Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Адміністрація Заводського району Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05410599 |
Вебсайт: | https://admzr.mkrada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 54020, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Погранична, 9 |
Контактна особа: |
Анатолій Яковина +380512362287 az_zakupivli@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 жовтня 2023 16:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 листопада 2023 15:53 |
Очікувана вартість: | 876 455,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 764,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція супроводжується забезпеченням у формі електронної банківської гарантії (у формі електронного документу), оформленої відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Гарантія повинна бути безвідкличною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить – 26 293,65 (двадцять шість тисяч двісті дев’яносто три) гривні 65 копійок. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати формі та вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 року №2628 та з урахуванням умов викладених в Додатку 6 тендерної документації. Електронний документ може бути визнаний банківською гарантією, якщо він виданий із дотриманням вимог ЗУ "Про електронні документи та електронний документообіг" і ЗУ "Про електронні довірчі послуги" та дозволяє з достовірністю встановити особу гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи яка підписує гарантію повинні бути підтверджені відповідним документом Гаранта (доручення тощо). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути протягом строку дії тендерної пропозиції, але не менше ніж 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (відповідно до ст. 253 Цивільного кодексу України розраховується з наступного дня після дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій). Реквізити для перерахування банківської гарантії (у разі настання гарантійного випадку): IBAN:UA958201720344270041000047556, Держказначейська служба України, м. Київ. Застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається Учаснику, вказані в пункті 3 цього Розділу. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції здійснюються за рахунок Учасника. Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення тендерної пропозиції не відповідає вимогам тендерної документації), відхиляється Замовником згідно з п. п. 2 п. 44 Особливостей. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 26293.65 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за фактично надані послуги здійснюється Замовником в українській національній валюті (гривнях), в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця, протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) і отримання від Виконавця рахунків на оплату за фактично надані послуги. Протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання Акту, Замовник, зобов’язується підписати його або в той же строк надати Виконавцю мотивовану відмову від підписання Акту. У разі виявлення Замовником неякісного або не в повному обсязі надання послуг Виконавцем, про що представниками Замовника за результатами перевірки складається акт – претензія, Замовник не сплачує Виконавцю за не надані послуги або неякісно надані послуги (згідно складеного акту - претензії). Акти і рахунки повинні бути належним чином оформленими. Використання факсимільного підпису не допускається. Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі п.5 ст.46 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за надані послуги здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на реєстраційний рахунок Замовника. Допускається відстрочення платежів до 45 банківських днів з дня підписання акту наданих послуг. Здійснення попередньої оплати за цим Договором не передбачається. | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 листопада 2023 11:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 листопада 2023 11:21 |
ТД РЕМОНТ ТРОТУАРУ ВУЛ. КРИЛОВА НОВА РЕДАКЦІЯ.doc | |
01 листопада 2023 11:18 |
ПРОТОКОЛ ВНЕСЕННЯ ЗМІН.docx |
01 листопада 2023 11:22 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||
01 листопада 2023 11:21 |
ТД РЕМОНТ ТРОТУАРУ ВУЛ. КРИЛОВА НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
|
||||
01 листопада 2023 11:18 |
ПРОТОКОЛ ВНЕСЕННЯ ЗМІН.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-04-000047 ● 84b2013163ce4059b9439e18e377abb5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 грудня 2023 15:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.12.2023 № 104-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 04.12.2023.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 04.12.2023 № 104-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 2 UA-2023-10-27-011636-a 27.10.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-05 09:44:08
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Благоустрій. Поточний ремонт покриття тротуару по вулиці Крилова від будинку № 40 до будинку № 38-В у Заводському районі міста Миколаєва» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступних питань.
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін, цінові пропозиції, листування з учасникам ринку, анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо).
2. Пропоную надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-07 10:04:54
Відповідь на запит
Адміністрація Заводського району Миколаївської міської ради, як Замовник по закупівлі за предметом код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Благоустрій. Поточний ремонт покриття тротуару по вулиці Крилова від будинку № 40 до будинку № 38-В у Заводському районі міста Миколаєва, надаємо наступну інформацію:
1. Щодо питання яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість:
Згідно зі статтею 16 Закону України «Про автомобільні дороги», вулиці і дороги міст та інших населених пунктів знаходяться у віданні органів місцевого самоврядування і є комунальною власністю.
Статтею 19 Закону України «Про автомобільні дороги» передбачено, що основними обов’язками органів місцевого самоврядування у частині управління функціонування і розвитком вулиць і доріг міст та інших населених пунктів, зокрема, є: забезпечення безперервних, безпечних, економічних та зручних умов руху транспортних засобів і пішоходів вулицями і дорогами міст та інших населених пунктів; організація будівництва, реконструкції, ремонту та утримання вулиць і доріг міст та інших населених пунктів за встановленими для них будівельними нормами, державними стандартами та нормами.
Відповідно до п. 1.1 розділу 1. Загальні положення Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23 вересня 2003 року № 154 (із змінами), роботи з ремонту та утримання об’єктів благоустрою мають бути спрямовані на забезпечення та збереження їх технічного та естетичного стану, підвищення експлуатаційних якостей та продовження їх строків служби.
Відповідно до п. 3.4.13 Положення, затвердженого рішенням міської ради від 23.02.2017 № 16/32 «Про затвердження Положень про виконавчі органи Миколаївської міської ради», вирішення питання ремонту тротуарів приватного сектору відноситься до повноважень адміністрації Заводськ
Необхідність в проведенні поточного ремонту покриття тротуару по вулиці Крилова у Заводському районі міста Миколаєва виникла у зв’язку з незадовільним станом тротуару. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі дефектного акту «Благоустрій. Поточний ремонт покриття тротуару по вулиці Крилова від будинку №40 до будинку №38-В у Заводському районі міста Миколаєва». Послуги повинні бути якісними, надаватись відповідно до встановлених стандартів, норм і правил та Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 № 154 (із змінами), Технічних правил ремонту і утриманню вулиць та доріг населених пунктів, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 № 54 (із змінами), ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів», та іншим встановленим нормативним актам діючого законодавства України. Підрядник повинен гарантувати Замовнику строк експлуатації Об'єкта не менше 3 роки з моменту закінчення поточних ремонтних робіт.
Бюджетні асигнування визначенні кошторисом адміністрації Заводського району ММР затверджені рішенням Миколаївської міської ради від 22.11.2022 №15/11 «Про бюджет Миколаївської територіальної громади на 2023 рік»
Відповідно до кошторисного розрахунку очікувана вартість становить 876 455,00 грн. з ПДВ. Розрахунок очікуваної вартості закупівлі послуг з поточного ремонту визначається з урахуванням настанови "Правила визначення вартості будівництва", а також Галузевих виробничих норм ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів», відповідно до дефектного акту.
Посилання на процедуру закупівлі в електронній системі закупівель: https://prozorro.gov.ua/tender/ ID: UA-2023-10-27-011636-a.
2. Посилання на сторінку офіційного веб-сайту адміністрації Заводського району ММР, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://admzr.mkrada.gov.ua/catalog-meshkantsym-rayonu.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Адміністрацією Заводського району Миколаївської міської ради проведені заходи, направлені на недопущення встановленого у Висновку порушення у подальшому.
2023-12-29 11:18:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей та пункту 4-1 Постанови № 710.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 листопада 2023 15:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ОВСЯННИКОВА НАТАЛІЯ МИХАЙЛІВНА |
870 606,00
UAH з ПДВ
|
870 606,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ОВСЯННИКОВА НАТАЛІЯ МИХАЙЛІВНА #1946002342 |
Переможець |
870 606,00
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2023 10:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2024 15:29
|
ДОДАТКОВА УГОДА № 1.pdf | укладений |
25 січня 2024 15:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 листопада 2023 09:13
|
u_86_ДЦ_ИВРЛС_02-01-01.xls | зміни до договору |
23 листопада 2023 09:12
|
u_86_ДЦ_ЛС1_02-01-01.xls | зміни до договору |
23 листопада 2023 09:12
|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2023 15:34
|
ДОГОВІР ВІД 20.11.2023 № ВТО 63.pdf | укладений |
20 листопада 2023 15:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-01; Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 в форматі xls(x) |
Номер договору про закупівлю: | ВТО 63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-01; Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 в форматі xls(x) |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |