Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36299692 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Гоголя, 251 |
Контактна особа: |
Письменний Сергій Володимирович +380472373386 voloshyn2021@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 жовтня 2023 16:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 листопада 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 38 080 376,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 190 401,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір: 100 000,00 грн (Сто тисяч гривень 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, сформована відповідно до вимог Постанови НБУ№639 від 15.12.2004. Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628, та у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості). Гарантія обов’язково повинна містити інформацію про підстави неповернення Учаснику забезпечення тендерної пропозиції, а саме: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п. 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених цим пунктом; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Вищевказаний перелік підстав неповернення забезпечення тендерної пропозиції є виключним. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: в термін дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття надається відповідна довідка та виписка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника, про що учасником має бути наданий лист в довільній формі. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 листопада 2023 18:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 листопада 2023 18:05 |
зміни 01.11.2023.docx | |
01 листопада 2023 18:05 |
Додаток 1 (берегиня).rtf | |
01 листопада 2023 18:05 |
ТД БЕРЕГИНЯ.docx | |
25 жовтня 2023 16:45 |
ТД БЕРЕГИНЯ.docx | |
25 жовтня 2023 16:45 |
Додаток 1 (берегиня).rtf |
01 листопада 2023 18:08 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 листопада 2023 18:05 |
зміни 01.11.2023.docx
|
|||
01 листопада 2023 18:05 |
Додаток 1 (берегиня).rtf
|
|||
01 листопада 2023 18:05 |
ТД БЕРЕГИНЯ.docx
|
|||
25 жовтня 2023 16:45 |
ТД БЕРЕГИНЯ.docx
|
|||
25 жовтня 2023 16:45 |
Додаток 1 (берегиня).rtf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-10-000012 ● bd2c3c7007db45deaa9ab61311b9af7f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2023 14:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.11.2023 № 72-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 13 жовтня 2023 року № 003100-18/11797-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 10.11.2023 № 72-З
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-10-25-014122-a, 25.10.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-15 13:01:22
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт будівлі (утеплення фасаду) Черкаського колегіуму «Берегиня» Черкаської міської ради Черкаської області по вул. Хоменка, 14/1 в місті Черкаси. (Коригування)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-10-25-014122-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по цій закупівлі?
- чому не відхилено тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС» (далі – ТОВ «ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС») як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону? Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що у разі відсутності власної матеріально-технічної бази, Учасник надає в складі тендерної пропозиції витяг (інформаційну довідку) з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, сформований не раніше дати оголошення цієї закупівлі (25.10.2023). Проте, ТОВ «ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС» в тендерній пропозиції надано витяг (інформаційну довідку) з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, сформований раніше дати оголошення даної закупівлі (витяг сформований 24.10.2023).
- чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону? Зокрема, ТОВ «ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС» не підтверджена можливість дотримання ним під час виконання робіт по цій закупівлі вимог законодавства щодо охорони праці шляхом надання в складі пропозиції протоколів/витягів з протоколів перевірки знань, що підтверджують наявність знань у керівника учасника, інженера з охорони праці та виконавця робіт (виконроба) із загального курсу з охорони праці та надання посвідчення, видані уповноваженим органом (його структурним підрозділом заклад/установа), або суб’єктом господарювання, який здійснює навчання з питань охорони праці посадових осіб, де містяться відомості про проходження вищевказаними особами відповідного навчання, як це передбачено вимогами пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», тендерної документації. В складі тендерної пропозиції ТОВ «ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС» надані протоколи та посвідчення про проходження навчання із загального курсу з охорони праці на працівників Колесниченка С.В., Божка В.С., Продайводу О.Ф., місцем роботи яких є ТОВ «КОЛТЕХ-ТРАНС», а не учасник процедури закупівлі ТОВ «ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС».
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-20 17:05:08
Пояснення
У відповідь на запитання у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт будівлі (утеплення фасаду) Черкаського колегіуму «Берегиня» Черкаської міської ради Черкаської області по вул. Хоменка, 14/1 в місті Черкаси. (Коригування)» (UA-2023-10-25-014122-a)», повідомляємо наступне:
1. На питання яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по цій закупівлі?
Повідомляємо наступне: Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник керувався наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», і у відповідності до «Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281, що встановлюють порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: очікувана вартість предмета закупівлі розрахована за допомогою програмного комплексу АВК-5, з урахуванням вимог нормативних документів у сфері будівництва, з урахуванням ринкових цін на якісні будівельні матеріали, що можуть застосовуватися при виконанні будівельних робіт та відповідно до проектної (кошторисної) документації за робочим проектом «Капітальний ремонт будівлі (утеплення фасаду) Черкаського колегіуму «Берегиня» Черкаської міської ради Черкаської області по вул. Хоменка, 14/1 в місті Черкаси. (Коригування)», а також даними експертного звіту (позитивного) № 0265/1-4299-23/УЕГ/А від 04 жовтня 2023 року та зведеним кошторисним розрахунком на роботи, які і є предметом даної закупівлі. Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовники мають керуватися даними кошторисного розрахунку на об’єкт будівництва. Зведений кошторисний розрахунок – це кошторисний документ, який визначає повну вартість будівництва, враховуючи кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати.
Додатком до пояснення надаємо : Експертний звіт (позитивний) № 0265/1-4299-23/УЕГ/А від 04 жовтня 2023року;
2. На питання - чому не відхилено тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС» (далі – ТОВ «ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС») як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону? Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що у разі відсутності власної матеріально-технічної бази, Учасник надає в складі тендерної пропозиції витяг (інформаційну довідку) з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, сформований не раніше дати оголошення цієї закупівлі (25.10.2023). Проте, ТОВ «ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС» в тендерній пропозиції надано витяг (інформаційну довідку) з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, сформований раніше дати оголошення даної закупівлі (витяг сформований 24.10.2023).
Повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 5.2. частини 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що на підтвердження наявності в Учасника власної матеріально-технічної бази, Учасник надає в складі тендерної пропозиції витяг (інформаційну довідку) з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, сформований не раніше 2023 року. У разі, відсутності власної матеріально-технічної бази, Учасник надає в складі тендерної пропозиції: - договори дійсні та чинні, протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди, суборенди та інші права користування. При цьому, якщо об'єкти надаються в користування не власником, Учасник додатково надає документи, які підтверджують право іншої особи/суб’єкта господарювання на користування та передавання у користування третім особам. (Договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін. на всі вказані у довідці об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації);
- витяг (інформаційну довідку) з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, сформований не раніше дати оголошення даної закупівлі.
На виконання вказаної вимоги тендерної документації учасником ТОВ «ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС» в тендерній пропозиції надано витяг (інформаційну довідку) з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, сформований 24.10.2023 року о 19:56 год., в той час як дана закупівля була оголошена 25.10.2023 року о 16:45 год. Відповідно до статті 19 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» встановлено, що державна реєстрація права власності та інших речових прав проводиться у строк, що не перевищує п’яти робочих днів з дня реєстрації відповідної заяви в Державному реєстрі прав. Отже, у випадку сформування інформації щодо права власності на об’єкт нерухомого майна о 19:56 станом на 24.10.2023 року, то обґрунтовано вказана інформація є достовірною і на 16:45 наступного дня 25.10.2023 року, тобто Замовник правомірно прийняв вказаний документ як достовірний.
Також зауважуємо, що виключні підстави для відхилення тендерної пропозиції визначені пунктом 44 Особливостей, а саме, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Пунктом 45 Особливостей вказано, що Замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою;
2) учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати їх застосування, з наданням документального підтвердження застосування до такого учасника санкції (рішення суду або факт добровільної сплати штрафу, або відшкодування збитків).
Тобто вказані підстави є виключними, і такими, що не можуть бути трактовані ані Замовником ані іншим суб’єктом на власний розсуд.
Крім того, згідно пункту 43 Особливостей, визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, керуючись п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами й доповненнями), які затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), у зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та/або документах, що подані учасником, ТОВ "ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС", у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовником було надано вказаному учаснику можливість усунути виявлені невідповідності.
Учасником ТОВ «ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС» на усунення вказаної невідповідності надано у складі тендерної пропозиції витяг (інформаційну довідку) з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, сформовану 15.11.2023 року, тобто не раніше дати оголошення даної закупівлі, чим повністю дотримано та виконано умови тендерної документації.
З урахуванням вищевикладеного вбачається висновок, що Замовником у відповідності до порядку, визначеному пунктом 43 Особливостей учаснику ТОВ «ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС» надано можливість усунути виявлені невідповідності, в той час як законодавчо обґрунтовані підстави для відхилення вказаної тендерної пропозиції – відсутні.
3. На питання - чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону? Зокрема, ТОВ «ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС» не підтверджена можливість дотримання ним під час виконання робіт по цій закупівлі вимог законодавства щодо охорони праці шляхом надання в складі пропозиції протоколів/витягів з протоколів перевірки знань, що підтверджують наявність знань у керівника учасника, інженера з охорони праці та виконавця робіт (виконроба) із загального курсу з охорони праці та надання посвідчення, видані уповноваженим органом (його структурним підрозділом заклад/установа), або суб’єктом господарювання, який здійснює навчання з питань охорони праці посадових осіб, де містяться відомості про проходження вищевказаними особами відповідного навчання, як це передбачено вимогами пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», тендерної документації. В складі тендерної пропозиції ТОВ «ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС» надані протоколи та посвідчення про проходження навчання із загального курсу з охорони праці на працівників Колесниченка С.В., Божка В.С., Продайводу О.Ф., місцем роботи яких є ТОВ «КОЛТЕХ-ТРАНС», а не учасник процедури закупівлі ТОВ «ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС»
Повідомляємо наступне: Пунктом 5.3. частини 5 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації було визначено, що Учасник повинен підтвердити кваліфікацію працівників зазначених у довідці (Таблиця 1): 1) Для головного інженера та виконавця робіт (виконроба) обов’язкова наявність вищої або базової вищої освіти зі спеціалізацією в галузі будівництва чи управління будівельними роботами. Для інженера з охорони праці обов’язкова наявність вищої або базової вищої освіти з кваліфікацією «інженер». На підтвердження цієї інформації Учасник повинен надати оригінали, або копії, завірені учасником, документів про здобуття головним інженером, виконробом та інженером з охорони праці відповідної освіти (дипломи). Учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час виконання робіт по даній закупівлі вимог законодавства щодо охорони праці шляхом надання в складі пропозиції протоколів/витягів з протоколів перевірки знань, що підтверджують наявність знань у керівника учасника, інженера з охорони праці та виконавця робіт (виконроба) із загального курсу з охорони праці, а також надати посвідчення, видані уповноваженим органом (його структурним підрозділом [заклад/установа]), або суб’єктом господарювання, який здійснює навчання з питань охорони праці посадових осіб, де містяться відомості про проходження вищевказаними особами відповідного навчання.
Основним нормативним актом, що регламентує порядок та види навчання, а також форми перевірки знань з охорони праці є НПАОП 0.00-4.12-05 “Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці” (надалі – «Типове положення»). Даний нормативний документ спрямований на реалізацію в Україні системи безперервного навчання з питань охорони праці, яке проводиться з працівниками в процесі трудової діяльності, а також з учнями, курсантами, слухачами та студентами навчальних закладів під час трудового та професійного навчання. Вимоги Типового положення є обов’язковими для виконання усіма центральними і місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, бюджетними установами та суб’єктами господарської діяльності незалежно від форми власності та видів діяльності. Нагляд за дотриманням даного Типового положення здійснюють органи державного нагляду за охороною праці, а контроль служби охорони праці центральних та місцевих органів виконавчої влади, місцевого самоврядування та підприємств. Пунктом 5.3. Типового положення визначено, що посадові особи районних державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування, функціональні обов'язки яких пов'язані із забезпеченням охорони праці; спеціалісти науково-дослідних, конструкторських, проектних і технологічних відділів, які займаються проведенням експертизи проектно-конструкторської документації, на яку поширюються вимоги нормативно-правових актів з охорони праці, а також ті, які виконують розробки з питань охорони праці; керівники підприємств чисельністю менше 1000 працівників, керівники служб охорони праці, члени комісій з перевірки знань з питань охорони праці підприємств (крім членів комісій окремих структурних підрозділів) проходять навчання з питань охорони праці у навчальних центрах або галузевих навчальних центрах. Перевірка знань з питань охорони праці посадових осіб, які пройшли навчання в навчальних центрах, проводиться комісією відповідного територіального органу Держпраці за участю представників інших органів державного управління охороною праці або комісією, створеною місцевим органом виконавчої влади за участю відповідних профспілок. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС» містяться, зокрема: Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 31.10.2023 року вих.№20/3110 в якій міститься інформація щодо працівників Колесниченка С.В., Божка В.С., Продайводу О.Ф. Копії документів про здобуття головним інженером, виконробом та інженером з охорони праці відповідної освіти, а саме скан-копія диплома Божко В.С. (головний інженер/інженер з охорони праці) та копія диплома Продайводи О.Ф. (виконавець робіт). Витяги з протоколів та посвідчення видані навчальним центром Навчально-виробничим центром «Професійна безпека», що видані у червні 2023 року, підтверджують наявність знань у керівника учасника, інженера з охорони праці та виконавця робіт (виконроба) із загального курсу з охорони праці. Із вказаних витягів вбачається, що перевірка знань з питань охорони праці (в т.ч. загального курсу з охорони праці (ОП)) у працівників Колесниченка С.В., Божка В.С., Продайводу О.Ф. здійснена комісією, яка була створена на підставі наказу №4/Ц від «06» грудня 2022 року Центрального міжрегіонального управління Державної служби з питань праці за результатами навчання в Навчально-виробничому центрі «Професійна безпека». При цьому, відповідно до п.5.1. Типового положення (НПАОП 0.00-4.12-05) термін дії посвідчень з перевірки знань з питань охорони праці становить 3 роки.
Тендерна документація не містила окремих вимог щодо необхідності зазначення в посвідченні або протоколі (витягах з протоколу) про проходження навчання із загального курсу з охорони праці працівників місця роботи саме в учасника закупівлі, а лише наявність відповідних знань із загального курсу з охорони праці, а також посвідчення, з відомостями про проходження вищевказаними особами відповідного навчання.
Таким чином, на виконання пункту 5.3. частини 5 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС» містила необхідні витяги з протоколів перевірки знань, що підтверджують наявність знань у керівника учасника, інженера з охорони праці та виконавця робіт (виконроба) із загального курсу з охорони праці, а також посвідчення, видані суб’єктом господарювання, який здійснює навчання з питань охорони праці посадових осіб, де містяться відомості про проходження вищевказаними особами відповідного навчання. На підставі чого було прийнято документи ТОВ «ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС» як належні та такі, що відповідають вимогам тендерної документації. Таким чином, Замовником обґрунтовано прийнято рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС» вимогам пункту 5.3. частини 5 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунуто. Відкриті торги з особливостями по закупівлі: «ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт будівлі (утеплення фасаду) Черкаського колегіуму «Берегиня» Черкаської міської ради Черкаської області по вул. Хоменка, 14/1 в місті Черкаси. (Коригування) відмінено на підставі пп.2 п.50 Особливостей, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
2023-11-28 13:05:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлені порушення частини десятої статті 29 Закону та пунктів 36, 43 Особливостей)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлені порушення частини десятої статті 29 Закону та пунктів 36, 43 Особливостей) • усунуто
Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі
2023-12-05 11:22:27
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 листопада 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС" |
37 767 135,59
UAH з ПДВ
|
37 767 135,59
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС" #40999565 |
Рішення скасоване |
37 767 135,59
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2023 17:12
|
|
ТОВ "ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС" #40999565 |
Переможець |
37 767 135,59
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2023 15:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 листопада 2023 17:13
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 27 листопада 2023 16:26 |
Кінець періоду оскарження: | 08 грудня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 08 грудня 2023 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | 1. Відмінити торги по закупівлі: «ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт будівлі (утеплення фасаду) Черкаського колегіуму «Берегиня» Черкаської міської ради Черкаської області по вул. Хоменка, 14/1 в місті Черкаси. (Коригування) на підставі пп.2 п.50 Особливостей, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, а саме: визначено переможця торгів без дотримання порядку визначення переможця згідно Особливостей. |
27 листопада 2023 16:26
|
Електронний підпис |
27 листопада 2023 16:25
|
Протокольне рішення |