Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (39220000-0) (Одноразовий посуд)
Очікувана вартість
20 275 000,00 UAH
UA-2023-10-25-015365-a 4fd94476bbd640b193516cfa22fed28c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Мазай

+380444547422 mazai.olga@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ)
Код ЄДРПОУ: 00034022
Вебсайт: https://www.mil.gov.ua
Місцезнаходження: 03168, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Повітрофлотський, 6
Контактна особа: Ольга Мазай
+380444547422
mazai.olga@post.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 жовтня 2023 19:31
Звернення за роз’ясненнями: до 31 жовтня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2023 18:00
Початок аукціону: 06 листопада 2023 11:22
Очікувана вартість: 20 275 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 202 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: відсутні
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 202750 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: відсутні

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2500000 комплект
Одноразовий посуд
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Дніпропетровська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2023
ДК 021:2015: 39222100-5 — Приладдя одноразового використання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Сума забезпечення: 202750 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
25 жовтня 2023 19:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2023 19:31
Додаток 2 Відомості.doc
25 жовтня 2023 19:31
Додаток 1_ЦП.doc
25 жовтня 2023 19:31
Договір посуд однораз на 2023.docx
25 жовтня 2023 19:31
150_1_Оголошення_одноразовий посуд.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Пакування
Дата подання: 27 жовтня 2023 11:29
Дата відповіді: 30 жовтня 2023 17:42
Доброго дня! Згідно оголошення роз’єднувати комплект одноразового посуду під час закупівлі заборонено.Чи правильно ми розуміємо, що кожен комплект посуду має бути запакований в окремій інивідуальній упаковці чи дозволяється поставка продукціїї кратно замовленню в заводських коробах?
Відповідь: Шановний учасник закупівлі! Комплект посуду немає бути запакований в окремій індивідуальній упаковці, відповідно поставка продукції передбачається кратно замовленню в заводський упаковці.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-12-22-000065 ● 96e80b461685416fbaaca9a662b65134
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 грудня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 грудня 2023 13:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.12.2023 № 362

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
49 UA-2023-10-25-015365-a 25.10.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-12-28 10:59:09

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі кухонного приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (39220000-0) (Одноразовий посуд) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-10-25-015365-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення спрощеної процедури закупівлі.
2. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
3. Надати інформацію з посиланням на нормативно-правові документи, у відповідності до яких вами не оприлюднено в електронній системі закупівель річний план закупівель.
4. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання переможцем ТОВ «ПЛАСТІК ГРУПП УКРАЇНА» вимог частини другої статті 41 Закону.
5. Інформації та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів товариством з обмеженою відповідальністю «ПЛАСТІК ГРУПП УКРАЇНА» забезпечення виконання договору про закупівлю у формі депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника в грошовій формі суми, яка дорівнює 1 % вартості договору про закупівлю.
6. Інформації та її документального підтвердження щодо підстав відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АНДРЕКС» (з посиланням на відповідні норми Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідає, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 3511 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-02 16:43:06

Надання інформації на запит щодо спрощеної закупівлі Кухонного приладдя, товарів для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (39220000-0) (Одноразовий посуд)

На виконання частини 5 статті 8 Закону України “Про публічні закупівліˮ на запит Державної аудиторської служби України щодо закупівлі Кухонного приладдя, товарів для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (39220000-0) (Одноразовий посуд) (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-10-25-015365-a), Департамент ресурсного забезпечення Міністерства оборони України надає інформацію згідно з листом від 02.01.2024 № 220/14/4 (з додатками 1 та 2 на 6 арк.)

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-03 17:47:08

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі кухонного приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (39220000-0) (Одноразовий посуд) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-10-25-015365-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів), а саме:
Яким чином здійснена оцінка та розгляд пропозиції учасника ТОВ «ПЛАСТІК ГРУПП УКРАЇНА» (далі – Учасник) (надати посилання на файл тендерної пропозиції учасника) на відповідність вимогам пункту 12.3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, зокрема «у разі наявності обмежень щодо укладання директором (іншою уповноваженою особою) підприємства договору, наявності вимоги щодо затвердження договору, коли сума договору перевищує суму визначену статутом, необхідно надати сканований оригінал/копія дозволу (або інший документ) засновників (або інших осіб), відповідно до положень статуту підприємства».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-08 17:10:31

Про надання інформації на запит Держаудитслужби

Департамент ресурсного забезпечення Міністерства оборони України на запит Державної аудиторської служби України надає інформації згідно з листом від 05.01.2024 № 220/14/63 на 3 арк., із додатками на 10 арк.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 12 січня 2024
Кінцевий строк оскарження: 27 січня 2024

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу спрощеної процедури закупівлі UA-2023-10-25-015365-a від 12.01.2024.
Дата публікації: 29 січня 2024

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2023 11:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "АНДРЕКС" 17 025 000,00
UAH з ПДВ
16 575 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ПЛАСТІК ГРУПП УКРАЇНА" 18 900 000,00
UAH з ПДВ
16 650 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

01 листопада 2023 14:55
Електронний підпис
01 листопада 2023 14:55
Електронний підпис
01 листопада 2023 14:53
Довідка № 5077-23.7z
01 листопада 2023 14:53
Лист для клієнтів.7z
01 листопада 2023 14:53
Свідоцтво РА.7z
01 листопада 2023 14:53
Лист здійснення БД.7z
01 листопада 2023 14:53
Банківська Ліцензія.7z
01 листопада 2023 14:53
Протокол НР.7z
01 листопада 2023 14:53
Наказ Фролова Ю.М.7z
01 листопада 2023 14:53
Виписка №5077-23.7z
01 листопада 2023 14:53
Витяг із Статуту.7z
01 листопада 2023 14:53
Гарантія 5077-23.7z
01 листопада 2023 14:53
Цінова пропозиція Додаток 1.pdf
01 листопада 2023 14:53
Довідка п 47 Особливостей.pdf
01 листопада 2023 14:53
Статут ТОВ Андрекс.pdf
01 листопада 2023 14:53
Сертифікат 9001_АНДРЕКС.pdf
01 листопада 2023 14:53
Висновок ДСЕЕ (PS).pdf
01 листопада 2023 14:53
Висновок ДСЕЕ (РР).pdf
01 листопада 2023 14:53
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

13 листопада 2023 11:04
Електронний підпис
13 листопада 2023 11:03
довидка банк_131123.pdf
13 листопада 2023 11:03
довидка ст17_131123.pdf
13 листопада 2023 11:03
довидка мінюст_011123.pdf
13 листопада 2023 11:03
Довідка ЮР ОСОБА.zip
13 листопада 2023 11:03
Довідка фіз особи.zip
13 листопада 2023 11:03
Витяг-1721922-Губан-2023-11-06.pdf.p7s
13 листопада 2023 11:03
Витяг-1721922-Губан-2023-11-06.pdf
13 листопада 2023 11:03
file-5.pdf
13 листопада 2023 11:03
цінова2_101123.pdf
03 листопада 2023 16:44
Електронний підпис
03 листопада 2023 16:44
Електронний підпис
03 листопада 2023 16:43
Документи АТ БІЗ.rar
03 листопада 2023 16:43
Гарантія_2197.rar
03 листопада 2023 16:43
цінова пропоз_031123.pdf
03 листопада 2023 16:43
гарант лист забезпечення.pdf
03 листопада 2023 16:43
виписка пластик 120421.pdf
03 листопада 2023 16:43
довідка не рф рб.pdf
03 листопада 2023 16:43
звітність.rar
03 листопада 2023 16:43
відомість про учасника.pdf
03 листопада 2023 16:43
довідка ст17.pdf
03 листопада 2023 16:43
повноваження губан.rar
03 листопада 2023 16:43
довідка працівники.pdf
03 листопада 2023 16:43
пластик статут 2018_1.pdf
03 листопада 2023 16:43
звіт ЄСВ_2кв_2023.pdf
03 листопада 2023 16:43
пластик витяг ПДВ_100323.pdf
03 листопада 2023 16:43
довідка тех вимоги.pdf
03 листопада 2023 16:43
гарантійний лист учасника.pdf
03 листопада 2023 16:43
договор пгу-пластік_101_021023.pdf
03 листопада 2023 16:43
довидка_транспорт_011123.pdf
03 листопада 2023 16:43
гарантійний лист виробника.pdf
03 листопада 2023 16:43
СЕС_ПГУ.PDF
03 листопада 2023 16:43
висновок_СЕС_Ложки.pdf
03 листопада 2023 16:43
декларації виробника.rar
03 листопада 2023 16:43
ПГУ_ISO_170921.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АНДРЕКС"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "ПЛАСТІК ГРУПП УКРАЇНА"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АНДРЕКС"
#30267728
Відхилено 16 575 000,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2023 16:49
ТОВ "ПЛАСТІК ГРУПП УКРАЇНА"
#35732699
Переможець 16 650 000,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2023 16:54

Документи

10 листопада 2023 16:49
Електронний підпис

Документи

10 листопада 2023 16:54
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 листопада 2023 16:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПЛАСТІК ГРУПП УКРАЇНА"
#35732699
16 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 листопада 2023 16:54
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2023 13:02
ДУ 1 до договору 286.2.23.42 ПЛАСТІК ГРУПП УКРАЇНА.pdf зміни до договору
20 листопада 2023 13:01
Електронний підпис укладений
20 листопада 2023 12:56
Договір 286..23.42 ПЛАСТІК ГРУПП УКРАЇНА.pdf укладений
20 листопада 2023 12:51

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Одноразовий посуд 2500000 комплект 6,66
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 286/2/23/42
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Одноразовий посуд 2500000 комплект 6,66
UAH з ПДВ