Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Львівської області: М-11 Львів – Шегині, км 9+128 – км 80+761; М-11-01 Південний об’їзд м.Городок, км 0+000 – км 5+300; Р-40 Рава – Руська – Яворів – Судова Вишня, км 47+308 – км 63+970 (ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
238 054 457,00 UAH
UA-2023-10-27-001480-a ● 4bc649b627c74be5874fa639e31914c9
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25253009 |
Місцезнаходження: | 79053, Україна , Львівська обл., місто Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 54 |
Контактна особа: |
Остапчук Ігор Романович +380322630021 tender.lv@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 жовтня 2023 09:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 листопада 2023 16:00 |
Початок аукціону: | 09 листопада 2023 14:39 |
Початок аукціону: | 09 листопада 2023 14:39 |
Очікувана вартість: | 238 054 457,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 380 544,57 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі безвідкличної електронної банківської гарантії (далі – банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом та кваліфікованою електронною печаткою (у разі наявності) гаранта (далі – Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 1% очікуваної вартості закупівлі, а саме 2 380 544,57 грн. (два мільйони триста вісімдесят тисяч п’ятсот сорок чотири гривні 57копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом завіреним підписом уповноваженої особи банку-гаранта та печаткою такого банку-гаранта (у разі наявності) (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис та кваліфіковану електронну печатку (у разі наявності) банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України. У разі відсутності банківської гарантії подана учасником тендерна пропозиція відхиляється замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897) та відповідно до Форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897) (Додаток № 10 до тендерної документації).* Банківська гарантія надана банком-нерезидентом, повинна бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 – URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 – ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані банком-гарантом, завірені підписом уповноваженої особи банку-гаранта та печаткою (у разі наявності) такого банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. У разі, якщо учасник бере участь в одному тендері замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему банківську гарантію. Реквізити замовника для оформлення банківської гарантії: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Львівській області, IBAN UA968201720355179011088001058 у ГУДКСУ у Львівській області, МФО – 820172, ЄДРПОУ – 25253009. *пункт 47 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2380544.57 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Львівської області: М-11 Львів – Шегині, км 9+128 – км 80+761; М-11-01 Південний об’їзд м.Городок, км 0+000 – км 5+300; Р-40 Рава – Руська – Яворів – Судова Вишня, км 47+308 – км 63+970 (ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник подає на оплату в органи Державного казначейства надані послуги протягом 5 (п’яти) банківських днів, з моменту надходження бюджетних коштів | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 листопада 2023 10:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 листопада 2023 10:45 |
Перелік змін від 03.11.2023.doc | |
03 листопада 2023 10:45 |
Додаток 5 - Нова редакція_ Проект договору ЕУ М-11.docx | |
03 листопада 2023 10:45 |
ТД _ЕУ М-11_ОСОБЛИВОСТІ (Нова редакція).doc | |
27 жовтня 2023 09:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 жовтня 2023 09:50 |
Додаток 3 - Технічна специфікація (Дефектний акт).pdf | |
27 жовтня 2023 09:50 |
Додаток 3 - Технічна специфікація (Відомість обсягів робіт, перелік основних матеріальних ресурсів, планова ОВ).pdf |
03 листопада 2023 10:45 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
03 листопада 2023 10:45 |
Перелік змін від 03.11.2023.doc
|
||
03 листопада 2023 10:45 |
Додаток 5 - Нова редакція_ Проект договору ЕУ М-11.docx
|
||
03 листопада 2023 10:45 |
ТД _ЕУ М-11_ОСОБЛИВОСТІ (Нова редакція).doc
|
||
27 жовтня 2023 09:50 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
27 жовтня 2023 09:50 |
Додаток 3 - Технічна специфікація (Дефектний акт).pdf
|
||
27 жовтня 2023 09:50 |
Додаток 3 - Технічна специфікація (Відомість обсягів робіт, перелік основних матеріальних ресурсів, планова ОВ).pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 01 листопада 2023 15:41
Дата відповіді: 02 листопада 2023 14:11
Доброго Дня. В зв’язку із відсутністю детальної інформації про аналогічний договір, просимо Вас надати роз’яснення щодо наступного. Чи буде вважатися аналогічним за предметом закупівлі договір який ще не завершений, а є діючим?
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику Закупівлі, дякуємо за ваше звернення.
Аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись укладений протягом останніх 5 (п’яти) років договір про надання послуг / виконання робіт з експлуатаційного утримання та/або поточного ремонту та/або поточного дрібного ремонту та/або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення та/або договір в складі якого надавались послуги / виконувались роботи з експлуатаційного утримання та/або поточного дрібного ремонту та/або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення.
Учасник вказує у Довідці та надає документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (одним договором або сумарно) в обсязі 100% від об’ємів основних видів робіт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах як основні відповідно до Дефектного акту та Відомості обсягів робіт (BoQ) (Додаток № 3 до тендерної документації), а саме:
- ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття – 2 472 м2;
- ліквідація вибоїн пневмо-струменевим методом – 783 м2;
- очищення доріг від снігу – 4 173 км;
- розподілення протиожеледних матеріалів по покриттю машиною з обладнанням на базі автомобіля – 11 766 900 м2
Враховуючи зазначене вище, інформуємо, що вимог щодо завершення чи статусу дії аналогічного договору, Замовник не встановлював.
Аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись укладений протягом останніх 5 (п’яти) років договір про надання послуг / виконання робіт з експлуатаційного утримання та/або поточного ремонту та/або поточного дрібного ремонту та/або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення та/або договір в складі якого надавались послуги / виконувались роботи з експлуатаційного утримання та/або поточного дрібного ремонту та/або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення.
Учасник вказує у Довідці та надає документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (одним договором або сумарно) в обсязі 100% від об’ємів основних видів робіт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах як основні відповідно до Дефектного акту та Відомості обсягів робіт (BoQ) (Додаток № 3 до тендерної документації), а саме:
- ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття – 2 472 м2;
- ліквідація вибоїн пневмо-струменевим методом – 783 м2;
- очищення доріг від снігу – 4 173 км;
- розподілення протиожеледних матеріалів по покриттю машиною з обладнанням на базі автомобіля – 11 766 900 м2
Враховуючи зазначене вище, інформуємо, що вимог щодо завершення чи статусу дії аналогічного договору, Замовник не встановлював.
Щодо підтвердження аналогічного договору
Дата подання: 01 листопада 2023 15:57
Дата відповіді: 03 листопада 2023 09:01
Шановний Замовнику. Згідно тендерної документації, встановлену вимогу про те, що аналогічним договором будуть вважатися договори що виконувались на автомобільних дорогах загального користування державного значення. Просимо Вас доповнити вказану вимогу тендерної документації, задля уникнення дискримінації та штучного кола учасників, в тому числі дотримуватися Методичних рекомендацій затверджених Наказом Мінекономрозвитку від 17.08.2020 № 1572 в частині підвищення ефективності закупівель робіт із будівництва, де чітко визначено вимоги щодо підтвердження виконання аналогічних договорів, зокрема передбачено підтвердження виконання аналогічного договору не лише на дорогах державного значення, а і на дорогах місцевого значення! Таким чином, задля дотримання положень Методичних рекомендацій, а також усунення дискримінаційної вимоги, просимо Вас доповнити, що аналогічним будуть вважатися договори на автомобільних дорогах загального користування державного або місцевого значення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику Закупівлі, дякуємо за ваше звернення.
Зазначаємо, що при проведенні процедур закупівель, Замовник неухильно дотримується вимог Закону, зокрема принципів здійснення закупівель, таких, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Враховуючи вимоги ДСТУ 3587:2022 «Безпека дорожнього руху Автомобільні дороги. Вимоги до експлуатаційного стану» рівень вимог до експлуатаційного утримання автомобільних доріг державного значення є значно вищими, ніж до автомобільних доріг місцевого значення. Вимоги до якості утримання міжнародних та регіональних автомобільних доріг 1-2 рівня вимог до експлуатаційного стану і терміни усунення недоліків є складнішими в декілька разів. Враховуючи наведене, наявність досвіду по експлуатаційному утриманні автомобільних доріг місцевого значення (3-4 рівень вимог до експлуатаційного стану) є недостатніми для підтвердження можливостей по належному експлуатаційному утриманню міжнародних та регіональних автомобільних доріг державного значення.
Враховуючи зазначене вище, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Тендерної документації.
Зазначаємо, що при проведенні процедур закупівель, Замовник неухильно дотримується вимог Закону, зокрема принципів здійснення закупівель, таких, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Враховуючи вимоги ДСТУ 3587:2022 «Безпека дорожнього руху Автомобільні дороги. Вимоги до експлуатаційного стану» рівень вимог до експлуатаційного утримання автомобільних доріг державного значення є значно вищими, ніж до автомобільних доріг місцевого значення. Вимоги до якості утримання міжнародних та регіональних автомобільних доріг 1-2 рівня вимог до експлуатаційного стану і терміни усунення недоліків є складнішими в декілька разів. Враховуючи наведене, наявність досвіду по експлуатаційному утриманні автомобільних доріг місцевого значення (3-4 рівень вимог до експлуатаційного стану) є недостатніми для підтвердження можливостей по належному експлуатаційному утриманню міжнародних та регіональних автомобільних доріг державного значення.
Враховуючи зазначене вище, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Тендерної документації.
Вимоги тендерної документації
Дата подання: 02 листопада 2023 17:46
Дата відповіді: 03 листопада 2023 09:14
Відповідно до пп.1.2. п.1 Розділу ІІІ тендерної документації: «…тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм….., та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, які повинні містити:…. – ДОКУМЕНТИ, ЯКІ НАДАЄ ПЕРЕМОЖЕЦЬ ТОРГІВ, згідно з умовами та вимогами Додатку №9 до тендерної документації». Додатком №9, серед іншого, вимагається надання документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 та абз.14 п.47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 та повідомляє наступне. Отже замовник вимагає від учасників надання документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 та абз.14 п.47 Особливостей. Проте, така вимога суперечить абз.17 п.47 Особливостей, відповідно до якого «Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту.». Прошу роз’яснити на яких підставах Замовник включає до тендерної документації вимоги, які суперечать п.47 Особливостей ?? Чи повинні учасники подавати в складі тендерної пропозиції документи, визначені у Додатку №9 до тендерної документації ?? Якщо так – на яких правових підставах ??
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику Закупівлі, дякуємо за ваше звернення.
Зазначаємо, що при проведенні процедур закупівель, Замовник неухильно дотримується вимог Законодавства про публічні закупівлі.
Відповідно до абз.15 п.47 Особливостей Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Також зазначаємо, що у Додатку №2 до Тендерної документації визначено спосіб документального підтвердження інформації для переможця, щодо відсутності підстав, визначених у пункті 47 Особливостей.
Враховуючи зазначене вище, Замовник не виходив за межі чинного Законодавства про публічні закупівлі.
Зазначаємо, що при проведенні процедур закупівель, Замовник неухильно дотримується вимог Законодавства про публічні закупівлі.
Відповідно до абз.15 п.47 Особливостей Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Також зазначаємо, що у Додатку №2 до Тендерної документації визначено спосіб документального підтвердження інформації для переможця, щодо відсутності підстав, визначених у пункті 47 Особливостей.
Враховуючи зазначене вище, Замовник не виходив за межі чинного Законодавства про публічні закупівлі.
Додаток №8до тендерної документації
Дата подання: 02 листопада 2023 17:50
Дата відповіді: 03 листопада 2023 09:26
Добрий день !
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2023-10-27-001480-a очікувана вартість закупівлі становить 238 054 457,00 (двісті тридцять вісім мільйонів п’ятдесят чотири тисячі чотириста п’ятдесят сім гривень, 00 копійок). В той же час, Замовник, у Додатку №8 до тендерної документації вимагає від учасника-переможця, при формуванні договірної ціни передбачити в договірній ціні суму коштів на покриття ризиків всіх учасників дорожніх робіт та послуг в розмірі 18 078 836 000,00 грн. (вісімнадцять мільярдів сімдесят вісім мільйонів вісімсот тридцять шість тисяч гривень, 00 копійок) без ПДВ. Тобто розмір коштів на покриття ризиків на 98,7% перевищує очікувану вартість предмета закупівлі. За таких умов, жоден із учасників, будучи переможцем торгів не зможе виконати цю вимогу Замовника, договірна ціна не відповідатиме вимогам Додатку №8, чи не так ?? Зважаючи на викладене прошу, в цій частині, скоригувати вимоги Додатку №8 до тендерної документації.
Водночас прошу повідомити чи не допущено помилки при визначені розміру коштів в сумі 38 202 921,00 грн. на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами ??
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику Закупівлі, дякуємо за ваше звернення та увагу до даної закупівлі.
При зазначенні суми коштів на покриття ризиків всіх учасників дорожніх робіт та послуг було допущено технічно-механічну помилку, відповідно, Замовником будуть внесені зміни до Тендерної документації.
Щодо визначення розміру коштів на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами зазначаємо, що очікувана вартість розрахована відповідно до Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування.
При зазначенні суми коштів на покриття ризиків всіх учасників дорожніх робіт та послуг було допущено технічно-механічну помилку, відповідно, Замовником будуть внесені зміни до Тендерної документації.
Щодо визначення розміру коштів на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами зазначаємо, що очікувана вартість розрахована відповідно до Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2023-10-29-000009 • 664488c1c4b04212a066d33fbcd2ed25
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-10-29
•
20:52
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Ремонт доріг не на часі. Віддайте гроші на потреби передової. Там гинуть люди
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Номер звернення:
UA-R-2023-10-27-000008 • e063e9eb2b304277b18d106d6747e2d5
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-10-27
•
20:02
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Витрачати кошти на дороги - це недоцільна витрата коштів платників податків. Зараз головна задача - перемогти ворога. Кошти мають бути спрямовані на потреби армії. Щодня гинуть захисники та захисниці через нестачу автомобілів, медикаментів, засобів захисту та дронів. Державні кошти в першу чергу на армію. Інше зачекає!
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Номер звернення:
UA-R-2023-10-27-000002 • 2fdf64bbde094480bf3f55185cde2251
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-10-27
•
10:30
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Поточний ремонт точно не на часі. Гроші на ЗСУ!
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 листопада 2023 15:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" |
178 301 778,00
UAH з ПДВ
|
178 301 778,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОНСОРЦІУМ «БУДІВЕЛЬНО-ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» |
198 888 000,00
UAH з ПДВ
|
196 399 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
219 173 000,00
UAH з ПДВ
|
196 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" #42844920 |
Переможець |
178 301 778,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2023 11:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 листопада 2023 16:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2023 10:39
|
Договір 47-12-23 від 20.12.23.pdf | укладений |
22 грудня 2023 10:37
|