Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36299692 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Гоголя, 251 |
Контактна особа: |
Письменний Сергій Володимирович +380472373386 voloshyn2021@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
26 жовтня 2023 17:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 жовтня 2023 16:58 |
ОБГРУНТУВАННЯ_ОВОЧІ_ФРУКТИ.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-06-000011 ● d97c05b864ff4377a875a6b61c5a5451
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 листопада 2023 10:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.11.2023 № 71-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 06.11.2023 № 71-З
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2023-10-26-014053-a, 26.10.2023 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-08 14:17:29
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі без використання електронної системи за предметом «ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-10-26-014053-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по цій закупівлі?
- які виникли об’єктивні обставини, що унеможливили дотримання строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, якщо 23.10.2023 оголошено закупівлю відкритих торгів UA-2023-10-23-015439-a за тим самим ДК «Овочі, фрукти та горіхи», очікуваною вартістю 4 785 183,00 грн?
- яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано саме ТОВ «ЮЕЙТРАНСПОР» (код ЄДРПОУ 38228508), з яким укладений договір від 23.10.2023 № 23/10-23 без використання електронної системи закупівель?
Просимо надати документальне підтвердження щодо наявності законних підстав, що обґрунтовують проведення закупівлі UA-2023-10-26-014053-a шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-10 18:34:07
ПОЯСНЕННЯ
У межах проведення моніторингу закупівлі без використання електронної системи за предметом «ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-10-26-014053-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі: - яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по цій закупівлі? - які виникли об’єктивні обставини, що унеможливили дотримання строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, якщо 23.10.2023 оголошено закупівлю відкритих торгів UA-2023-10-23-015439-a за тим самим ДК «Овочі, фрукти та горіхи», очікуваною вартістю 4 785 183,00 грн? - яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано саме ТОВ «ЮЕЙТРАНСПОРТ» (код ЄДРПОУ 38228508), з яким укладений договір від 23.10.2023 № 23/10-23 без використання електронної системи закупівель? Просимо надати документальне підтвердження щодо наявності законних підстав, що обґрунтовують проведення закупівлі UA-2023-10-26-014053-a шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
На Ваш У межах проведення моніторингу закупівлі без використання електронної системи за предметом «ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-10-26-014053-a) щодо надання пояснень (інформації, документів) повідомляємо:
1) З метою обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості було проаналізовано ціновий ринок із застосуванням методу порівняння ринкових цін, що базується на зборі і аналізі цінової інформації з реального ринку товару, а саме за результатами визначення середнього діапазону вартості продуктів харчування в роздрібній торгівлі відповідно до експертних висновків.
2) Станом на 22.10.2023 року у дошкільних навчальних закладах міста Черкаси були відсутні овочі та фрукти, що не забезпечувало необхідну потребу відповідно до встановлених норм Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», затвердженій 24.03.2021 року №305, також, при виконанні послуг з організації харчування, з урахуванням наступних документів та законодавчих актів: Наказ Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 15.08.2006 № 620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах», Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР, Положення про заклад дошкільної освіти, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2003 № 305, Методичний посібник «Організація харчування у дошкільних навчальних закладах», 2014 р.; «Харчування дітей» М. І. Снігур, 1988р.; Від повноцінного та якісного харчування залежить здоров’я та життя дітей, вікової групи (яслі) від 1 до 3(років), та дітей, вікової групи (садок) від 3 до 6 (7) (років).
Процедура закупівлі ДК 021-2015 (CPV) 03220000-9 – Овочі, фрукти та горіхи (Груша, Слива, Перець, Огірок, Виноград, Цибуля Зелена, Помідори, Баклажани, Банани, Яблука, Мандарини, Лимони, Апельсини, Цибуля ріпчаста, Морква, Часник, Петрушка зелень, Кріп зелень, Капуста білокачанна, Гарбуз свіжий, Буряк свіжий, Капуста цвітна, Капуста червонокачанна), ідентифікатор закупівлі № UA-2023-10-23-015439-a, рішенням уповноваженої особи була оголошена 23.10.2023 року, що оприлюднене на веб – порталі Prozorro, кінцевим строком подання тендерних пропозицій, визначено 31.10.2023 року до 00:00 год. З урахуванням всіх встановлених строків для проведення процедури відкритих торгів з особливостями (подання пропозицій, аукціонів, розгляду пропозицій, періоду оскарження) договір про закупівлю укладено 09.11.2023 року.
Задля недопущення реальної загрози зриву процесу забезпечення безперервного щоденного та повноцінного харчування дітей та роботи дошкільних навчальних закладів міста в зв’язку з відсутністю на вказану дату необхідних за нормами продуктів харчування, для дотримання діючих норм та порядку організації харчування у закладах освіти, та з урахуванням службової записки від ГО «Асоціація керівників дошкільних навчальних закладів м. Черкаси», керівників дошкільних навчальних закладів м. Черкаси до Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради із вимогами сприяння у невідкладній організації поставок продуктів харчування, в тому числі Овочів та фруктів, для відповідного забезпечення харчування дітей дошкільних навчальних закладів міста.
Зважаючи на вищевикладене і наявність нагальної потреби, з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», за наявності нагальної потреби у здійсненні закупівель продуктів харчування у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів (суттєве збільшення цін за одиницю товару у договорах, укладених на початку року, нагальна потреба продуктів харчування «сьогодні-на-сьогодні», тощо), ситуація складалась критичною, існувала наявна реальна загроза зриву процесу забезпечення безперервного щоденного та повноцінного харчування дітей та роботи дошкільних навчальних закладів міста взагалі.
На підставі вищевикладеного, було укладено Договір №23/10-23 від 23.10.2023 року, предметом якого є постачання у дошкільні навчальні заклади міста Черкаси Овочів та фруктів, без використання електронної системи - з подальшим звітуванням (відповідно до ст.64 Конституції України, Указу Президента України від 24.02.2022 №64 № «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), ЗУ «Про правовий режим воєнного стану», ЗУ «Про Кабінет Міністрів України», керуючись Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме в зв’язку з нагальною потребою існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, та яка документально підтверджена замовником.
3) Оцінку можливих потенційних постачальників товарів, що є предметом закупівлі, Замовником було здійснено на підставі трьох комерційних пропозицій, з яких Замовником було визначено найбільш економічно вигідну, а саме від ТОВ «ЮЕЙТРАНСПОРТ» та враховуючи позитивну співпрацю з даним постачальником з поставки аналогічних товарів.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунуто, шляхом оприлюднення Додаткової угода №2 від 01.12.2023 року, якою Сторони домовились, за взаємною згодою, достроково припинити дію Договору.
2023-12-04 17:14:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.contractsWithoutProcurement • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору
2023-12-05 12:56:41
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮЕЙТРАНСПОРТ" #38228508 |
Переможець |
2 112 288,70
UAH
|
26 жовтня 2023 17:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2023 17:11
|
Додаткова угода | укладений |
04 грудня 2023 17:10
|
Договір | укладений |
26 жовтня 2023 17:08
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 23 жовтня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
1 464 535,58
UAH
|
Причини розірвання договору: | За взаємною згодою сторін, у зв'язку з відсутністю потреби у закупівлі достроково з 01.12.2023 року |