Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015: 38520000-6 Сканери (ручна рентгенівська доглядова система зворотнього розсіювання та модульна детекторна панель).
Очікувана вартість
10 273 336,00 UAH
UA-2023-10-26-013190-a ● bcff708983a543bfba43b7ae94af51ec
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України" |
Код ЄДРПОУ: | 40108981 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10 |
Контактна особа: |
Дамір Тенчурін +380443632447 tender.center.npu@ukr.net |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 жовтня 2023 16:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 листопада 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 10 273 336,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 102 733,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта. Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 6 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: - 3% (308200,00). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Державна установа «Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України» Юр. адреса: 01601, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10. Код ЄДРПОУ: 40108981 IBAN № UA438201720355109002001092654 в ДКСУ м. Києва Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 308200 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Забезпечення виконання договору про закупівлю, що укладається переможцем відповідно до умов договору за формою згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації, здійснюється у вигляді банківського вкладу на користь Замовника або внесення на рахунок Замовника визначеної суми. На підтвердження внесення забезпечення виконання договору про закупівлю переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю, повинен перерахувати кошти на рахунок Замовника та надати копію платіжного доручення, як підтвердження про перерахування Замовнику забезпечення виконання договору. Якщо зазначені документи не будуть передані замовнику у строки, визначені пунктом 2 «Строк укладення договору» цього розділу, то тендерна пропозиція переможця цієї процедури закупівлі підлягає відхиленню на підставі абзацу 4 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а надане забезпечення тендерної пропозиції не повертається. Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості договору. Назва Замовника: Державна установа «Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України» Юр. адреса : 01601, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10. Код ЄДРПОУ: 40108981. IBAN № UA438201720355109002001092654 в ДКСУ м. Києва У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 3% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) переможцем умов договору про закупівлю в частині постачання Товару та/або надання послуг у повному обсязі, передбаченого договором про закупівлю, Замовник має право не повертати Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38520000-6: Сканери
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Ручна рентгенівська доглядова система зворотнього розсіювання PX1 або еквівалент.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2023
ДК 021:2015: 38520000-6 — Сканери
2 комплект
Модульна детекторна панель МТР+ або еквівалент.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2023
ДК 021:2015: 38520000-6 — Сканери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 жовтня 2023 17:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 жовтня 2023 17:13 |
Тендерна документація ( рентгенівська доглядова система, МТР).docx | |
26 жовтня 2023 16:24 |
Додаток 6 до тендерної документації (банківська гарантія).docx | |
26 жовтня 2023 16:24 |
Додаток 1 до Тендерної документації (тендерна пропозиція).docx | |
26 жовтня 2023 16:24 |
Додаток 4 до Тендерної документації (проєкт договору).docx | |
26 жовтня 2023 16:24 |
Додаток 5 до тендерної документації (кваліфкритерії).docx | |
26 жовтня 2023 16:24 |
Додаток 3 до тендерної документації (перелік документів).docx | |
26 жовтня 2023 16:24 |
Додаток 2 до Тендерної документації (технічні вимоги).docx |
26 жовтня 2023 17:14 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 жовтня 2023 17:13 |
Тендерна документація ( рентгенівська доглядова система, МТР).docx
|
|||
26 жовтня 2023 16:24 |
Додаток 6 до тендерної документації (банківська гарантія).docx
|
|||
26 жовтня 2023 16:24 |
Додаток 1 до Тендерної документації (тендерна пропозиція).docx
|
|||
26 жовтня 2023 16:24 |
Додаток 4 до Тендерної документації (проєкт договору).docx
|
|||
26 жовтня 2023 16:24 |
Додаток 5 до тендерної документації (кваліфкритерії).docx
|
|||
26 жовтня 2023 16:24 |
Додаток 3 до тендерної документації (перелік документів).docx
|
|||
26 жовтня 2023 16:24 |
Додаток 2 до Тендерної документації (технічні вимоги).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічний договір
Дата подання: 30 жовтня 2023 15:06
Дата відповіді: 02 листопада 2023 16:52
Шановний Замовник, просимо Вас внести зміни в вимогу Тендерної документації, а саме: Аналогічним вважається договір відповідно до: Код ДК 021:2015: 38520000-6 Сканери, дана умова суттєво звужує коло потенційних учасників та є дискримінаційною, вважаємо, що дана вимога є недоречною, оскільки учасники можуть мати договори з приватними Замовниками, які зазвичай не встановлюють в договорі код товару за єдиним закупівельним словником (ДК-021:2015), крім того рентгенівські доглядові системи можуть бути визначені за іншими кодами класифікатора який обирається Замовником при оголошенні закупівлі. Враховуючи викладене, просимо Вас внести зміни до цієї вимоги виклавши її у наступній редакції: Аналогічним вважається договір, предметом якого є поставка доглядового обладнання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Частиною 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Пунктом 22 частини 1 статті 1 Закону визначено, що предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Пунктом 22 частини 1 статті 1 Закону визначено, що предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Надання документів без цін
Дата подання: 30 жовтня 2023 15:08
Дата відповіді: 02 листопада 2023 16:54
Шановний Замовник, просимо Вас передбачити в Тендерній документації умову, щодо надання документів на підтвердження виконання аналогічних договір без інформації, щодо вартості договору (тобто ціни в документі будуть закреслені або замальовані), оскільки дана інформація є конфіденційною, згідно умов договорів, враховуючи, що однією зі сторін договору може бути не державний замовник.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Пунктом 6 частини 1 статті 1 Закону визначено, що договір про закупівлю – господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
Відповідно до вимог статті 180 Господарського кодексу України, при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Ціна у господарському договорі визначається в порядку, встановленому цим Кодексом, іншими законами, актами Кабінету Міністрів України. За згодою сторін у господарському договорі може бути передбачено доплати до встановленої ціни за продукцію (роботи, послуги) вищої якості або виконання робіт у скорочені строки порівняно з нормативними.
Тобто наявність ціни є обов’язковою вимогою у господарському договорі.
Відповідно до вимог статті 180 Господарського кодексу України, при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Ціна у господарському договорі визначається в порядку, встановленому цим Кодексом, іншими законами, актами Кабінету Міністрів України. За згодою сторін у господарському договорі може бути передбачено доплати до встановленої ціни за продукцію (роботи, послуги) вищої якості або виконання робіт у скорочені строки порівняно з нормативними.
Тобто наявність ціни є обов’язковою вимогою у господарському договорі.
Строк поставки
Дата подання: 30 жовтня 2023 15:10
Дата відповіді: 02 листопада 2023 16:57
Шановний Замовник, умовами тендерної документації визначено строк поставки до 15 грудня 2023. У зв’язку з актуальними строками поставки, що пропонує виробник, це є недостатнім для вчасної поставки товару замовнику. Просимо Вас збільшити строк поставки до 22 грудня 2023 року для забезпечення оптимального строку здійснення поставки товару.
Відповідь: Шановний учаснику! Пунктом 7 частини 2 статті 22 Закону визначено, що у тендерній документації зазначається строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг.
Відповідно до частини 2 статті 267 Господарського кодексу України строки поставки встановлюються сторонами в договорі з урахуванням необхідності ритмічного та безперебійного постачання товарів споживачам, якщо інше не передбачено законодавством.
Отже, строк поставки визначається у договорі з урахуванням потреб споживача.
Відповідно до частини 2 статті 267 Господарського кодексу України строки поставки встановлюються сторонами в договорі з урахуванням необхідності ритмічного та безперебійного постачання товарів споживачам, якщо інше не передбачено законодавством.
Отже, строк поставки визначається у договорі з урахуванням потреб споживача.
Зміни до Додатку № 2
Дата подання: 30 жовтня 2023 15:13
Дата відповіді: 02 листопада 2023 16:56
Шановний Замовник, уважно вивчивши умови Тендерної документації (далі - ТД) з метою забезпечення проведення відкритих торгів з особливостями звертаємося до Вас з наступним проханням. У звʼязку з військовою агресіює росіі проти України та введеним воєнного станом в Україні, ряд виробників-нерезидентів змінили правила роботи та мають обмеження щодо підготовки та видачі листів авторизації, тощо. Тому просимо вилучити наступні вимог:
- Виробники Товару повинні мати на території України сертифікований(і) сервісний(і) центр(и) гарантійного та післягарантійного обслуговування. На підтвердження цього Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозицій документ/копія документу від виробника обладнання/офіційного представника про надання учаснику процедури закупівлі відповідного статусу (дилер/партнер/інший статус) та підтвердження гарантійних зобов’язань на товар, що пропонується із зазначенням номеру закупівлі у системі Prozorro та найменування Замовника.
- У випадку, якщо Учасник не є виробником запропонованого товару, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати авторизаційний лист від виробника/офіційного імпортера/дилера, виданий на ім’я Учасника, у якому виробник/офіційний імпортер/дилер надає право Учаснику представляти його інтереси в процедурі закупівлі та у разі визначення Учасника переможцем - здійснити поставку запропонованого товару Замовнику в необхідній кількості та якості із обов’язковим зазначенням Замовника торгів та номеру закупівлі в системі Prozorro.
Адже ці вимоги ніяк не впливає на якість та строки поставки Товару, та виконання гарантійних зобов’язань.
Натомість, пропонуємо Вам передбачити надання довідки від Учасника в довільній формі з інформацією щодо наявності власного або залученого сервісного центру на території України, а також довідку в довільній формі від учасника щодо підтвердження здійснення поставки запропонованого товару в необхідній кількості та якості та підтвердження гарантійних зобов’язань на Товар.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначають інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію.
Пунктом 33 частини 1 статті 1 Закону визначено, що технічна специфікація до предмета закупівлі – встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Якість продукції – це сукупність властивостей продукції, які обумовлюють її придатність задовольнити певні потреби відповідно до призначення.
Відповідно до пункту 13 частини 1 статті 1 Закону України «Про захист прав споживачів» належна якість товару, роботи або послуги – властивість продукції, яка відповідає вимогам, встановленим для цієї категорії продукції у нормативно-правових актах, та умовам договору із споживачем
Відповідно до вимог статті 6 Закону України «Про захист прав споживачів» виробник (виконавець) зобов'язаний забезпечити використання продукції за призначенням протягом строку її служби, передбаченого нормативно-правовим актом або встановленого ним за домовленістю із споживачем, а в разі відсутності такого строку – протягом десяти років.
Виробник (виконавець) зобов'язаний забезпечити технічне обслуговування та гарантійний ремонт продукції, а також її випуск і поставку для підприємств, що здійснюють технічне обслуговування та ремонт, у необхідному обсязі та асортименті запасних частин протягом усього строку її виробництва, а після зняття з виробництва – протягом строку служби, в разі відсутності такого строку – протягом десяти років.
Замовником вимагається підтвердження можливості проведення на території України сертифікованого сервісного гарантійного та післягарантійного обслуговування товару. У звʼязку з військовою агресією російської федерації проти України та введеним воєнного станом в Україні, здійснення такого обслуговування та території України є актуальним для Замовника, оскільки він вимагає менше часу (відсутність логістичної складової щодо пересилання товару з-за кордон), що у свою чергу зменшує час простою товару (часу не використання товару під час виконання спеціальних вибухотехнічних робіт).
Замовником вимагається надання в складі тендерної пропозицій документ/копії документу від виробника обладнання/офіційного представника про надання учаснику процедури закупівлі відповідного статусу (дилер/партнер/інший статус) та підтвердження гарантійних зобов’язань на товар, що пропонується. Ця вимога обумовлена можливістю здійснення гарантійного та післягарантійного обслуговування товару.
Щодо надання у складі пропозиції авторизаційного листа, він вимагається Замовником з метою захисту прав та законних інтересів Замовника для забезпечення придбання товару, що пройшов митний контроль у порядку, передбаченому чинним законодавством України (у т.ч. з обов’язковою сплатою податків, зборів, обов’язкових платежів тощо), для забезпечення закупівлі товару, якість якого відповідає технічним характеристикам встановленим виробником товару, що в подальшому забезпечить виконання гарантійних зобов’язань виробником (у відповідності до статті 7 Закону України «Про захист прав споживачів»), та можливість надання послуг сервісного обслуговування за рахунок виробника за адресою використання придбаного товару впродовж терміну гарантії та післягарантійного обслуговування.
Пунктом 33 частини 1 статті 1 Закону визначено, що технічна специфікація до предмета закупівлі – встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Якість продукції – це сукупність властивостей продукції, які обумовлюють її придатність задовольнити певні потреби відповідно до призначення.
Відповідно до пункту 13 частини 1 статті 1 Закону України «Про захист прав споживачів» належна якість товару, роботи або послуги – властивість продукції, яка відповідає вимогам, встановленим для цієї категорії продукції у нормативно-правових актах, та умовам договору із споживачем
Відповідно до вимог статті 6 Закону України «Про захист прав споживачів» виробник (виконавець) зобов'язаний забезпечити використання продукції за призначенням протягом строку її служби, передбаченого нормативно-правовим актом або встановленого ним за домовленістю із споживачем, а в разі відсутності такого строку – протягом десяти років.
Виробник (виконавець) зобов'язаний забезпечити технічне обслуговування та гарантійний ремонт продукції, а також її випуск і поставку для підприємств, що здійснюють технічне обслуговування та ремонт, у необхідному обсязі та асортименті запасних частин протягом усього строку її виробництва, а після зняття з виробництва – протягом строку служби, в разі відсутності такого строку – протягом десяти років.
Замовником вимагається підтвердження можливості проведення на території України сертифікованого сервісного гарантійного та післягарантійного обслуговування товару. У звʼязку з військовою агресією російської федерації проти України та введеним воєнного станом в Україні, здійснення такого обслуговування та території України є актуальним для Замовника, оскільки він вимагає менше часу (відсутність логістичної складової щодо пересилання товару з-за кордон), що у свою чергу зменшує час простою товару (часу не використання товару під час виконання спеціальних вибухотехнічних робіт).
Замовником вимагається надання в складі тендерної пропозицій документ/копії документу від виробника обладнання/офіційного представника про надання учаснику процедури закупівлі відповідного статусу (дилер/партнер/інший статус) та підтвердження гарантійних зобов’язань на товар, що пропонується. Ця вимога обумовлена можливістю здійснення гарантійного та післягарантійного обслуговування товару.
Щодо надання у складі пропозиції авторизаційного листа, він вимагається Замовником з метою захисту прав та законних інтересів Замовника для забезпечення придбання товару, що пройшов митний контроль у порядку, передбаченому чинним законодавством України (у т.ч. з обов’язковою сплатою податків, зборів, обов’язкових платежів тощо), для забезпечення закупівлі товару, якість якого відповідає технічним характеристикам встановленим виробником товару, що в подальшому забезпечить виконання гарантійних зобов’язань виробником (у відповідності до статті 7 Закону України «Про захист прав споживачів»), та можливість надання послуг сервісного обслуговування за рахунок виробника за адресою використання придбаного товару впродовж терміну гарантії та післягарантійного обслуговування.
Забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 30 жовтня 2023 15:14
Дата відповіді: 02 листопада 2023 16:57
Шановний Замовник, просимо Вас виключити з Тендерної документації вимогу щодо надання забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта, оскільки наразі оформлення банківської гарантії в будь-якому банку займає тривалий час через вимоги банку щодо надання для цього певного пакету документів та через особливості роботи банків, а саме частота скликань зборів правління, тощо. Тобто фізично учасники можуть не встигнути оформити банківську гарантію для участі в цьому тендері. Зауважуємо, що надання або ненадання учасником забезпечення тендерної пропозиції ніяким чином не впливають на строк поставки та якість товару. Якщо замовник зацікавлений у проведенні конкурентної процедури та придбанні товару з урахуванням раціонального використання коштів, таку вимогу щодо надання тендерного забезпечення слід виключити.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначають інформацію про розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону визначено, що забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції – надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Порядок забезпечення тендерної пропозиції регламентуються статтею 25 Закону.
Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною 6 статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
Тобто, забезпечення тендерної пропозиції є запобіжником від потенційних недобросовісних учасників, у відповідності до принципів проведення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону.
Пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону визначено, що забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції – надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Порядок забезпечення тендерної пропозиції регламентуються статтею 25 Закону.
Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною 6 статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
Тобто, забезпечення тендерної пропозиції є запобіжником від потенційних недобросовісних учасників, у відповідності до принципів проведення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону.
Забезпечення виконання договору
Дата подання: 30 жовтня 2023 15:15
Дата відповіді: 02 листопада 2023 16:57
Шановний Замовник, просимо Вас виключити з Тендерної документації вимогу щодо забезпечення виконання договору про закупівлю, що укладається переможцем відповідно до умов договору за формою згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації, здійснюється у вигляді банківського вкладу на користь Замовника або внесення на рахунок Замовника визначеної суми, оскільки проект договору (Додаток 4) і так передбачає умови щодо відповідальності постачальника у разі невиконання свої зобов’язань щодо поставки товару (пеня, штрафи, тощо). Даних умов щодо відповідальності постачальника є цілком достатньо щоб замовник не мав сумнівів щодо належного виконання постачальником своїх зобов’язань по договору. Крім цього, звертаємо вашу увагу, що умовами договору передбачено: «2.3. Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 5 (п’яти) робочих днів після підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної.» та «2.4. Сторони дійшли спільної згоди, що оплата за поставлений Постачальником Товар буде проводитись Покупцем з урахуванням реального фінансування видатків (та/або надходження коштів) Державного бюджету на зазначені цілі Покупця.», тобто Замовник укладаючи договір про закупівлю не несе жодних ризиків, тим паче в проекті договору відсутня відповідальність замовника щодо неоплати товару.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначають інформацію про розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати).
Пунктом 9 частини 1 статті 1 Закону визначено, що забезпечення виконання договору про закупівлю – надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником за договором про закупівлю.
Порядок забезпечення виконання договору регламентуються статтею 27 Закону.
Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
Тобто, забезпечення виконання договору є запобіжником від потенційних недобросовісних учасників, у відповідності до принципів проведення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону.
Пунктом 9 частини 1 статті 1 Закону визначено, що забезпечення виконання договору про закупівлю – надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником за договором про закупівлю.
Порядок забезпечення виконання договору регламентуються статтею 27 Закону.
Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
Тобто, забезпечення виконання договору є запобіжником від потенційних недобросовісних учасників, у відповідності до принципів проведення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 листопада 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-технологічне підприємство «ОБЕРІГ» |
10 273 320,00
UAH з ПДВ
|
10 273 320,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-технологічне підприємство «ОБЕРІГ» #37773501 |
Переможець |
10 273 320,00
UAH з ПДВ
|
07 листопада 2023 17:12
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 07 листопада 2023 17:12
Учасник | Пропозиція | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-технологічне підприємство «ОБЕРІГ» #37773501 |
10 273 320,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2024 18:15
|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2023 15:15
|
3051_23.pdf | укладений |
21 листопада 2023 15:12
|