Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Новорічні подарункові набори
Очікувана вартість
729 900,00 UAH
UA-2023-10-27-007865-a 62a27fc3d6a7437dbd8bcbe4033da4d7
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Уткіна

+380951348404 pase4nik.elena@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАТАЛИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 24288081
Вебсайт: https://natalynska-gromada.gov.ua/
Місцезнаходження: 63343, Україна , Харківська обл., Красноградський район, с. Наталине, вул. І. Сенченка, буд. 89
Контактна особа: Олена Уткіна
+380951348404
pase4nik.elena@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2023 13:56
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 листопада 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2023 10:00
Початок аукціону: 09 листопада 2023 12:47
Початок аукціону: 09 листопада 2023 12:47
Очікувана вартість: 729 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 299,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1622 штуки
Новорічний подарунковий набір №1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63343, Україна, Харківська область, с. Наталине, вул. Промислова, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 грудня 2023
ДК 021:2015: 15842300-5 — Солодощі
1622 штуки
Новорічний подарунковий набір №2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63343, Україна, Харківська область, с. Наталине, вул. Промислова, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 грудня 2023
ДК 021:2015: 15842300-5 — Солодощі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника впродовж 7 (семи) робочих днів з моменту отримання Товару, на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткових накладних). Попередня оплата Товару не передбачається. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 жовтня 2023 13:56
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 жовтня 2023 13:56
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 жовтня 2023 13:56
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 жовтня 2023 13:56
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 жовтня 2023 13:56
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 жовтня 2023 13:56
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 жовтня 2023 13:56
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 жовтня 2023 13:56
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 жовтня 2023 13:56
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 жовтня 2023 13:56
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 жовтня 2023 13:56
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 жовтня 2023 13:56
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 жовтня 2023 13:56
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 жовтня 2023 13:56
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 жовтня 2023 13:56
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 жовтня 2023 13:56
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 жовтня 2023 13:56
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 жовтня 2023 13:56
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 жовтня 2023 13:56
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 жовтня 2023 13:56
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 жовтня 2023 13:56
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 27 жовтня 2023 13:56
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 жовтня 2023 13:56
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 27 жовтня 2023 13:56
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 жовтня 2023 13:56
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 27 жовтня 2023 13:56

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

03 листопада 2023 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2023 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2023 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2023 14:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2023 16:08
ДОДАТОК 3 Проєкт договору зі змінами.docx
31 жовтня 2023 15:08
ДОДАТОК 3 Проєкт договору зі змінами.docx
31 жовтня 2023 14:34
ДОДАТОК 3 Проєкт договору зі змінами.docx
27 жовтня 2023 13:57
ДОДАТОК 3 Проєкт договору.docx
03 листопада 2023 16:08
ДОДАТОК 4 Тендерна пропозиція зі змінами.docx
31 жовтня 2023 15:08
ДОДАТОК 4 Тендерна пропозиція зі змінами.docx
31 жовтня 2023 14:34
ДОДАТОК 4 Тендерна пропозиція зі змінами.docx
27 жовтня 2023 13:57
ДОДАТОК 4 Тендерна пропозиція.docx
03 листопада 2023 16:08
ДОДАТОК 2 Тех.характеристики зі змінами.docx
31 жовтня 2023 15:08
ДОДАТОК 2 Тех.характеристики зі змінами.docx
31 жовтня 2023 14:34
ДОДАТОК 2 Тех.характеристики зі змінами.docx
27 жовтня 2023 13:57
ДОДАТОК 2 Тех.характеристики.docx
03 листопада 2023 16:08
Тендерна документація зі змінами.docx
31 жовтня 2023 15:08
Тендерна документація зі змінами.docx
31 жовтня 2023 14:34
Тендерна документація зі змінами.docx
27 жовтня 2023 13:57
Тендерна документація.docx
03 листопада 2023 16:08
Перелік змін 03.11.docx
31 жовтня 2023 15:08
Перелік змін 31.10.docx
31 жовтня 2023 14:33
Перелік змін 31.10.docx
03 листопада 2023 16:08
ДОДАТОК 1 кваліфікаційні критерії зі змінами.docx
31 жовтня 2023 15:08
ДОДАТОК 1 кваліфікаційні критерії зі змінами.docx
31 жовтня 2023 14:34
ДОДАТОК 1 кваліфікаційні критерії зі змінами.docx
27 жовтня 2023 13:57
ДОДАТОК 1 кваліфікаційні критерії.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Пояснення щодо Інструкції з організації харчування дітей у ДНЗ
Дата подання: 01 листопада 2023 22:11
Дата відповіді: 03 листопада 2023 14:36
Шановний Замовник! Відповідно до п. 2 Додатку до тендерної документації (далі - ТД), постачання продукції здійснюється відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997р. та «Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах», затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України № 298/227 від 17.04.2006 р. (далі - Інструкція) Однак, у проекті договору, що викладений у Додатку № 3 до ТД, ви не зазначаєте інформацію щодо поставки предмету закупівлі саме у дошкільні навчальні заклади (далі - ДНЗ). Відсутнє жодне посилання на ДНЗ у тендерній документації, лише адреса. На сьогодні, у державі введений воєнний стан і на території м. Харкова та Харківської області та усі державні та комунальні заклади освіти, в тому числі дошкільні навчальні заклади закриті, тому не зрозуміло чому ви вимагаєте дотримуватись під час поставки норм саме цієї Інструкції. Якщо ви просто даруєте новорічні подарунки дітям це не означає, що ви організовуєте процес харчування дітей у ДНЗ. Враховуючи вищезазначене, просимо надати відповідь, чи здійснюєте організацію харчування дітей у ДНЗ на цей час, оскільки ви посилаєтесь на профільну Інструкції. Якщо не організовуєте процес харчування дітей у ДНЗ, просимо виключити вимогу, щодо здіснення постачання відповідно до «Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах», затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України № 298/227 від 17.04.2006 р.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розділ 4 Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах», затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України № 298/227 від 17.04.2006 р., визначає вимоги до постачання, безпеки, якості, умов зберігання і реалізації продуктів харчування і продовольчої сировини, технології приготування страв, тому дотримання вказаних вимог як і інструкції в цілому є обов’язковою вимогою для учасників.
Санітарні правила для підприємств продовольчої торгівлі втратили чинність
Дата подання: 01 листопада 2023 22:22
Дата відповіді: 03 листопада 2023 14:36
Шановний замовник! Відповідно до п. 3 Додатку № 2 до ТД, доставка продукції здійснюється спеціалізованим автотранспортом згідно з Санітарними правилами для підприємств продовольчої торгівлі у строк, визначений замовником в договорі про закупівлю. Однак, Санітарними правилами для підприємств продовольчої торгівлі або СанПиН 5781-91 Санітарні правила для підприємств продовольчої торгівлі втратив чинність 01.01.2017р., відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України "від 20.01.2016 № 94-р Про визнання такими, що втратили чинність, та такими, що не застосовуються на території України, актів санітарного законодавства". Тобто, у тендерній документації є посилання на нормативно-правовий акт (далі - НПА), що на момент оголошення цієї закупівлі втратив чинність. Більш того, учасник повинен враховувати норми цього НПА. Просимо вам привести тендерну документацію у відповідність до діючого законодавства та виключити посилання Санітарні правила для підприємств продовольчої торгівлі, оскільки вони втратили чинність. Під приведенням тендерної документації у відповідність до діючого законодавства та мається на увазі внесення відповідних змін до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Санітарний одяг
Дата подання: 01 листопада 2023 22:28
Дата відповіді: 03 листопада 2023 14:37
Шановний замовник! Відповідно до п. 3 Додатку № 3 до ТД, працівники, що здійснюють доставку товару та вантажно-розвантажувальні роботи, повинні бути забезпечені санітарним одягом (халатом та рукавицями), про що надається в довільній формі довідка. Поняття "санітарний одяг" - взято із СанПиН 5781-91 Санітарні правила для підприємств продовольчої торгівлі на яке виробили посилання у цьому пункті. Однак, зазначений нормативно-правовий акт, втратив чинність, відповідно до розпорядження КМУ від 20.01.2016 № 94-р Про визнання такими, що втратили чинність, та такими, що не застосовуються на території України, актів санітарного законодавства. Вимога щодо наявності санітарного одягу є незаконною, оскільки СанПиН 5781-91 , що регулював дану вимогу є вже нечинним. А на цей час, у законодавсті немає такої норми. Враховуючи вищезазначене, просимо виключити вищезазначену вимогу із тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Незрозуміла вимога - надати книжки працівників
Дата подання: 01 листопада 2023 22:38
Дата відповіді: 03 листопада 2023 14:37
Відповідно до п. 3 Додатку № 2 до ТД, у складі пропозиції надати копії книжок працівників, залучених до виконання поставки, підтвердити наявність спецтранспорту (копії техпаспорта(тів) на авто, підтвердження дотримання санітарного стану авто. По-перше, що мається на увазі "книжки працівників"? Що це за книжки працівників, повинні надати у складі тендерної пропозиції? Прохання нормально деталізувати вимогу, тому що зараз взагалі незрозуміло, що ви хочете від учасників. По-друге, що ви мається на увазі "підтвердити наявність спецтранспорту"? Може це наявність якихось спецпропусків чи поліцейської сирени чи це повинна бути пожежна машина? Прохання, написати нормально, що ви хочете бачити у тендерних пропозиціях учасників. По-третє, у чинному законодавсті немає поняття "техпаспорт на авто". Це побутовий термін, Юридично правильна назва - свідоцтво про державну реєстрацію транспортного засобу. Приведіть, будь-ласка, свою тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства. Враховуючи вищезазначене, деталізуйте вимоги у тендерній документацій, приведіть їїу відповідність до чинного законодавства та внесіть коректні зміни у ТД
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Підтвердження санітарного стану авто
Дата подання: 01 листопада 2023 22:48
Дата відповіді: 03 листопада 2023 14:38
Шановний Замовник! Будь-ласка, приведіть свою тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства. Ви вимагаєте, згідно з п 3 до Додатку № 2 до ТД, надати підтвердження санітарного стану авто. По-перше, не має вже поняття "санітарний стан авто". СанПиН 5781-91 Санітарні правила для підприємств продовольчої торгівлі з якого взяте це поняття, вже 6 років як втратили чинність. По-друге, як мені підтвердити санітарний стан авто, якщо немає такого поняття і ви не зазначили, яким чином учасникам підтверджувати дотримання такого стану. Які документи повинен надати учасник, щоб ви вирішили, що так дійсно дотримується санітарний стан авто. Прохання, або виключити цю вимогу, узвязку зі втратою чинністю нормативно-правового акту або деталізувати зазначену вимогу з посиланням на діюче законодавство України. Під вищезазначеним мається на увазі не просто щось тут відповісти, а внести зміни та привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 01 листопада 2023 23:09
Дата відповіді: 03 листопада 2023 14:38
Відповідно до п. 6 Додатку № 2 до ТД, замовник має право зробити вибіркове (часткове) лабораторне дослідження товару, що буде постачатися або постачається за Договором, для перевірки якості товару, відповідності якісним характеристикам Замовника та відповідності санітарно - гігієнічним нормам. Результати лабораторних досліджень будь-якої частини товару розповсюджуються на всю партію. Витрати Замовника на лабораторні дослідження, в повному обсязі відшкодовує Постачальник. У випадку не відповідності якості товару, якісним характеристикам та іншим вимогам Замовника до товару, Замовник має право в односторонньому порядку розірвати договір. Для підтвердження цього учасник надає гарантійний лист, в якому погоджується на оплату послуг з лабораторних досліджень, які проводитимуться акредитованою Національним органом України з акредитації та/або іноземного органу з акредитації, який є повним членом ILAC – Міжнародної організації із співробітництва в галузі акредитації лабораторій, відповідно до стандартів ISO/IEC 17025, ДСТУ ISO 17025 або інших стандартів лабораторією, що має відповідні ліцензії та дозволи на підставі заяви/ зверненням Замовника. Оплата повинна бути здійснена на протязі 10 днів з дня надсилання електронною поштою рахунку фактури на дані послуги. У разі відмови Постачальника оплачувати послуги лабораторії, договір буде розірвано в односторонньому порядку. З приводу цьогу, хочемо зазначити наступне. Що це за така дивна вимога, що обовязок оплатити послуги лабораторії, незважаючи на їх позитивні чи негативні результати, покладається на учасника (потенційного постачальника). Тобто, ваш обовязок як Замовника перевірити якість товару, а ви його покладаєте на іншого субєкта. А чому ви вирішили, що таку дискримінаційну та нахабну вимогу можна прописувати у тендерній документації? А чому ви не прописуєте вимогу, що учасники повинні оплачувати роботу уповноваженої особи чи найманих консультантів з питань публічних закупівель? Тобто ви за рахунок чужих коштів, намагаєтесь вирішити покладені на вас безпосередні обовязки. Це повний абсурд прописувати таку дискримінаційну вимогу на 8 році оновлення публічних закупівель. Тобто, я як учасник повинен у розрахунок ціни враховувати вартість ваших лабораторних досліджень, навіть якщо ці дослідження підтвердіть якість товару? І питання не в проведення лабораторних досліджень, а в їх оплаті за рахунок учасника (постачальника). Вимагаємо виключити з тендерної документації зазначену дискримінаціну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно даного Закону, тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Згідно частини 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) замовник може встановлювати такі кваліфікаційні критерії: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. При цьому слід зазначити, що тендерна документація може містити як весь перелік таких критеріїв, так і один або декілька. Разом з тим зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Тому, встановленого законодавством вичерпного переліку документів, що надаються для документального підтвердження вимог статті 16 Закону не має. А отже, замовник самостійно визначає перелік документів на підтвердження кваліфікаційних критеріїв, виходячи з специфіки предмету закупівлі та не порушуючи норм чинного законодавства. В нашому випадку до різних предметів закупівлі замовником самостійно визначено перелік документів, що надаються на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-10-27-007865-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП БОРОВІЧКОВА КАТЕРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:2686405181
Дата подання: 01 листопада 2023 23:21
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовник!
Відповідно до п. 8.1. ч. 7 Додатку № 2 до ТД, учасник повинен надати документи, що посвідчують якість предмета закупівлі (копія якісного посвідчення або експертного висновку або декларація виробника або іншого документу, який підтверджує якість предмету закупівлі).
Відповідно ч. 7 ст. 37 якщо інше не передбачено законом, єдиним документом, яким супроводжуються об’єкти санітарних заходів (харчові продукти), що перебувають в обігу, є товарно-транспортна накладна.
Відповідно до закону України від 22.07.2014 № 1602-VII "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів" та закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР " Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", з вересня 2015 року висновок СЕЕ не отримується на харчові продукти, оскільки цю норму було відмінено
Якісне посвідчення, експертний висновок, декларація виробника - не передбачені чинним законодавством для підвердження якості товару. Більш того, в нормативно-правових актах взагалі відсутнє поняття "декларація виробника" чи "якісне посвідчення".
Вимагаємо прибрати цю дискримінаційну та не передбачену законом вимогу або замінити на наступне: учасник повинен надати документи, що посвідчують якість предмета закупівлі - товарно-транспортна накладна.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 листопада 2023 15:01
Шановний учасник, згідно п.5. ст. 23 Закону Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Декларація виробника (виробників) або якісні посвідчення або інший документ від виробника (виробників) кондитерської продукціі виданий на партію товару виготовлену в певний період часу, може засвідчити відповідність вимогам Замовника
«Цукерки з залишковим терміном реалізації не менше 80% від загального терміну реалізації.» що її вказано в додатку 2 тендерної документації
Отже, вважаємо за необхідне не вносити зміни до документації щодо цього питання. Адже такі документи є необхідними для уникнення можливості фальсифікації та підробки солодощів, які призначені для дітей на Різдвяні та Новорічні свята.
Номер вимоги: UA-2023-10-27-007865-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП БОРОВІЧКОВА КАТЕРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:2686405181
Дата подання: 01 листопада 2023 23:41
Дискримінаційна вимога
Відповідно до Додатку № 2 до ТД, вимоги до упаковки новорічного продукту:
- матеріал твердий (паперово-картонний). Картон -щільність не менше 300 г/м2, товщина не менше 0,42 мм. Виготовлений технологічно: повно кольоровий друк, висічка, лакування та заклейка з яскравим малюнком;
- розмір і форма упаковки для подарунку №1- шестигранної форми висотою до 15 см с пласким верхом для можливості використання поверхні на розсуд Замовника (орендування, тощо), зручною ручкою для вручення і перенесення. На верхній площині коробки висічено невеликий отвір для потрапляння всередину без повного відкриття. Для подарунку №2 чотиригранної форми з ручкою для перенесення. Загалом розмір має бути достатнім для утримання форми набору та вміщати весь перелік цукерок та солодощів.
По-перше, чому щільність картону упаковки товару повинно бути не менше 300 г/м2, а товщина не менше 0,42 мм? Чому саме такі деталізовані стандарти? Чим законодавчо регулюються такі деталізовані вимоги? Скажіть,будь-ласка, якщо товщина буде 0,41мм, замість 0,42мм, чи трохи менше 300г/м2, на що це буде впливати? Картон не витримає і упаковка розлазиться? В якому законі, в якій інструкції чи розпорядженні або будь-якому іншому норматино-правовому акті зазначені такі суворі стандарти до картонної упаковки новорічного подарунку?
По-друге, чому форма подарунку № 1 повинна бути шестигранна висотою до 15см з пласким верхом, а для подарунку № 2 чотигранна форма. При цьому у другому наборі є ручки, а на першому немає. Також ви зазначаєте, що загальний розмір має бути достатній для утримання форми та вміщати весь перелік цукерок та солодощів. Однак, ви вже заборонили висоту набору не більше 15 см. Чи регулюються такі ваші вимоги?
Складається враження, що ви вже знаєте який новорічний подарунковий набір ви точно отримаєте і від кого.
Вимагаємо прибрати ці незаконні і дискримінаційні вимоги, оскільки ви навмисно прописуєте дуже деталізовані характеристики до суворої товщини та щільності картону, що певно виконує тільки конкретний один учасник.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 листопада 2023 15:00
Згідно з п.3 частини 2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Вимога дотримання характеристик матеріалу, з якого виготовлено подарункові коробкі надає Замовнику певні гарантії щодо виконання учасником своїх зобов’язань (в тому числі щодо якості товару).
Використання виробником тонкого матеріалу, відсутність лакування з одного боку, вплив атмосферних явищ (волога, сніг, навантаження при користуванні) з іншого боку, призводчть до втрати властивостей товару. Хочемо нагадати що коробка має витримати вагу 1400г і 350г. Як ви вірно вказали « Картон не витримає і упаковка розлазиться?»
В Україні багато виробників паперово-картонної продукції, які підтвердять якість і походження товару.
Вимоги вказані в технічних характеристиках даної закупівлі не є дискримінаційними.
Номер вимоги: UA-2023-10-27-007865-a.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП БОРОВІЧКОВА КАТЕРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:2686405181
Дата подання: 01 листопада 2023 23:52
Дискримінаційна вимога
Відповідно до Додатку № 2 до ТД, вимоги до упаковки новорічного продукту:
- обов’язково підтверджується сертифікатом якості, висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи, копії яких надати в складі пропозиції.
Чинним законодавством України взагалі відсутнє поняття "Сертифікат якості". Це побутовий термін під який підпадає будь-який документ якості.
Також, хочемо зазначити, що в Україні з 1 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення нового Закону "Про систему громадського здоровя" № 3302-ІХ від 09 серпня 2023 року, які скасовують необхідність отримувати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції.
Враховуючи вищезазначене, висновок ДСЕЕ з 01 жовтня 2023 року неможливо отримати, а взяти участь у закупівлі зможуть лише ті, що заздалегідь зробили ці висновки.
І хочемо звернути увагу, що в пункті 8.1. ви прописуєте необмежений перелік документів, що підтверджують якість харчових продуктів, а для упаковки товару визначено суворий перелік документів, Дуже дивна закупівля і дуже дивний підхід до вимог у тендерній документації.
Отже, вимагаємо виключити вимогу щодо надання сертифікату якості, висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, оскільки перший взагалі не передбачений чинним законодавством, а другий був скасований і більше не видається з 01 жовтня 2023 року.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 листопада 2023 14:59
Згідно з п.3 частини 2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Вимога дотримання характеристик матеріалу, з якого виготовлено подарункові коробки надає Замовнику певні гарантії щодо виконання учасником своїх зобов’язань (в тому числі щодо якості товару).
В Україні багато виробників паперово-картонної продукції, які підтвердять якість і походження товару.
Вимоги вказані в технічних характеристиках даної закупівлі не є дискримінаційними.
Номер вимоги: UA-2023-10-27-007865-a.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП БОРОВІЧКОВА КАТЕРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:2686405181
Дата подання: 01 листопада 2023 23:56
Дискримінаційна вимога
Відповідно до ч. 10 Додатку № 2 до ТД, продукція має бути виготовлена із сертифікованих матеріалів, що відповідають вимогам санітарного законодавства України, з обов’язковим долученням копій сертифікатів на продукцію і на паперово-картонне пакування в складі пропозиції.
Шановний замовник, немає у законодавстві такого поняття як сертифікат на продукцію. Немає ані порядку його отримання, ані вимоги до його форми та змісту чи що саме цей документ підтверджує.
Надайте пояснення чим саме регламентується така вимога з посилання на норми чинного закону або інших нормативно-правових актів.
Вимагаємо виключити цю дискримінаційну вимогу та привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 листопада 2023 14:58
Шановний учасник, згідно п.5. ст. 23 Закону Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Декларація виробника (виробників) або якісні посвідчення або інший документ від виробника (виробників) кондитерської продукціі виданий на партію товару виготовлену в певний період часу.
Такі документи є необхідними для уникнення можливості фальсифікації та підробки солодощів, які призначені для дітей на Різдвяні та Новорічні свята., та можуть засвідчити відповідність вимогам Замовника щодо терміну реалізації продукції, які вказано в додатку 2 тендерної документації
А також підтвердити походження складових що входять до складу Новорічного подарунку.
Вимога дотримання характеристик матеріалу, з якого виготовлено подарункові коробкі надає Замовнику певні гарантії щодо виконання учасником своїх зобов’язань (в тому числі щодо якості товару).
Виробник паперово-картонної продукції може підтвердять якість і походження товару.
Вимоги вказані в технічних характеристиках даної закупівлі не є дискримінаційними.
Номер вимоги: UA-2023-10-27-007865-a.c5
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП БОРОВІЧКОВА КАТЕРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:2686405181
Дата подання: 01 листопада 2023 23:59
Дискримінаційна вимога - власний транспорт
Відповідно до п. 9 Додатку № 2 до ТД, товар, який постачається повинен відповідати стандартам, застосованим на території України. Доставка та відвантаження товару (предмету закупівлі) повинні здійснюватися Учасником власними силами до пункту призначення.
Відповідно до п. 12 Додатку № 2 до ТД, Доставку здійснює Постачальник, про що Учасник має надати гарантійний лист.
Якщо учасник не має власних транспортних засобів, він не може взяти участь у вашій закупівлі?. Вважаємо вимогу мати власний транспортний засіб - дискримінаційною, оскільки будь-який учасник має право залучити перевізника, для виконання доставки продукції.
Виключить цю вимогу
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 листопада 2023 14:57
Шановний Учасник, «власними силами» не тотожно «власним транспортом».
Авжеж Ви можете надати підтвердження спроможності поставити товар, надавши відповідні документи на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям. Додаток 1. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.

Документи

03 листопада 2023 15:01
ПР 109.pdf

Документи

03 листопада 2023 15:00
ПР 109.pdf

Документи

03 листопада 2023 14:58
ПР 109.pdf

Документи

03 листопада 2023 14:57
ПР 109.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2023 13:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "НЕСТЕРЕНКО ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА" 718 546,00
UAH з ПДВ
689 350,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "МИЛЮХА ВОЛОДИМИР ГЕОРГІЙОВИЧ" 723 022,72
UAH з ПДВ
690 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

13 листопада 2023 15:53
Електронний підпис
13 листопада 2023 15:49
Довідка.pdf.p7s
13 листопада 2023 15:49
Довідка.pdf
13 листопада 2023 15:49
Довідка (2).zip
13 листопада 2023 15:49
Витяг-1739706-НЕСТЕРЕНКО-2023-11-10.pdf
13 листопада 2023 15:49
Довідка п.14_переможця.pdf.asice.zip
10 листопада 2023 15:20
Електронний підпис
08 листопада 2023 02:54
Електронний підпис
08 листопада 2023 02:54
Електронний підпис
08 листопада 2023 02:47
Повноваження.pdf.asice.zip
08 листопада 2023 02:47
ФОП_ГКУ_санкціі.pdf.asice.zip
08 листопада 2023 02:47
Лист-гарантія якості.pdf.asice.zip
08 листопада 2023 02:47
УП_СЕС_якісне_дистриб.pdf.asice.zip
08 листопада 2023 02:47
Лист-захист довкілля.pdf.asice.zip
08 листопада 2023 02:47
Додаток 3_ПД_Наталине.pdf.asice.zip
08 листопада 2023 02:47
Додаток1_досвід.pdf.asice.zip
08 листопада 2023 02:47
INN.pdf.asice.zip
08 листопада 2023 02:47
ФОП_п47_Особливостей.pdf.asice.zip
08 листопада 2023 02:47
МТБ.pdf
08 листопада 2023 02:47
Паспорт.pdf.asice.zip
08 листопада 2023 02:47
Лист-згода ПДані.pdf.asice.zip
08 листопада 2023 02:47
Додаток2_Наталине.pdf.asice.zip
08 листопада 2023 02:47
Якість_Лукас.pdf.asice.zip
08 листопада 2023 02:47
Рошен_все.pdf.asice.zip

Публічні документи

08 листопада 2023 09:33
Електронний підпис
08 листопада 2023 09:33
Електронний підпис
08 листопада 2023 09:31
25. Зображення упаковки.pdf.asice
08 листопада 2023 09:31
РНОКПП Милюха В. Г..pdf.asice
08 листопада 2023 09:31
Особисті медичні книжки.pdf.asice
08 листопада 2023 09:31
Лист-згода, Милюха.pdf
08 листопада 2023 09:31
Лист-згода, Федченко.pdf
08 листопада 2023 09:31
25. Зображення упаковки.pdf
08 листопада 2023 09:31
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
08 листопада 2023 09:31
Паспорт, Милюха.pdf.asice
08 листопада 2023 09:31
Лист-згода, Милюха.pdf.asice
08 листопада 2023 09:31
Особисті медичні книжки.pdf
08 листопада 2023 09:31
Виписка з ЄДРПОУ.pdf.asice
08 листопада 2023 09:31
Паспорт, Милюха.pdf
08 листопада 2023 09:31
Витяг з ЄДРПОУ.pdf.asice
08 листопада 2023 09:31
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
08 листопада 2023 09:31
Лист-згода, Федченко.pdf.asice
08 листопада 2023 09:31
РНОКПП Милюха В. Г..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "НЕСТЕРЕНКО ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП "МИЛЮХА ВОЛОДИМИР ГЕОРГІЙОВИЧ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "НЕСТЕРЕНКО ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#2647319721
Переможець 689 350,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2023 08:45
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 листопада 2023 14:58

Вимога про усунення невідповідностей

Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП «НЕСТЕРЕНКО ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА» у відкритих торгах на закупівлю Новорічні подарункові набіри ДК 021:2015:15840000-8 Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (ДК 021:2015: 15842300-5 Солодощі), № UA-2023-10-27-007865-a згідно з Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі - Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) на відповідність вимогам тендерної документації. 2. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП «НЕСТЕРЕНКО ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА» невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю Новорічні подарункові набіри ДК 021:2015:15840000-8 Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (ДК 021:2015: 15842300-5 Солодощі), № UA-2023-10-27-007865-a та оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції невідповідностей в електронній системі закупівель згідно з вимогами Закону та Особливостей. Під час розгляду першого питання порядку денного: «9» листопада 2023 року відбувся аукціон щодо процедури відкритих торгів за предметом закупівлі відповідно до коду Національного класифікатору ДК 021:2015 ) (UA-2023-10-27-007865-a). За результатами аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визнана остаточна пропозиція учасника ФОП «НЕСТЕРЕНКО ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА». Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП «НЕСТЕРЕНКО ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА» у процедурі закупівлі № UA-2023-10-27-007865-a виявлено наступні невідповідності. 1. На виконання умов пункту 1 Додатку 1 Тендерної документації (електронний файл ДОДАТОК 1 кваліфікаційні критерії зі змінами.docx від 03.11.2023 року, учасник повинен надати документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, а саме: Інформаційна довідка, складена за формою** по наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (не менше одного), що містить інформацію про назву замовника за договором, номер, дату договору, предмет договору та стан виконання» - Копія аналогічного договору, зазначеного у довідці. - Копії документів, передбачених умовами договору, що підтверджують його виконання. - Копію видаткових накладних або інших документів що підтверджують виконання/часткове виконання учасником договору(-ів) поставки зазначеного(-их) у довідці з посиланням на номер та дату договору. Учасником ФОП «НЕСТЕРЕНКО ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА» була надана копія аналогічного договору №1 від 19.12.2022 року в якому відсутні Додаткові угоди які є невід`ємною частиною договору. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФОП «НЕСТЕРЕНКО ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА» у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, Уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП «НЕСТЕРЕНКО ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА» невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю Новорічні подарункові набіри ДК 021:2015:15840000-8 Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (ДК 021:2015: 15842300-5 Солодощі), № UA-2023-10-27-007865-a. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФОП «НЕСТЕРЕНКО ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА» у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.

Документи

13 листопада 2023 08:46
Довідка НАЗК
13 листопада 2023 08:45
Електронний підпис
13 листопада 2023 08:44
IMG_0001 (69).pdf
09 листопада 2023 13:10
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2023 08:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "НЕСТЕРЕНКО ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#2647319721
689 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 листопада 2023 08:46
Довідка НАЗК
13 листопада 2023 08:45
Електронний підпис
13 листопада 2023 08:44
IMG_0001 (69).pdf
09 листопада 2023 13:10
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2024 10:04
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2023 16:42
ДУ№1 Подарункові набори.pdf зміни до договору
20 листопада 2023 16:24
Електронний підпис укладений
20 листопада 2023 15:57
495-23.pdf укладений
20 листопада 2023 15:56

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Новорічний подарунковий набір №1 1622 штуки 325,00
UAH
Новорічний подарунковий набір №2 1622 штуки 100,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Згідно з підпунктом 12.1.2 розділу ХІІ Інші умови до Договору, керуючись ст. 651 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли згоди додати пункти 13.2. Додаток №2- Перелік новорічного подарункового набору №1 та пункти 13.3. Додаток №3 – Перелік новорічного подарункового набору №2 до розділу ХІІІ Додатки до договору та викласти розділ ХІІІ Додатки до договору в наступній редакції: XІІІ. Додатки до договору 13.1. Додаток №1 – Специфікація. 13.2. Додаток №2 – Перелік новорічного подарункового набору №1 13.3. Додаток №3 – Перелік новорічного подарункового набору №2 2.Додаток 2 до Договору – «Перелік новорічного подарункового набору №1» викласти в наступній редакції: 3. Додаток 3 до Договору – «Перелік новорічного подарункового набору №2» викласти в наступній редакції:
Номер договору про закупівлю: 495/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Новорічний подарунковий набір №1 1622 штуки 325,00
UAH
Новорічний подарунковий набір №2 1622 штуки 100,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 листопада 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 689 350,00
UAH