Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (кліше печатки, кліше штампу)
Очікувана вартість
8 800,00 UAH
UA-2023-10-26-003943-a ebed26ed90344d5f89df205369286a90
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кормишкіна Юлія Леонідівна

+380574522227 osvita02146222@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківскої області
Код ЄДРПОУ: 02146222
Місцезнаходження: 64604, Україна , Харківська обл., місто Лозова, мікрорайон № 1
Контактна особа: Кормишкіна Юлія Леонідівна
+380574522227
osvita02146222@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 штуки
Ціна за одиницю: 250UAH без ПДВ
кліше печатки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64600, Україна, Харківська область, м. Лозова, згідно з дислокацією закладів освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 жовтня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
16 штуки
Ціна за одиницю: 300UAH без ПДВ
кліше штампу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64600, Україна, Харківська область, м. Лозова, згідно з дислокацією закладів освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 жовтня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата здійснюється згідно наданих накладних Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

26 жовтня 2023 11:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Плотніков Євген Рудольфович
#2579300274
Переможець 8 800,00
UAH
26 жовтня 2023 11:02

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
кліше печатки 16 штуки 250,00
UAH
кліше штампу 16 штуки 300,00
UAH