Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Солодкі подарунки для відзначення Різдвяних та Новорічних свят
Очікувана вартість
299 990,50 UAH
UA-2023-10-27-003982-a ● 84a0a207a98245d99a305a95971783b6
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент соціального захисту населення Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 25254902 |
Місцезнаходження: | 79016, Україна , Львівська обл., Львів, вул.Митрополита Андрея, будинок 10 |
Контактна особа: |
Немчук Микола Юрійович 380685001190 dszn.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 жовтня 2023 11:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 листопада 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 06 листопада 2023 11:14 |
Початок аукціону: | 06 листопада 2023 11:14 |
Очікувана вартість: | 299 990,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 499,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1450 набір
Солодкі подарунки для відзначення Різдвяних та Новорічних свят
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79016, Україна, Львівська область, Львів, вул.Митрополита Андрея, будинок 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
04 грудня 2023
ДК 021:2015: 15840000-8 — Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 жовтня 2023 10:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 жовтня 2023 10:56 |
Тендерна документацiя_нова редакція від 30.10.2023.doc | |
30 жовтня 2023 10:56 |
Технічна специфікація_нова редакція від 30.10.2023.docx | |
30 жовтня 2023 10:56 |
Перелік змін_від 30.10.2023.doc | |
27 жовтня 2023 11:18 |
Тендерна документацiя.doc | |
27 жовтня 2023 11:18 |
Проєкт договору.docx | |
27 жовтня 2023 11:18 |
Технічна специфікація.docx |
30 жовтня 2023 10:59 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 жовтня 2023 10:56 |
Тендерна документацiя_нова редакція від 30.10.2023.doc
|
|||
30 жовтня 2023 10:56 |
Технічна специфікація_нова редакція від 30.10.2023.docx
|
|||
30 жовтня 2023 10:56 |
Перелік змін_від 30.10.2023.doc
|
|||
27 жовтня 2023 11:18 |
Тендерна документацiя.doc
|
|||
27 жовтня 2023 11:18 |
Проєкт договору.docx
|
|||
27 жовтня 2023 11:18 |
Технічна специфікація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Оформлення упаковки
Дата подання: 27 жовтня 2023 13:30
Дата відповіді: 27 жовтня 2023 14:03
Добрий день, у додатку 2 до ТД п. 5 вказано: Вимоги до упаковки набору - логотип Львівської обласної дердавної(військової) адміністрації. Підкажіть, будь ласка, це має бути надруковано на упаковці чи можливо варіан - наліпки на упаковку?
Відповідь: Логотип Львівської обласної дердавної(військової) адміністрації може бути, як надрукований на упаковці, так і у вигляді наліпки
Щодо технічних вимог
Дата подання: 28 жовтня 2023 19:22
Дата відповіді: 30 жовтня 2023 10:52
Шановний Замовнику!
У відповідності до вимог п.13 технічного завдання ви вимагаєте від Учасників наступне:
13. Спроможність учасника поставити товар повинна підтверджуватись оригіналом листів авторизації від виробника про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару, якщо учасник є офіційним дистриб’ютором(диллером) у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером закупівлі, що опубліковане в Prozorro, якщо учасник є представником дистриб’ютора(диллера) спроможність учасника поставити товар повинна підтверджуватись оригіналом листів авторизації від дистриб’ютора(диллера) про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером закупівлі, що опубліковане в Prozorro.
Повідомляю Вам, що є неодноразове рішення АМКУ, де чітко визначено, що такі вимоги носять дискримінаційний характер, відповідно ви повинні внести зміни до тендерної документації в частині усунення таких порушень. У разі ігнорування наших зауважень нами буде подана скарга до АМКУ, що призупинить процедуру закупівлі, відповідно є ймовірність того, що діти не отримають подарунків до дня Святого Миколая!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
У відповідь на Ваше запитання, повідомляємо:
Відповідно до пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до неї.
Департамент соціального захисту населення Львівської обласної державної адміністрації реалізовує в області державні та обласні програми у сфері соціального захисту населення, зокрема для дітей.
При визначенні вимоги «п. 13. Спроможність учасника поставити товар повинна підтверджуватись оригіналом листів авторизації від виробника про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару, якщо учасник є офіційним дистриб’ютором(диллером) у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером закупівлі, що опубліковане в Prozorro, якщо учасник є представником дистриб’ютора(диллера) спроможність учасника поставити товар повинна підтверджуватись оригіналом листів авторизації від дистриб’ютора(диллера) про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером закупівлі, що опубліковане в Prozorro.» уповноважена особа керувалась необхідністю забезпечити дітей якісними солодкими подарунками для відзначення Різдвяних та Новорічних свят, адже лише безпосередньо виробник чи офіційні представники (дистриб’ютори) продукції можуть гарантувати Замовнику належну якість продукції (принцип ефективності та раціональності закупівлі).
Як засвідчує практика, без надання учасниками торгів гарантій виконання майбутніх поставок товарів у формі листів авторизації від виробників чи офіційних дистриб’юторів, ризики невиконання учасниками-переможцями торгів суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими.
Тому, вимога про надання листів авторизації (гарантійних листів) не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, які насправді мають можливість гарантовано поставляти якісні товари, що є предметом зазначеної процедури закупівлі.
Отже, вважаємо за необхідне не вносити зміни до документації щодо цього питання. Адже такі документи є необхідними для уникнення можливості фальсифікації та підробки солодощів, які призначені для дітей на Різдвяні та Новорічні свята.
У відповідь на Ваше запитання, повідомляємо:
Відповідно до пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до неї.
Департамент соціального захисту населення Львівської обласної державної адміністрації реалізовує в області державні та обласні програми у сфері соціального захисту населення, зокрема для дітей.
При визначенні вимоги «п. 13. Спроможність учасника поставити товар повинна підтверджуватись оригіналом листів авторизації від виробника про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару, якщо учасник є офіційним дистриб’ютором(диллером) у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером закупівлі, що опубліковане в Prozorro, якщо учасник є представником дистриб’ютора(диллера) спроможність учасника поставити товар повинна підтверджуватись оригіналом листів авторизації від дистриб’ютора(диллера) про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером закупівлі, що опубліковане в Prozorro.» уповноважена особа керувалась необхідністю забезпечити дітей якісними солодкими подарунками для відзначення Різдвяних та Новорічних свят, адже лише безпосередньо виробник чи офіційні представники (дистриб’ютори) продукції можуть гарантувати Замовнику належну якість продукції (принцип ефективності та раціональності закупівлі).
Як засвідчує практика, без надання учасниками торгів гарантій виконання майбутніх поставок товарів у формі листів авторизації від виробників чи офіційних дистриб’юторів, ризики невиконання учасниками-переможцями торгів суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими.
Тому, вимога про надання листів авторизації (гарантійних листів) не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, які насправді мають можливість гарантовано поставляти якісні товари, що є предметом зазначеної процедури закупівлі.
Отже, вважаємо за необхідне не вносити зміни до документації щодо цього питання. Адже такі документи є необхідними для уникнення можливості фальсифікації та підробки солодощів, які призначені для дітей на Різдвяні та Новорічні свята.
Щодо вимог технічного завдання
Дата подання: 28 жовтня 2023 19:30
Дата відповіді: 30 жовтня 2023 10:52
Шановний Замовнику!
У відповідності до вимог п.7 технічного завдання ви вимагаєте від Учасників наступне:
7. Якість товару повинна відповідати вимогам ДСТУ ISO22000:2007 (ISO22000:2005), підтверджена відповідним сертифікатом.
Прошу вас ознайомитися з нормативною документацію, яку ви вимагаєте, тому що ДСТУ ISO22000:2007 (ISO22000:2005) є недіючим, відповідно, вимога щодо подачі у складі пропозиції недіючих документів носить дискримінаційний характер.
Просимо Вас привести тендерну документацію у відповідності до норм чинного в Україні законодавства, та викласти п.7 технічного завдання у наступній редакції:
7. Якість товару повинна відповідати вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO22000:2018 IDT) "системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу", підтверджена відповідним сертифікатом.
У разі ігнорування нашого зауваження для відстоювання своїх законних прав та інтересів будемо змушені звертатися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Дякуємо за Ваше запитання
Замовником буде враховано та внесено зміни до Тендерної документації
Дякуємо за Ваше запитання
Замовником буде враховано та внесено зміни до Тендерної документації
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-10-27-003982-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "РЄПІК АРТЕМ ВАЛЕРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3646103297
Дата подання: 27 жовтня 2023 21:58
Виключити вимогу до Учасника, що має рбмежувальний характер.
В додатку 2 міститься п11." Учасник повинен бути офіційним дистриб’ютором (диллером) або представником дистриб’ютора(диллера) запропонованої продукції, що підтверджується відповідними документами." та п.13. На нашу думку, ці норми обмежують конкуренцію і носять дискредитаційний характер, що обмежує конкуренцію і тим самим порушує основні норми і принцип роботи системи публічних закупівель. Як видно із досвіду закупівель (наприклад, Служба у справах дітей Золочівської міської ради Золочівського району Львівської області, UA-2022-11-16-011600-a) Учасник, що не являється офіційним дистриб’ютором може запропонувати економічно вигіднішу ціну. Щодо п.13, то виробник солодощів "Світоч" дотримується внутрішніх корпоративних правил, якими передбачається для усунення внутрішньої конкуренції між продавцями своєї продукції надавання затребуваних вами документів лише одному Учаснику. Це і є штучне обмеження конкуренції.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 жовтня 2023 10:54
Доброго дня!
У відповідь на Вашу вимогу UA-2023-10-27-003982-a.b1 повідомляємо наступне:
Відповідно до пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до неї.
Департамент соціального захисту населення Львівської обласної державної адміністрації реалізовує в області державні та обласні програми у сфері соціального захисту населення, зокрема для дітей.
При визначенні вимоги «п. 11. Учасник повинен бути офіційним дистриб’ютором(диллером) або представником дистриб’ютора(диллера) запропонованої продукції, що підтверджується відповідними документами.» уповноважена особа керувалась необхідністю забезпечити дітей якісними солодкими подарунками для відзначення Різдвяних та Новорічних свят, адже лише безпосередньо виробник чи офіційний дистриб’ютор (диллер) або представник дистриб’ютора(диллера) продукції можуть гарантувати Замовнику належну якість продукції (принцип ефективності та раціональності закупівлі).
Як засвідчує практика, без надання учасниками торгів документального підтвердження гарантій виконання майбутніх поставок товарів, ризики невиконання учасниками-переможцями торгів суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими.
Тому, дана вимога не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, які насправді мають можливість гарантовано поставляти якісні товари, що є предметом зазначеної процедури закупівлі.
Отже, вважаємо за необхідне не вносити зміни до документації щодо цього питання. Адже такі документи є необхідними для уникнення можливості фальсифікації та підробки солодощів, які призначені для дітей на Різдвяні та Новорічні свята.
У відповідь на Вашу вимогу UA-2023-10-27-003982-a.b1 повідомляємо наступне:
Відповідно до пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до неї.
Департамент соціального захисту населення Львівської обласної державної адміністрації реалізовує в області державні та обласні програми у сфері соціального захисту населення, зокрема для дітей.
При визначенні вимоги «п. 11. Учасник повинен бути офіційним дистриб’ютором(диллером) або представником дистриб’ютора(диллера) запропонованої продукції, що підтверджується відповідними документами.» уповноважена особа керувалась необхідністю забезпечити дітей якісними солодкими подарунками для відзначення Різдвяних та Новорічних свят, адже лише безпосередньо виробник чи офіційний дистриб’ютор (диллер) або представник дистриб’ютора(диллера) продукції можуть гарантувати Замовнику належну якість продукції (принцип ефективності та раціональності закупівлі).
Як засвідчує практика, без надання учасниками торгів документального підтвердження гарантій виконання майбутніх поставок товарів, ризики невиконання учасниками-переможцями торгів суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими.
Тому, дана вимога не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, які насправді мають можливість гарантовано поставляти якісні товари, що є предметом зазначеної процедури закупівлі.
Отже, вважаємо за необхідне не вносити зміни до документації щодо цього питання. Адже такі документи є необхідними для уникнення можливості фальсифікації та підробки солодощів, які призначені для дітей на Різдвяні та Новорічні свята.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 листопада 2023 11:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство "Сузір'я" |
230 550,00
UAH з ПДВ
|
230 550,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕРТА СВ" |
297 250,00
UAH з ПДВ
|
297 250,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій