Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Березанський комбінат комунальних підприємств виконавчого комітету Березанської міської ради" |
Код ЄДРПОУ: | 03803768 |
Місцезнаходження: | 07541, Україна , Київська обл., Березань, вул. Шевченків шлях, 30 |
Контактна особа: |
Янченко Катерина Павлівна +380457664356 KP_BKKP@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 жовтня 2023 13:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 листопада 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 774 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 870,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 жовтня 2023 13:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 жовтня 2023 13:22 |
ПРОТОКОЛ про оголошення закупівлі.docx | |
25 жовтня 2023 13:22 |
Додаток _ 7 .docx | |
25 жовтня 2023 13:22 |
Додаток _ 6 .docx | |
25 жовтня 2023 13:22 |
Додаток _ 5 до ТД .docx | |
25 жовтня 2023 13:22 |
Додаток _ 4 до ТД (Проект договору).docx | |
25 жовтня 2023 13:22 |
Додаток _ 3 до ТД (Технічне завдання) .docx | |
25 жовтня 2023 13:22 |
Додаток _ 2 до ТД (Кваліфікаційні вимоги до учасників).docx | |
25 жовтня 2023 13:22 |
Додаток _1 до ТД .docx | |
25 жовтня 2023 13:22 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-08-000019 ● 5d549055b7374872a9168b0f5c3d469b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2024 18:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.05.2024 № 105
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2023-10-25-007401-a 25.10.2023
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-09 12:37:03
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є капітальний ремонт частини території кладовища за адресою вул. Поліська, 100, в м. Березань Броварського району Київської області. Коригування за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-10-25-007401-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-10 11:39:02
Відповідь на запит
КП «Березанський комбінат комунальних підприємств виконавчого комітету Березанської міської ради» (надалі – Замовник) у відповідь на запит Північного офісу Держаудитслужби від 09 травня 2024 року у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт частини території кладовища за адресою вул. Поліська, 100, в м. Березань Броварського району Київської області. Коригування (ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-25-007401-a )» пояснює наступне:
1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі проєктної документації, з позитивним експертним звітом (експертний звіт від 22 вересня 2023 року № 22/1377-09/23) та з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва та Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 року (скан-копії кошторисної документації та позитивного експертного звіту додаються). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до діючих на території України будівельних норм та правил, державних стандартів України, інших нормативних актів у сфері будівництва, які пред’являються до робіт цього типу, та у відповідності до умов затвердженої проєктної документації на об’єкт, вимог технічного завдання, а також державних норм. Для проведення капітального ремонту частини території кладовища за адресою вул. Поліська, 100, в м. Березань Броварського району Київської області. Коригування, були затверджені бюджетні призначення згідно рішення сесії Березанської міської ради від 12.07.2023 року № 170-66-VIII та рішення сесії Березанської міської ради від 07.11.2023 року № 277-75-VIII.
2. Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель, зобов’язані головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки. Відповідно до ч.2. ст. 22 Господарського кодексу України суб'єктами господарювання державного сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів. КП «Березанський комбінат комунальних підприємств виконавчого комітету Березанської ради» відповідно до ч.3. ст.24 Господарського кодексу України являється суб'єктом господарювання комунального сектора економіки. Відповідно у Замовника відсутній обов’язок розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-22 17:21:41
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
Відповідно до вимог Додатку 3 до ТД, Замовником визначено технічні, якісні та кількісні характеристики щодо предмета закупівлі та установлено вимогу щодо якості, зокрема, матеріальні ресурси, що використовуються для виконання робіт, повинні мати відповідні державні сертифікати та/або паспорти відповідності. На підтвердження відповідності учасник повинен надати скан-копії таких паспортів та/або сертифікатів.
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам та іншим вимогам замовника до предмета закупівлі ТОВ "ДАД І КОМПАНІЯ" надано, зокрема, «Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01» та «Відомість ресурсів до локального кошторису» відповідно до яких зазначені матеріальні ресурси, які використовуються для виконання робіт, а саме:
- Бруківка із природнього каменю "Лабродорит";
- Плити тротуарні з природнього каменю "Лабродорит";
- Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В15 (М200);
- Армування шарів покриття геотекстилем та геосітка;
Зважаючи на викладене, прошу надати обґрунтовані пояснення щодо того, яким чином Замовником установлено відповідність тендерної пропозиції ТОВ "ДАД І КОМПАНІЯ" вимогам Додатку 3 до ТД в частині надання скан-копії паспортів та/або сертифікатів на вищезазначені матеріали.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-24 14:13:59
Відповідь щодо надання інформації
КП «Березанський комбінат комунальних підприємств виконавчого комітету Березанської міської ради» (надалі – Замовник) у відповідь на запит Північного офісу Держаудитслужби від 22 травня 2024 року у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт частини території кладовища за адресою вул. Поліська, 100, в м. Березань Броварського району Київської області. Коригування (ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-25-007401-a )» пояснює наступне:
Відповідно до п.4.3. додатку 3 Тендерної документації, матеріальні ресурси, що використовуються для виконання робіт, повинні мати відповідні державні сертифікати та/або паспорти відповідності. На підтвердження відповідності учасник повинен надати скан-копії таких паспортів та/або сертифікатів, та відповідно до п.8.1. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника до предмета закупівлі, учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати:
• договірну ціну (тверда);
• пояснювальну записку;
• локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу;
• розрахунок заробітної плати;
• розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів);
• розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів;
• розрахунок загальновиробничих та адміністративних витрат;
• розрахунок загальновиробничих витрат (виходячи з структури будівельної організації);
• розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій;
• розрахунок додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами;
• розрахунок прибутку;
• лист- гарантію про відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, в якому учасник гарантує замовнику виконання робіт/надання послуг якісно, у кількості та терміни встановлені замовником, а також гарантує, що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, буде відповідати вимогам проектів, ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва;
• гарантійний лист про те, що послуги з капітального ремонту включають заходи щодо дотримання діючих правил техніки безпеки, охорони праці, пожежної безпеки, вимог санітарних норм та охорони навколишнього середовища;
• інформацію щодо застосування заходів із захисту довкілля (довідка, складена у довільній формі, в якій мають передбачатись такі заходи: не допускати розливу нафтопродуктів, мастил та інших хімічних речовин на ґрунт, асфальтове покриття; під час експлуатації автотранспорту викид відпрацьованих газів не повинен перевищувати допустимі норми; не допускати складування сміття у несанкціонованих місцях; компенсувати шкоду, заподіяну в разі забруднення або іншого негативного впливу на природне середовище; тощо).
• проект календарного графіку виконання робіт.
ТОВ «ДАД І КОМПАНІЯ» в складі тендерної пропозиції надав скан-копії паспортів та/або сертифікатів на основні матеріальні ресурси, та лист – гарантію про відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, в якому учасник гарантує замовнику виконання робіт/надання послуг якісно, у кількості та терміни встановлені замовником, а також гарантує, що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, буде відповідати вимогам проектів, ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва.
Бруківка із природнього каменю "Лабродорит" та плити тротуарні з природнього каменю "Лабродорит" виготовляється шляхом розрізання блоків лабрадориту на необхідні для замовника розміри - радіаційний сертифікат на блоки лабрадориту та паспорт на блоки лабрадориту було надано. Також було надано сертифікат на будівельні матеріали – суміші бетонні готові важкі, клас бетону В15 (М200), сертифікат на геотекстиль в складі наданих сертифікатів, був відсутній, але учасник (переможець) надав лист – гарантію про те що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, буде відповідати вимогам проектів, ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва. Тож на основі вищезазначеного Уповноваженою особою і було установлено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ДАД І КОМПАНІЯ» вимогам Додатку 3 до тендерної документації.
Сертифікат на геотекстиль переможцем ТОВ «ДАД І КОМПАНІЯ» було надано разом з оригіналами документів – договором та кошторисною документацією.
Надання інформації про усунення порушення замовником
КП «Березанський комбінат комунальних підприємств виконавчого комітету Березанської міської ради» (далі – Замовник), як замовник по закупівлі: «Капітальний ремонт частини території кладовища за адресую: вул. Поліська, 100, в м. Березань Броварського району Київської області. Коригування» за ідентифікатором № UA-2023-10-25-007401-a на виконання висновку по результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-10-25-007401-a від 29 травня 2024 року (далі – моніторинг) у порядку частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» якої встановлено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, та повідомляє наступне: Замовником взято до уваги та проаналізовано встановлені випадки, що за результатами аналізу проведеної закупівлі по питанню відповідності вимог вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – закон) та Особливостей щодо відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 4 частини 2 статті 4 Закону, та за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДАД І КОМПАНІЯ» установлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності укладеного договору вимогам законодавства установлено, що укладений договір не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668, та як наслідок не відповідає вимогам частини 1 статті 41 Закону та пункту 17 Особливостей № 1178. За результатами моніторингу, в частині оприлюднення додатків до договору № 247 від 19.11.2023, укладеного між Замовником та ТОВ «ДАД І КОМПАНІЯ», встановлено порушення підпункту 10 пункту 1 статті 10 Закону. Замовником враховано, що за результатами аналізу питань оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей № 1178, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору - порушень не встановлено в процедурі по закупівлі: «Капітальний ремонт частини території кладовища за адресою вул. Поліська, 100, в м. Березань Броварського району Київської області. Коригування» за ідентифікатором № UA-2023-10-25-007401-a. Замовником опрацьовано випадок недоліків, що визначений у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-10-25-007401-a від 29 травня 2024 року про результати аналізу питання відповідності відображення закупівлі у річному плані відповідно до пункту 4 частини 2 статті 4 Закону, аналіз питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДАД І КОМПАНІЯ» на відповідність підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а також щодо відповідності укладеного договору вимогам законодавства - нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668, та вимогам частини 1 статті 41 Закону та пункту 17 Особливостей, а також щодо питання оприлюднення додатків порушення підпункту 10 пункту 1 статті 10 Закону. Також проведено заходити із покращення і оновлення роботи із нормативно-правовими актами у сфері публічних закупівель. Додатково здійснено вивірку наявних документів, що стосуються процесу проведення публічних закупівель на відповідність вимог пунктів 28 та 44 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Замовником здійснено опрацюванню та аналіз законодавства для дотримання процесу розроблення проектів договорів на відповідність частині 1 статті 884 Цивільного кодексу України та для забезпечення відповідності вимогам частини 1 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 17 Особливостей. Щодо перевірки тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДАД І КОМПАНІЯ» (код ЄДРПОУ 36998403): Замовником було здійснено перевірку пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДАД І КОМПАНІЯ» (код ЄДРПОУ: 36998403) із врахуванням актуальних на момент укладення договору вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року. Частиною першою статті 17 Закону встановлено перелік підстав за наявності яких замовник, зокрема приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника. Разом з тим частиною другою статті 17 Закону передбачено підставу, відповідно до якої у замовника є право відмовити учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилити тендерну пропозицію учасника. Водночас відповідно до частини третьої статті 17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Отже, статтею 17 Закону передбачені підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі та відхилення тендерних пропозицій недобросовісних учасників, які є банкрутами, вчинили корупційні правопорушення, засуджені за злочини, вчинені з корисливих мотивів тощо. При цьому замовник не вимагає документальне підтвердження інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, а саме на підставі публічних даних державних реєстрів Замовник встановив, що відсутній факт судимості директора/підписанта та відсутній факт перебування в реєстру по корупційних правопорушеннях директора/підписанта переможця – учасника ТОВ «ДАД І КОМПАНІЯ». Також згідно підпункту 3 пункту 41 Особливостей, які були затверджені Постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” ( далі – Особливості) ,Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей, якщо у Замовника не є можливості самостійно перевірити наявні вимоги по цих довідках. Замовником було здійснено вивірку тендерної пропозиції учасника на достовірність та встановлено, що недостовірна інформація відсутня згідно публічних даних та державних реєстрів, тому Замовником виконано вимоги згідно з абзацом першим пункту 42 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Щодо усунення наявних недоліків закупівлі на підставі Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-10-25-007401-a від 29 травня 2024 року: Для виконання висновку по результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-10-25-007401-a від 29 травня 2024 року керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку. Абзацом другим частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. На підставі наведеного вище, Замовник - КП «Березанський комбінат комунальних підприємств виконавчого комітету Березанської міської ради» повідомляє, що договір про закупівлю робіт № 247 від 09 листопад 2023 року, що укладений за результатами закупівлі № UA-2023-10-25-007401-a, відповідно до пункту 14.1 цього Договору, набирає чинності з моменту його підписання повноважними представника Сторін та діє до 31.12.2023 року. Далі Сторонам продовжено строк дії договору до 31.05.2024 року Додатковою угодую № 2 до Договору про закупівлю робіт № 247 від 09 листопад 2023 року. Так, як висновок моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-10-25-007401-a від 29 травня 2024 року опублікований 29 травня 2024 року на майданчику «Прозорро», тому Замовник відповідно до абзацу другого частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляє, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та надає документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку. Замовник повідомляє, що станом на період 5 днів наданих для виконання висновку моніторингу в період 30 травня 2024 року по 5 червня 2024 року, відповідний Договір про закупівлю робіт № 247 від 09 листопад 2023 року припиняє свою дію з 01.06.2024 року, а тому він є відповідно припиненим. Замовник протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку здійснює оприлюднення через електронну систему закупівель інформацію, що свідчать про вжиття зазначених у моніторингу заходів, для цього в цей період здійснено публікацію інформації про результати виконання договору відповідно до пункту 12 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» на електронному майданчику. За згодую сторін було здійснено зменшення суми Договору шляхом підписання Додаткової угоди № 3 від 29 травня 2024 року, якою встановлено зменшити суму договору на 482 104,80 гри та викласти пункт 2.1. Договору в наступній редакції: «2.1. Ціна цього Договору становить: 4 291 894 гри. 80 коп. (Чотири мільйони двісті дев’яносто одна тисяча вісімсот дев’яносто чотири гривні 80 копійок), в т.ч. ПДВ 20% - 715 315 гри. 80 коп. (Сімсот п’ятнадцять тисяч триста п’ятнадцять гривень 80 копійок)». Замовник надає на підтвердження в частині зменшення - акти виконаних робіт, що підписані до моменту публікації Висновку моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-10-25-007401-a від 29 травня 2024 року (Акт приймання виконаних будівельних робіт № 1 від 24 травня 2024 року та Акт приймання виконаних будівельних робіт № 2 від 27 травня 2024 року), а також Замовник звертає увагу, що предмет закупівлі – «роботи», які за своїми об’єктивними та фізичними характеристиками не підлягають можливості повернення. Одночасно із цим, вище в цій інформації Замовник звертає увагу, так як відповідно до наявних формальних недоліків не допущено випадку нераціонального використання коштів державного/місцевого бюджету, а саме визначено переможцем учасника із найкращою ціновою пропозицією, що виконав предмет закупівлі згідно потреб замовника, крім того Замовником згідно законодавства було здійснено перевірку переможця на відповідність вимог статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідного пункту Особливостей з врахуванням публічних даних про такого учасника. Замовником протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку здійснюється оприлюднення через електронну систему закупівель інформації, що свідчить про вжиття зазначених у моніторингу заходів. Також Замовник звертає увагу, що Верховний Суд в своєму рішенні, що набрало законної сили 4 травня 2023 року (справа № 160/5890/22), щодо визначеного способу усунення виявлених під час моніторингу порушень, (шляхом припинення зобов`язань за договором, зокрема із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору), вважає висновок, який є актом індивідуальної дії та породжує обов`язки для замовника таким, що не відповідає критеріям, встановленим ч. 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України. Статтею 651 Цивільного кодексу України передбачено, що договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. Аналогічна правова позиція висловлена апеляційними судами у постановах від 13 травня 2021 року по справі № 480/3326/20, від 30 березня 2021 року по справі № 540/2419/20, від 12 квітня 2021 року по справі № 580/2990/20, від 13 квітня 2021 року по справі № 520/14765/20, від 16 лютого 2021 року по справі № 400/3043/20, від 22 лютого 2022 року по справі 200/6861/21 та підтримана Верховним Судом. На підставі зазначеного вище просимо здійснити дії відповідно до частини дев’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме відобразити в електронній системі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що такий орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що так як Замовником були усунуті встановленні порушення відповідно до висновку.
2024-06-03 11:44:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Договір не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668, та як наслідок не відповідає вимогам частини 1 статті 41 Закону № 922-VIII та пункту 17 Особливостей № 1178.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 листопада 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДАД І КОМПАНІЯ" |
4 773 999,60
UAH з ПДВ
|
4 773 999,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДАД І КОМПАНІЯ" #36998403 |
Переможець |
4 773 999,60
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2023 15:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 червня 2024 11:20
|
Акт Кладовище 2 2024р..pdf | укладений |
03 червня 2024 11:17
|
Акт Кладовище 1 2024р..pdf | укладений |
03 червня 2024 11:17
|
Акт кладовище 2 2023р.pdf | укладений |
03 червня 2024 11:17
|
Акт Кладовище 1 2023р.pdf | укладений |
03 червня 2024 11:17
|
Електронний підпис | укладений |
30 травня 2024 16:12
|
ДУ 3 кладовище.pdf | зміни до договору |
30 травня 2024 16:02
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2023 15:57
|
Лист обгрунтування.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 15:51
|
ДУ .pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 15:51
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2023 13:23
|
ДУ.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2023 13:20
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2023 11:31
|
Договір 247.pdf | укладений |
09 листопада 2023 11:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна терміну виконання робіт, без зміни терміну дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 247 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | гідно договору № 247 від 09 листопада 2023 року на Капітальний ремонт частини території кладовища за адресою вул. Поліська, 100, в м. Березань Броварського району Київської області. Коригування. (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45453000-7 Капітальний ремонт і реконструкція) роботи повинні були бути виконані до 26 грудня 2023 року. Відповідно до п. 7 Постанови Кабінету Міністрів України № 461 від 13 квітня 2011 року, та у зв'язку з несприятливими погодними умовами виконати такі роботи: 1 .Підготовка ґрунту для влаштування партерного та звичайного газонів механізованим способом без внесення рослинної землі 2. Посів газонів партерних, мавританських та звичайних вручну 3. Підготовка вручну стандартних місць для садіння дерев та кущів з круглою грудкою землі розміром 0,3 х 0,3 м в природному ґрунті 4. Садіння дерев та кущів з круглою грудкою землі розміром 0,3x0,3 м вручну в зимову пору року неможливо. Зимовий час є несприятливий для висаджування зелених насаджень та посіву трави (Проростання газонних трав швидше проходить при підвищеній вологості, тому посіви рекомендується проводити у весняний або осінній час. При цьому температура ґрунту має перевищувати + 8-10 градусів). Щодо робіт з улаштування покриттів з плит тротуарних, то виконати їх в зазначений термін неможливо, в зв’язку з тим, що терміни виробництва плит тротуарних з природнього каменю «Лабродорит» та постачання їх на об'єкт становить 45 календарних днів, що в свою чергу призводить до збільшення строку виконання робіт за договором № 247 від 09.11.2023 року. Замовлення плит тротуарних здійснювалось 19.11.2023. |
Номер договору про закупівлю: | 247 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII з урахуванням пп. 5 п.19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та п.16.4.4. Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору, а саме щодо зміни ціни за одиницю товару в договорі, в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості) |
Номер договору про закупівлю: | 247 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |