Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Товар шафа книжкова « КШ-6» дуб сонома 2уп. 600х1950х366мм. 2шт., ,шафа -12 600х1950х464 дуб сонома 2 шт, стіл письмовий « Декан-3» дуб сонома , 1400х736х600мм. 1уп. 8шт., за Код ДК 021:2015 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Очікувана вартість
48 502,13 UAH
UA-2023-10-27-003656-a d8d75e9e8de44dea95e0c255d66e9ce9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дорі Еріка Іллівна

380957988689 edori0705@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ СВЯТОГО МАРТИНА"
Код ЄДРПОУ: 01992831
Вебсайт: https://stmartin.clinic/
Місцезнаходження: 89600, Україна , Закарпатська обл., Мукачево, ВУЛИЦЯ НОВАКА АНДРІЯ, будинок 8-13
Контактна особа: Дорі Еріка Іллівна
380957988689
edori0705@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Товар шафа книжкова « КШ-6» дуб сонома 2уп. 600х1950х366мм. 2шт., за Код ДК 021:2015 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, ВУЛИЦЯ НОВАКА АНДРІЯ, будинок 8-13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
2 штуки
Товар шафа -12 600х1950х464 дуб сонома 2 шт , за Код ДК 021:2015 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, ВУЛИЦЯ НОВАКА АНДРІЯ, будинок 8-13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
8 штуки
Товар стіл письмовий « Декан-3» дуб сонома , 1400х736х600мм. 1уп. 8шт. , за Код ДК 021:2015 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, ВУЛИЦЯ НОВАКА АНДРІЯ, будинок 8-13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Тендерна документація

27 жовтня 2023 11:07
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ " Епіцентр К"
#32490244
Переможець 48 502,13
UAH з ПДВ
27 жовтня 2023 11:07

Документи

27 жовтня 2023 11:07
img20231027_11033954.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2024 11:36
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2023 11:23
img20231117_11213335.pdf зміни до договору
17 листопада 2023 11:22
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2023 11:15
img20231027_11033954.pdf укладений
27 жовтня 2023 11:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 08-23-313П
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 жовтня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 48 502,13
UAH (в тому числі ПДВ 8 083,69 UAH)