Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вул. Гірка в м. Сколе Львівської області. Коригування
Очікувана вартість
10 375 446,00 UAH
UA-2023-10-26-013932-a 896f142c9d5147d1a5cfd6f1e6b306ea
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віра Кравчук

+380636068860 smiskrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СКОЛІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04056262
Місцезнаходження: 82600, Україна , Львівська обл., м.Сколе, майдан Незалежності, будинок 1
Контактна особа: Віра Кравчук
+380636068860
smiskrada@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2023 16:52
Звернення за роз’ясненнями: до 31 жовтня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2023 09:00
Очікувана вартість: 10 375 446,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 103 754,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт вул. Гірка в м. Сколе Львівської області. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82600, Україна, Львівська область, місто Сколе, Гірка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2023 16:52
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2023 16:52
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2023 16:52
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2023 16:52
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2023 16:52
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2023 16:52
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2023 16:52
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2023 16:52
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2023 16:52
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2023 16:52
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2023 16:52
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2023 16:52
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2023 16:52
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2023 16:52
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2023 16:52
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2023 16:52
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2023 16:52
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2023 16:52
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2023 16:52
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2023 16:52
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2023 16:52
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2023 16:52
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2023 16:52
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2023 16:52
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2023 16:52
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 26 жовтня 2023 16:52

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

26 жовтня 2023 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2023 16:52
Тендерна документація вул. Гірка м. Сколе (2).docx
26 жовтня 2023 16:52
Додаток 3 Проект Договору.docx

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2023-11-29-000008 • 0f97a040f1b949efb5dc559ad9b085e9
Автор звернення: Ніконова Ірина Ігорівна
Дата створення звернення: 2023-11-29 16:02
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Використання понад 10 мільйонів з місцевого бюджету на ремонт другорядної вулиці м. Сколе не доцільне в час війни, коли на карті стоїть питання існування країни в цілому. Зокрема на засіданні Конгресу місцевих та регіональних влад при Президентові України, яке відбулося 30 липня ц. р., органам місцевого самоврядування рекомендовано насамперед спрямовувати видатки місцевих бюджетів на здійснення заходів з підтримки сектору оборони і безпеки в умовах воєнного стану (див. https://petition.kmu.gov.ua/petitions/5111). Тож рішення міської ради напряму суперечить такій рекомендації. Усі некритичні вирати місто має здійснвати виключно за рахунок спонсорів та меценатів, а доступні бюджетні кошти мать бути спрямовані на забезпечення військових. Дані кошти доцільно витратити на забезпечення 68ї окремої єгерської бригади ім Олекси Довбуша, в якій служать багато мещканців Сколівської ОТГ, та якій критично бракує забезпечення.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Номер звернення: UA-R-2023-10-29-000005 • 3018d6797231465193230ad4dfb56133
Автор звернення: Наливайська
Дата створення звернення: 2023-10-29 20:38
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Ремонт доріг не на часі. Віддайте гроші на потреби передової
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Номер звернення: UA-R-2023-10-26-000014 • 04efc7eea844474fa67a9fd6acb0745a
Автор звернення: Бритавська Катерина Сергіївна
Дата створення звернення: 2023-10-26 17:53
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Не на часі витрачати державні кошти на ремонти доріг. Першочергова задача - здолати ворога. Військові свій вклад роблять. Зробіть і ви. Не в дороги, а в дрони, автомобілі, медикаменти, засоби захисту. Гроші на ЗСУ!!
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-12-19-000016 ● 2d230a4871fc45ec9df4de5bf95471be
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 грудня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 грудня 2023 15:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

19.12.2023 № 317

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 19.12.2023 № 317.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-10-26-013932-a, 26.10.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-12-21 15:29:52

Запит про надання пояснень

Дата: 21.12.2023

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ID: UA-2023-10-26-013932-a, яка проводилась Сколівською міською радою (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування бюджетних призначень, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
За нормою пункту 17 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
Згідно підпункту 2.4 «Прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками» пункту 2 «Інформація про замовника торгів» розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації Замовника зазначено – Уповноважена особа з питань проведення закупівлі Кравчук Віра Олегівна; Тел. +380636068860; e-mail: smiskrada@ukr.net.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію щодо посади уповноваженої особи питань проведення закупівлі Замовника (Кравчук Віра Олегівна), яку уповноважену здійснювати зв’язок з учасниками процедури закупівлі.
Відповідно до норм пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
За вимогами частини першої статті 884 Цивільного кодексу України підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Також, згідно з пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (які визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва, далі Постанова КМУ №668), гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить 10 років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
Крім того, ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво» (з Додаток Л), встановлено наступні мінімально допустимі гарантійні строки експлуатаційної придатності елементів дороги, зокрема: на земляне полотно – 10 років, на основу дорожнього одягу – 8 років, на покриття з фігурних елементів мощення – 5 років, на водопропускні труби – 6 років, на дорожні знаки – 2 роки.
Моніторингом встановлено, що відповідно до умов пункту 8.1. проекту договору (Додаток №3 до тендерної документації) підрядник гарантує якість закінчення робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників об’єкту визначених у договорі та проектно-кошторисній документації та можливість безперервної і нормальної експлуатації об’єкта протягом – 5 років з моменту здачі його в експлуатацію.
Аналогічно, гарантійний термін встановлений в укладеному Замовником із переможцем тендеру ФОП ІВАНИШИН І. С. договорі від 23.11.2023 №315/2023.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
4. Надати обґрунтовані пояснення щодо гарантії якості закінчення робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників об’єкту визначених у договорі та проектно-кошторисній документації та можливість безперервної і нормальної експлуатації об’єкта – 5 років з моменту здачі його в експлуатацію за договором від 23.11.2023 №315/2023?

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-12-22 14:51:03

Пояснення

На Вимогу Західного офісу Держаудитслужби про надання пояснення стосовно закупівлі (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-10-26-013932-a) Капітальний ремонт вул. Гірка в м. Сколе Львівської області. Коригування ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація ), Сколівська міська рада (далі – Замовник) повідомляє наступне.

1. Розмір бюджетних призначень встановлено рішенням сесії Сколівської міської ради № 3708 від 25.05.2023. Обґрунтування розміру очікуваної вартості, а також технічних та якісних характеристик предмета по даній закупівлі Замовником було здійснено на підставі робочого проекту, розробленого інженером-проектувальником Сипень Т.В. (копія додається), а також враховуючи експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації за робочим проектом : Капітальний ремонт вул. Гірка в м. Сколе Львівської області. Коригування від 02.08.2023 № ЛВ 0207-5957-23/УЕГ/А. (посилання на звіт: https://e-construction.gov.ua/proj_exp_detail/3160576131027961387 ).
2. Посилання на сторінку офіційного вебсайту Сколівської міської ради, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:

https://skole-rada.gov.ua/news/1700143315/

3. Посада уповноваженої особи з питань проведення закупівлі Замовника (Кравчук Віра Олегівна), яку уповноважену здійснювати зв’язок з учасниками процедури закупівлі – провідний спеціаліст юридичного відділу апарату Сколівської міської ради.
4. Щодо встановлення гарантійного строку якості закінчених робіт, і змонтованих конструкцій, досягнення показників об’єкту визначених у договорі та проектно-кошторисній документації та можливість безперервної і нормальної експлуатації об’єкта протягом – 5 років, зазначаємо наступне:
- Вважаємо, що застосування до спірних правовідносин Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ № 668 від 01.08.2005, не є правомірним, оскільки Сколівська міська рада замовляла не капітальне будівництво об`єкта, а капітальний ремонт вулиці Гірка в м. Сколе Львівської області, про що зазначено в оголошенні на проведення відкритих торгів та додатково підтверджується тим, що зміст технічної специфікації містить дефектний акт, на підставі якої підрядником повинні бути виконані замовлені за договором роботи.
Положеннями ст. 837 Цивільного кодексу України за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов`язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов`язується прийняти та оплатити виконану роботу.
Договір підряду може укладатися на виготовлення, обробку, переробку, ремонт речі або на виконання іншої роботи з переданням її результату замовникові.
До окремих видів договорів підряду, встановлених параграфами 2-4 цієї глави (§ 2 Побутовий підряд, § 3 Будівельний підряд, § 4 Підряд на проектні та пошукові роботи), положення цього параграфа застосовуються, якщо інше не встановлено положеннями цього Кодексу про ці види договорів.
Відповідно до ч. 1 ст. 317 Господарського кодексу України будівництво об`єктів виробничого та іншого призначення, підготовка будівельних ділянок, роботи з обладнання будівель, роботи з завершення будівництва, прикладні та експериментальні дослідження і розробки тощо, які виконуються суб`єктами господарювання для інших суб`єктів або на їх замовлення, здійснюються на умовах підряду.
Для здійснення робіт, зазначених у частині першій статті 317 ГК України, можуть укладатися договори підряду: на капітальне будівництво (в тому числі субпідряду); на виконання проектних і досліджувальних робіт; на виконання геологічних, геодезичних та інших робіт, необхідних для капітального будівництва; інші договори. Загальні умови договорів підряду визначаються відповідно до положень Цивільного кодексу України про договір підряду, якщо інше не передбачено цим Кодексом (ч. 2 ст. 317 Господарського кодексу України).
Згідно з ч. 1 ст. 318 Господарського кодексу України за договором підряду на капітальне будівництво одна сторона (підрядник) зобов`язується своїми силами і засобами на замовлення другої сторони (замовника) побудувати і здати замовникові у встановлений строк визначений договором об`єкт відповідно до проектно-кошторисної документації або виконати зумовлені договором будівельні та інші роботи, а замовник зобов`язується передати підряднику затверджену проектно-кошторисну документацію, надати йому будівельний майданчик, прийняти закінчені будівництвом об`єкти і оплатити їх.
Частиною 1 ст. 875 Цивільного кодексу України встановлено, що за договором будівельного підряду підрядник зобов`язується збудувати і здати у встановлений строк об`єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов`язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов`язок не покладається на підрядника, прийняти об`єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх.
Частиною 1 ст. 884 Цивільного кодексу України визначено, що підрядник гарантує досягнення об`єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об`єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об`єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Таким чином, визначення гарантійного строку є істотною умовою саме договору підряду на капітальне будівництво, що укладається на проведення нового будівництва, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов`язаних з місцезнаходженням об`єкта.
Згідно з положеннями ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 163 від 04.06.2014 (далі - ДБН А.2.2-3-2014):
капітальний ремонт- сукупність робіт на об'єкті, прийнятому в експлуатацію, без зміни його геометричних розмірів та/або функціонального призначення, що передбачають: - втручання у несучі та/або огороджувальні конструкції, у інженерні системи загального користування у зв'язку з їх фізичною зношеністю, руйнуванням та/або з метою покращення їх експлуатаційних показників (за необхідності), у тому числі з метою термомодернізації; дооснащення, заміну виробничого устатковання та технічного обладнання, що є стаціонарно змонтованим та призначеним для застосування протягом тривалого часу у будівлях та спорудах (за умови зміни навантажень на існуючі несучі та/або огороджувальні конструкції та/або схем їх прикладання); благоустрій території, у тому числі щодо забезпечення доступності для маломобільних груп населення (п.3.7)
Примітка. Для автомобільних доріг визначення терміна «капітальний ремонт» встановлюється [22] - 22. ГБН Г.1-218-182:2011 Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт., на заміну якого прийняті ДСТУ 8747:2017 Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання , де зазначено, що капітальний ремонт - Роботи з комплексного відновлення чи покращення транспортно-експлуатаційного стану автомобільних доріг та інженерних споруд або приведення геометричних параметрів і технічних характеристик окремих елементів до нормативних вимог з урахуванням зростання інтенсивності руху та осьових навантажень без підвищення категорії дороги. .

Водночас, предметом укладеного сторонами договору №315/2023 від 23.11.2023 було виконання роботи на об'єкті: Капітальний ремонт вул. Гірка в м. Сколе Львівської області, а саме роботи по дорожньому одязі передбачалися-
-Улаштування дорожніх корит коритного профілю із застосуванням екскаваторів, глибина корита до 500 мм
-Перевезення грунту до 5 км (без урахування вартості навантажувальних робіт)
- Улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи з піску
- Улаштування одношарових основ товщиною 15 см із щебеню фракції 40-70 мм з межею міцності на стискання понад 98,1 МПа [1000 кг/см2]
- На кожний 1 см зміни товщини шару додавати або виключати до норм 1, 2, 3
(зміна на 5 см. Приведення до товщини 20 см.)
- Улаштування покриттів з дрібнорозмірних фігурних елементів мощення [ФЕМ]
(Підстилаючий шар з ЦПС (1:3))
-Установлення бортових каменів бетонних і залізобетонних при інших видах покриттів
- Укріплення узбіччя втрамбовуванням щебеню
( на товщину 10 см)
, тобто, роботи хоч і нерозривно пов`язані з місцезнаходженням об`єкта, однак з урахуванням наведених визначень не є роботами, що підлягають виконанню саме за договором підряду на капітальне будівництво.
Таким чином, укладений сторонами договір є договором підряду, а до правовідносини сторін, що виникли з нього, застосовуються положення § 1. «Загальні положення про підряд» глави 61 «Підряд» Цивільного кодексу України, які не передбачають ані встановлення гарантійного строку, як істотну умову договору підряду, ані встановлення гарантійного строку тривалістю не менше 10 років.

Крім того, п.3.1.15 ДБН В.2.3- 4:2015 розкриває поняття «мінімально допустимі терміни експлуатаційної придатності елементів дороги» та визначає його як «період часу, протягом якого втрата основних функціональних властивостей споруди в цілому або її окремих елементів чи складових пов’язана лише з прийняттям неправильних проектних рішень, неякісним виконанням будівельних робіт, або застосуванням неякісних матеріалів а бо виробів».
При цьому Додаток «Л» ДБН В.2.3- 4:2015, наводить мінімально допустимі терміни експлуатаційної придатності елементів дороги, зокрема: на земляне полотно – 10 років, на основу дорожнього одягу – 8 років, на покриття з фігурних елементів мощення – 5 років, на водопропускні труби – 6 років, на дорожні знаки – 2 роки, тобто враховуючи , що робочим проектом перебачено покриття з фігурних елементів мощення, строки щодо гарантії якості закінчення робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників об’єкту визначених у договорі та проектно-кошторисній документації та можливість безперервної і нормальної експлуатації об’єкта дотримані.


Додатки:
1. Скан-копія робочого проекту на 91 арк.;
2. Скан-копія рішення сесії Сколівської міської ради №3708 від 25.05.2023 на 4 арк.





Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання вимог висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби у Львівській області, дійшли згоди розірвати Договір № 315/2023 від 23.11.2023 року. Разом з цим, для запобігання в подальшому порушень при поведені публічних закупівель зобов'язуюся більш ретельно переглядати документацію учасників та документи переможця, здійснити заходи ,зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, додаткових навчань у сфері публічних закупівель, економічних навчань, посилити увагу та вжити максимальних заходів щодо неухильного дотримання норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель у своїй подальшій роботі.

2024-01-09 16:45:41


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 04 січня 2024
Кінцевий строк оскарження: 19 січня 2024

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (укладений договір про закупівлю не відповідає нормам пунктів 83 та 84 Постанови КМУ № 668 та, відповідно, не відповідає нормам пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини 1 статті 41 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 листопада 2023 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП ІВАНИШИН І. С. 10 365 900,00
UAH з ПДВ
10 365 900,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

10 листопада 2023 17:18
Електронний підпис
10 листопада 2023 17:17
Іванишин І.С.pdf
09 листопада 2023 10:35
Електронний підпис
09 листопада 2023 10:34
Витяг-1735700-Іванишин-2023-11-09.pdf.p7s
09 листопада 2023 10:34
Витяг-1735700-Іванишин-2023-11-09.pdf
02 листопада 2023 19:05
Електронний підпис
02 листопада 2023 19:05
Електронний підпис
02 листопада 2023 19:04
Відомості про учасника.docx.p7s
02 листопада 2023 19:04
Тендерна пропозиція.docx.p7s
02 листопада 2023 19:04
Гірка 1.11.rar.p7s
02 листопада 2023 19:04
Довідка про досвід.docx.p7s
02 листопада 2023 19:04
Довідка про техніку.docx.p7s
02 листопада 2023 19:04
Довідка про працівників.docx.p7s
02 листопада 2023 18:57
Витяг ПДВ оригінал.PDF
02 листопада 2023 18:57
Оригінал паспорту, ІПН.PDF
02 листопада 2023 18:57
акт обстеження (1).pdf
02 листопада 2023 18:57
Гірка 1.11.rar
02 листопада 2023 18:57
Відомості про учасника.docx
02 листопада 2023 18:57
Тендерна пропозиція.docx
02 листопада 2023 18:57
Довідка про техніку.docx
02 листопада 2023 18:57
Довідка про працівників.docx
02 листопада 2023 18:57
Довідка про досвід.docx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ІВАНИШИН І. С.

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ІВАНИШИН І. С.
#2955610694
Переможець 10 365 900,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2023 09:21

Документи

08 листопада 2023 09:21
Довідка НАЗК
08 листопада 2023 09:21
Електронний підпис
08 листопада 2023 09:15
протокол 221-2023.pdf
03 листопада 2023 09:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2023 09:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ІВАНИШИН І. С.
#2955610694
10 365 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 листопада 2023 09:21
Довідка НАЗК
08 листопада 2023 09:21
Електронний підпис
08 листопада 2023 09:15
протокол 221-2023.pdf
03 листопада 2023 09:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2024 16:42
ДУ до договору 315-2023.pdf укладений
09 січня 2024 16:41
Електронний підпис укладений
24 листопада 2023 09:48
315-2023.pdf укладений
24 листопада 2023 09:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2023 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 10 365 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 727 650,00 UAH)
Причини розірвання договору: На виконання вимог висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби у Львівській області, дійшли згоди розірвати Договір № 315/2023 від 23.11.2023 року.