Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання канцтоварів
Очікувана вартість
2 209,70 UAH
UA-2023-10-28-000005-a 3485b829240646f5988403ddcb2b88b1
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кулачко Поліна

380951700940 derzh.arkhiv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНИЙ АРХІВ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 03494563
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Кулачко Поліна
380951700940
derzh.arkhiv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штуки
Папка Справа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 жовтня 2023  —  15 листопада 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
90 штуки
Папка для паперів з зав'язками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 жовтня 2023  —  15 листопада 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штуки
Клей-олівець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 жовтня 2023  —  15 листопада 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штуки
Гумка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 жовтня 2023  —  15 листопада 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 штуки
Канцелярський зошит А4 96 аркушів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 жовтня 2023  —  15 листопада 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штуки
Канцелярський зошит А4 80 аркушів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 жовтня 2023  —  15 листопада 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штуки
Файли А4 100 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 жовтня 2023  —  15 листопада 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

28 жовтня 2023 00:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Зорік Ігор Олександрович
#2436007015
Переможець 2 209,70
UAH
28 жовтня 2023 00:31

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2023 00:34
договор зорік канцтовари.PDF укладений
28 жовтня 2023 00:31