Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ) |
Код ЄДРПОУ: | 00034022 |
Вебсайт: | https://www.mil.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03168, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Повітрофлотський, 6 |
Контактна особа: |
Ольга Мазай +380444547422 mazai.olga@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 жовтня 2023 19:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 листопада 2023 18:00 |
Початок аукціону: | 06 листопада 2023 11:22 |
Очікувана вартість: | 20 275 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 202 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | відсутні |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 202750 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 жовтня 2023 19:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 жовтня 2023 19:31 |
Додаток 2 Відомості.doc | |
25 жовтня 2023 19:31 |
Додаток 1_ЦП.doc | |
25 жовтня 2023 19:31 |
Договір посуд однораз на 2023.docx | |
25 жовтня 2023 19:31 |
150_1_Оголошення_одноразовий посуд.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-22-000065 ● 96e80b461685416fbaaca9a662b65134
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 грудня 2023 13:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.12.2023 № 362
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
49 UA-2023-10-25-015365-a 25.10.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-28 10:59:09
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі кухонного приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (39220000-0) (Одноразовий посуд) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-10-25-015365-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення спрощеної процедури закупівлі.
2. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
3. Надати інформацію з посиланням на нормативно-правові документи, у відповідності до яких вами не оприлюднено в електронній системі закупівель річний план закупівель.
4. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання переможцем ТОВ «ПЛАСТІК ГРУПП УКРАЇНА» вимог частини другої статті 41 Закону.
5. Інформації та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів товариством з обмеженою відповідальністю «ПЛАСТІК ГРУПП УКРАЇНА» забезпечення виконання договору про закупівлю у формі депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника в грошовій формі суми, яка дорівнює 1 % вартості договору про закупівлю.
6. Інформації та її документального підтвердження щодо підстав відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АНДРЕКС» (з посиланням на відповідні норми Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідає, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 3511 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-02 16:43:06
Надання інформації на запит щодо спрощеної закупівлі Кухонного приладдя, товарів для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (39220000-0) (Одноразовий посуд)
На виконання частини 5 статті 8 Закону України “Про публічні закупівліˮ на запит Державної аудиторської служби України щодо закупівлі Кухонного приладдя, товарів для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (39220000-0) (Одноразовий посуд) (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-10-25-015365-a), Департамент ресурсного забезпечення Міністерства оборони України надає інформацію згідно з листом від 02.01.2024 № 220/14/4 (з додатками 1 та 2 на 6 арк.)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-03 17:47:08
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі кухонного приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (39220000-0) (Одноразовий посуд) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-10-25-015365-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів), а саме:
Яким чином здійснена оцінка та розгляд пропозиції учасника ТОВ «ПЛАСТІК ГРУПП УКРАЇНА» (далі – Учасник) (надати посилання на файл тендерної пропозиції учасника) на відповідність вимогам пункту 12.3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, зокрема «у разі наявності обмежень щодо укладання директором (іншою уповноваженою особою) підприємства договору, наявності вимоги щодо затвердження договору, коли сума договору перевищує суму визначену статутом, необхідно надати сканований оригінал/копія дозволу (або інший документ) засновників (або інших осіб), відповідно до положень статуту підприємства».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-08 17:10:31
Про надання інформації на запит Держаудитслужби
Департамент ресурсного забезпечення Міністерства оборони України на запит Державної аудиторської служби України надає інформації згідно з листом від 05.01.2024 № 220/14/63 на 3 арк., із додатками на 10 арк.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу спрощеної процедури закупівлі UA-2023-10-25-015365-a від 12.01.2024. |
Дата публікації: | 29 січня 2024 |
Документи:
29 січня 2024 14:57
|
Електронний підпис |
29 січня 2024 14:56
|
Позовна заява про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 листопада 2023 11:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АНДРЕКС" |
17 025 000,00
UAH з ПДВ
|
16 575 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПЛАСТІК ГРУПП УКРАЇНА" |
18 900 000,00
UAH з ПДВ
|
16 650 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АНДРЕКС" #30267728 |
Відхилено |
16 575 000,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2023 16:49
|
ТОВ "ПЛАСТІК ГРУПП УКРАЇНА" #35732699 |
Переможець |
16 650 000,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2023 16:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 листопада 2023 13:02
|
ДУ 1 до договору 286.2.23.42 ПЛАСТІК ГРУПП УКРАЇНА.pdf | зміни до договору |
20 листопада 2023 13:01
|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2023 12:56
|
Договір 286..23.42 ПЛАСТІК ГРУПП УКРАЇНА.pdf | укладений |
20 листопада 2023 12:51
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Одноразовий посуд | 2500000 | комплект |
6,66
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 286/2/23/42 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Одноразовий посуд | 2500000 | комплект |
6,66
UAH з ПДВ
|