Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автомобіль спеціалізований Skoda Octavia A8 Active 1.4 TSI
Очікувана вартість
21 178 837,00 UAH
UA-2023-10-28-000311-a 0f23229bd0a04acda4d3a8f5a055d6a1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Голоднюк

+380444286269 tender@damba.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина А0515
Код ЄДРПОУ: 22990919
Місцезнаходження: 04176, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Електриків, 33
Контактна особа: Олександр Голоднюк
+380444286269
tender@damba.org.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2023 14:38
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2023 00:00
Очікувана вартість: 21 178 837,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 105 894,19 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 одиниця
Автомобіль спеціалізований Skoda Octavia A8 Active 1.4 TSI
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2023
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 жовтня 2023 15:08
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2023 14:38
Оголошення.docx
28 жовтня 2023 14:38
Додаток 1 до Оголошення.docx
28 жовтня 2023 14:38
Додаток 2 до Оголошення.docx
28 жовтня 2023 14:38
Додаток 4 до Оголошення.docx
28 жовтня 2023 14:38
Додаток 3 до Оголошення.docx
28 жовтня 2023 15:08
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2023 14:40
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2023 14:38
Оголошення.docx
28 жовтня 2023 14:38
Додаток 1 до Оголошення.docx
28 жовтня 2023 14:38
Додаток 2 до Оголошення.docx
28 жовтня 2023 14:38
Додаток 4 до Оголошення.docx
28 жовтня 2023 14:38
Додаток 3 до Оголошення.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-12-22-000060 ● 8afc4da2602247bb863ceb87f77583a7
  • Статус: завершено ● Дата: 23 січня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 грудня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 грудня 2023 13:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.12.2023 № 362

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
47 UA-2023-10-28-000311-a 28.10.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-12-26 17:59:31

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Автомобіль спеціалізований Skoda Octavia A8 Active 1.4 TSI» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-28-000311-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обгрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівель та визначено його очікувану вартість.
2. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання переможцем вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-12-29 17:02:16

Відповідь на звернення

На виконання частини п’ятої статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі” на запит Державної аудиторської служби України щодо закупівлі автомобілів спеціалізованих Skoda Octavia А8 Active 1.4 TSI - код за ДК 021:2015: 34110000-1 “Легкові автомобілі” (код предмета за ВК 001-2000 Д2171013 Y) військова частина А0515 інформує наступне.
Розмір бюджетного призначення визначено з метою покриття штатно- табельної потреби відповідно до результатів аналізу ринку та затверджених розрахунків.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено з врахуванням критеріїв: ціна, вартість життєвого циклу (гарантійне та після гарантійне обслуговування, ремонтопригодність, ресурс напрацювання тощо); наявність у військових частинах обладнання та підготовлених фахівців, здатних після гарантійного строку обслуговування здійснювати самостійно обслуговування та ремонт даних автомобілів.
В той же час, автомобіль спеціалізований Skoda Octavia А8 Active 1.4 TSI зареєстрований як штатно-табельний предмет постачання код Д2171013У відповідно свідоцтва виданого Управлінням стандартизації, кодифікації та каталогізації.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено після проведення попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку, шляхом отримання інформації (комерційних пропозицій) від суб’єктів господарювання, які можуть бути потенційними учасниками закупівлі. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відбувалось на підставі даних ринку, а саме інформації з отриманих комерційних пропозицій на момент вивчення ринку згідно із пунктом 1 розділу III Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), а саме: методом порівняння ринкових цін.
Комерційні пропозиції отримано від ПП “Торговий дім Євромоторс”- 21 093 185,00 грн.,
ДП “БАЗІС АВТО”- 21 120 141,00 грн. та ТОВ “Автоцентр - Полтава” - 21 323 185,00 гри. середня вартість товару становила - 21 178 837,00 грн.
З метою забезпеченням захищеності замовників від воєнних загроз (нерозповсюдження інформації про: посадових осіб, службове діловодство тощо) у комерційних пропозиціях замасковано певну інформацію.
На виконання вимог частини другої статті 41 Закону України “Про публічні закупівлі” переможцем ПП “Торговий дім Євромоторс” надано:
копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; трудовий контракт; рішення №30/10/23-1 Власника Приватного підприємства “Торговий дім Євромоторс”; рішення №31/05/23 Власника Приватного підприємства “Торговий дім Євромоторс”;
сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження колісного транспортного засобу (виробник автомобіля спеціалізованого призначення на базі Skoda Octavia - ПрАТ“ЄВРОКАР”).
.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 12 січня 2024
Кінцевий строк оскарження: 18 січня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЄВРОМОТОРС" 21 178 837,00
UAH з ПДВ
21 178 837,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2023 14:14
Електронний підпис
04 листопада 2023 14:14
Електронний підпис
04 листопада 2023 14:14
Рішення керівник ЄМ 23-24.pdf
04 листопада 2023 14:14
опис Статут 26.05.2022.pdf
04 листопада 2023 14:14
Додаток 1 цінова пропозиція.pdf
04 листопада 2023 14:14
Додаток 4 проєкт Договору.pdf.p7s
04 листопада 2023 14:14
Рішення керівник ЄМ 23-24.pdf.p7s
04 листопада 2023 14:14
опис Статут 26.05.2022.pdf.p7s
04 листопада 2023 14:14
Додаток 4 проєкт Договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЄВРОМОТОРС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЄВРОМОТОРС"
#36830584
Переможець 21 178 837,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2023 16:35

Документи

13 листопада 2023 16:35
Електронний підпис
13 листопада 2023 16:34
48_2_СЗ.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2023 16:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЄВРОМОТОРС"
#36830584
21 178 837,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 листопада 2023 16:35
Електронний підпис
13 листопада 2023 16:34
48_2_СЗ.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2024 12:30
Електронний підпис укладений
23 листопада 2023 17:30
420Д.pdf укладений
23 листопада 2023 17:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 листопада 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 21 178 837,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 529 806,17 UAH)