Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) будівлі охорони здоров’я Циркунівської дільничної лікарні Харківського району, за адресою: Харківська область, Харківський район, с. Циркуни, вул. Зарічанська, 9 (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
33 622 084,00 UAH
UA-2023-10-25-008519-a ● ba397c592ddc460f973be3f5b3a05eed
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області |
Код ЄДРПОУ: | 30885376 |
Місцезнаходження: | 61202, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Ахсарова, 2 |
Контактна особа: |
Гордя Наталія Іванівна 380507725965 gordia.ni@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 жовтня 2023 14:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 листопада 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 17 листопада 2023 14:32 |
Початок аукціону: | 17 листопада 2023 14:32 |
Очікувана вартість: | 33 622 084,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 168 110,42 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається у формі електронної банківської гарантії (далі - гарантія) з накладанням кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за Гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції» (далі – Наказ). Повноваження особи, яка підписує Гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Гарантія повинна бути надана разом із копією Витягу з Державного реєстру банків. Гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП авізуючого банку. Датою початку строку дії Гарантії зазначається дата видачі Гарантії або дата набрання нею чинності. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії Гарантії) повинен бути не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Текст Гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 168000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 1 % від ціни договору. Переможець надає забезпечення виконання договору у вигляді оригіналу безумовної та безвідкличної банківської гарантії (далі – банківська гарантія) не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Банківська гарантія оформлюється: - банками-резидентами України - відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639; - іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758). Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Банківська гарантія повинна містити: − повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією); − найменування бенефіціара за гарантією (Замовника); − посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-_____), предмет закупівлі; − суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника; − безвідкличне зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; − положення, що всі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; − покладення усіх витрат, пов'язаних із гарантією, на принципала; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю; − повну відповідність банківської гарантії чинному законодавству України (для банків-резидентів України) та Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (для іноземних банків). Текст банківської гарантії не має містити: - посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); - умови про зменшення відповідальності банка в будь-якому випадку; - умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією; - умови відкликання гарантії банком-гарантом. Спосіб подання банківської гарантії зазначено у тендерній документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) будівлі охорони здоров’я Циркунівської дільничної лікарні Харківського району, за адресою: Харківська область, Харківський район, с. Циркуни, вул. Зарічанська, 9 (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Замовник має право здійснювати попередню оплату з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами), в розмірі та на строк визначених в належним чином оформленному рішенні Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України, лише щодо робіт, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Оплата робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника упродовж 20 (двадцяти) робочих днів з дати підписання актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання. Грошові кошти перераховуються в Національній валюті України при наявності коштів. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості договірної ціни. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 65 |
Виконання робіт | Оплата робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника упродовж 20 (двадцяти) робочих днів з дати підписання актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання. Грошові кошти перераховуються в Національній валюті України при наявності коштів. Кінцеві розрахунки здійснюються після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та введення Об’єкту в експлуатацію. Кінцеві розрахунки здійснюються в строки, встановлені нормами чинного законодавства України на момент здійснення кінцевих розрахунків. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Розмір забезпечення виконання договору
Дата подання: 02 листопада 2023 16:55
Дата відповіді: 03 листопада 2023 13:05
Згідно ч. 3 ст. 27 ЗУ «Про публічні закупівлі» - розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Закон був прийнятий ще у мирний час, без урахування реалій наслідків збройної агресії та дії правового режиму воєнного стану. На сьогоднішній день отримання банківської гарантії для будівництва/реконструкцїї об’єктів, які розташовані на територіях, де велися бойові дії, дуже проблематично та фінансово обтяжливо. Банківські установи для Харківського, Донецького та інших регіонів, на території яких продовжуються активні бойові дії, пропонують більш суворі та економічно навантажливі умови для отримання відповідної гарантії. А саме: покриття коштами підприємства 100% розміру гарантії, залучення поручителів, наявність нерухомого майна під заставу, що розташоване в регіонах, віддалених від бойових дій, тощо. Наявність таких банківських вимог з урахуванням зрозумілого дефіциту фінансових коштів під час дії воєнного стану в державі створює певні дискримінаційні умови для участі окремих підприємств у цій конкурентній процедурі та може призвести до спотворення її результатів. Просимо розглянути можливість зменшення розміру забезпечення виконання договору до 1 відсотка, що не порушує чинне законодавство про публічні закупівлі та одночасно виключає застосування дискримінаційних умов при проведенні тендерної процедури.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації, а саме: Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 1 % від ціни договору
дискримінаційні умови
Дата подання: 02 листопада 2023 18:35
Дата відповіді: 03 листопада 2023 13:06
Тендерною документацією передбачена банківська гарантія з забезпечення виконання майбутнього договору на рівні 5% та підтвердження великої кількості найманих працівників. Вважаємо такі умови участі в тендері надмірними та дискримінаційними. Просимо розмір банківської гарантії зменшити до 1%, а підтвердження кількості працівників скасувати.
Відповідь: Щодо розміру забезпечення виконання договору, то Замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації, а саме: Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 1 % від ціни договору.
Щодо підтвердження великої кількості найманих працівників, то п. 2 Додатку № 2 тендерної документації передбачено надання інформаційних довідок про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для виконання будівельних робіт.
Перелік обов'язкових ключових працівників, необхідних для виконання робіт:
- головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації;
- начальник дільниці/або інша особа, яка виконує його функції;
- виконавець робіт/або інша особа, яка виконує його функції;
- мастер-геодезист/інженер-геодезист;
- інженер в частині кошторисної документації;
- інженер з охорони праці (будівництво).
На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок (всі сторінки, що містять інформацію) та/або копії наказів про призначення на посаду, та/ або копії наказів про сумісництво, та/або копії цивільно-правових договорів з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, та/або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками.
Мінімальна необхідна кількість працівників робітничих професій, яких повинен залучити Учасник: робітники (монтажник, сантехнік, електрик-наладчик, муляр, оздоблювальник, покрівельник, різноробочі/підсобні працівники, оператори машин/ машиністи/водії) – 30 чол.
Працівники робітничих професій можуть працювати за будь-якою формою залучення, надання копій відповідних підтверджуючих документів не вимагається.
Тобто для підтвердження кількості працівників необхідно надати підтверджуючі документи тільки для 6 ключових працівників.
Щодо підтвердження великої кількості найманих працівників, то п. 2 Додатку № 2 тендерної документації передбачено надання інформаційних довідок про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для виконання будівельних робіт.
Перелік обов'язкових ключових працівників, необхідних для виконання робіт:
- головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації;
- начальник дільниці/або інша особа, яка виконує його функції;
- виконавець робіт/або інша особа, яка виконує його функції;
- мастер-геодезист/інженер-геодезист;
- інженер в частині кошторисної документації;
- інженер з охорони праці (будівництво).
На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок (всі сторінки, що містять інформацію) та/або копії наказів про призначення на посаду, та/ або копії наказів про сумісництво, та/або копії цивільно-правових договорів з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, та/або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками.
Мінімальна необхідна кількість працівників робітничих професій, яких повинен залучити Учасник: робітники (монтажник, сантехнік, електрик-наладчик, муляр, оздоблювальник, покрівельник, різноробочі/підсобні працівники, оператори машин/ машиністи/водії) – 30 чол.
Працівники робітничих професій можуть працювати за будь-якою формою залучення, надання копій відповідних підтверджуючих документів не вимагається.
Тобто для підтвердження кількості працівників необхідно надати підтверджуючі документи тільки для 6 ключових працівників.
Тендерна документація
Дата подання: 05 листопада 2023 14:35
Дата відповіді: 07 листопада 2023 13:37
Для якісної підготовки документів, просимо викласти тендерну документацію у форматі world
Відповідь: Замовник задовольняє Ваше прохання та дозавантажив тендерну документацію у форматі Word в електронній системі закупівель.
аналогічні договори
Дата подання: 05 листопада 2023 17:56
Дата відповіді: 07 листопада 2023 13:37
Просимо прибрати вимогу про надання учасником підверджуючих документів щодо класу наслідків аналогічних об'єктів, так як СС1 є найнижчим класом, тому навіщо вимагати недоцільних документів. Просимо внести відповідні зміни.
Відповідь: Замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації, а саме: "Аналогічним буде вважатись договір, укладений протягом останніх 5 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, предметом якого є виконання робіт з нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту чи реставрації будівель (згідно з визначенням діючої редакції ДК 018)."
аналогічні договори
Дата подання: 08 листопада 2023 10:54
Дата відповіді: 08 листопада 2023 11:50
Шановний замовник, в попередньому зверненні вас просили прибрати в тендерній документації вимогу, стосовно документів, що підтверджують клас наслідків аналогічних об'єктів не нижче СС1. Але ви залишили це без змін: "клас наслідків об’єкта за аналогічним договором (визначається відповідною проєктною документацією, дозвільним документом з ДАБІ/ДІАМ чи сертифікатом готовності об’єкту до експлуатації - учасник має в складі тендерної пропозиції надати копію відповідного документу) повинен бути не нижче класу наслідків обʼєкта будівництва (ремонту) за предметом закупівлі, а саме не нижче СС1". Просимо вимогу про надання такого документу прибрати, це і так зрозуміло, що об'єкт не буде нижче СС1, але зараз це потрібно Учаснику доводити, вимагаючи у Замовників, з якими співпрацювали останні 5 років документи, які це підтвердять. Просимо прибрати дану вимогу
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником вже були внесені 07.11.2023р відповідні зміни до тендерної документації, які затверджені Проколом № 4.
про аналогічні договори
Дата подання: 09 листопада 2023 09:11
Дата відповіді: 10 листопада 2023 08:29
Чи може учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору за предметом закупівлі, надати договір, який виконано частково та по якому далі продовжуються виконання робіт
Відповідь: Відповідно до п. 3 Додатку № 2 тендерної документації: "Аналогічний договір (аналогічні договори сумарно) має бути виконаний не менше ніж на 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно різними договорами."
Тобто, учасник може надати договір (договори) виконаний (виконані) частково, за умови, що аналогічний договір (аналогічні договори сумарно) має бути виконаний не менше ніж на 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно різними договорами."
Тобто, учасник може надати договір (договори) виконаний (виконані) частково, за умови, що аналогічний договір (аналогічні договори сумарно) має бути виконаний не менше ніж на 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 листопада 2023 15:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХАРКІВБУДСЕРВІС" |
29 931 298,80
UAH з ПДВ
|
25 199 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СТРОЙ ЮА" |
30 845 638,00
UAH з ПДВ
|
25 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНТЕХ-БУД СОЮЗ" |
33 600 000,00
UAH з ПДВ
|
27 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХАРКІВБУДСЕРВІС" #39485251 |
Рішення скасоване |
25 199 700,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2023 10:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 листопада 2023 14:54
|
ТОВ "ХАРКІВБУДСЕРВІС" #39485251 |
Відхилено |
25 199 700,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2023 10:42
|
|
ТОВ "СТРОЙ ЮА" #38888898 |
Відхилено |
25 200 000,00
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2023 16:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 грудня 2023 10:21
|
ТОВ "ІНТЕХ-БУД СОЮЗ" #40176826 |
Рішення скасоване |
27 900 000,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2024 11:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 грудня 2023 15:12
|
ТОВ "ІНТЕХ-БУД СОЮЗ" #40176826 |
Відхилено |
27 900 000,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2024 11:13
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій