Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення в межах Полтавської області (згідно переліку доріг)
Очікувана вартість
452 019 265,00 UAH
UA-2023-10-27-000343-a ● 04e66a3722b14541995f80030a06e104
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25898491 |
Місцезнаходження: | 36039, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола, буд. 22-а |
Контактна особа: |
Вишегородський Ігор Юрійович 380532615824 tender.pl@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 жовтня 2023 08:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2023 14:40 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2023 14:40 |
Очікувана вартість: | 452 019 265,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 520 192,65 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває у стадії ліквідації. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 3% очікуваної вартості закупівлі. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему банківську гарантію. Банківська гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати - заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських/робочих днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання/надсилання Замовнику. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі (частина восьма стаття 12 Закону). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 13560577.95 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% вартості договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія. Строк дії забезпечення виконання договору повинен перевищувати строк дії договору не менше ніж на 30 днів. Забезпечення виконання договору вноситься переможцем процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Банківська гарантія – безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та такої, що не суперечить вимогам Замовника, викладеним у цій документації. Надана як забезпечення виконання договору банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок банку-гаранта у разі порушення принципалом (учасником-переможцем) свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплатити кошти бенефіціару (замовнику) за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів. Крім того, банківська гарантія повинна бути безвідкличною на весь період дії договору. Банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок гаранта виплатити Замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває у стадії ліквідації. Усі витрати, пов’язані з оформленням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Вимоги щодо забезпечення виконання договору не змінюють вимог щодо професійної компетентності учасника. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань учасника за Договором. Способи повернення учаснику процедури закупівлі наданого забезпечення виконання договору про закупівлю: оригінал банківської гарантії повертається (особисто в руки уповноваженому представнику учасника або поштою) учаснику за його письмовим зверненням. Забезпечення виконання Договору не повертається та підлягає перерахуванню до відповідного бюджету у випадку невиконання договірних зобов’язань. Забезпечення виконання Договору не повертається та підлягає перерахуванню до відповідного бюджету у випадку невиконання Підрядником його договірних зобов’язань. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; у випадках, передбачених статтею 43 Закону; згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських/робочих днів із дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовником не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок замовника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення в межах Полтавської області (згідно переліку доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2024
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Відповідно до умов проекту договору | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Iнша подія | Відповідно до умов проекту договору | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 листопада 2023 19:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 листопада 2023 19:07 |
Перелік змін № 2.pdf | |
10 листопада 2023 19:04 |
Додаток до ТД 4 (проект договору - зміни № 2).pdf | |
10 листопада 2023 19:04 |
Тендерна документація (зміни № 2).pdf | |
09 листопада 2023 16:07 |
Перелік змін № 1.pdf | |
09 листопада 2023 16:06 |
Додатки до ТД 1, 2, 3, 5 (зміни № 1).pdf | |
27 жовтня 2023 08:48 |
Дефектний акт .pdf |
10 листопада 2023 19:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
10 листопада 2023 19:07 |
Перелік змін № 2.pdf
|
||||||
10 листопада 2023 19:04 |
Додаток до ТД 4 (проект договору - зміни № 2).pdf
|
||||||
10 листопада 2023 19:04 |
Тендерна документація (зміни № 2).pdf
|
||||||
09 листопада 2023 16:07 |
Перелік змін № 1.pdf
|
||||||
09 листопада 2023 16:06 |
Додатки до ТД 1, 2, 3, 5 (зміни № 1).pdf
|
||||||
27 жовтня 2023 08:48 |
Дефектний акт .pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо внесених змін
Дата подання: 09 листопада 2023 16:45
Дата відповіді: 10 листопада 2023 16:40
Шановний Замовнику! Поясніть будь ласка, у звязку з чим внесли зміни, адже Ви 05.11.23 відхилили вимогу з цього приводу одного з потенційних учасників закупівлі?
Відповідь: Шановний потенційний Учасник!
09.11.2023 Верховна Рада ухвалила державний бюджет на 2024 рік, в якому фінансування Дорожнього фонду передбачено на мінімальному рівні.
За таких обставин є висока вірогідність зменшення спроможності Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Полтавській області профінансувати роботи з експлуатаційного утримання передбачені тендерною документацією у повному обсязі. При цьому при формуванні завдань пріоритет надаватиметься автомобільним дорогам, що мають більшу інтенсивність руху та удосконалений капітальний, а не перехідний тип дорожнього покриття.
Враховуючи наведене, вважаємо за доцільне при розгляді пропозицій учасників торгів пересвідчитися у їх досвіді виконання саме робіт з ямкового ремонту асфальтобетонних покриттів. З цією метою вносимо зміни до тендерної документації, щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з виду робіт «Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття з розламуванням та обрубуванням країв» на «Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття».
09.11.2023 Верховна Рада ухвалила державний бюджет на 2024 рік, в якому фінансування Дорожнього фонду передбачено на мінімальному рівні.
За таких обставин є висока вірогідність зменшення спроможності Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Полтавській області профінансувати роботи з експлуатаційного утримання передбачені тендерною документацією у повному обсязі. При цьому при формуванні завдань пріоритет надаватиметься автомобільним дорогам, що мають більшу інтенсивність руху та удосконалений капітальний, а не перехідний тип дорожнього покриття.
Враховуючи наведене, вважаємо за доцільне при розгляді пропозицій учасників торгів пересвідчитися у їх досвіді виконання саме робіт з ямкового ремонту асфальтобетонних покриттів. З цією метою вносимо зміни до тендерної документації, щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з виду робіт «Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття з розламуванням та обрубуванням країв» на «Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття».
Щодо переліку основних матеріальних ресурсів
Дата подання: 09 листопада 2023 19:29
Дата відповіді: 10 листопада 2023 16:41
Відповідно до додатку до тендерної документації учасники у складі своїх тендерних пропозицій мають надати договірну ціну та перелік основних матеріальних ресурсів. Сьогодні нормативно вимагається, аби замовники оприлюднювали в т.ч. і перелік основних матеріальних ресурсів, а не вимагали від учасників. Поясніть будь ласка або внесіть відповідні зміни до документації
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учасник!
Згідно додатку 28 до Методики (пункт 6.2) перелік основних матеріальних ресурсів є невід’ємної частиною договору. Замовником оприлюднений «ПЕРЕЛІК ОСНОВНИХ МАТЕРІАЛЬНИХ РЕСУРСІВ» (Додаток № 3 до проекту договору підряду), що міститься в файлі «Додаток до ТД 4 (проект договору).pdf».
Згідно додатку 28 до Методики (пункт 6.2) перелік основних матеріальних ресурсів є невід’ємної частиною договору. Замовником оприлюднений «ПЕРЕЛІК ОСНОВНИХ МАТЕРІАЛЬНИХ РЕСУРСІВ» (Додаток № 3 до проекту договору підряду), що міститься в файлі «Додаток до ТД 4 (проект договору).pdf».
Щодо змін до ТД
Дата подання: 10 листопада 2023 10:11
Дата відповіді: 10 листопада 2023 19:02
Доброго дня!
Відповідно до ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Так, 09.11.2023р. Вами були внесені зміни і оприлюднено Додаток № 2 до тендерної документації в новій редакції та перелік змін, однак саму тендерну документацію в новій редакції з оновленим протоколом, яким її затверджено – оприлюднено не було.
Просимо надати роз’яснення з цього приводу і відповісти на питання: чи будуть Вами внесені додаткові зміни з метою приведення тендерної документації у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі»?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учасник!
Відповідно до пункту 54 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Додатково будуть внесені додаткові зміни з метою приведення тендерної документації у відповідність до вимог чинного законодавства.
Відповідно до пункту 54 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Додатково будуть внесені додаткові зміни з метою приведення тендерної документації у відповідність до вимог чинного законодавства.
Щодо тендерної документації зі змінами
Дата подання: 10 листопада 2023 15:30
Дата відповіді: 10 листопада 2023 19:14
Шановний Замовнику ! Просимо надати відповідь, якою датою та яким номером рішення було затверджено останню редакцію тендерної документації? Ця інформація потрібна учасникам для оформлення банківської гарантії участі.
Відповідь: Шановний потенційний Учасник!
Остання редакція тендерної документації оприлюднена в електронній системі закупівель.
Остання редакція тендерної документації оприлюднена в електронній системі закупівель.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-10-27-000343-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО ", Код ЄДРПОУ:33757711
Дата подання: 02 листопада 2023 16:38
УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ
Суть вимоги викладено у доданому файлі
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 листопада 2023 09:25
Шановний потенційний Учасник! На вашу вимогу, щодо усунення порушення під час проведення закупівлі UA-2023-10-27-000343-a, Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Полтавській області повідомляє наступне:
В умовах обмеженого фінансування та російської агресії основним завданням замовника робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг є забезпечення безперебійного руху по ним. При складанні тендерної документації Службою відновлення було проведене детальне обстеження відповідних автомобільних доріг і визначені основні види робіт з експлуатаційного утримання.
За тієї умови, що дорожній покрив автомобільних доріг суттєво пошкоджений і має переважно деформації у вигляді сітки тріщин з випаданням окремих фрагментів різної площі та глибини, застосування дорожніх фрез призведе до кратного збільшення площі ремонтів та не забезпечить оперативної ліквідації саме аварійних вибоїн. Тому досвід виконання учасником закупівлі дорожніх робіт за кодами R372.1, R372.2 та R372.3 Технічної специфікації (Таблиця 1 вимоги) є для замовника критично важливим.
Наявність досвіду виконання аналогічного договору є ключовим та одним із найважливіших кваліфікаційних критерієв, який дає можливість замовнику переконатись у наявності функціональної можливості та спроможності учасника виконати весь договір за результатами процедури закупівлі.
Отже, враховуючи вищевикладену інформацію повідомляємо, що дана вимога не підлягає задоволенню і відхиляється.
В умовах обмеженого фінансування та російської агресії основним завданням замовника робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг є забезпечення безперебійного руху по ним. При складанні тендерної документації Службою відновлення було проведене детальне обстеження відповідних автомобільних доріг і визначені основні види робіт з експлуатаційного утримання.
За тієї умови, що дорожній покрив автомобільних доріг суттєво пошкоджений і має переважно деформації у вигляді сітки тріщин з випаданням окремих фрагментів різної площі та глибини, застосування дорожніх фрез призведе до кратного збільшення площі ремонтів та не забезпечить оперативної ліквідації саме аварійних вибоїн. Тому досвід виконання учасником закупівлі дорожніх робіт за кодами R372.1, R372.2 та R372.3 Технічної специфікації (Таблиця 1 вимоги) є для замовника критично важливим.
Наявність досвіду виконання аналогічного договору є ключовим та одним із найважливіших кваліфікаційних критерієв, який дає можливість замовнику переконатись у наявності функціональної можливості та спроможності учасника виконати весь договір за результатами процедури закупівлі.
Отже, враховуючи вищевикладену інформацію повідомляємо, що дана вимога не підлягає задоволенню і відхиляється.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-10-27-000343-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:33658865
Дата подання: 27 листопада 2023 16:40
Дата подання: 27 листопада 2023 16:40
Скарга на неправомірне протокольне рішення Замовника
Замовником неправомірно протокольним рішенням № 03-04-23 від 22.11.2023р. визначено ТОВ "СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ" переможцем процедури закупівлі. Детальніше у доданій скарзі
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 листопада 2023 15:30
рішення від 29.11.2023 № 19181.pdf
Дата публікації: 29 листопада 2023 15:30
інформація про перенесення розгляду скарги від 08.12.2023 № 1874.pdf
Дата публікації: 08 грудня 2023 17:47
Інформація про резолютивну частину рішення від 13.12.2023 № 20096.pdf
Дата публікації: 14 грудня 2023 13:40
рішення від 13.12.2023 № 20096.pdf
Дата публікації: 18 грудня 2023 16:00
Коментар замовника щодо усунення порушення: СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ скасовує рішення про визначення ТОВ «СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ» переможцем за процедурою закупівлі – «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення в межах Полтавської області (згідно переліку доріг)»
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2023-10-29-000008 • 5a216ffe8ef74b7c92aafbaeca028e52
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-10-29
•
20:48
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Ремонт доріг не на часі. Віддайте гроші на потреби передової. Там гинуть люди
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Номер звернення:
UA-R-2023-10-27-000006 • e045f1786e2c492dab4c7c6a6991a061
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-10-27
•
19:58
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
452 млн грн на дороги під час війни - неприпустима розкіш. Зараз головна задача - перемогти ворога. Кошти мають бути спрямовані на потреби армії. Щодня гинуть захисники та захисниці через нестачу автомобілів, медикаментів, засобів захисту та дронів. Державні кошти в першу чергу на армію. Інше зачекає!
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Номер звернення:
UA-R-2023-10-27-000003 • 8daecc7f335a457986b1f1b55da93496
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-10-27
•
11:27
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Недоречне використання під час війни. Гроші на ЗСУ
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2023 15:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ |
396 872 913,21
UAH з ПДВ
|
396 872 913,21
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
442 974 219,60
UAH з ПДВ
|
442 974 219,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ #38680240 |
Рішення скасоване |
396 872 913,21
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2023 09:12
|
|
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ #38680240 |
Переможець |
396 872 913,21
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2023 15:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 грудня 2023 13:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 червня 2024 12:23
|
№ 138-01-23 д.у.05.pdf | зміни до договору |
28 червня 2024 12:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 березня 2024 09:09
|
№ 138-01-23 д.у.03.pdf | зміни до договору |
29 березня 2024 09:08
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2023 12:59
|
№ 138-01-23_Додатки № 1, 2, 3, 4.pdf | укладений |
27 грудня 2023 12:56
|
№ 138-01-23_Договір.pdf | укладений |
27 грудня 2023 12:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг. |
Номер договору про закупівлю: | № 138-01-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 03 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг. |
Номер договору про закупівлю: | № 138-01-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 05 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |