Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
пластикові касети
Очікувана вартість
22 495 782,91 UAH
UA-2023-10-26-007883-a ● c0597f0a6055457aaee6a4b7e9e78a38
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 44768034 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., вул.Руставелі Шота, будинок 9А |
Контактна особа: |
Шевчук Наталія natalia.shevchuk@e-forest.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 жовтня 2023 13:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 листопада 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 22 495 782,91 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 112 478,91 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії (в електронній формі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги») у розмірі: 450 000,00 грн. (чотириста п'ятдесят тисяч гривень 00 коп.). Гарантія, її форма та зміст повинні відповідати вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, крім визначення умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією, що мають бути викладені у наступній редакції: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений тендерною документацією, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Гарант відповідає перед Замовником (бенефіціаром) та гарантує, що в разі настання обставин, передбачених умовами гарантії, він сплатить на рахунок Замовника суму забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником процедури закупівлі одночасно з тендерною пропозицією. Тендерні пропозиції, що не містять документального підтвердження внесення забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Разом з гарантією учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - копію ліцензії, яка надає право фінансовій установі, що видала гарантію на провадження відповідного виду діяльності або копію рішення відповідного органу ліцензування про видачу такої ліцензії або копію витягу з Державного реєстру банків; - копії документів що підтверджують повноваження особи щодо підпису гарантії. У випадку якщо гарантія підписана не керівником фінансової установи, то повноваження особи, яка підписала гарантію, повинні бути підтверджені оригіналом або копією відповідного документу гаранта (протокол, наказ, довіреність, тощо) з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, яка підписала відповідний документ, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги»; - лист-згода від фінансової установи, що видала гарантію, на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника, у випадках передбачених чинним законодавством, щодо подовження терміну її дії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції покладаються на учасника. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений тендерною документацією, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей; ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє фінансову установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п'яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню на рахунок Замовника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 450000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19520000-7: Пластмасові вироби
Товарна номенклатура:
1) Пластикові касети, тип 1 за ДК 021:2015: 19520000-7 (пластмасові вироби);
2) Пластикові касети, тип 2 за ДК 021:2015: 19520000-7 (пластмасові вироби);
3) Пластикові касети, тип 3 за ДК 021:2015: 19520000-7 (пластмасові вироби).
1) Пластикові касети, тип 1 за ДК 021:2015: 19520000-7 (пластмасові вироби);
2) Пластикові касети, тип 2 за ДК 021:2015: 19520000-7 (пластмасові вироби);
3) Пластикові касети, тип 3 за ДК 021:2015: 19520000-7 (пластмасові вироби).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
99000 штуки
пластикові касети
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 19520000-7 — Пластмасові вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за фактично отриманий Товар здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Товару на підставі документів, що підтверджують факт поставки (п. 3.5 Договору) та за умови надання Постачальником рахунку-фактури на оплату Товару. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 жовтня 2023 18:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 жовтня 2023 18:14 |
Перелік змін (нова редакція).doc | |
30 жовтня 2023 18:14 |
ТД (нова редакція).docx | |
26 жовтня 2023 13:37 |
Додаток 3.docx | |
26 жовтня 2023 13:37 |
Додаток 1.docx | |
26 жовтня 2023 13:36 |
Додаток 4.docx | |
26 жовтня 2023 13:36 |
Додаток 2.docx |
30 жовтня 2023 18:16 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
30 жовтня 2023 18:14 |
Перелік змін (нова редакція).doc
|
||||||
30 жовтня 2023 18:14 |
ТД (нова редакція).docx
|
||||||
26 жовтня 2023 13:37 |
Додаток 3.docx
|
||||||
26 жовтня 2023 13:37 |
Додаток 1.docx
|
||||||
26 жовтня 2023 13:36 |
Додаток 4.docx
|
||||||
26 жовтня 2023 13:36 |
Додаток 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Один лот - 3 типи касет
Дата подання: 27 жовтня 2023 00:31
Дата відповіді: 27 жовтня 2023 22:03
У закупівлі за ідентифікатором № UA-2023-10-26-007883-a предмет закупівлі це пластикові касети типу 1, типу 2, типу 3, де в технічній документації чітко визначені характеристики, аналогів виробництва всіх трьох видів касет немає, а запропонувати поставити товар один лотом може тільки одина фірма - що є монополією. На мою думку є можливість знизити вартість пластикових касет поділивши лот на 3 частини - відповідно 3 типи касет.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
Відповідно до пункту 3 частини 2 Статті 22 Закону, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Виходячи з наведеного, Замовником у Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимоги до необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, враховуючи потребу замовника у касетах, які підходять за своїми характеристиками до наявної у замовника лінії вирощування садженців марки BCC.
Разом з тим, замовником у тендерній документації не встановлено вимог до торгівельної марки та/або виробника товару, що є предметом закупівлі.
Відповідно до пунктів 4.2-4.4. Розділу IV Додатку 2 до тендерної документації:
Будь-яке посилання у цьому Додатку на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами мається на увазі «або еквівалент».
Будь-яке посилання, в тендерній документації, на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва мається на увазі «або еквівалент».
Учасник процедури закупівлі має право запропонувати Замовнику товар аналогічний (еквівалент) зазначеному у цьому Додатку за умови, що технічні характеристики такого товару відповідатимуть вимогам, наведеним у Додатку 2 до тендерній документації.
Враховуючи викладене, учасник може запропонувати касети будь-якого виробника за умови, що їх технічні, якісні та кількісні характеристики відповідатимуть вимогам до предмету закупівлі.
Виходячи з наведеного, замовником не було передбачено поділу предмету закупівлі на частини (лоти).
Відповідно до пункту 3 частини 2 Статті 22 Закону, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Виходячи з наведеного, Замовником у Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимоги до необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, враховуючи потребу замовника у касетах, які підходять за своїми характеристиками до наявної у замовника лінії вирощування садженців марки BCC.
Разом з тим, замовником у тендерній документації не встановлено вимог до торгівельної марки та/або виробника товару, що є предметом закупівлі.
Відповідно до пунктів 4.2-4.4. Розділу IV Додатку 2 до тендерної документації:
Будь-яке посилання у цьому Додатку на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами мається на увазі «або еквівалент».
Будь-яке посилання, в тендерній документації, на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва мається на увазі «або еквівалент».
Учасник процедури закупівлі має право запропонувати Замовнику товар аналогічний (еквівалент) зазначеному у цьому Додатку за умови, що технічні характеристики такого товару відповідатимуть вимогам, наведеним у Додатку 2 до тендерній документації.
Враховуючи викладене, учасник може запропонувати касети будь-якого виробника за умови, що їх технічні, якісні та кількісні характеристики відповідатимуть вимогам до предмету закупівлі.
Виходячи з наведеного, замовником не було передбачено поділу предмету закупівлі на частини (лоти).
Визначення грошового еквівалента зобов‘язання в іноземній валюті
Дата подання: 27 жовтня 2023 00:35
Дата відповіді: 27 жовтня 2023 22:04
У закупівлі за ідентифікатором № UA-2023-10-26-007883-a предмет закупівлі це пластикові касети, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики яких зазначена у Додатку 2 до тендерної документації. На сьогоднішній день жоден еквівалент касет з такими характеристиками не виготовляється в Україні, отже для здійснення поставки цих касет в рамках зазначеної закупівлі вони в будь-якому випадку повинні бути імпортовані, при чому оплату виробнику за предмет закупівлі необхідно виконати в іноземній валюті.
З одного боку, грошове зобов‘язання Замовника закупівлі перед Учасником (ціна тендерної пропозиції) повинне бути чітко визначене у національній валюті України (гривні) до 1 листопада 2023 року:
1) кінцевий строк подання тендерних пропозицій 03 листопада 2023 року
2) валютою тендерної пропозиції є гривня
3) ціна тендерної пропозиції повинна бути чітко визначена
4) ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення процедури закупівлі
З іншого боку, грошове зобов‘язання Учасника закупівлі перед іноземним виробником товару не визначено у гривні, оскільки залежить від того коли саме Замовником буде надіслано замовлення Учаснику, та який курс іноземної валюти до гривні буде на той момент:
1) строк поставки товарів: впродовж 30 (тридцяти) календарних днів, наступних за днем отримання замовлення Покупця
2) умови оплати: оплата за фактично отриманий Товар здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Товару на підставі документів, що підтверджують факт поставки (п. 3.5 Договору) та за умови надання Постачальником рахунку-фактури на оплату Товару
Тож єдиною можливістю для Учасника закупівлі виконати свої зобов‘язання перед іноземним виробником товару в умовах зміни курсу іноземної валюти є визначення грошового еквівалента зобов‘язання в іноземній валюті.
Відповідно до частини четвертої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
У зв‘язку з цим просимо дати роз‘яснення, чи потрібно визначати грошовий еквівалент зобов‘язання в іноземній валюті у тендерній пропозиції? І чи можна буде визначити грошовий еквівалент зобов‘язання в іноземній валюті у договорі про закупівлю, якщо такий грошовий еквівалент не визначений у тендерній пропозиції?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
Згідно з пунктом 12 частини 2 Статті 22 Закону, у тендерній документації зазначаються такі відомості: валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції;
Відповідно до пункту 6 Розділу І тендерної документації, валютою тендерної пропозиції є гривня. Розрахунки здійснюватимуться у національній валюті України згідно з умовами укладеного договору.
Згідно пункту 5.2. Проекту договору, який наведено у Додатку 4 до тендерної документації, розрахунки за Договором між Сторонами здійснюються в безготівковому порядку в національній валюті України.
Виходячи з наведеного, замовником не передбачено у тендерній документації можливості визначити грошовий еквівалент зобов‘язання в іноземній валюті у тендерній пропозиції учасника або у договорі про закупівлю.
Згідно з пунктом 12 частини 2 Статті 22 Закону, у тендерній документації зазначаються такі відомості: валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції;
Відповідно до пункту 6 Розділу І тендерної документації, валютою тендерної пропозиції є гривня. Розрахунки здійснюватимуться у національній валюті України згідно з умовами укладеного договору.
Згідно пункту 5.2. Проекту договору, який наведено у Додатку 4 до тендерної документації, розрахунки за Договором між Сторонами здійснюються в безготівковому порядку в національній валюті України.
Виходячи з наведеного, замовником не передбачено у тендерній документації можливості визначити грошовий еквівалент зобов‘язання в іноземній валюті у тендерній пропозиції учасника або у договорі про закупівлю.
Продовження терміну поставки товару
Дата подання: 27 жовтня 2023 00:39
Дата відповіді: 27 жовтня 2023 22:03
У закупівлі за ідентифікатором № UA-2023-10-26-007883-a предмет закупівлі це пластикові касети.
1) строк поставки товарів: впродовж 30 (тридцяти) календарних днів, наступних за днем отримання замовлення Покупця - чи можливе продовження терміну поставки товару в зв'язку для виготовлення даної кількості пластикових касет
Відповідь: Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
Відповідно до пункту 7 частини 2 статті 22 Закону до тендерної документації повинна бути включена інформація про строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг.
Відповідно до пункту 4.4. Розділу І тендерної документації, пункту 3.1. Розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації та пункту 3.1. Розділу 3 Додатку 4 до тендерної документації, поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника окремими партіями на підставі замовлення Покупця протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання замовлення.
Норми Закону і Особливостей не містять обмежень, порядку та/або умов щодо встановлення Замовником у тендерній документації строку поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг.
Строк поставки товару, що є предметом закупівлі, було встановлено Замовником у тендерній документації відповідно до вимог Закону і Особливостей та обумовлений нагальною потребою у поставці касет для вирощування садівного матеріалу деревних рослин Державного спеціалізованого господарського підприємства «ЛІСИ УКРАЇНИ» для виконання виробничих завдань та реалізації програми Президента України “Зелена Країна”.
Враховуючи викладене, у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації у цій частині.
Відповідно до пункту 7 частини 2 статті 22 Закону до тендерної документації повинна бути включена інформація про строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг.
Відповідно до пункту 4.4. Розділу І тендерної документації, пункту 3.1. Розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації та пункту 3.1. Розділу 3 Додатку 4 до тендерної документації, поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника окремими партіями на підставі замовлення Покупця протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання замовлення.
Норми Закону і Особливостей не містять обмежень, порядку та/або умов щодо встановлення Замовником у тендерній документації строку поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг.
Строк поставки товару, що є предметом закупівлі, було встановлено Замовником у тендерній документації відповідно до вимог Закону і Особливостей та обумовлений нагальною потребою у поставці касет для вирощування садівного матеріалу деревних рослин Державного спеціалізованого господарського підприємства «ЛІСИ УКРАЇНИ» для виконання виробничих завдань та реалізації програми Президента України “Зелена Країна”.
Враховуючи викладене, у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації у цій частині.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-10-26-007883-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: Приватне підприємство "Колман Індастрі", Код ЄДРПОУ:41477255
ПРОДОВЖЕННЯ СТРОКУ ПРИЙОМУ ПРОПОЗИЦІЙ
Шановний Замовнику!
Наступним повідомляємо, що наша компанія має намір прийняти участь у закупівлі №UA-2023-10-02-002255-a за предметом ЦЗВ-23Т_549_ВО: Чохли на подушки (39510000-0 вироби домашнього текстилю) оголошеної ФІЛІЄЮ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АТ "УКРЗАЛІЗНИЦЯ" на постачання Чохол на подушку (напірник) 60х60см у кількості 60030 штук.
Просимо вас розглянути можливість продовжити строк прийому пропозицій до 03.11.2023 р. у відкритих торгах з особливостями: ЦЗВ-23Т_549_ВО: Чохли на подушки (39510000-0 вироби домашнього текстилю), ідентифікатор закупівлі - закупівлі закупівлі №UA-2023-10-02-002255-a.
Наше підприємство має намір прийняти участь у даній закупівлі, але потрібно більше часу для якісної підготовки пропозиції, опрацювання великого обсягу документів, розширення кола потенційних постачальників для надання вам продукції високої якості, технічні параметри та характеристики якої повністю відповідатимуть технічним вимогам, зазначених у технічному завданні тендерної документації.
Просимо Вас врахувати та задовільнити наше прохання та продовжити термін подання пропозицій до 03.11.2023 року.
Зобов'язуємося зі своєї сторони виконати умови строків поставки обладнання згідно технічного завдання Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Наступним повідомляємо, що наша компанія має намір прийняти участь у закупівлі №UA-2023-10-02-002255-a за предметом ЦЗВ-23Т_549_ВО: Чохли на подушки (39510000-0 вироби домашнього текстилю) оголошеної ФІЛІЄЮ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АТ "УКРЗАЛІЗНИЦЯ" на постачання Чохол на подушку (напірник) 60х60см у кількості 60030 штук.
Просимо вас розглянути можливість продовжити строк прийому пропозицій до 03.11.2023 р. у відкритих торгах з особливостями: ЦЗВ-23Т_549_ВО: Чохли на подушки (39510000-0 вироби домашнього текстилю), ідентифікатор закупівлі - закупівлі закупівлі №UA-2023-10-02-002255-a.
Наше підприємство має намір прийняти участь у даній закупівлі, але потрібно більше часу для якісної підготовки пропозиції, опрацювання великого обсягу документів, розширення кола потенційних постачальників для надання вам продукції високої якості, технічні параметри та характеристики якої повністю відповідатимуть технічним вимогам, зазначених у технічному завданні тендерної документації.
Просимо Вас врахувати та задовільнити наше прохання та продовжити термін подання пропозицій до 03.11.2023 року.
Зобов'язуємося зі своєї сторони виконати умови строків поставки обладнання згідно технічного завдання Замовника.
Скасована
Дата: 27 жовтня 2023 23:03
Причина: помилково
Номер вимоги: UA-2023-10-26-007883-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне підприємство "Колман Індастрі", Код ЄДРПОУ:41477255
Дата подання: 27 жовтня 2023 23:04
ПРОДОВЖЕННЯ СТРОКУ ПРИЙОМУ ПРОПОЗИЦІЙ
Шановний Замовнику!
Наступним повідомляємо, що наша компанія має намір прийняти участь у закупівлі № UA-2023-10-26-007883-a за предметом: код за ДК 021:2015 19520000-7 Пластмасові вироби (пластикові касети) оголошеної ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ".
Просимо вас розглянути можливість продовжити строк прийому пропозицій до 06.11.2023 р. у відкритих торгах з особливостями: ДК 021:2015 19520000-7 Пластмасові вироби (пластикові касети), ідентифікатор закупівлі № UA-2023-10-26-007883-a.
Наше підприємство має намір прийняти участь у даній закупівлі, але потрібно більше часу для якісної підготовки пропозиції, опрацювання великого обсягу документів, розширення кола потенційних постачальників для надання вам продукції високої якості, технічні параметри та характеристики якої повністю відповідатимуть технічним вимогам, зазначених у технічному завданні тендерної документації.
Просимо Вас врахувати та задовільнити наше прохання та продовжити термін подання пропозицій до 06.11.2023 року.
Зобов'язуємося зі своєї сторони виконати умови строків поставки обладнання згідно технічного завдання Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Наступним повідомляємо, що наша компанія має намір прийняти участь у закупівлі № UA-2023-10-26-007883-a за предметом: код за ДК 021:2015 19520000-7 Пластмасові вироби (пластикові касети) оголошеної ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ".
Просимо вас розглянути можливість продовжити строк прийому пропозицій до 06.11.2023 р. у відкритих торгах з особливостями: ДК 021:2015 19520000-7 Пластмасові вироби (пластикові касети), ідентифікатор закупівлі № UA-2023-10-26-007883-a.
Наше підприємство має намір прийняти участь у даній закупівлі, але потрібно більше часу для якісної підготовки пропозиції, опрацювання великого обсягу документів, розширення кола потенційних постачальників для надання вам продукції високої якості, технічні параметри та характеристики якої повністю відповідатимуть технічним вимогам, зазначених у технічному завданні тендерної документації.
Просимо Вас врахувати та задовільнити наше прохання та продовжити термін подання пропозицій до 06.11.2023 року.
Зобов'язуємося зі своєї сторони виконати умови строків поставки обладнання згідно технічного завдання Замовника.
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 жовтня 2023 18:18
До тендерної документації внесено відповідні зміни
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2023-10-26-000013 • 8f387f43c48d499ba940ad3a3fe9c6cf
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-10-26
•
17:35
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Це вже третій тендер за останній час на пластикові касети від ДП «Ліси України». Та ще й машини для їх мийки закуповують. Таке відчуття, що раніше нічого не було і от вирішили закупити все і одразу. Автомобілі, мотоцикли, паливо, касети. Перевірте доцільність і вартість усіх тендерів цієї організації. Останні роки тільки чути про масові вирубки лісів, а не насадження. На що ідуть кошти???
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 листопада 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІГНА УКРАЇНА" |
18 977 520,00
UAH з ПДВ
|
18 977 520,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІГНА УКРАЇНА" #41631167 |
Переможець |
18 977 520,00
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2023 09:34
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 листопада 2023 15:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 червня 2024 12:36
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2023 14:17
|
Договір 16_2_11_2023_з від 16_11_2023.pdf | укладений |
16 листопада 2023 14:16
|