Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СКОЛІВСЬКА МІСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04056262 |
Місцезнаходження: | 82600, Україна , Львівська обл., м.Сколе, майдан Незалежності, будинок 1 |
Контактна особа: |
Віра Кравчук +380636068860 smiskrada@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 жовтня 2023 16:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 листопада 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 10 375 446,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 103 754,46 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 жовтня 2023 16:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 жовтня 2023 16:52 |
Тендерна документація вул. Гірка м. Сколе (2).docx | |
26 жовтня 2023 16:52 |
Додаток 3 Проект Договору.docx |
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-19-000016 ● 2d230a4871fc45ec9df4de5bf95471be
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 грудня 2023 15:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.12.2023 № 317
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 19.12.2023 № 317.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-10-26-013932-a, 26.10.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-21 15:29:52
Запит про надання пояснень
Дата: 21.12.2023
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ID: UA-2023-10-26-013932-a, яка проводилась Сколівською міською радою (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування бюджетних призначень, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
За нормою пункту 17 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
Згідно підпункту 2.4 «Прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками» пункту 2 «Інформація про замовника торгів» розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації Замовника зазначено – Уповноважена особа з питань проведення закупівлі Кравчук Віра Олегівна; Тел. +380636068860; e-mail: smiskrada@ukr.net.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію щодо посади уповноваженої особи питань проведення закупівлі Замовника (Кравчук Віра Олегівна), яку уповноважену здійснювати зв’язок з учасниками процедури закупівлі.
Відповідно до норм пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
За вимогами частини першої статті 884 Цивільного кодексу України підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Також, згідно з пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (які визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва, далі Постанова КМУ №668), гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить 10 років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
Крім того, ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво» (з Додаток Л), встановлено наступні мінімально допустимі гарантійні строки експлуатаційної придатності елементів дороги, зокрема: на земляне полотно – 10 років, на основу дорожнього одягу – 8 років, на покриття з фігурних елементів мощення – 5 років, на водопропускні труби – 6 років, на дорожні знаки – 2 роки.
Моніторингом встановлено, що відповідно до умов пункту 8.1. проекту договору (Додаток №3 до тендерної документації) підрядник гарантує якість закінчення робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників об’єкту визначених у договорі та проектно-кошторисній документації та можливість безперервної і нормальної експлуатації об’єкта протягом – 5 років з моменту здачі його в експлуатацію.
Аналогічно, гарантійний термін встановлений в укладеному Замовником із переможцем тендеру ФОП ІВАНИШИН І. С. договорі від 23.11.2023 №315/2023.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
4. Надати обґрунтовані пояснення щодо гарантії якості закінчення робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників об’єкту визначених у договорі та проектно-кошторисній документації та можливість безперервної і нормальної експлуатації об’єкта – 5 років з моменту здачі його в експлуатацію за договором від 23.11.2023 №315/2023?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-22 14:51:03
Пояснення
На Вимогу Західного офісу Держаудитслужби про надання пояснення стосовно закупівлі (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-10-26-013932-a) Капітальний ремонт вул. Гірка в м. Сколе Львівської області. Коригування ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація ), Сколівська міська рада (далі – Замовник) повідомляє наступне.
1. Розмір бюджетних призначень встановлено рішенням сесії Сколівської міської ради № 3708 від 25.05.2023. Обґрунтування розміру очікуваної вартості, а також технічних та якісних характеристик предмета по даній закупівлі Замовником було здійснено на підставі робочого проекту, розробленого інженером-проектувальником Сипень Т.В. (копія додається), а також враховуючи експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації за робочим проектом : Капітальний ремонт вул. Гірка в м. Сколе Львівської області. Коригування від 02.08.2023 № ЛВ 0207-5957-23/УЕГ/А. (посилання на звіт: https://e-construction.gov.ua/proj_exp_detail/3160576131027961387 ).
2. Посилання на сторінку офіційного вебсайту Сколівської міської ради, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://skole-rada.gov.ua/news/1700143315/
3. Посада уповноваженої особи з питань проведення закупівлі Замовника (Кравчук Віра Олегівна), яку уповноважену здійснювати зв’язок з учасниками процедури закупівлі – провідний спеціаліст юридичного відділу апарату Сколівської міської ради.
4. Щодо встановлення гарантійного строку якості закінчених робіт, і змонтованих конструкцій, досягнення показників об’єкту визначених у договорі та проектно-кошторисній документації та можливість безперервної і нормальної експлуатації об’єкта протягом – 5 років, зазначаємо наступне:
- Вважаємо, що застосування до спірних правовідносин Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ № 668 від 01.08.2005, не є правомірним, оскільки Сколівська міська рада замовляла не капітальне будівництво об`єкта, а капітальний ремонт вулиці Гірка в м. Сколе Львівської області, про що зазначено в оголошенні на проведення відкритих торгів та додатково підтверджується тим, що зміст технічної специфікації містить дефектний акт, на підставі якої підрядником повинні бути виконані замовлені за договором роботи.
Положеннями ст. 837 Цивільного кодексу України за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов`язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов`язується прийняти та оплатити виконану роботу.
Договір підряду може укладатися на виготовлення, обробку, переробку, ремонт речі або на виконання іншої роботи з переданням її результату замовникові.
До окремих видів договорів підряду, встановлених параграфами 2-4 цієї глави (§ 2 Побутовий підряд, § 3 Будівельний підряд, § 4 Підряд на проектні та пошукові роботи), положення цього параграфа застосовуються, якщо інше не встановлено положеннями цього Кодексу про ці види договорів.
Відповідно до ч. 1 ст. 317 Господарського кодексу України будівництво об`єктів виробничого та іншого призначення, підготовка будівельних ділянок, роботи з обладнання будівель, роботи з завершення будівництва, прикладні та експериментальні дослідження і розробки тощо, які виконуються суб`єктами господарювання для інших суб`єктів або на їх замовлення, здійснюються на умовах підряду.
Для здійснення робіт, зазначених у частині першій статті 317 ГК України, можуть укладатися договори підряду: на капітальне будівництво (в тому числі субпідряду); на виконання проектних і досліджувальних робіт; на виконання геологічних, геодезичних та інших робіт, необхідних для капітального будівництва; інші договори. Загальні умови договорів підряду визначаються відповідно до положень Цивільного кодексу України про договір підряду, якщо інше не передбачено цим Кодексом (ч. 2 ст. 317 Господарського кодексу України).
Згідно з ч. 1 ст. 318 Господарського кодексу України за договором підряду на капітальне будівництво одна сторона (підрядник) зобов`язується своїми силами і засобами на замовлення другої сторони (замовника) побудувати і здати замовникові у встановлений строк визначений договором об`єкт відповідно до проектно-кошторисної документації або виконати зумовлені договором будівельні та інші роботи, а замовник зобов`язується передати підряднику затверджену проектно-кошторисну документацію, надати йому будівельний майданчик, прийняти закінчені будівництвом об`єкти і оплатити їх.
Частиною 1 ст. 875 Цивільного кодексу України встановлено, що за договором будівельного підряду підрядник зобов`язується збудувати і здати у встановлений строк об`єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов`язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов`язок не покладається на підрядника, прийняти об`єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх.
Частиною 1 ст. 884 Цивільного кодексу України визначено, що підрядник гарантує досягнення об`єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об`єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об`єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Таким чином, визначення гарантійного строку є істотною умовою саме договору підряду на капітальне будівництво, що укладається на проведення нового будівництва, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов`язаних з місцезнаходженням об`єкта.
Згідно з положеннями ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 163 від 04.06.2014 (далі - ДБН А.2.2-3-2014):
капітальний ремонт- сукупність робіт на об'єкті, прийнятому в експлуатацію, без зміни його геометричних розмірів та/або функціонального призначення, що передбачають: - втручання у несучі та/або огороджувальні конструкції, у інженерні системи загального користування у зв'язку з їх фізичною зношеністю, руйнуванням та/або з метою покращення їх експлуатаційних показників (за необхідності), у тому числі з метою термомодернізації; дооснащення, заміну виробничого устатковання та технічного обладнання, що є стаціонарно змонтованим та призначеним для застосування протягом тривалого часу у будівлях та спорудах (за умови зміни навантажень на існуючі несучі та/або огороджувальні конструкції та/або схем їх прикладання); благоустрій території, у тому числі щодо забезпечення доступності для маломобільних груп населення (п.3.7)
Примітка. Для автомобільних доріг визначення терміна «капітальний ремонт» встановлюється [22] - 22. ГБН Г.1-218-182:2011 Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт., на заміну якого прийняті ДСТУ 8747:2017 Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання , де зазначено, що капітальний ремонт - Роботи з комплексного відновлення чи покращення транспортно-експлуатаційного стану автомобільних доріг та інженерних споруд або приведення геометричних параметрів і технічних характеристик окремих елементів до нормативних вимог з урахуванням зростання інтенсивності руху та осьових навантажень без підвищення категорії дороги. .
Водночас, предметом укладеного сторонами договору №315/2023 від 23.11.2023 було виконання роботи на об'єкті: Капітальний ремонт вул. Гірка в м. Сколе Львівської області, а саме роботи по дорожньому одязі передбачалися-
-Улаштування дорожніх корит коритного профілю із застосуванням екскаваторів, глибина корита до 500 мм
-Перевезення грунту до 5 км (без урахування вартості навантажувальних робіт)
- Улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи з піску
- Улаштування одношарових основ товщиною 15 см із щебеню фракції 40-70 мм з межею міцності на стискання понад 98,1 МПа [1000 кг/см2]
- На кожний 1 см зміни товщини шару додавати або виключати до норм 1, 2, 3
(зміна на 5 см. Приведення до товщини 20 см.)
- Улаштування покриттів з дрібнорозмірних фігурних елементів мощення [ФЕМ]
(Підстилаючий шар з ЦПС (1:3))
-Установлення бортових каменів бетонних і залізобетонних при інших видах покриттів
- Укріплення узбіччя втрамбовуванням щебеню
( на товщину 10 см)
, тобто, роботи хоч і нерозривно пов`язані з місцезнаходженням об`єкта, однак з урахуванням наведених визначень не є роботами, що підлягають виконанню саме за договором підряду на капітальне будівництво.
Таким чином, укладений сторонами договір є договором підряду, а до правовідносини сторін, що виникли з нього, застосовуються положення § 1. «Загальні положення про підряд» глави 61 «Підряд» Цивільного кодексу України, які не передбачають ані встановлення гарантійного строку, як істотну умову договору підряду, ані встановлення гарантійного строку тривалістю не менше 10 років.
Крім того, п.3.1.15 ДБН В.2.3- 4:2015 розкриває поняття «мінімально допустимі терміни експлуатаційної придатності елементів дороги» та визначає його як «період часу, протягом якого втрата основних функціональних властивостей споруди в цілому або її окремих елементів чи складових пов’язана лише з прийняттям неправильних проектних рішень, неякісним виконанням будівельних робіт, або застосуванням неякісних матеріалів а бо виробів».
При цьому Додаток «Л» ДБН В.2.3- 4:2015, наводить мінімально допустимі терміни експлуатаційної придатності елементів дороги, зокрема: на земляне полотно – 10 років, на основу дорожнього одягу – 8 років, на покриття з фігурних елементів мощення – 5 років, на водопропускні труби – 6 років, на дорожні знаки – 2 роки, тобто враховуючи , що робочим проектом перебачено покриття з фігурних елементів мощення, строки щодо гарантії якості закінчення робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників об’єкту визначених у договорі та проектно-кошторисній документації та можливість безперервної і нормальної експлуатації об’єкта дотримані.
Додатки:
1. Скан-копія робочого проекту на 91 арк.;
2. Скан-копія рішення сесії Сколівської міської ради №3708 від 25.05.2023 на 4 арк.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби у Львівській області, дійшли згоди розірвати Договір № 315/2023 від 23.11.2023 року. Разом з цим, для запобігання в подальшому порушень при поведені публічних закупівель зобов'язуюся більш ретельно переглядати документацію учасників та документи переможця, здійснити заходи ,зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, додаткових навчань у сфері публічних закупівель, економічних навчань, посилити увагу та вжити максимальних заходів щодо неухильного дотримання норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель у своїй подальшій роботі.
2024-01-09 16:45:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (укладений договір про закупівлю не відповідає нормам пунктів 83 та 84 Постанови КМУ № 668 та, відповідно, не відповідає нормам пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини 1 статті 41 Закону)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 листопада 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ІВАНИШИН І. С. |
10 365 900,00
UAH з ПДВ
|
10 365 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ІВАНИШИН І. С. #2955610694 |
Переможець |
10 365 900,00
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2023 09:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2024 16:42
|
ДУ до договору 315-2023.pdf | укладений |
09 січня 2024 16:41
|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2023 09:48
|
315-2023.pdf | укладений |
24 листопада 2023 09:45
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 23 листопада 2023 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
10 365 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 727 650,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | На виконання вимог висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби у Львівській області, дійшли згоди розірвати Договір № 315/2023 від 23.11.2023 року. |