Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина А0515 |
Код ЄДРПОУ: | 22990919 |
Місцезнаходження: | 04176, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Електриків, 33 |
Контактна особа: |
Олександр Голоднюк +380444286269 tender@damba.org.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 жовтня 2023 14:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 листопада 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 21 178 837,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 105 894,19 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 жовтня 2023 15:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 жовтня 2023 14:38 |
Оголошення.docx | |
28 жовтня 2023 14:38 |
Додаток 1 до Оголошення.docx | |
28 жовтня 2023 14:38 |
Додаток 2 до Оголошення.docx | |
28 жовтня 2023 14:38 |
Додаток 4 до Оголошення.docx | |
28 жовтня 2023 14:38 |
Додаток 3 до Оголошення.docx |
28 жовтня 2023 15:08 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 жовтня 2023 14:38 |
Оголошення.docx
|
|||
28 жовтня 2023 14:38 |
Додаток 1 до Оголошення.docx
|
|||
28 жовтня 2023 14:38 |
Додаток 2 до Оголошення.docx
|
|||
28 жовтня 2023 14:38 |
Додаток 4 до Оголошення.docx
|
|||
28 жовтня 2023 14:38 |
Додаток 3 до Оголошення.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-22-000060 ● 8afc4da2602247bb863ceb87f77583a7
- Статус: завершено ● Дата: 23 січня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 грудня 2023 13:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.12.2023 № 362
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
47 UA-2023-10-28-000311-a 28.10.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-26 17:59:31
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Автомобіль спеціалізований Skoda Octavia A8 Active 1.4 TSI» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-28-000311-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обгрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівель та визначено його очікувану вартість.
2. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання переможцем вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-29 17:02:16
Відповідь на звернення
На виконання частини п’ятої статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі” на запит Державної аудиторської служби України щодо закупівлі автомобілів спеціалізованих Skoda Octavia А8 Active 1.4 TSI - код за ДК 021:2015: 34110000-1 “Легкові автомобілі” (код предмета за ВК 001-2000 Д2171013 Y) військова частина А0515 інформує наступне.
Розмір бюджетного призначення визначено з метою покриття штатно- табельної потреби відповідно до результатів аналізу ринку та затверджених розрахунків.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено з врахуванням критеріїв: ціна, вартість життєвого циклу (гарантійне та після гарантійне обслуговування, ремонтопригодність, ресурс напрацювання тощо); наявність у військових частинах обладнання та підготовлених фахівців, здатних після гарантійного строку обслуговування здійснювати самостійно обслуговування та ремонт даних автомобілів.
В той же час, автомобіль спеціалізований Skoda Octavia А8 Active 1.4 TSI зареєстрований як штатно-табельний предмет постачання код Д2171013У відповідно свідоцтва виданого Управлінням стандартизації, кодифікації та каталогізації.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено після проведення попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку, шляхом отримання інформації (комерційних пропозицій) від суб’єктів господарювання, які можуть бути потенційними учасниками закупівлі. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відбувалось на підставі даних ринку, а саме інформації з отриманих комерційних пропозицій на момент вивчення ринку згідно із пунктом 1 розділу III Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), а саме: методом порівняння ринкових цін.
Комерційні пропозиції отримано від ПП “Торговий дім Євромоторс”- 21 093 185,00 грн.,
ДП “БАЗІС АВТО”- 21 120 141,00 грн. та ТОВ “Автоцентр - Полтава” - 21 323 185,00 гри. середня вартість товару становила - 21 178 837,00 грн.
З метою забезпеченням захищеності замовників від воєнних загроз (нерозповсюдження інформації про: посадових осіб, службове діловодство тощо) у комерційних пропозиціях замасковано певну інформацію.
На виконання вимог частини другої статті 41 Закону України “Про публічні закупівлі” переможцем ПП “Торговий дім Євромоторс” надано:
копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; трудовий контракт; рішення №30/10/23-1 Власника Приватного підприємства “Торговий дім Євромоторс”; рішення №31/05/23 Власника Приватного підприємства “Торговий дім Євромоторс”;
сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження колісного транспортного засобу (виробник автомобіля спеціалізованого призначення на базі Skoda Octavia - ПрАТ“ЄВРОКАР”).
.
- 1. Комерційна пропозиція ПП Торговий дім Євромоторс.pdf
- 2. Комерційна пропозиція ДП БАЗІС АВТО.pdf
- 3. Комерціна пропозиція ТОВ Автоцентр-Полтава.pdf
- 4. Витяг з ЄДР юридичних осіб ПП ТД Євромотрс.pdf
- 5. Трудовий контракт директора ПП Торговий дім Євромоторс.pdf
- 6. Рішення власника на право участі у закупівлі.pdf
- 7. Рішення власника ПП Торговий дім Євромоторс.pdf
- 8. Сертифікат відповідності.PDF
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 січня 2024 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЄВРОМОТОРС" #36830584 |
Переможець |
21 178 837,00
UAH з ПДВ
|
13 листопада 2023 16:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2024 12:30
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2023 17:30
|
420Д.pdf | укладений |
23 листопада 2023 17:28
|