Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція Високопічського ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою: вул. Воронкіна, 13, с. Висока Піч, Житомирський район, Житомирська область
Очікувана вартість
16 914 170,00 UAH
UA-2023-10-26-014702-a f2073f2517f54a97be91a87a6d4f39b4
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віктор Весельський

+380679753469 viktorzakupki@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЕТЕРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 40240079
Місцезнаходження: 12422, Україна , Житомирська обл., Житомирський р-н, село Дениші, вул.Михайлівська, будинок 51а
Контактна особа: Віктор Весельський
+380679753469
viktorzakupki@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2023 18:07
Звернення за роз’ясненнями: до 31 жовтня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2023 19:00
Очікувана вартість: 16 914 170,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 169 141,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція Високопічського ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою: вул. Воронкіна, 13, с. Висока Піч, Житомирський район, Житомирська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2024
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2023 18:07
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2023 18:07
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2023 18:07
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2023 18:07
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2023 18:07
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2023 18:07
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2023 18:07
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2023 18:07
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2023 18:07
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2023 18:07
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2023 18:07
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2023 18:07
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2023 18:07
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2023 18:07
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2023 18:07
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2023 18:07
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2023 18:07
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2023 18:07
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2023 18:07
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2023 18:07
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2023 18:07
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2023 18:07
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2023 18:07
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2023 18:07
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2023 18:07
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2023 18:07

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-11-13-000060 ● 3a712e51ca344d5086af66abfa241f8d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 листопада 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 листопада 2023 20:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

13.11.2023
№ 67-З

Житомир


Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК


Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 13.11.2023 № 67-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі/ звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2023-10-26-014702-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-16 16:16:02

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Реконструкція Високопічського ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою: вул. Воронкіна, 13, с. Висока Піч, Житомирський район, Житомирська область» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-26-014702-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-21 10:16:05

Пояснення щодо моніторингу закупівлі «Реконструкція Високопічського ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою: вул. Воронкіна, 13, с. Висока Піч, Житомирський район, Житомирська область» за номером ID: UA-2023-10-26-014702-a

Для реалізації даного заходу були передбачені видатки з місцевого бюджету у сумі - 16 914 170,00 грн (Шістнадцять мільйонів дев’ятсот чотирнадцять тисяч сто сімдесят грн 00 коп).
Вказані видатки сформовані з видатків бюджету Тетерівської об'єднаної територіальної громади у сумі - 3 623 239,00 грн (Три мільйони шістсот двадцять три тисячі двісті тридцять дев’ять грн 00 коп), затвердженою рішенням сесії №1746 від 18 вересня 2023 року, а також субвенції з обласного бюджету у сумі – 14 085 673,00 грн (Чотирнадцять мільйонів вісімдесят п’ять тисяч шістсот сімдесят три грн 00 коп), що визначена розпорядженням Житомирської обласної військової адміністрації №419 від 11 вересня 2023 року.
Розмір бюджетного призначення визначений з урахуванням вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі".
Замовником було укладено Договір №3-П від 08.03.2023 р. на виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту "Реконструкція Високопічського ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою: вул. Воронкіна, 13 с. Висока Піч, Житомирського району, Житомирської області". В результаті виконання даного договору було розроблено та затверджено проектно-кошторисну документацію на виконання вказаних робіт.
Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ БД 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» відповідно до розробленої та затвердженої кошторисної документації. Дана норма закріплена у Наказі Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі. Виходячи із даних вимог, Замовником була визначена очікувана вартість предмета закупівлі.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої кошторисної документації та дефектного акту на роботи: «Реконструкція Високопічського ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою: вул. Воронкіна, 13, с. Висока Піч, Житомирський район, Житомирська область».
Відділ освіти Тетерівської сільської ради не має власного веб-сайту. Відповідно до положення пункту 14 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Так, виходячи з вищезазначеного, відсутність оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не являється фактом порушення законодавства саме у сфері закупівель. Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) не передбачено зобов’язання та порядку оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, тому Замовник своїми діями не порушив норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Додатки:
1. Рішення Тетерівської сільської ради №1746 від 18 вересня 2023 року;
2. Розпорядження Житомирської обласної військової адміністрації №419 від 11 вересня 2023 року.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Звіт про виконання. Порушення усунуто шляхом притягнення до відповідальності (зменшено місячну премію за грудень 2023 року в розмірі 10% посадового окладу).

2023-12-08 15:28:03


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 05 грудня 2023
Кінцевий строк оскарження: 20 грудня 2023

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів».)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів».) • усунуто

Порушення усунуто шляхом притягнення до відповідальності (зменшено місячну премію за грудень 2023 року в розмірі 10% посадового окладу).

2023-12-11 14:32:43

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 листопада 2023 19:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ" 16 841 026,80
UAH з ПДВ
16 841 026,80
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

09 листопада 2023 19:43
Електронний підпис
09 листопада 2023 19:43
Статут.PDF.p7s
09 листопада 2023 19:43
Статут опис.PDF.p7s
09 листопада 2023 19:43
Статут код доступу.pdf.p7s
09 листопада 2023 19:43
ВИТЯГ МВС.zip.p7s
09 листопада 2023 19:43
Витяг ЄДР.pdf.p7s
09 листопада 2023 19:43
Абзац 14.PDF.p7s
09 листопада 2023 19:43
Статут.PDF
09 листопада 2023 19:43
Статут опис.PDF
09 листопада 2023 19:43
Статут код доступу.pdf
09 листопада 2023 19:43
Витяг-1722519-Каленський-2023-11-06.pdf
09 листопада 2023 19:43
ВИТЯГ МВС.zip
09 листопада 2023 19:43
Витяг ЄДР.pdf
09 листопада 2023 19:43
Абзац 14.PDF
09 листопада 2023 19:43
Статут.PDF.p7s
09 листопада 2023 19:43
Статут опис.PDF.p7s
09 листопада 2023 19:43
Статут код доступу.pdf.p7s
09 листопада 2023 19:43
ВИТЯГ МВС.zip.p7s
09 листопада 2023 19:43
Витяг ЄДР.pdf.p7s
09 листопада 2023 19:43
Абзац 14.PDF.p7s
09 листопада 2023 19:43
Статут.PDF
09 листопада 2023 19:43
Статут опис.PDF
09 листопада 2023 19:43
Статут код доступу.pdf
09 листопада 2023 19:43
Витяг-1722519-Каленський-2023-11-06.pdf
09 листопада 2023 19:43
ВИТЯГ МВС.zip
09 листопада 2023 19:43
Витяг ЄДР.pdf
09 листопада 2023 19:43
Абзац 14.PDF
02 листопада 2023 20:54
Електронний підпис
02 листопада 2023 20:54
Електронний підпис
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС2_02-01-019.xls
02 листопада 2023 20:53
Працівники.PDF.p7s
02 листопада 2023 20:53
Субпідрядники.pdf.p7s
02 листопада 2023 20:53
Статут.PDF.p7s
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС2_02-01-03.xls.p7s
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_06-02-01.xls.p7s
02 листопада 2023 20:53
тех паспорта.pdf.p7s
02 листопада 2023 20:53
80095_сфера 03.10.2021.pdf
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_02-01-09.xls
02 листопада 2023 20:53
Підстави для відмови.pdf
02 листопада 2023 20:53
sfera_8O027_14_03_2021.pdf.p7s
02 листопада 2023 20:53
Кошторисні 1.PDF
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС2_02-01-019.xls.p7s
02 листопада 2023 20:53
Компресор - баланс.PDF
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_02-01-05.xls.p7s
02 листопада 2023 20:53
Iso 45001.pdf
02 листопада 2023 20:53
Договора.PDF.p7s
02 листопада 2023 20:53
ISO 37001_2018.pdf
02 листопада 2023 20:53
Кошторисні.zip.p7s
02 листопада 2023 20:53
Обладнання.PDF.p7s
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС2_02-01-018.xls.p7s
02 листопада 2023 20:53
sfera_8O027_14_03_2021.pdf
02 листопада 2023 20:53
Працівники.PDF
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_02-01-05.xls
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_06-02-01.xls
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_02-01-06.xls
02 листопада 2023 20:53
Статут код доступу.pdf.p7s
02 листопада 2023 20:53
Кошторисні.zip
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_04-02-01.xls.p7s
02 листопада 2023 20:53
Кошторисні 3.PDF.p7s
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ДЦ.xls.p7s
02 листопада 2023 20:53
Кошторисні 1.PDF.p7s
02 листопада 2023 20:53
ISO 37001_2018.pdf.p7s
02 листопада 2023 20:53
Статут опис.PDF
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_02-01-011.xls
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_06-01-01.xls
02 листопада 2023 20:53
ISO 9001 -2015.PDF
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ССР.xls.p7s
02 листопада 2023 20:53
Акт огляду.pdf
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_04-02-01.xls
02 листопада 2023 20:53
Iso 45001.pdf.p7s
02 листопада 2023 20:53
Atest_akred_SUYA_15_08_2022ba.pdf
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС2_02-01-015.xls
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_02-01-10.xls.p7s
02 листопада 2023 20:53
Дозвільні - термін дії.pdf.p7s
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_02-01-09.xls.p7s
02 листопада 2023 20:53
Договора.PDF
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_02-01-04.xls
02 листопада 2023 20:53
АВК - договір.pdf
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС2_02-01-017.xls
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ССР.xls
02 листопада 2023 20:53
Статут код доступу.pdf
02 листопада 2023 20:53
компресор.pdf
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС2_04-02-02.xls.p7s
02 листопада 2023 20:53
Iso 14001.pdf.p7s
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС2_02-01-014.xls
02 листопада 2023 20:53
АВК - ліцензія.pdf
02 листопада 2023 20:53
підстави для відмови 1.pdf
02 листопада 2023 20:53
ISO 9001 -2015.PDF.p7s
02 листопада 2023 20:53
Технічне завдання.pdf
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_04-01-01.xls
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_04-01-01.xls.p7s
02 листопада 2023 20:53
Кошторисні 2.PDF.p7s
02 листопада 2023 20:53
Iso 14001.pdf
02 листопада 2023 20:53
Акт огляду.pdf.p7s
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС2_02-01-017.xls.p7s
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС2_04-01-02.xls.p7s
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_02-01-01.xls
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_02-01-04.xls.p7s
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ДЦ.xls
02 листопада 2023 20:53
Обладнання.PDF
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_02-01-02.xls
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_07-01-01.xls
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_02-01-012.xls.p7s
02 листопада 2023 20:53
Дозвільні - термін дії.pdf
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС2_04-01-02.xls
02 листопада 2023 20:53
Технічне завдання.pdf.p7s
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ИВР.xls.p7s
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС2_02-01-016.xls.p7s
02 листопада 2023 20:53
Субпідрядники.pdf
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС2_04-02-02.xls
02 листопада 2023 20:53
Кошторисні 3.PDF
02 листопада 2023 20:53
підстави для відмови 7.pdf
02 листопада 2023 20:53
АВК - ліцензія.pdf.p7s
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_06-01-01.xls.p7s
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_02-01-02.xls.p7s
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС2_02-01-03.xls
02 листопада 2023 20:53
АВК - договір.pdf.p7s
02 листопада 2023 20:53
80095_сфера 03.10.2021.pdf.p7s
02 листопада 2023 20:53
Статут.PDF
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_02-01-06.xls.p7s
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_02-01-011.xls.p7s
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС2_02-01-014.xls.p7s
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ИВР.xls
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС2_02-01-07.xls
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС2_02-01-016.xls
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_02-01-10.xls
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_02-01-01.xls.p7s
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС2_06-01-02.xls.p7s
02 листопада 2023 20:53
Витяг ПДВ.PDF.p7s
02 листопада 2023 20:53
Статут опис.PDF.p7s
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС2_06-01-02.xls
02 листопада 2023 20:53
Atest_akred_SUYA_15_08_2022ba.pdf.p7s
02 листопада 2023 20:53
Підстави для відмови.pdf.p7s
02 листопада 2023 20:53
80095_Атестат 03.10.2021.pdf.p7s
02 листопада 2023 20:53
Витяг ПДВ.PDF
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_02-01-013.xls
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_02-01-012.xls
02 листопада 2023 20:53
тех паспорта.pdf
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_02-01-08.xls
02 листопада 2023 20:53
Компресор - баланс.PDF.p7s
02 листопада 2023 20:53
підстави для відмови 1.pdf.p7s
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_02-01-08.xls.p7s
02 листопада 2023 20:53
компресор.pdf.p7s
02 листопада 2023 20:53
підстави для відмови 7.pdf.p7s
02 листопада 2023 20:53
Кошторисні 2.PDF
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_02-01-013.xls.p7s
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС2_02-01-018.xls
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС2_02-01-015.xls.p7s
02 листопада 2023 20:53
80095_Атестат 03.10.2021.pdf
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_07-01-01.xls.p7s
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС2_02-01-07.xls.p7s
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС2_02-01-07.xls
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_04-02-01.xls
02 листопада 2023 20:53
ISO 9001 -2015.PDF.p7s
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_02-01-011.xls
02 листопада 2023 20:53
Кошторисні.zip.p7s
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_02-01-012.xls
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_06-02-01.xls.p7s
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_07-01-01.xls.p7s
02 листопада 2023 20:53
sfera_8O027_14_03_2021.pdf
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС2_04-01-02.xls.p7s
02 листопада 2023 20:53
Кошторисні 3.PDF
02 листопада 2023 20:53
Atest_akred_SUYA_15_08_2022ba.pdf.p7s
02 листопада 2023 20:53
Iso 45001.pdf
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_02-01-08.xls
02 листопада 2023 20:53
компресор.pdf
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ДЦ.xls
02 листопада 2023 20:53
Дозвільні - термін дії.pdf.p7s
02 листопада 2023 20:53
АВК - договір.pdf.p7s
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_02-01-011.xls.p7s
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС2_04-02-02.xls
02 листопада 2023 20:53
sfera_8O027_14_03_2021.pdf.p7s
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС2_02-01-015.xls
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ДЦ.xls.p7s
02 листопада 2023 20:53
Компресор - баланс.PDF
02 листопада 2023 20:53
Субпідрядники.pdf.p7s
02 листопада 2023 20:53
Технічне завдання.pdf
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС2_02-01-019.xls
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_02-01-01.xls.p7s
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_02-01-06.xls.p7s
02 листопада 2023 20:53
80095_Атестат 03.10.2021.pdf.p7s
02 листопада 2023 20:53
Витяг ПДВ.PDF.p7s
02 листопада 2023 20:53
АВК - ліцензія.pdf.p7s
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_02-01-02.xls
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС2_02-01-018.xls
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_02-01-10.xls.p7s
02 листопада 2023 20:53
Кошторисні 2.PDF
02 листопада 2023 20:53
Обладнання.PDF
02 листопада 2023 20:53
Акт огляду.pdf.p7s
02 листопада 2023 20:53
Договора.PDF
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_02-01-05.xls
02 листопада 2023 20:53
Підстави для відмови.pdf
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС2_06-01-02.xls.p7s
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС2_06-01-02.xls
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС2_04-01-02.xls
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_02-01-02.xls.p7s
02 листопада 2023 20:53
Компресор - баланс.PDF.p7s
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_07-01-01.xls
02 листопада 2023 20:53
Дозвільні - термін дії.pdf
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС2_02-01-014.xls.p7s
02 листопада 2023 20:53
Технічне завдання.pdf.p7s
02 листопада 2023 20:53
ISO 9001 -2015.PDF
02 листопада 2023 20:53
компресор.pdf.p7s
02 листопада 2023 20:53
Кошторисні 1.PDF.p7s
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_04-01-01.xls
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС2_02-01-018.xls.p7s
02 листопада 2023 20:53
Статут код доступу.pdf.p7s
02 листопада 2023 20:53
підстави для відмови 7.pdf.p7s
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС2_02-01-03.xls
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_02-01-05.xls.p7s
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_02-01-04.xls.p7s
02 листопада 2023 20:53
Кошторисні 3.PDF.p7s
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_02-01-10.xls
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС2_02-01-016.xls
02 листопада 2023 20:53
Статут.PDF
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_04-02-01.xls.p7s
02 листопада 2023 20:53
АВК - ліцензія.pdf
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС2_02-01-03.xls.p7s
02 листопада 2023 20:53
тех паспорта.pdf
02 листопада 2023 20:53
Iso 14001.pdf
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_02-01-08.xls.p7s
02 листопада 2023 20:53
Акт огляду.pdf
02 листопада 2023 20:53
Статут опис.PDF
02 листопада 2023 20:53
Витяг ПДВ.PDF
02 листопада 2023 20:53
Працівники.PDF
02 листопада 2023 20:53
тех паспорта.pdf.p7s
02 листопада 2023 20:53
Кошторисні 1.PDF
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС2_02-01-07.xls.p7s
02 листопада 2023 20:53
Кошторисні.zip
02 листопада 2023 20:53
80095_Атестат 03.10.2021.pdf
02 листопада 2023 20:53
80095_сфера 03.10.2021.pdf.p7s
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_06-02-01.xls
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_02-01-09.xls
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС2_02-01-014.xls
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_06-01-01.xls
02 листопада 2023 20:53
Статут опис.PDF.p7s
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_02-01-013.xls.p7s
02 листопада 2023 20:53
Підстави для відмови.pdf.p7s
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС2_04-02-02.xls.p7s
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС2_02-01-017.xls
02 листопада 2023 20:53
підстави для відмови 1.pdf
02 листопада 2023 20:53
Договора.PDF.p7s
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_02-01-013.xls
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС2_02-01-019.xls.p7s
02 листопада 2023 20:53
Працівники.PDF.p7s
02 листопада 2023 20:53
Iso 45001.pdf.p7s
02 листопада 2023 20:53
Atest_akred_SUYA_15_08_2022ba.pdf
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС2_02-01-015.xls.p7s
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_02-01-01.xls
02 листопада 2023 20:53
АВК - договір.pdf
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_02-01-06.xls
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_02-01-09.xls.p7s
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_04-01-01.xls.p7s
02 листопада 2023 20:53
Обладнання.PDF.p7s
02 листопада 2023 20:53
ISO 37001_2018.pdf
02 листопада 2023 20:53
Субпідрядники.pdf
02 листопада 2023 20:53
80095_сфера 03.10.2021.pdf
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС2_02-01-017.xls.p7s
02 листопада 2023 20:53
Iso 14001.pdf.p7s
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_02-01-04.xls
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС2_02-01-016.xls.p7s
02 листопада 2023 20:53
підстави для відмови 1.pdf.p7s
02 листопада 2023 20:53
підстави для відмови 7.pdf
02 листопада 2023 20:53
Статут код доступу.pdf
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ИВР.xls.p7s
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_02-01-012.xls.p7s
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ЛС1_06-01-01.xls.p7s
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ССР.xls.p7s
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ИВР.xls
02 листопада 2023 20:53
ISO 37001_2018.pdf.p7s
02 листопада 2023 20:53
Кошторисні 2.PDF.p7s
02 листопада 2023 20:53
Статут.PDF.p7s
02 листопада 2023 20:53
u_390_ДЦ_ССР.xls

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ"
#38329812
Переможець 16 841 026,80
UAH з ПДВ
09 листопада 2023 10:40

Документи

09 листопада 2023 10:40
Довідка НАЗК
09 листопада 2023 10:40
Електронний підпис
09 листопада 2023 09:38
Протокол 120.pdf
03 листопада 2023 19:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 листопада 2023 10:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ"
#38329812
16 841 026,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 листопада 2023 10:40
Довідка НАЗК
09 листопада 2023 10:40
Електронний підпис
09 листопада 2023 09:38
Протокол 120.pdf
03 листопада 2023 19:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 квітня 2024 14:25
Додаткова угода. Розірвання 180.pdf укладений
12 квітня 2024 14:23
Електронний підпис укладений
23 листопада 2023 15:12
План фінансування до дог.180.pdf укладений
23 листопада 2023 15:11
Календарний графік до дог.180.pdf укладений
23 листопада 2023 15:11
Договірна ціна до дог.180.pdf укладений
23 листопада 2023 15:09
Договір 180.pdf укладений
23 листопада 2023 15:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2023 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У відповідності до п.12.5 Договору Сторони домовилися про розірвання договору за взаємною згодою Сторін без застосування будь-яких штрафних санкцій згідно п. 14 Договору