Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР З БУДІВНИЦТВА ТА РЕМОНТУ ІНЖЕНЕРНИХ СПОРУД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 43348533 |
Місцезнаходження: | 01103, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛ. ЗАЛІЗНИЧНЕ ШОСЕ, будинок 5 Б |
Контактна особа: |
Бахметов Марат Камілійович 380630343373 bakhmetov.m.k@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 жовтня 2023 16:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 листопада 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 4 116 666,67 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 583,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді банківської гарантії. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зі змінами, вимогам до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 року за № 275/35897 з урахуванням Особливостей. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 123 490,00 грн. (сто двадцять три тисячi чотириста дев'яносто гривень 00 копiйок). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати вимогам, зазначеним у Додатку 6 до тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 123490 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Цією тендерною документацією замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається переможцем процедури закупівлі у вигляді оригіналу гарантії: – гарантії виконання зобов’язань переможця процедури закупівлі по сплаті забезпечення виконання договору, гарантом за якою виступає банківська установа. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Для платників ПДВ: - Замовник, в особі структурного підрозділу «______________________________», здійснює розрахунок за ТОВАР на умовах 50 % передоплати вартості ТОВАРУ вказаній в Договорі у Додатку №1 (Специфікація), не пізніше, як за 5 робочих днів до дати надання рознарядки на поставку ТОВАРУ, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника в національній валюті України - гривні, на підставі виставленого Постачальником рахунку. Для неплатників ПДВ: - Замовник, в особі структурного підрозділу «______________________________», здійснює розрахунок за ТОВАР на умовах 50 % передоплати вартості ТОВАРУ вказаній в Договорі у Додатку №1 (Специфікація), не пізніше, як за 5 робочих днів до дати надання рознарядки на поставку ТОВАРУ, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника в національній валюті України - гривні, на підставі виставленого Постачальником рахунку. | Аванс | 5 | Робочі | 50 |
Поставка товару | Для платників ПДВ: - Остаточний розрахунок між Сторонами проводиться на 7 (сьомий) робочий день з дати оформлення та реєстрації податкової накладної, у відповідності до вимог законодавства України, відповідно до рахунку-фактури на поставлений ТОВАР. Для неплатників ПДВ: Остаточний розрахунок між Сторонами проводиться на 7 (сьомий) робочий день з дати підписання Акта прийому-передачі товару та/або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлений ТОВАР. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 жовтня 2023 16:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 жовтня 2023 16:32 |
ТД Компресорна станція (23-10-23).docx | |
26 жовтня 2023 16:32 |
Додаток 7 (проект договору на придбання Компресора повітряного).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-06-000016 ● 8510c082f3ad4718a968cb34cb9ad325
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 грудня 2023 19:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.12.2023 № 330
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-10-26-013437-a 26.10.2023
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-07 15:43:17
Запит замовнику на пояснення
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-12 09:22:55
Пояснення на запит Держаудитслужби України від07.12.2023
1. Дана закупівля передбачена планами капітальних інвестицій затверджена рішенням правління АТ «Укрзалізниця» від 26.06.2023 №Ц-58/389-2023. (Придбання засобів малої механізації та обладнання по філії «ЦБРІС» для відновлення інфраструктури АТ «Укрзалізниця» на 2023 рік.) на суму 8 899,00 тис.грн з ПДВ.
2. Технічні, кількісні та якісні характеристики визначалися замовником торгів згідно потреби.
3. Орієнтовна вартість закупівлі визначена шляхом запиту комерційних пропозицій (Комерційний запит та комерційні пропозиції додаються).
4. Посилання на сторінку веб-сайту - https://www.uz.gov.ua/about/procurement/pub_zak/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-20 17:00:59
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за номером ID: UA-2023-10-26-013437-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень.
Механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі і визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII визначено у Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 (далі – Порядок № 861).
Відповідно до пункту 13-1 Порядку № 861 замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
- чому Замовником не встановлено вимоги у тендерній документації про надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності?
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-22 15:05:02
пояснення з питання: - чому Замовником не встановлено вимоги у тендерній документації про надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю.
Дані вимоги не відносяться до технічної специфікації продукції та не підтвержує якість безпосередньо продукції. Так як сертифікація ISO не є обов’язковою на території України, а вартість отримання такого сертифіката може становити 30 000 грн та більше. У разі відсутності сертифіката ISO, якого вимагає замовник, учаснику потрібно нести додаткові витрати для оформлення документа, який може бути необов’язковим у його сфері діяльності, Також оформлення такого сертифіката відбувається близько місяця. При цьому перелік ISO стандартів налічує більше ніж 16 000 одиниць та отримати всі сертифікати нереально. Тож учасники часто оскаржують вимогу замовника щодо численних сертифікатів ISO до Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Замовником не було встановлено вимоги у тендерній документації про надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Крім того, вимоги тендерної документації/умови оголошення про проведення спрощеної закупівлі та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам/умовам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Також зазначаємо, що учасник завантажив документи про якість продукції та довідку про локалізацію, чим підтвердив відповідність продукції.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 грудня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 листопада 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ РІШЕНЬ" |
4 116 650,00
UAH
|
4 116 650,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ РІШЕНЬ" #41977762 |
Переможець |
4 116 650,00
UAH
|
09 листопада 2023 10:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2024 09:09
|
UA-2023-10-26-013437-a.pdf | укладений |
05 січня 2024 09:09
|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2023 11:03
|
договір 00122 від 23-11-23 (компресор повітряний).pdf | укладений |
24 листопада 2023 11:02
|