Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021-2015 (CPV) - 44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів)
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2023-10-27-011396-a ● 3f2c229316c8417ca1f0d611c93a7aa3
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Черкаська служба чистоти" |
Код ЄДРПОУ: | 03328652 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Івана Мазепи, буд. 117 |
Контактна особа: |
Тітова Юлія Сергіївна +380472643466 julia_chistota@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 жовтня 2023 15:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір: 30 000,00 грн. (Тридцять тисяч гривень 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, сформована відповідно до вимог Постанови НБУ №639 від 15.12.2004. Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції, встановлений Замовником згідно Додатку 5 до тендерної документації. Гарантія обов’язково повинна містити інформацію про підстави неповернення Учаснику забезпечення тендерної пропозиції, а саме: відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; ненадання принципалом, який став переможцем тендеру, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією; ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, у строк, установлений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Вищевказаний перелік підстав неповернення забезпечення тендерної пропозиції є виключним. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: в термін дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття надається відповідна довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом та виписка завірена банком з рахунку покриття гарантії, що свідчить про зарахування коштів покриття на відповідний рахунок у повному обсязі. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 30000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3% (три відсотки) від вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів: документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Категорія замовника: Комунальне підприємство "Черкаська служба чистоти". Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. код ЄДРПОУ 03328652. Місцезнаходження замовника: 18000, Україна, Черкаська обл., Черкаси, вул. Івана Мазепи, буд. 117. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наведено в додатку 2 до тендерної документації. Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію – «Ціна». Питома вага критерію 100%. Тендерна пропозиція, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, не приймається до розгляду.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
555 штуки
Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18003, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Івана Мазепи, 117
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44613800-8 — Контейнери для відходів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування - місцевий бюджет. Замовник здійснює оплату за Товар шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з дня поставки Товару. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2023 10:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2023 10:25 |
перелік змін до ТД контейнери пластикові для збору ТПВ від 20.11.2023.docx | |
20 листопада 2023 10:25 |
ТД контейнери пластикові для збору ТПВ (нова редакція від 20.11.2023).docx | |
03 листопада 2023 14:33 |
перелік змін до ТД контейнери пластикові для збору ТПВ від 03.11.2023.docx | |
03 листопада 2023 14:33 |
ТД контейнери пластикові для збору ТПВ (нова редакція від 03.11.2023).docx | |
27 жовтня 2023 15:52 |
ТД контейнери пластикові для збору ТПВ.docx |
20 листопада 2023 10:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
20 листопада 2023 10:25 |
перелік змін до ТД контейнери пластикові для збору ТПВ від 20.11.2023.docx
|
||||||
20 листопада 2023 10:25 |
ТД контейнери пластикові для збору ТПВ (нова редакція від 20.11.2023).docx
|
||||||
03 листопада 2023 14:33 |
перелік змін до ТД контейнери пластикові для збору ТПВ від 03.11.2023.docx
|
||||||
03 листопада 2023 14:33 |
ТД контейнери пластикові для збору ТПВ (нова редакція від 03.11.2023).docx
|
||||||
27 жовтня 2023 15:52 |
ТД контейнери пластикові для збору ТПВ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги.
Дата подання: 30 жовтня 2023 11:35
Дата відповіді: 02 листопада 2023 18:01
Добрий день!
Вимога: Вага не більше 11 кг
Вимога: Ручка для перекачування має бути суцільна та кріпитись до
корпусу не менш ніж на 4-х нерухомих шарнірах.
Вимога: Вісь для кріплення коліс має фіксуватись в не менше ніж 6 ребрах
жорсткості, які розподіляють навантаження на днище корпусу.
Вимога: Задня стінка повинна бути відлита таким чином, щоб було місце
для закладання ноги.
Контейнери, які не відповідають даним вимогам, мають ті самі сертифікати, в яких ви посилаєтесь в тендерній документації.
Просимо прибрати дані вимоги для розширення кола учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та вимоги до предмету закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та відповідають базовим технічним вимогам до такого товару. Вони визначені в результаті проведеного аналізу пропозицій від суб’єктів господарювання, які реалізують контейнери для збору твердих побутових відходів, та досвіду експлуатації таких контейнерів, і покликані задовільнити потребу замовника щодо зручності використання контейнера(ів), надійності конструкції виробу та його якості.
Сертифікати є додатковою вимогою до наявних та не містять усі характеристик товару, що визначені замовником у Додатку 2 до тендерної документації.
Сертифікати є додатковою вимогою до наявних та не містять усі характеристик товару, що визначені замовником у Додатку 2 до тендерної документації.
Чинний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи про відповідність товару вимогам діючого санітарного законодавства України
Дата подання: 31 жовтня 2023 19:42
Дата відповіді: 03 листопада 2023 17:21
Просимо пояснити який нормативний документ аконодавства України, регулює вимогу щодо висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи про відповідність товару вимогам діючого санітарного законодавства України. Такий висновок крім тендерів ніхто не вимагає ! ) Яка норма санітарного законодавства України вимгає такий висновок ?
Відповідь: Замовник керується ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та Законом України «Про систему громадського здоров'я».
Ручка для перекачування має бути суцільна та кріпитись до корпусу не менш ніж на 4-х нерухомих шарнірах
Дата подання: 31 жовтня 2023 19:43
Дата відповіді: 03 листопада 2023 17:22
Поясніть чим гірше коли Ручка для перекачування буде суцільна та кріпитись до корпусу на 3-х нерухомих шарнірах ?
Відповідь: Виходячи з досвіду експлуатації таких контейнерів, замовником було визначено основні технічні характеристики та вимоги до предмета, які в більшій мірі задовольняють потребу замовника щодо зручності використання контейнера(ів), надійності конструкції виробу, довговічності. Використання 4-х нерухомих шарнірів забезпечує надійність і витривалість ручки, особливо при регулярному інтенсивному використанні. Контейнери для сміття постійно піддаються навантаженням. В процесі експлуатації відбуваються падіння та різні удари і кріплення на 3-х шарнірах швидко виходить з ладу. Контейнери в яких ручка на 4-х шарнірах рідше виходять з ладу, за рахунок більшої кількості точок на які розподіляється навантаження. Крім того, замовник має негативний досвід експлуатації контейнерів, ручка яких кріпиться до корпусу на 2-х та 3-х нерухомих шарнірах.
Вісь для кріплення коліс має фіксуватись в не менше ніж 6 ребрах жорсткості, які розподіляють навантаження на днище корпусу
Дата подання: 31 жовтня 2023 19:44
Дата відповіді: 03 листопада 2023 17:22
Пясніть чим гірше коли Вісь для кріплення коліс фіксується на 5-ти ребрах жорсткості, які розподіляють навантаження на днище корпусу ? Документальне підтвердження є ?
Відповідь: Виходячи з досвіду експлуатації таких контейнерів, замовником було визначено основні технічні характеристики та вимоги до предмета, які в більшій мірі задовольняють потребу замовника щодо зручності використання контейнера(ів), надійності конструкції виробу, довговічності. Контейнери, в яких вісь має менше точок контакту (упору) з корпусом, відповідно навантаження, яке приходиться на вісь, розподіляється на менше точок. Вісь контейнера є місцем куди може приходиться максимальне навантаження 110 кг. При переміщенні завантаженого контейнера, більша кількість точок розподілення, додає стійкості та міцності, кріпленню вісі до корпусу. Крім того, замовник має негативний досвід експлуатації контейнерів, вісь для кріплення коліс яких фіксується в 2-х та 4-х ребрах жорсткості.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-10-27-011396-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НВП "Укрресурс", Код ЄДРПОУ:34396623
Дата подання: 02 листопада 2023 11:48
ВИМОГА усунення про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
В Додатку 2 тендерної документації встановлено вимоги до предмета закупівлі, а саме:
Ручка для перекачування має бути суцільна та кріпитись до корпусу не менш ніж на 4-х нерухомих шарнірах.
Дана вимога є дискримінаційною та суперечить вимогам чинного законодавства України. Так як в - стандарті EN 840-1 на який Замовник посилається в ціьому ж додатку , не мість вимог щодо особливостей виробництва ручок для перекачування.
ВИМАГАЄМО - видалити дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Ручка для перекачування має бути суцільна та кріпитись до корпусу не менш ніж на 4-х нерухомих шарнірах.
Дана вимога є дискримінаційною та суперечить вимогам чинного законодавства України. Так як в - стандарті EN 840-1 на який Замовник посилається в ціьому ж додатку , не мість вимог щодо особливостей виробництва ручок для перекачування.
ВИМАГАЄМО - видалити дискримінаційну вимогу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 листопада 2023 17:27
Сертифікати є додатковою вимогою до наявних та не містять усі характеристик товару, що визначені замовником у Додатку 2 до тендерної документації.
Виходячи з досвіду експлуатації контейнерів, замовником було визначено основні технічні характеристики та вимоги до предмета, які в більшій мірі задовольняють потребу замовника щодо зручності використання контейнера(ів), надійності конструкції виробу, довговічності. Використання 4-х нерухомих шарнірів забезпечує надійність і витривалість ручки, особливо при регулярному інтенсивному використанні. Контейнери для сміття постійно піддаються навантаженням. В процесі експлуатації відбуваються падіння та різні удари і кріплення на 3-х шарнірах швидко виходить з ладу. Контейнери в яких ручка на 4-х шарнірах рідше виходять з ладу, за рахунок більшої кількості точок на які розподіляється навантаження. Крім того, замовник має негативний досвід експлуатації контейнерів, ручка яких кріпиться до корпусу на 2-х та 3-х нерухомих шарнірах.
Виходячи з досвіду експлуатації контейнерів, замовником було визначено основні технічні характеристики та вимоги до предмета, які в більшій мірі задовольняють потребу замовника щодо зручності використання контейнера(ів), надійності конструкції виробу, довговічності. Використання 4-х нерухомих шарнірів забезпечує надійність і витривалість ручки, особливо при регулярному інтенсивному використанні. Контейнери для сміття постійно піддаються навантаженням. В процесі експлуатації відбуваються падіння та різні удари і кріплення на 3-х шарнірах швидко виходить з ладу. Контейнери в яких ручка на 4-х шарнірах рідше виходять з ладу, за рахунок більшої кількості точок на які розподіляється навантаження. Крім того, замовник має негативний досвід експлуатації контейнерів, ручка яких кріпиться до корпусу на 2-х та 3-х нерухомих шарнірах.
Номер вимоги: UA-2023-10-27-011396-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НВП "Укрресурс", Код ЄДРПОУ:34396623
Дата подання: 02 листопада 2023 11:50
ВИМОГА усунення про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
В Додатку 2 тендерної документації встановлено вимоги до предмета закупівлі, а саме:
Вісь для кріплення коліс має фіксуватись в не менше ніж 6 ребрах жорсткості, які розподіляють навантаження на днище корпусу
Дана вимога є дискримінаційною та суперечить вимогам чинного законодавства України. Так як в - стандарті EN 840-1 на який Замовник посилається в ціьому ж додатку , не мість вимог щодо особливостей виробництва ребер жорсткості на які фіксується вісь колес контейнера 240л.
Вимагаємо - видалити дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Вісь для кріплення коліс має фіксуватись в не менше ніж 6 ребрах жорсткості, які розподіляють навантаження на днище корпусу
Дана вимога є дискримінаційною та суперечить вимогам чинного законодавства України. Так як в - стандарті EN 840-1 на який Замовник посилається в ціьому ж додатку , не мість вимог щодо особливостей виробництва ребер жорсткості на які фіксується вісь колес контейнера 240л.
Вимагаємо - видалити дискримінаційну вимогу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 листопада 2023 17:28
Сертифікати є додатковою вимогою до наявних та не містять усі характеристик товару, що визначені замовником у Додатку 2 до тендерної документації.
Виходячи з досвіду експлуатації контейнерів, замовником було визначено основні технічні характеристики та вимоги до предмета, які в більшій мірі задовольняють потребу замовника щодо зручності використання контейнера(ів), надійності конструкції виробу, довговічності. Контейнери, в яких вісь має менше точок контакту (упору) з корпусом, відповідно навантаження, яке приходиться на вісь, розподіляється на менше точок. Вісь контейнера є місцем куди може приходиться максимальне навантаження 110 кг. При переміщенні завантаженого контейнера, більша кількість точок розподілення, додає стійкості та міцності, кріпленню вісі до корпусу. Крім того, замовник має негативний досвід експлуатації контейнерів, вісь для кріплення коліс яких фіксується в 2-х, 4-х та 5-ти ребрах жорсткості.
Виходячи з досвіду експлуатації контейнерів, замовником було визначено основні технічні характеристики та вимоги до предмета, які в більшій мірі задовольняють потребу замовника щодо зручності використання контейнера(ів), надійності конструкції виробу, довговічності. Контейнери, в яких вісь має менше точок контакту (упору) з корпусом, відповідно навантаження, яке приходиться на вісь, розподіляється на менше точок. Вісь контейнера є місцем куди може приходиться максимальне навантаження 110 кг. При переміщенні завантаженого контейнера, більша кількість точок розподілення, додає стійкості та міцності, кріпленню вісі до корпусу. Крім того, замовник має негативний досвід експлуатації контейнерів, вісь для кріплення коліс яких фіксується в 2-х, 4-х та 5-ти ребрах жорсткості.
Номер вимоги: UA-2023-10-27-011396-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НВП "Укрресурс", Код ЄДРПОУ:34396623
Дата подання: 02 листопада 2023 11:54
ВИМОГА усунення порушення законодавства в сфері публічних закупівель
В Додатку 2 тендерної документації встановлено вимоги до предмета закупівлі, а саме надати:
Чинний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи про відповідність товару вимогам діючого санітарного законодавства України
Дана вимога є дискримінаційною та суперечить вимогам чинного законодавства України. Так як жодним нормативним документом не встановлено наявності Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи . ВИМАГАЄМО - видалити дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Чинний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи про відповідність товару вимогам діючого санітарного законодавства України
Дана вимога є дискримінаційною та суперечить вимогам чинного законодавства України. Так як жодним нормативним документом не встановлено наявності Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи . ВИМАГАЄМО - видалити дискримінаційну вимогу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 листопада 2023 17:29
Замовник керується ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та Законом України «Про систему громадського здоров'я».
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-10-27-011396-a.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "РЕНТОК ГРУП", Код ЄДРПОУ:42403886
Дата подання: 02 листопада 2023 14:10
Дата подання: 02 листопада 2023 14:10
Скарга щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Зміст скарги міститься у доданих документах
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 листопада 2023 14:33
рішення від 06.11.2023 № 17676.pdf
Дата публікації: 06 листопада 2023 14:32
Інформація про резолютивну частину рішення від 13.11.2023 № 18131.pdf
Дата публікації: 14 листопада 2023 11:46
рішення від 13.11.2023 № 18131.pdf
Дата публікації: 16 листопада 2023 17:36
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №18131-р/пк-пз від 13.11.2023 виконано. До тендерної документації внесено відповідні зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 листопада 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКЛАД СЕРВІС КИЇВ" |
999 000,00
UAH з ПДВ
|
999 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКЛАД СЕРВІС КИЇВ" #35551608 |
Переможець |
999 000,00
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2023 13:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 листопада 2023 12:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2024 09:25
|
ду 3.pdf | зміни до договору |
07 лютого 2024 09:23
|
Електронний підпис | укладений |
05 лютого 2024 15:34
|
Д.УГ.2 від 05.02.2024р.pdf | зміни до договору |
05 лютого 2024 15:33
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2023 16:01
|
Д.уг _1 перенесення на 2024.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 16:01
|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2023 10:36
|
Договір 153.pdf | укладений |
07 грудня 2023 10:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, відповідно до ст. 48 Бюджетного кодексу України, керуючись пунктом 3-7 Розділу X Закону України «Про публічні закупівлі», пп.4 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, згідно п.3.4., п.12.1., п.п. 4 п.12.3. договору про закупівлю №153 від 07 грудня 2023 року (далі – Договір), уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Пункт 3.2. Договору викласти в наступній редакції: «Ціна Договору становить 999 000,00 гривень (дев'ятсот дев'яносто дев'ять тисяч гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ 166 500,00 гривні (сто шістдесят шість тисяч п'ятсот гривень 00 коп.). При цьому: • фінансування 2023 року – 0,00 грн.; • фінансування 2024 року 999 000,00 гривень (дев'ятсот дев'яносто дев'ять тисяч гривень 00 коп.).» 2. Пункт 10.1. Договору викласти в наступній редакції: «Договір вважається укладеним і вступає в силу з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін і діє до 31 грудня 2024 року.» |
Номер договору про закупівлю: | 153 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, відповідно Рішення Черкаської міської ради №51-41 від 22.12.2023, згідно п.12.1. договору про закупівлю №153 від 07 грудня 2023 року (далі – Договір), уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Пункт 3.2. Договору викласти в наступній редакції: «Ціна Договору становить 999 000,00 гривень (дев'ятсот дев'яносто дев'ять тисяч гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ 166 500,00 гривні (сто шістдесят шість тисяч п'ятсот гривень 00 коп.). При цьому: • фінансування 2023 року – 0,00 грн.; • фінансування 2024 року 999 000,00 гривень (дев'ятсот дев'яносто дев'ять тисяч гривень 00 коп.), з них: - за рахунок коштів місцевого бюджету – 876 004,00 гривень (вісімсот сімдесят шість тисяч чотири гривні 00 коп.); - за рахунок коштів власного бюджету – 122 996,00 гривень (сто двадцять дві тисячі дев'ятсот дев'яносто шість гривень 00 коп.)» 2. Банківські реквізити Замовника доповнити рахунком: IBAN: UA083052990000026008011610882 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК». |
Номер договору про закупівлю: | 153 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторонb, відповідно до ст. 48 Бюджетного кодексу України, керуючись пунктом 3-7 Розділу X Закону України «Про публічні закупівлі», пп.4 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, згідно п.3.4., п.12.1., п.п. 4 п.12.3. договору про закупівлю №153 від 07 грудня 2023 року (далі – Договір), уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Пункт 1.1. Договору викласти в наступній редакції: «В порядку та на умовах, визначених Договором, Постачальник зобов’язується протягом 2024 року поставити, а Замовник, в порядку та на умовах, визначених Договором, зобов’язується прийняти й оплатити Постачальнику Код ДК 021-2015 (CPV) - 44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів) (далі за текстом - Товар) за асортиментом, цінами і кількістю, зазначеними у Специфікації Товару, що є Додатком до Договору та є його невід’ємною частиною.» |
Номер договору про закупівлю: | 153 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |