Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт, облаштування тимчасового укриття Броварського ліцею № 9 Броварської міської ради Броварського району Київської області
Очікувана вартість
3 825 238,80 UAH
UA-2023-10-26-007806-a ● b63ba7d29fc54ff7915c100a7c487ef9
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Броварський ліцей № 9 БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 22208830 |
Місцезнаходження: | 07400, Україна , Київська обл., м. Бровари, вул. Героїв Небесної Сотні, буд. 13 |
Контактна особа: |
Анна Гісар +380459461635 fpz9licej@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 жовтня 2023 12:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 листопада 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 825 238,80 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 19126.19 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до частини 3 статті 27 Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору. Замовник повертає забезпечення виконання договору про за-купівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання за-значених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з ви-могою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підста-вою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт, облаштування тимчасового укриття Броварського ліцею № 9 Броварської міської ради Броварського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07400, Україна, Київська область, м.Бровари, вул. Героїв Небесної Сотні,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 листопада 2023 09:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 листопада 2023 09:39 |
Додаток 6 Договір – редаг..docx | |
02 листопада 2023 09:39 |
ТД –Зміна часу – редаг..doc | |
02 листопада 2023 09:39 |
Додаток 2 – редаг..docx | |
02 листопада 2023 09:39 |
Зміни2, часу, ціни і кв.м..docx | |
27 жовтня 2023 12:53 |
Зміни, часу подання.docx | |
26 жовтня 2023 13:32 |
Додаток 1.docx | |
26 жовтня 2023 13:32 |
Додаток 3.doc | |
26 жовтня 2023 13:32 |
Додаток 5.doc | |
26 жовтня 2023 13:32 |
Додаток 4.docx |
02 листопада 2023 09:47 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||
02 листопада 2023 09:39 |
Додаток 6 Договір – редаг..docx
|
||||
02 листопада 2023 09:39 |
ТД –Зміна часу – редаг..doc
|
||||
02 листопада 2023 09:39 |
Додаток 2 – редаг..docx
|
||||
02 листопада 2023 09:39 |
Зміни2, часу, ціни і кв.м..docx
|
||||
27 жовтня 2023 12:53 |
Зміни, часу подання.docx
|
||||
26 жовтня 2023 13:32 |
Додаток 1.docx
|
||||
26 жовтня 2023 13:32 |
Додаток 3.doc
|
||||
26 жовтня 2023 13:32 |
Додаток 5.doc
|
||||
26 жовтня 2023 13:32 |
Додаток 4.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Загальне
Дата подання: 31 жовтня 2023 08:21
Дата відповіді: 01 листопада 2023 09:40
Шановний Замовник, ми як потенційний учасник не зовсім розуміємо доцільність наступної вимоги:
скан-копію оригіналу діючого Сертифікату на систему управ-ління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 Системи уп-равління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо засто-сування (ISO 37001:2016, IDT). - скан-копію оригіналу діючого Сертифікату на систему управ-ління енергетичним менеджментом ДСТУ ISO 50001:2020 Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо викорис-тання (ISO 50001:2018, IDT) - скан-копію оригіналу діючого Сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT) - скан-копію оригіналу діючого Сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT)
Судячи з такої кількості ІСО, замовник завчасно знає преможця. Незрозуміло Вам потрібен ремонт чи копії документів ІСО різних зразків.
ПРохання прибрати дані вимоги
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 Системи уп-равління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT)
Сертифікат ISO 37001 є міжнародним стандартом, який встановлює вимоги до системи управління проти корупції на підприємствах. Він надає підприємствам рамки та рекомендації для запобігання, виявлення та боротьби з корупційними практиками. Сертифікація ISO 37001 допомагає підприємствам забезпечити дотримання законодавства, зменшити ризик корупційних практик.
Сертифікація за стандартом ДСТУ ISO 37001:2018 є доказом боротьби з корупцією всередині організації. Це цілий комплекс антикорупційних заходів, які застосовуються на різних рівнях веденнях бізнесу незалежно від масштабів його діяльності. Цей стандарт установлює вимоги та надає настанову для встановлення, упровадження, підтримки, перегляду та вдосконалення системи управління щодо протидії корупції.
Сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо викорис-тання (ISO 50001:2018, IDT)
Сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 установлює вимоги щодо розроблення, упровадження, підтримання в робочому стані та поліпшення системи енергетичного менеджменту.
Головною метою компанії яка отримала Сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 є побудова системи енергетичного менеджменту, функціонування якої сприяє: більш ефективному використанню електроенергії; стимулюванню раціонального використання енергії; виявленню потреб у впровадженні нових енергозберігаючих технологій; дотриманню законодавчих та нормативних вимог.
Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT)
Сертифікат ДСТУISO 14001:2015 – нормативна основа для всіх підприємств та організацій щодо питань ефективного екологічного захисту. Головною метою якого є мінімізація шкідливого впливу виробничої діяльності підприємства на довкілля,формування єдиної екологічної політики і, в подальшому, дотримання встановлених екологічних вимог.
Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT)
Організація несе відповідальність за здоров’я й безпеку своїх працівників і тих, на кого так чи інакше впливає діяльність організації. Ця відповідальність поширюється на підтримку й захист їхнього фізичного та психічного здоров’я. Застосування системи управління охороною здоров’я і безпекою праці (ОЗіБП) спрямоване на те, щоб дати змогу організації забезпечити безпечні та здорові умови праці на робочому місці, запобігти виробничим травмам і погіршенню стану здоров’я, а також постійно удосконалювати показники у сфері ОЗіБП.
Система управління ОЗіБП може допомогти організації виконувати як законодавчі, так і інші вимоги.
ДСТУ — Державний стандарт України - позначення національних стандартів України, в т.ч. гармонізованих з міжнародними чи європейськими нормами.
Сертифікат ISO — документ, який підтверджує відповідність систем управління та якості продукції підприємства державним або міжнародним стандартам.
Таким чином, застосування учасниками у своїй діяльності вищезазначених стандартів є важливим для Замовника, у зв'язку з тим, що при виконанні учасником робіт будуть дотримані та враховані вимоги нормативних актів, при цьому, всі технічні, адміністративні та людські чинники, що впливають на виконання даних робіт, знаходяться під контролем, недоліки в адмініструванні усуваються швидко, а учасник постійно вживає відповідні заходи для поліпшення якості та безпечності виконання робіт, з предмету закупівлі.
Зауважимо будь-яка організація має можливість зібрати необхідний пакет документів, та отримати вищезазначені Сертифікати. Тому дана вимога про надання сертифікатів не є дискримінаційною для учасника торгів. Жодних обмежень щодо органу сертифікації чи інших дискримінаційних умов щодо отримання даного сертифікату Замовником не було прописано.
До того ж в актуальній редакції Закону “Про публічні закупівлі” у статті 23 вказано, що замовник має право вимагати від учасників підтвердження вимог, встановлених у документації й повинен зазначати які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Замовником не порушеного жодного принципу здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників стаття 5 Закону “Про публічні закупівлі”.
Сертифікат ISO 37001 є міжнародним стандартом, який встановлює вимоги до системи управління проти корупції на підприємствах. Він надає підприємствам рамки та рекомендації для запобігання, виявлення та боротьби з корупційними практиками. Сертифікація ISO 37001 допомагає підприємствам забезпечити дотримання законодавства, зменшити ризик корупційних практик.
Сертифікація за стандартом ДСТУ ISO 37001:2018 є доказом боротьби з корупцією всередині організації. Це цілий комплекс антикорупційних заходів, які застосовуються на різних рівнях веденнях бізнесу незалежно від масштабів його діяльності. Цей стандарт установлює вимоги та надає настанову для встановлення, упровадження, підтримки, перегляду та вдосконалення системи управління щодо протидії корупції.
Сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо викорис-тання (ISO 50001:2018, IDT)
Сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 установлює вимоги щодо розроблення, упровадження, підтримання в робочому стані та поліпшення системи енергетичного менеджменту.
Головною метою компанії яка отримала Сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 є побудова системи енергетичного менеджменту, функціонування якої сприяє: більш ефективному використанню електроенергії; стимулюванню раціонального використання енергії; виявленню потреб у впровадженні нових енергозберігаючих технологій; дотриманню законодавчих та нормативних вимог.
Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT)
Сертифікат ДСТУISO 14001:2015 – нормативна основа для всіх підприємств та організацій щодо питань ефективного екологічного захисту. Головною метою якого є мінімізація шкідливого впливу виробничої діяльності підприємства на довкілля,формування єдиної екологічної політики і, в подальшому, дотримання встановлених екологічних вимог.
Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT)
Організація несе відповідальність за здоров’я й безпеку своїх працівників і тих, на кого так чи інакше впливає діяльність організації. Ця відповідальність поширюється на підтримку й захист їхнього фізичного та психічного здоров’я. Застосування системи управління охороною здоров’я і безпекою праці (ОЗіБП) спрямоване на те, щоб дати змогу організації забезпечити безпечні та здорові умови праці на робочому місці, запобігти виробничим травмам і погіршенню стану здоров’я, а також постійно удосконалювати показники у сфері ОЗіБП.
Система управління ОЗіБП може допомогти організації виконувати як законодавчі, так і інші вимоги.
ДСТУ — Державний стандарт України - позначення національних стандартів України, в т.ч. гармонізованих з міжнародними чи європейськими нормами.
Сертифікат ISO — документ, який підтверджує відповідність систем управління та якості продукції підприємства державним або міжнародним стандартам.
Таким чином, застосування учасниками у своїй діяльності вищезазначених стандартів є важливим для Замовника, у зв'язку з тим, що при виконанні учасником робіт будуть дотримані та враховані вимоги нормативних актів, при цьому, всі технічні, адміністративні та людські чинники, що впливають на виконання даних робіт, знаходяться під контролем, недоліки в адмініструванні усуваються швидко, а учасник постійно вживає відповідні заходи для поліпшення якості та безпечності виконання робіт, з предмету закупівлі.
Зауважимо будь-яка організація має можливість зібрати необхідний пакет документів, та отримати вищезазначені Сертифікати. Тому дана вимога про надання сертифікатів не є дискримінаційною для учасника торгів. Жодних обмежень щодо органу сертифікації чи інших дискримінаційних умов щодо отримання даного сертифікату Замовником не було прописано.
До того ж в актуальній редакції Закону “Про публічні закупівлі” у статті 23 вказано, що замовник має право вимагати від учасників підтвердження вимог, встановлених у документації й повинен зазначати які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Замовником не порушеного жодного принципу здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників стаття 5 Закону “Про публічні закупівлі”.
технічне завдання
Дата подання: 31 жовтня 2023 08:34
Дата відповіді: 01 листопада 2023 14:54
Умови виконання робіт? прохання уточнити та вірно виставляти інформацію на відкритий майданчик
також незрозумілі об*єми
Улаштування каркасу підвісних стель м2 232,5
Укладання плит стельових в каркас стелі м2 232,5
ви вирішили що світильники не потрібні в приміщенні?
а якщо і потрібні то в вас помилка в дефектному акті, адже від плитк потрібно відняти світильники....
прохання передивитись та виправити дефектний акт
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, висловлюємо Вам щиру подяку за знайдену помилку. Так, дійсно, була допущена механічна помилка при складанні дефектного акта. Помилка буде виправлена та внесено зміни до тендерної документації згідно чинного законодавства.
технічна частина
Дата подання: 31 жовтня 2023 08:38
Дата відповіді: 01 листопада 2023 09:48
прохання уточнити інформацію:
що повинна в себе включати договірна ціна
звевдений кошторис?
інфляція, ризики, технічний нагляд (який відсоток?), експертиза ???
очікувана вартість повинна бути по договірній чи зведеному?
Шановна уповноважена особа, Вам не здається що на вивчення інформації щодо ІСО у вас знайшовся час на вивчення яке саме потрібно прописати, а на дійсно значущі питання та інформацію ви не сильно втратили часу.
прохання виправити та надати детальну іфнормацію
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Договірна ціна та зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту не включає проходження експертизи кошторисної документації та без урахування витрат на технічний нагляд. Договірна ціна формується у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва. Загальна вартість пропозиції (Ціна пропозиції учасника торгів) є Договірною ціною.
технічна частина
Дата подання: 31 жовтня 2023 08:41
Дата відповіді: 01 листопада 2023 11:59
Учасник повинен надати сертифікати якості чи сертифікати відповідності стандартам на припливно-витяжні установки та на агрегати для обробки повітря торгової марки AirVENTS серії AV моделі, який засвідчує якість наданих товарів. Не надання документів що підтверджують якість товарів буде розцінено як не відповідність вимогам тендерної документації замовника, така пропозиція буде відхилена у відповідності до закону України.- прохання пояснимти яким чином ми надамо сертифікати, якщо ще не купити устаткування. тобто ви завчасно спонукаєте учасників до надання недостовірної та неправдивої інформації???
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимога стосовно надання сертифікату якості чи сертифікати відповідності стандартам на припливно-витяжні установки та на агрегати для обробки повітря торгової марки AirVENTS серії AV моделі, який засвідчує якість наданих товарів, не містить жодних дискримінаційних вимог щодо надання даного сертифікату у складі тендерної пропозиції. Даний документ можливо отримати у виробника чи офіційного представника без додаткових перешкод.
Відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” у статті 23 Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Тим паче в технічних вимогах до закупівлі зазначено що, Еквівалентом не може вважатися вентиляційна установка, яка запроектована у Робочому проекті, так як заміна таких комплектуючих тягнутиме за собою додаткові витрати не передбачені бюджетом на перевиготовлення Робочих проектів і проектно-кошторисної документації.
То ж замовником не порушеного жодного принципу здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників стаття 5 Закону “Про публічні закупівлі”.
Відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” у статті 23 Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Тим паче в технічних вимогах до закупівлі зазначено що, Еквівалентом не може вважатися вентиляційна установка, яка запроектована у Робочому проекті, так як заміна таких комплектуючих тягнутиме за собою додаткові витрати не передбачені бюджетом на перевиготовлення Робочих проектів і проектно-кошторисної документації.
То ж замовником не порушеного жодного принципу здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників стаття 5 Закону “Про публічні закупівлі”.
Загальне
Дата подання: 31 жовтня 2023 08:44
Дата відповіді: 01 листопада 2023 14:52
4. Договірна ціна
4.1. Договірна ціна робіт, за результатами процедури закупівлі, визначається на основі кошторису, що є невід’ємною частиною Договору, є динамічною і складає: ___________________ грн. (__________________________ гривень ___ коп.), у тому числі ПДВ _________________ грн. / або без ПДВ./
в технічному завданні ви пишете що договірна ціна повинна бути твердою.
Шановна уповноважена особа прохання до своїх посадових обовязків відноситись дуже відповідально.
Адже те що ви виставили це просто набір цифр та букв.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, висловлюємо Вам щиру подяку за знайдену помилку. Так, дійсно, була допущена механічна помилка при складанні тендерної документації. Помилка буде виправлена та внесено зміни до тендерної документації згідно чинного законодавства.
Загальне
Дата подання: 31 жовтня 2023 08:47
Дата відповіді: 31 жовтня 2023 19:19
Шановний замовник на чолі з уповноваженою особою:
прохання надати відповідь на питання:
вам потрібен ремонт укриття в цьому році??? чи ми намагаєтесь спеціально затянути час щоб було мінімальна кількість учасників та потрібен вам переможець
Відповідь: Шановний учаснику у відповідь на ваше запитання повідомляємо що, якщо закупівля товарів і послуг оголошується в поточному році, то звісно вона і має закінчитися у поточному році. Щодо питання чи намагається замовник затягнути час повідомляємо що закупівля повинна закінчитися у поточному році та відповідно до поданих пропозицій буде визначений переможець серед учасників із найменшою ціновою пропозицією з урахуванням відповідності до тендерної документації та Оголошення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 листопада 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ІНТЕРБУДПОСТАЧ |
3 802 147,12
UAH з ПДВ
|
3 802 147,12
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БФ""УКРБУДПРОЕКТ" |
3 825 230,00
UAH з ПДВ
|
3 825 230,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ІНТЕРБУДПОСТАЧ #36108121 |
Переможець |
3 802 147,12
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2023 11:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2024 05:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2024 09:49
|
ДУ 2_181_1.pdf | зміни до договору |
04 січня 2024 03:24
|
ДУ 2_181_ВР_ЗКР.pdf | зміни до договору |
04 січня 2024 03:24
|
ДУ 2_181_ЛК_БК.pdf | зміни до договору |
04 січня 2024 03:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 11:27
|
ДУ_1 (181).pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 11:15
|
Від.рес. ДУ_1 (181).pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 11:13
|
Деф. ДУ_1 (181).pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 11:11
|
Дог.ц. ДУ_1 (181).pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 11:09
|
Звед. ДУ_1 (181).pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 11:09
|
ЛК ДУ_1 (181).pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 11:09
|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2023 11:17
|
ПВР.pdf | укладений |
20 листопада 2023 11:13
|
ЛК.pdf | укладений |
20 листопада 2023 11:13
|
Дод..pdf | укладений |
20 листопада 2023 11:13
|
Деф. акт.pdf | укладений |
20 листопада 2023 11:13
|
Договір 181.pdf | укладений |
20 листопада 2023 11:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 4.4. Договору "У зв'язку із закінченням бюджетного року й невизначеним терміном проходження експертизи проектно-кошторисної документації та отриманням Експертного звіту, у випадку закінчення терміну подання пропозицій учасниками торгів і визначенням переможця закупівлі, суму договору підряду з переможцем буде змінено відповідно до Експертного звіту та Коригованої проектно-кошторисної документації" |
Номер договору про закупівлю: | 181 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно позитивного експертного звіту від 27.12.2023 |
Номер договору про закупівлю: | 181 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |