕГА" |
11 632 007,47
UAH з ПДВ
|
11 573 797,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТСТРОЙІНВЕСТ" #42498894 |
Відхилено |
10 999 999,00
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2023 14:51
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ МЕГА" #43105496 |
Переможець |
11 573 797,00
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2023 13:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2024 12:47
|
Дод.угода №1 Водопровід_Чорнобаївка_22-11_48Р.pdf | укладений |
15 листопада 2024 12:45
|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2023 16:15
|
2023-11-22-14-48-27-01.pdf | укладений |
22 листопада 2023 16:12
|