Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Демонтаж аварійно-небезпечного об’єкту гуртожитку № 3 літ. Д, що розташований за адресою: Київська область, Обухівський район, м. Ржищів, вул. Соборна, буд. 110 ДК 021:2015 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Очікувана вартість
8 262 426,00 UAH
UA-2023-10-25-007534-a ● d47cf9bd12404eb787aac39df26d1e25
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний навчальний заклад "Ржищівський професійний ліцей" |
Код ЄДРПОУ: | 02544661 |
Місцезнаходження: | 09230, Україна , Київська обл., Ржищів, Вулиця Соборна, будинок 110 |
Контактна особа: |
Ступенко Світлана Миколаївна 380976210592 bux_dnzrpl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 жовтня 2023 13:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 листопада 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 03 листопада 2023 13:05 |
Початок аукціону: | 03 листопада 2023 13:05 |
Очікувана вартість: | 8 262 426,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 41 312,13 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та "Про електронні довірчі послуги". Електронна банківська гарантія підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) банка-гаранта та його печатки відповідно. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (у складі тендерної пропозиції надається сканкопія ліцензії або витягу з Державного реєстру банків), крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку з банку, який видав гарантію щодо платоспроможності банку та не знаходження його у стадії ліквідації, датовану не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної процедури закупівлі в електронній системі закупівель. Банківська гарантія оформлюється банком, який повинен мати довгостроковий кредитний рейтинг за національною рейтинговою шкалою на рівні не нижче uaA (позичальник або окремий борговий інструмент з рейтингом uaA характеризується високою кредитоспроможністю порівняно з іншими українськими позичальниками або борговими інструментами. Рівень кредитоспроможності чутливий до впливу несприятливих комерційних, фінансових та економічних умов (надається документальне підтвердження кредитного рейтингу у складі тендерної пропозиції дійсне на дату розкриття тендерних пропозицій) Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 0,5 % округлено до копійок__41312,13___ грн. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії в складі тендерної пропозиції надається довідка від банка-гаранта, завірена печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранта, яка повинна містити реквізити банківської гарантії, забезпеченої повним грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його код згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або реєстраційний номер облікової картки платника податків (або серія (за наявності) та номер паспорта), а також свідчити про забезпечення банківської гарантії відповідним грошовим покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено оголошенням про закупівлю на весь строк дії відповідної банківської гарантії. Також в складі тендерної пропозиції надається виписка з банку-гаранта по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видана банком-гарантом, завірена печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов'язаннями. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше строку дії тендерної пропозиції: не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна відповідати формі та вимогам до забезпечення тендерної пропозиції, які затверджені Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628, нормам статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та умовам цієї тендерної документації. Разом з банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження уповноваженої особи банку-гаранта на підпис банківської гарантії. Реквізити Замовника: Державний навчальний заклад «Ржищівський професійний ліцей», код ЄДРПОУ 02544661 ,місцезнаходження: 09230, Київська область, Обухівський район, м. Ржищів, вул. Соборна, 110. Банківські реквізити Замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: IBAN: UA228201720344230003000005699 UA388201720344221003200005699 в Держказначейська служба України, м. Київ, МФО 820172 Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 особливостей, визначених Постановою КМУ №1178; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 41312.13 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Демонтаж аварійно-небезпечного об’єкту гуртожитку № 3 літ. Д, що розташований за адресою: Київська область, Обухівський район, м. Ржищів, вул. Соборна, буд. 110 ДК 021:2015 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09230, Україна, Київська область, Ржищів, Вулиця Соборна, будинок 110
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник повинен перерахувати Підряднику аванс/попередню оплату в розмірі до 30% вартості обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в банківських установах у встановленому законодавством порядку. | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Остаточний розрахунок за виконані роботи здійснюється Замовником, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, згідно Актів приймання виконаних робіт по формі КБ-2, Довідки про вартість виконаних робіт та витрати по формі КБ-3, протягом п’яти банківських днів з моменту їх підписання, які складаються Виконавцем в двох примірниках. У випадку затримки оплати послуги Замовником, як бюджетною державною установою (через відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату виконаних Виконавцем робіт на протязі 5-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення (асигнування) на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 жовтня 2023 13:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 жовтня 2023 13:30 |
Тендерна документація Змінена.pdf | |
27 жовтня 2023 13:30 |
зміни.docx | |
25 жовтня 2023 13:31 |
Кошторисна документація Демонтаж гуртожитку №3.pdf | |
25 жовтня 2023 13:29 |
Тендерна документація Демонтаж гуртожитку №3.pdf |
27 жовтня 2023 13:31 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 жовтня 2023 13:30 |
Тендерна документація Змінена.pdf
|
|||
27 жовтня 2023 13:30 |
зміни.docx
|
|||
25 жовтня 2023 13:31 |
Кошторисна документація Демонтаж гуртожитку №3.pdf
|
|||
25 жовтня 2023 13:29 |
Тендерна документація Демонтаж гуртожитку №3.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
До кваліфікаційних вимог
Дата подання: 25 жовтня 2023 22:03
Дата відповіді: 27 жовтня 2023 13:21
Шановний замоник, відповідно до пунтку 2.2. Додатку 2 тендерної документації учасник має підвтердити, зокрема:
(1)- не менше одного сертифікованого інженера проетквальника в частинікошторисної документації . Такий працівник повинен бути саме в штаті учасника, що є дискримінаційною вимогою. Ми, як реальний учасник ринку, ведемо власну господарську діяльність в частині співпраці з таким інженером-проектвальником в частині кошторисної документації за цивільно-правовою угодою, а тому - така вимога є дискримінаційною для нас.
(2) - начальника дільниці. Повідомляємо, що ми, як учасник, маємо в штаті відповідного виконаця робіт, який забезпечує в повній мірі функції і обовязки "начальника дільниці", а тому така вимога є надмірною та такою, що обмежує нас в можливості переомги у закупівлі;
(3) - не менше 1-го електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування. Обовязкове проходження працівником навчань з охорони праці "Загальний курс з ОП", " НПАОП 0.00-1.71-13". ПОВІДОМЛЯЄМО ВАС, що ми уважно ознайомились з технічним завданням (техніними вимогами) та кошторисною документацією, що були оприлюденні Вами та встановили відсутність робіт повязаних з роботою електромонтера. Нагадуємо - відповідно до державного класифікатору професій - електромонтер повинен виконувати окремі нескладні роботи з ремонту і обслуговування електроустаткування під керівництвом електромонтера вищої кваліфікації. Монтувати і ремонтувати розподільні коробки клемників, запобіжних щитків і освітлювальної арматури. Очищати і продувати стисненим повітрям електроустаткування з частковим розбиранням, промиванням і протиранням деталей. Чистити контакти і контактні поверхні. Здійснювати оброблення, зрощування, ізолювання і паяння проводів напругою до 1000 В. Прокладати установочні проводи і кабелі. Обслуговувати і ремонтувати сонячні і вітрові енергоустановки потужністю до 50 кВт.
Даних робіт не передбачено технінчими вимогами, а тому вимога щодо наявіності САМЕ не менше 1-го електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування. Обовязкове проходження працівником навчань з охорони праці "Загальний курс з ОП", " НПАОП 0.00-1.71-13" є дсикримінаційною, не обгрунтованою та такою що порушує принципи закупівель.
(4) - не мнеше 9 працівників робочих професій.
ПОідомляємо, що ні технінчими вимогами, ні будь-якими іншими документами, у тому числі нормативними, не обгрунтовано підвтердження саме 9 працівників робочих професій (і саме працівників у тому числі). Повідомляємо, що згідно з наданими кошторисними розрахунками трудозатрати не передбачають саме 9 працівників робочих професій. Чому саме 9, а не 6, 7 чи 8?
просимо приьрати таку вимогу, як таку, що є дискримінаційною та обмежує коло учасників у закупівлі.
Таким чином, наведені умови є такими що порушують чинне законодавство, зорема, дискримінаціними та необгуртнованими. Просимо Вас усунути такі порушення шляхом виключення даних вимог з умов тендерної документаці, в іншому разі - ми будемо змушені звернутись за захистом наших прав до органу оскарження (КОМІСІЇ
АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА
У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ).
Наша позиції півтерджується практикою органу оскарження та забезпечує нам перемогу у разі оскарження таких вимог, зокрема рішення від 16.08.2023 № 12868 (UA-2023-08-01-011974-a).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний потенційний учаснику!
Детально ознайомившись Вашим запитанням повідомляємо про те, що на разі готуються зміни до тендерної документації, які будуть оприлюднені в найкоротші терміни.
Детально ознайомившись Вашим запитанням повідомляємо про те, що на разі готуються зміни до тендерної документації, які будуть оприлюднені в найкоротші терміни.
Щодо кошторисних розрахунків.
Дата подання: 25 жовтня 2023 22:11
Дата відповіді: 27 жовтня 2023 13:20
Просимо Вас уточнити розмір коефіцієнту на виконання робіт відповідно до наданих Вами обємів (умови викоання робіт - в стислих умовах), оскільки відповідно до діючого законодавства в сфері ціноутворення (зокрема настанови з визначення вартсоті будівництва) передбачає зазанчення конкретного коефіцієнту робіт.
Крім того, просимо зазначити, на якій підставі учасник має включити до кошторисного розрахунку витартиу розмірі 1,5% вартості будівельних робіт на технінчий нагляд та 1% утримання служби замовника, оскільки технінчим завданням має включатись саме вартість демонтажних робіт. Такі витарти є іншими витратами замовника та не можуть бути включені до вартості пропозиції учасника.
якщо такак варість не включається до вартості ціни пропозиції а надається лише для відображення - тоді навіщо подавати атку інфомрацію у складі тендерної пропозиції?
Крім того, просимо зазначити, чи має техніка та обладнання зазначена у кошторисних розрахунках відображатись у відображенні кваліфікаційних критеріях (техніки та обладнання). Іншими словами - чи має така техніка у відповідній довідці відображати ідентичний склад кошторису (підсумкової відомості ресурсів)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний потенційний учаснику!
Детально ознайомившись із інформацією викладеною у Вашому запитанні повідомляємо наступне:
Законодавство у сфері публічних закупівель не передбачає обов’язку зазначення у тендерній документації розміру коефіцієнту на виконання робіт. Для полегшення підготовки тендерних пропозицій учасників (у частині відповідності технічним, кількісним та якісним характеристикам до предмета закупівлі) разом із тендерною документацією окремим файлом оприлюднено кошторисну документацію по об’єкту. Коефіцієнт на виконання робіт врахований при розробці кошторисної документації відповідає нормам Настанови з визначення вартості будівництва, що затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 (далі – Настанова) та відповідно визначений в кошторисній документації. Крім цього зазначаємо, що учасник який має намір прийняти участь у процедурі закупівлі має змогу самостійно визначити такий коефіцієнт шляхом внесення відповідної інформації до програмного комплексу по випуску кошторисів, яким він користується.
Пунктом 2 розділу 5 тендерної документації визначено, що ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до кошторисних норм Настанови та технічного завдання. Відповідно Настанови ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Також, Настановою передбачено, що до визначення окремих складових вартості об’єкта будівництва включаються кошти: на утримання служби замовника в розмірі, який складає до 1%; здійснення технічного нагляду в розмірі, який складає до 1,5%. Отже, кошторисний розрахунок учасника має включати зазначені витрати.
Розділом 1 додатку № 2 до тендерної документації визначено, що учасник торгів у складі тендерної пропозиції надає довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технології. Дана довідка повинна містити всю інформацію, яка викладена у пункті 1.1. цього розділу в тому числі й інформацію про наявність обов’язкового обладнання, будівельних машин і механізмів, яка визначена в примітках*. Обов’язку зазначення в даній довідці техніки, яка буде відображена у підсумковій відомості ресурсів тендерна документація не містить.
Детально ознайомившись із інформацією викладеною у Вашому запитанні повідомляємо наступне:
Законодавство у сфері публічних закупівель не передбачає обов’язку зазначення у тендерній документації розміру коефіцієнту на виконання робіт. Для полегшення підготовки тендерних пропозицій учасників (у частині відповідності технічним, кількісним та якісним характеристикам до предмета закупівлі) разом із тендерною документацією окремим файлом оприлюднено кошторисну документацію по об’єкту. Коефіцієнт на виконання робіт врахований при розробці кошторисної документації відповідає нормам Настанови з визначення вартості будівництва, що затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 (далі – Настанова) та відповідно визначений в кошторисній документації. Крім цього зазначаємо, що учасник який має намір прийняти участь у процедурі закупівлі має змогу самостійно визначити такий коефіцієнт шляхом внесення відповідної інформації до програмного комплексу по випуску кошторисів, яким він користується.
Пунктом 2 розділу 5 тендерної документації визначено, що ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до кошторисних норм Настанови та технічного завдання. Відповідно Настанови ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Також, Настановою передбачено, що до визначення окремих складових вартості об’єкта будівництва включаються кошти: на утримання служби замовника в розмірі, який складає до 1%; здійснення технічного нагляду в розмірі, який складає до 1,5%. Отже, кошторисний розрахунок учасника має включати зазначені витрати.
Розділом 1 додатку № 2 до тендерної документації визначено, що учасник торгів у складі тендерної пропозиції надає довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технології. Дана довідка повинна містити всю інформацію, яка викладена у пункті 1.1. цього розділу в тому числі й інформацію про наявність обов’язкового обладнання, будівельних машин і механізмів, яка визначена в примітках*. Обов’язку зазначення в даній довідці техніки, яка буде відображена у підсумковій відомості ресурсів тендерна документація не містить.
Щодо техніки
Дата подання: 28 жовтня 2023 12:28
Дата відповіді: 29 жовтня 2023 21:39
Доброго дня, за результатами виїзду на місце проведення робіт стало зрозуміло, що для виконання даних робіт не потрібне залучення наступної техніки: крана баштового - 1 шт; кранів на автомобільному ходу - 3шт; навантажувачів фронтальних - 2шт, оскільки специфічні умови виконання робіт не дозволяються використовувати дану техніку. В зв'язку з цим, просимо виключити з переліку дану техніку, шляхом внесення відповідних змін до тендерної докуменації. Заздалегідь вдячні за розуміння!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний потенційний учаснику!
Детально ознайомившись із інформацією викладеною у Вашому запиті повідомляємо, що перелік обов’язкової матеріально-технічної бази, який викладено у розділі 1 додатку № 2 до тендерної документації визначено відповідно до кошторисної документації на об’єкт демонтажу, тому вважаємо не доцільним вносити зміни до тендерної документації в цій частині.
Детально ознайомившись із інформацією викладеною у Вашому запиті повідомляємо, що перелік обов’язкової матеріально-технічної бази, який викладено у розділі 1 додатку № 2 до тендерної документації визначено відповідно до кошторисної документації на об’єкт демонтажу, тому вважаємо не доцільним вносити зміни до тендерної документації в цій частині.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-10-25-007534-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖБУДЮГ", Код ЄДРПОУ:40400087
Дата подання: 16 листопада 2023 14:29
Дата подання: 16 листопада 2023 14:29
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 листопада 2023 18:21
рішення від 20.11.2023 № 18564.pdf
Дата публікації: 20 листопада 2023 18:21
Інформація про резолютивну частину рішення від 29.11.2023 № 19228.pdf
Дата публікації: 30 листопада 2023 11:16
рішення від 29.11.2023 № 19228.pdf
Дата публікації: 01 грудня 2023 17:29
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Антимонопольного комітету: скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «МОНТАЖБУДЮГ» за процедурою закупівлі – «Демонтаж аварійно-небезпечного об’єкту гуртожитку №3 літ. Д, що розташований за адресою: Київська область, Обухівський район, м. Ржищів, вул. Соборна 110 ДК: 021:2015 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2023-10-25-007534-а.
Номер скарги: UA-2023-10-25-007534-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖБУДЮГ", Код ЄДРПОУ:40400087
Дата подання: 22 грудня 2023 16:49
Дата подання: 22 грудня 2023 16:49
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 грудня 2023 16:26
рішення від 26.12.2023 № 20869.pdf
Дата публікації: 26 грудня 2023 16:23
Інформація про резолютивну частину рішення від 04.01.2024 № 242.pdf
Дата публікації: 05 січня 2024 12:53
рішення від 04.01.2024 № 242.pdf
Дата публікації: 08 січня 2024 18:03
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «МОНТАЖБУДЮГ» за процедурою закупівлі – «Демонтаж аварійно-небезпечного об’єкту гуртожитку №3 літ. Д, що розташований за адресою: Київська область, Обухівський район, м. Ржищів, вул. Соборна 110 ДК: 021:2015 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2023-10-25-007534-а.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2023-11-09-000008 • 7d87813f5ee74666b24d064e388fbd2f
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-11-09
•
20:34
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Безглуздо витрачати 8 млн грн під час війни на руйнацію старої будівлі. Цей тендер вже давно було потрібно скасувати. Марнотрати!!!! Спрямуйте гроші на потреби армії, а не на старі будівлі, яких безліч в Україні
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Номер звернення:
UA-R-2023-11-08-000008 • 44654df42a7f4a47a80ae741a6485663
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-11-08
•
16:02
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Гроші на ЗСУ! В нас пів країни в аварійно-небезпечних об’єктах. Після перемоги.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Номер звернення:
UA-R-2023-10-27-000015 • dbbce5f9c7ee41c6b924f75a30593b10
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-10-27
•
23:07
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Завищена ціна на закупівлю некритичної потреби, недоцільні необгрунтовані витрати у військовий час, що загрожує національній безпеці - в країні, де війна та щоденні обстріли, витратити 8 млн на демонтаж будівлі? - ЗЛОЧИНЦІ!
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 листопада 2023 13:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "ДЕМОНТАЖНИК" |
4 659 868,58
UAH з ПДВ
|
3 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ «АСТРАФОРМ БУД» |
3 412 012,27
UAH з ПДВ
|
3 412 012,27
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖБУДЮГ" |
5 100 111,74
UAH з ПДВ
|
5 100 111,74
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ" |
6 523 152,20
UAH з ПДВ
|
6 523 152,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "ДЕМОНТАЖНИК" #42984943 |
Рішення скасоване |
3 300 000,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2023 10:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 листопада 2023 11:35
|
ТОВ «АСТРАФОРМ БУД» #43477209 |
Рішення скасоване |
3 412 012,27
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2023 10:30
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 10 листопада 2023 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖБУДЮГ" #40400087 |
Рішення скасоване |
5 100 111,74
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2023 10:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 листопада 2023 09:16
|
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ" #35489006 |
Рішення скасоване |
6 523 152,20
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2023 10:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 листопада 2023 12:31
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "ДЕМОНТАЖНИК" #42984943 |
Рішення скасоване |
3 300 000,00
UAH з ПДВ
|
09 січня 2024 09:52
|
|
ТОВ «АСТРАФОРМ БУД» #43477209 |
Рішення скасоване |
3 412 012,27
UAH з ПДВ
|
09 січня 2024 09:52
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 12 грудня 2023 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖБУДЮГ" #40400087 |
Рішення скасоване |
5 100 111,74
UAH з ПДВ
|
09 січня 2024 09:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 грудня 2023 13:50
|
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ" #35489006 |
Рішення скасоване |
6 523 152,20
UAH з ПДВ
|
09 січня 2024 09:52
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "ДЕМОНТАЖНИК" #42984943 |
Очікує рішення |
3 300 000,00
UAH з ПДВ
|
09 січня 2024 09:52
|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата скасування відміни: | 15 січня 2024 08:38 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | 25.10.2023 оприлюднено процедуру закупівлі «Демонтаж аварійно-небезпечного об’єкту гуртожитку № 3 літ. Д, що розташований за адресою: Київська область, Обухівський район, м. Ржищів, вул. Соборна, буд. 110 ДК 021:2015 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи», очікуваною вартістю 8 262 426,00 грн. Згідно із оголошенням про проведення торгів та тендерною документацією на закупівлю зазначених демонтажних робіт – термін виконання робіт до 31.12.2023 року. Станом на дату складання даного протоколу переможець процедури закупівлі не визначений, договір про закупівлю не укладений. Проте терміни для виконання робіт за предметом даних торгів завершився. Відповідно до пункту 18 Особливостей здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) умови договору про закупівлю не повинні відрізнятись від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Слід зазначити, що у наданих усіма учасниками процедури закупівлі листах-згода (наявних у складі тендерних пропозицій) визначено виконання робіт у терміни передбачені умовами тендерної документації (тобто до 31.12.2023). Враховуючи зазначене, визначення переможця торгів та укладання з ним договору про закупівлю на даному етапі є недоцільним оскільки призводить до порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих Особливостей (пункт 21 Особливостей). Відповідно до пункту 50 Особливостей Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких підстав. Враховуючи зазначене, - ВИРІШИЛА: Відмінити процедуру закупівлі «Демонтаж аварійно-небезпечного об’єкту гуртожитку № 3 літ. Д, що розташований за адресою: Київська область, Обухівський район, м. Ржищів, вул. Соборна, буд. 110 ДК 021:2015 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи» відповідно до пункту 50 Особливостей (через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель). |
Документи:
15 січня 2024 08:42
|
Електронний підпис |
15 січня 2024 08:39
|
Протокол скасування тендерної процедури.pdf |
Скасовано
Дата скасування відміни: | 15 січня 2024 08:43 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | 25.10.2023 оприлюднено процедуру закупівлі «Демонтаж аварійно-небезпечного об’єкту гуртожитку № 3 літ. Д, що розташований за адресою: Київська область, Обухівський район, м. Ржищів, вул. Соборна, буд. 110 ДК 021:2015 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи», очікуваною вартістю 8 262 426,00 грн. Згідно із оголошенням про проведення торгів та тендерною документацією на закупівлю зазначених демонтажних робіт – термін виконання робіт до 31.12.2023 року. Станом на дату складання даного протоколу переможець процедури закупівлі не визначений, договір про закупівлю не укладений. Проте терміни для виконання робіт за предметом даних торгів завершився. Відповідно до пункту 18 Особливостей здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) умови договору про закупівлю не повинні відрізнятись від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Слід зазначити, що у наданих усіма учасниками процедури закупівлі листах-згода (наявних у складі тендерних пропозицій) визначено виконання робіт у терміни передбачені умовами тендерної документації (тобто до 31.12.2023). Враховуючи зазначене, визначення переможця торгів та укладання з ним договору про закупівлю на даному етапі є недоцільним оскільки призводить до порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих Особливостей (пункт 21 Особливостей). Відповідно до пункту 50 Особливостей Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких підстав. Враховуючи зазначене, - ВИРІШИЛА: Відмінити процедуру закупівлі «Демонтаж аварійно-небезпечного об’єкту гуртожитку № 3 літ. Д, що розташований за адресою: Київська область, Обухівський район, м. Ржищів, вул. Соборна, буд. 110 ДК 021:2015 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи» відповідно до пункту 50 Особливостей (через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель). |
Документи:
15 січня 2024 08:44
|
Протокол скасування тендерної процедури.pdf |
Виконано
Дата оприлюднення: | 15 січня 2024 08:51 |
Кінець періоду оскарження: | 26 січня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 26 січня 2024 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | 25.10.2023 оприлюднено процедуру закупівлі «Демонтаж аварійно-небезпечного об’єкту гуртожитку № 3 літ. Д, що розташований за адресою: Київська область, Обухівський район, м. Ржищів, вул. Соборна, буд. 110 ДК 021:2015 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи», очікуваною вартістю 8 262 426,00 грн. Згідно із оголошенням про проведення торгів та тендерною документацією на закупівлю зазначених демонтажних робіт – термін виконання робіт до 31.12.2023 року. Станом на дату складання даного протоколу переможець процедури закупівлі не визначений, договір про закупівлю не укладений. Проте терміни для виконання робіт за предметом даних торгів завершився. Відповідно до пункту 18 Особливостей здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) умови договору про закупівлю не повинні відрізнятись від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Слід зазначити, що у наданих усіма учасниками процедури закупівлі листах-згода (наявних у складі тендерних пропозицій) визначено виконання робіт у терміни передбачені умовами тендерної документації (тобто до 31.12.2023). Враховуючи зазначене, визначення переможця торгів та укладання з ним договору про закупівлю на даному етапі є недоцільним оскільки призводить до порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих Особливостей (пункт 21 Особливостей). Відповідно до пункту 50 Особливостей Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких підстав. Враховуючи зазначене, - ВИРІШИЛА: Відмінити процедуру закупівлі «Демонтаж аварійно-небезпечного об’єкту гуртожитку № 3 літ. Д, що розташований за адресою: Київська область, Обухівський район, м. Ржищів, вул. Соборна, буд. 110 ДК 021:2015 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи» відповідно до пункту 50 Особливостей (через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель). |
Документи:
15 січня 2024 08:51
|
Електронний підпис |
15 січня 2024 08:45
|
Протокол скасування тендерної процедури.pdf |