Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Продуктові набори для проведення протокольних заходів для сімей з числа пільгових та соціально вразливих категорій населення
Очікувана вартість
1 475 280,00 UAH
UA-2023-10-27-006007-a ● 892d36d4d8754705b329c8d5a0b26cd6
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ Управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03198563 |
Місцезнаходження: | 29013, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Проскурівського підпілля, 32 |
Контактна особа: |
Кріль Яна Іванівна +380671735975 vidnosyny@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 жовтня 2023 14:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 листопада 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 06 листопада 2023 13:10 |
Початок аукціону: | 06 листопада 2023 13:10 |
Очікувана вартість: | 1 475 280,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 376,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції.Сума забезпечення: 44 000,00 (Сорок чотири тисячі гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення: протягом 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія.Електронна банківська гарантія повинна бути безумовною (свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради (код ЄДРПОУ - 03198563), 29013, Україна, м. Хмельницький, вул. Проскурівського підпілля, 32, р/р IBAN UA 168201720344260067000053929 в ДКСУ м.Київ, суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї тендерної документації та не може бути відкликана протягом строку її дії. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Для гарантій, наданих банками-резидентами, — електронна банківська гарантія. Вона має бути оформлена згідно з вимогами статей 560-562 Цивільного кодексу України та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639.Для гарантій, наданих банками-нерезидентами, — BidBond. Банківська гарантія або резервний акредитив (стендбай), що надається банком-нерезидентом, має бути підпорядкована уніфікованим правилам, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торговельною Палатою (UniformRulesforDemandGuarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або InternationalStandbyPractices, ICC Publication 590 — ISP98). BidBond повинна бути авізована через авізуючий банк — резидент України. Учасник-нерезидент у складі тендерної пропозиції подає авізування BindBond, проведене авізуючим банком в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП/КЕП авізуючого банку |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 44000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору про закупівлю вимагається. Учасник, якого визнано переможцем, не раніше п’ятого дня з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, але в будь-якому випадку до дати укладення Договору про закупівлю вносить забезпечення виконання такого договору в розмірі 5% від суми договору у формі банківської гарантії на умовах грошового забезпечення (покриття). Реквізити Замовника - Управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради (код ЄДРПОУ - 03198563), 29013, Україна, м. Хмельницький, вул. Проскурівського підпілля, 32, р/р IBAN UA 168201720344260067000053929 в ДКСУ м.Київ. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 року № 639. Банківська гарантія - безвідклична, безумовна банківська гарантія, видана на умовах грошового забезпечення (покриття). Строк дії банківської гарантії забезпечення виконання Договору повинен бути не менше терміну дії Договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2482 штуки
Продуктові набори для проведення протокольних заходів для сімей з числа пільгових та соціально вразливих категорій населення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29013, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Проскурівського підпілля 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 листопада 2023
ДК 021:2015: 15897300-5 — Продуктові набори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 жовтня 2023 13:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 жовтня 2023 12:33 |
Додаток 6 .doc | |
27 жовтня 2023 12:33 |
Додаток 5 .docx | |
27 жовтня 2023 12:33 |
Додаток 4 .doc | |
27 жовтня 2023 12:33 |
Додаток 3 .doc | |
27 жовтня 2023 12:33 |
Додаток 2 .doc | |
27 жовтня 2023 12:33 |
Додаток 1.docx | |
27 жовтня 2023 12:33 |
Тендерна документація .doc |
27 жовтня 2023 13:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 жовтня 2023 12:33 |
Додаток 6 .doc
|
|||
27 жовтня 2023 12:33 |
Додаток 5 .docx
|
|||
27 жовтня 2023 12:33 |
Додаток 4 .doc
|
|||
27 жовтня 2023 12:33 |
Додаток 3 .doc
|
|||
27 жовтня 2023 12:33 |
Додаток 2 .doc
|
|||
27 жовтня 2023 12:33 |
Додаток 1.docx
|
|||
27 жовтня 2023 12:33 |
Тендерна документація .doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-10-27-006007-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НВФ "ВІКОНТ", Код ЄДРПОУ:20423276
Дата подання: 15 листопада 2023 12:54
скарга на неправомірне визначення переможця.
Протоколом Замовник визнав Учасника ТОВ "Країна Вільних"переможцем в даній закупівлі. ТОВ "Віконт"категорично не погоджується з даним рішенням.В Дод.1 Технічні характеристики ,Замовник чітко прописав вимоги ,щодо технічних характеристик предмету закупівлі,а саме: цитата ,Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним ,якісним ,кількісним та іншим вимогам,Учаснику необхідно надати 1. Оригінали,або копіі декларації виробника,посвідчення якості НА КОЖНИЙ ПРОДУКТ,що входить до складу продуктового набору.Також прописана вимога(виділена червоним кольором) що при підготовці інформації про ТЕХНІЧНІ ,ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ характеристики Учасники мають надати порівняльну таблицю ,та повинні ЧІТКО ЗАЗНАЧИТИ НАЗВУ ТОВАРУ ,ВАГУ ТА ФОТО ТОВАРУ,ЩО ПРОПОНУЄТЬСЯ. На виконання даної вимоги Переможець оприлюднив таблицю(файл "відомості про товар")яку можна рахувати ,як порівняльну . В даній таблиці (п.6) описуються характеристики чаю,який пропонується ,а саме: Чай чорний вищого гатунку ,фасований по 25 фільтр пакетиків ,ВАГА 38 ГР. Марка "Мономах. Другим документом ,ЯКИЙ ВИМАГАВСЯ,на підтвердження тех.характеристик , надано Декларація виробника № 112 від 2.07.2023р. на чай чорний ЦЕЙЛОНСЬКИЙ гат. вищий ,МАСА НЕТТО 38 гр. Також ,надано фото товару (файл фото чай 2) на якому чітко описано продукт,що то є ЧАЙ ЦЕЙЛОНСЬКИЙ ЧОРНИЙ ,БАЙХОВИЙ ,ДРІБНИЙ, МАСА НЕТТО 37.5 ГРАМ. Всі ці документи вимагалися Замовником ,ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ТЕХНІЧНИХ ,ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ,АЛЕ ЦЕ РІЗНІ ДОКУМЕНТИ,ХОЧА НАДАНІ НА ОДИН ПРОДУКТ ,І ІНДИФІКУВАТИ ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЧАЮ ,ЗГІДНО ОПРИЛЮДНЕНИХ ФАЙЛІВ ,НЕМОЖЛИВО. Так наприклад ,Замовник вимагав в порівняльній таблиці ЧІТКО зазначити назву товару. Переможцем не виконана дана вимога,ОСКІЛЬКИ НЕ ВКАЗАНО ЩО ЗА ЧАЙ,ЦЕЙЛОНСЬКИЙ ,ІНДІЙСЬКИЙ,КЕНІЙСЬКИЙ тощо.Також не вказано підвид чаю. Підвиди можуть бути БАЙХОВИЙ,ПРЕСОВАНИЙ,ЕКСТРАГОВАНИЙ,ГРАНУЛЬОВАНИЙ. Надана ДЕКЛАРАЦІЯ ВИРОБНИКА ,НЕ ВІДПОВІДАЄ ПРОДУКТУ ,ЯКИЙ НА ФОТО : по перше - вага .В Декларації вказана вага нетто 38 грам ,на фото 37.5 грам ,що логічно (25х1.5 =37.5 грам) ,по друге ,в даній Декларації не вказано підвид чаю ,що УНЕМОЖЛИВЛЮЄ ОЦІНИТИ ЯКІСТЬ ЧАЮ,оскільки ЧАЙ БАЙХОВИЙ-ЦЕ ОДНА ЯКІСТЬ І ЦІНА,А ЧАЙ ЕКСТРАГОВАНИЙ-ТО ІНША ЯКІСТЬ І ЦІНА. Таким чином пропозиція Переможця НЕ ВІДПОВІДАЄ УМОВАМ ТЕХНІЧНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ І МАЄ БУТИ ВІДХИЛЕНА. В гіршому випадку,з метою захисту своїх прав,вимушений буду звернутися з відповідною скаргою до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 листопада 2023 16:03
Шановний учаснику!
Додатком №1 тендерної документації вимагалось: «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, Учаснику необхідно надати наступні документи:
1. Оригінал (або копію) декларації виробника або сертифікату/посвідчення якості на кожний продукт, що входить до складу запропонованого учасником продуктового набору.
2. На виконання вимог статті 25 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію експлуатаційного дозволу на здійснення діяльності, пов’язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Учасники, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов’язані надати у складі тендерної пропозиції підтвердження реєстрації потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів з посиланням на особистий реєстраційний номер у Державному реєстрі потужностей операторів ринку.
3.Скан-копію діючого на момент розкриття тендерних пропозицій сертифікату відповідності на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), що виданий на ім’я учасника.
4. Скан-копію діючого на момент розкриття тендерних пропозицій сертифікату відповідності на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), що виданий на ім’я учасника.
5.. Скан-копію діючого на момент розкриття тендерних пропозицій сертифікату відповідності на систему екологічного управління відповідно до ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), що виданий на ім’я учасника.
6. Гарантійний лист-згода з усіма технічними, кількісними та якісними вимогами замовника до предмету закупівлі.
7. Договір на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію усіх приміщень та дезінфекцію автотранспортних засобів з установами, які мають право на проведення таких робіт дійсні на період постачання предмету закупівлі (протягом 2023 року) та акти виконаних робіт за останній місяць до кінцевої дати подання пропозиції Учасника, виданий на ім’я Учасника.
Учасник ТОВ «КРАЇНА ВІЛЬНИХ» надав усі документи, які були передбачені тендерною документацією.
Також у Додатку №1 вимагалось:
При підготовці інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Учасники мають надати порівняльну таблицю згідно (таблиці 1, таблиці 2 ) Замовника та повинні чітко зазначати назву товару, (торгова марка або виробник (в разі відсутності торгової марки)), вагу та фото товару, що пропонується для постачання.
На виконання даних вимог учасник ТОВ «КРАЇНА ВІЛЬНИХ» у складі своєї тендерної пропозиції надає документ «Інформаційна довідка про товар», який містить інформацію про назву товару, торгову марку, виробника товару, вагу товару та нормативний документ згідно якого виготовлено товар, також окремо учасник надає фото кожної складової продуктового набору, без виключення. Вимагалось надати фото товару де малося на увазі замовником бачити зовнішній вигляд упаковки.
Щодо чаю, у тендерній документації чітко описані технічні вимоги – це Чай чорний вищого ґатунку, по 25 фільт-пакетів в упаковці відповідає ДСТУ або ТУУ.
Учасник в «Інформаційній довідці про товар» надає наступні технічні характеристики товару:
Чай чорний вищого ґатунку, фасований по 25 фільтр-пакетиків в картонній коробці, відповідає ТУ У 19421419.001-99, 38г, ТМ «Мономах», виробник АТ «Мономах», Київська обл., Броварський р-н, смт В. Димерка, вул. Комунальна, 10.
На підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, Учаснику необхідно надати наступні документи:
1. Оригінал (або копію) декларації виробника або сертифікату/посвідчення якості на кожний продукт, що входить до складу запропонованого учасником продуктового набору.
Учасник надає документ «Якісні посвідчення», який серед іншого містить Декларацію виробника АТ «Мономах» №012.059.СЦН-02072023 від 02.07.2023 року, яка містить інформацію про те, що чай чорний, ґатунок вищий, тм «Мономах», вид пакування 25ф/п по 1,5, картон, маса нетто 38г.. Тобто дана Декларація виробника підтверджує всі надані Учасником технічні характеристики у відповідності до тих, що вимагались Замовником. Аналогічно інформація підтверджується наданим Учасником фото чаю, на якому чітко видно, що даний продукт це - Чай чорний вищого сорту (ґатунку), в пакетиках з ниткою для одноразового заварювання 25*1,5 (фасований по 25 фільтр-пакетиків) в картонній коробці, відповідає ТУ У 19421419.001-99, 38г, ТМ «Мономах», виробник АТ «Мономах», Київська обл., Броварський р-н, смт В. Димерка, вул. Комунальна, 10. Також на фото зазначена інформація про те, що допустиме відхилення від маси нетто ТУ У 19421419.001-99. Тобто інформація від Учасника підтверджується інформацією від Замовника.
Згідно Постанови КМУ від 16 грудня 2015 р. № 1193 «Про затвердження Технічного регламенту щодо деяких товарів, які фасують за масою та об’ємом у готову упаковку» - Допустиме від’ємне відхилення вмісту упакованої одиниці з номінальним вмістом г/мл від 5 до 50 складає 9%. Тобто відхилення від маси упакованої одиниці в межах норми, визначеної Регламентом.
На підставі вищевикладеного у Замовника немає підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Додатком №1 тендерної документації вимагалось: «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, Учаснику необхідно надати наступні документи:
1. Оригінал (або копію) декларації виробника або сертифікату/посвідчення якості на кожний продукт, що входить до складу запропонованого учасником продуктового набору.
2. На виконання вимог статті 25 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію експлуатаційного дозволу на здійснення діяльності, пов’язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Учасники, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов’язані надати у складі тендерної пропозиції підтвердження реєстрації потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів з посиланням на особистий реєстраційний номер у Державному реєстрі потужностей операторів ринку.
3.Скан-копію діючого на момент розкриття тендерних пропозицій сертифікату відповідності на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), що виданий на ім’я учасника.
4. Скан-копію діючого на момент розкриття тендерних пропозицій сертифікату відповідності на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), що виданий на ім’я учасника.
5.. Скан-копію діючого на момент розкриття тендерних пропозицій сертифікату відповідності на систему екологічного управління відповідно до ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), що виданий на ім’я учасника.
6. Гарантійний лист-згода з усіма технічними, кількісними та якісними вимогами замовника до предмету закупівлі.
7. Договір на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію усіх приміщень та дезінфекцію автотранспортних засобів з установами, які мають право на проведення таких робіт дійсні на період постачання предмету закупівлі (протягом 2023 року) та акти виконаних робіт за останній місяць до кінцевої дати подання пропозиції Учасника, виданий на ім’я Учасника.
Учасник ТОВ «КРАЇНА ВІЛЬНИХ» надав усі документи, які були передбачені тендерною документацією.
Також у Додатку №1 вимагалось:
При підготовці інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Учасники мають надати порівняльну таблицю згідно (таблиці 1, таблиці 2 ) Замовника та повинні чітко зазначати назву товару, (торгова марка або виробник (в разі відсутності торгової марки)), вагу та фото товару, що пропонується для постачання.
На виконання даних вимог учасник ТОВ «КРАЇНА ВІЛЬНИХ» у складі своєї тендерної пропозиції надає документ «Інформаційна довідка про товар», який містить інформацію про назву товару, торгову марку, виробника товару, вагу товару та нормативний документ згідно якого виготовлено товар, також окремо учасник надає фото кожної складової продуктового набору, без виключення. Вимагалось надати фото товару де малося на увазі замовником бачити зовнішній вигляд упаковки.
Щодо чаю, у тендерній документації чітко описані технічні вимоги – це Чай чорний вищого ґатунку, по 25 фільт-пакетів в упаковці відповідає ДСТУ або ТУУ.
Учасник в «Інформаційній довідці про товар» надає наступні технічні характеристики товару:
Чай чорний вищого ґатунку, фасований по 25 фільтр-пакетиків в картонній коробці, відповідає ТУ У 19421419.001-99, 38г, ТМ «Мономах», виробник АТ «Мономах», Київська обл., Броварський р-н, смт В. Димерка, вул. Комунальна, 10.
На підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, Учаснику необхідно надати наступні документи:
1. Оригінал (або копію) декларації виробника або сертифікату/посвідчення якості на кожний продукт, що входить до складу запропонованого учасником продуктового набору.
Учасник надає документ «Якісні посвідчення», який серед іншого містить Декларацію виробника АТ «Мономах» №012.059.СЦН-02072023 від 02.07.2023 року, яка містить інформацію про те, що чай чорний, ґатунок вищий, тм «Мономах», вид пакування 25ф/п по 1,5, картон, маса нетто 38г.. Тобто дана Декларація виробника підтверджує всі надані Учасником технічні характеристики у відповідності до тих, що вимагались Замовником. Аналогічно інформація підтверджується наданим Учасником фото чаю, на якому чітко видно, що даний продукт це - Чай чорний вищого сорту (ґатунку), в пакетиках з ниткою для одноразового заварювання 25*1,5 (фасований по 25 фільтр-пакетиків) в картонній коробці, відповідає ТУ У 19421419.001-99, 38г, ТМ «Мономах», виробник АТ «Мономах», Київська обл., Броварський р-н, смт В. Димерка, вул. Комунальна, 10. Також на фото зазначена інформація про те, що допустиме відхилення від маси нетто ТУ У 19421419.001-99. Тобто інформація від Учасника підтверджується інформацією від Замовника.
Згідно Постанови КМУ від 16 грудня 2015 р. № 1193 «Про затвердження Технічного регламенту щодо деяких товарів, які фасують за масою та об’ємом у готову упаковку» - Допустиме від’ємне відхилення вмісту упакованої одиниці з номінальним вмістом г/мл від 5 до 50 складає 9%. Тобто відхилення від маси упакованої одиниці в межах норми, визначеної Регламентом.
На підставі вищевикладеного у Замовника немає підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-10-27-006007-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "НВФ "ВІКОНТ", Код ЄДРПОУ:20423276
Дата подання: 18 листопада 2023 17:33
Дата подання: 18 листопада 2023 17:33
Скарга щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
ДО: ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
адреса: 03035, м. Київ-35, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
СКАРЖНИК: ТОВ "НВФ "ВІКОНТ"
код ЄДРПОУ: 20423276
адреса: 10001, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ БЯЛИКА, будинок 10
тел.: +380674107136
ЗАМОВНИК ТОРГІВ: КУ Управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради
Вихідний №: 80 Дата: від 18.11.2023 року
С К А Р Г А
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі:
№ у ЦБД: UA-2023-10-27-006007-a
№ ЛОТу (назва): --
Найменування Замовника: КУ Управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради (далі по тексту - Замовник)
Розпочато процедуру аукціону: «відкриті торги з особливостями»
Код за Єдиним закупівельним словником (предмет закупівлі): 15897300-5 Продуктові набори
Відповідно до інформації з електронної системи закупівель «https://prozorro.gov.ua/» до даної закупівлі, сторона(и) за даною скаргою подали пропозицію(ї) на участь в аукціоні, а саме:
НАЗВА УЧАСНИКА(ІВ) АУКЦІОНУ НАЗВА ДАЛІ ПО ТЕКСТУ СКАРГИ
ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" (далі по тексту – Скаржник)
ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ" (далі по тексту – Учасник, Переможець)
За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку тендерної пропозиції Учасника на предмет відповідності її умовам тендерної документації.
Пропозицію Учасника було визначено Замовником такою, що відповідає умовам тендерної документації та визначено Учасника переможцем процедури закупівлі. Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій, оприлюдненого Замовником торгів:
НАЗВА ФАЙЛУ (ПРОТОКОЛУ, РІШЕННЯ, ПОВІДОМЛЕННЯ) ДАТА РОЗМІЩЕННЯ ПРОТОКОЛУ В СИСТЕМІ
Протокол 473 14.11.2023 16:41
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції Переможця встановленим вимогам тендерної документації, що підтверджується наступним:
1. Замовник в Додатку 1 (технічні вимоги) встановив вимогу, цитата:
Також, в Додатку 1 для підтвердження інформації предмету закупівлі, Замовником встановлена наступна вимога (виділена червоним кольором) цитата:
На виконання даних вимог, Учасник надає інформаційну довідку про товар (файл інформаційна довідка про товар рdf.) яка рахується як порівняльна таблиця. В даній довідці (п. 6) зазначена характеристика чаю, який пропонується до постачання, а саме:
Учасником надана декларація виробника №012.059 від 02.07.2023 р. на чай ТМ «Мономах» №12 чорний Цейлонський ф/п з ниткою 1.5 гр. х 25 шт. гатунок вищий, вага нетто 38 гр.
Надано фото чаю, яке вимагалося де чітко видно, що це - Чай чорний байховий дрібний масою нетто 37,5 гр.
Усі три оприлюднені документи на чай (порівняльна таблиця, декларація виробника та фото) суперечать один одному. Так, в порівняльній таблиці не вказаний підвид продукту (Чай байховий, пресований, екстрагований тощо) і не зазначена країна походження чайного листа (Цейлонський, Індійський, Кенійський тощо). Не зазначивши чітко назву товару, в порівняльній таблиці, як вимагалось, Учасник не виконав умови технічної документації.
Перевірити якість, чаю по документам, наданим Учасником у складі своєї тендерної пропозиції наразі не можливо.
1)
- В декларації виробника (№012.059 від 02.07.2023 р.) вказана вага нетто 38 гр.
- На фото зазначена вага 37.5 гр. (25*1,5=37,5)
2)
- В декларації виробника не вказаний підвид чаю (байховий, гранульований тощо, а тільки вказана країна походження чайного листа (Цейлонський)
3)
- В декларації виробника вказано, що це Чай Чорний ВИЩОГО ГАТУНКУ , але чай відрізняють не за ГАТУНКАМИ, а за СОРТАМИ.
Оскільки, неможливо визначити якість чаю за вагою, за сортністю, за підвидом, слід вважати, що документи на підтвердження якості продукції не надані.
Отже, пропозиція Учасника в даній частині, підлягає відхиленню, як така, що не відповідає умовами в технічній специфікації.
2. Замовник, в Додатку 1 таблиця 2 п. 12 (технічні вимоги) встановив вимогу:
В якій вказано, що горощок зелений консервований, має відповідати ДСТУ 7165:2010.
На виконання даної вимоги, Учасник надає фото товару (файл фото горошок 2 jpg.)
В якому видно, що дана продукція, виготовлена відповідно до ДСТУ 7165:2010, як вимагав Замовник. Також на підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, Учасник надає, серед інших (файл: якісні посвідчення pdf.) посвідчення про якість № 99 від 10.10.2023 року, в якому значиться, що горошок зелений консервований виготовлений у відповідності вимогам показників що контролюються, а саме: ДСТУ 7164:2010.
Отже, Учасник не надав документ якості, на Горошок зелений, виготовлений згідно ДСТУ 7165:2010, як того вимагав Замовник. Враховуючи вище наведене, пропозиція Учасника підлягає відхиленню в даній частині, як така, що не відповідає умовам технічної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій Переможця згідно умов тендерної документації і оприлюднити протокол відхилення тендерної пропозиції.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону щодо визначення тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у визначенні тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації,, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Також заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
- принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.
ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується не відхилення тендерної пропозиції Учасника і визнання його Переможцем процедури закупівлі.
3. Зобов’язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця всім умовам, встановленим тендерною документацією і визнання його Переможцем процедури закупівлі.
ДОДАТКИ ДО СКАРГИ (ДОКАЗИ):
1. Якісні посвідчення
2. Фото чай 2
3. Фото горошок 2
4. Інформаційна довідка про товар
5. Додаток 1 (таблиця 1 таблиця 2)
6. Скарга
З ПОВАГОЮ,
ДИРЕКТОР Клинчук С.В.__________________
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 листопада 2023 15:00
Рішення від 21.11.2023 № 18657.pdf
Дата публікації: 21 листопада 2023 15:00
Інформація про резолютивну частину рішення від 30.11.2023 № 19299.pdf
Дата публікації: 01 грудня 2023 12:50
Рішення від 30.11.2023 № 19299.pdf
Дата публікації: 05 грудня 2023 13:19
Коментар замовника щодо усунення порушення: Погоджуємось з рішенням АМКУ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 листопада 2023 13:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" |
1 301 216,00
UAH з ПДВ
|
1 301 216,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ" |
1 352 418,60
UAH з ПДВ
|
1 352 418,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" #20423276 |
Рішення скасоване |
1 301 216,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2023 17:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 листопада 2023 15:58
|
ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ" #45122822 |
Рішення скасоване |
1 352 418,60
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2023 17:02
|
|
ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" #20423276 |
Відхилено |
1 301 216,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2023 17:20
|
|
ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ" #45122822 |
Відхилено |
1 352 418,60
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2023 17:30
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій