Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 42130000-9-Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Кран, відвід, перехід, засувка)
Очікувана вартість
706 000,00 UAH
UA-2023-10-25-003535-a ● c204cb8f9f9c409c88076d17d1190b42
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ "КОМФОРТНИЙ ДІМ" ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44051740 |
Місцезнаходження: | 76002, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Незалежності, будинок 161 |
Контактна особа: |
Богдан Хоминець +380503728564 komfortnuudim@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 жовтня 2023 10:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 листопада 2023 12:00 |
Початок аукціону: | 06 листопада 2023 11:58 |
Початок аукціону: | 06 листопада 2023 11:58 |
Очікувана вартість: | 706 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 530,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штуки
Кран кул. з американкою Ду 15
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 42131000-6 — Крани, вентилі та клапани
50 штуки
Кран кул. з американкою Ду 20
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 42131000-6 — Крани, вентилі та клапани
210 штуки
Кран кул. вод. ВЗ Ду 15
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 42131000-6 — Крани, вентилі та клапани
475 штуки
Кран кул. вод. ВВ Ду 15
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 42131000-6 — Крани, вентилі та клапани
100 штуки
Кран кул. вод. ВЗ Ду 20
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 42131000-6 — Крани, вентилі та клапани
565 штуки
Кран кул. вод. ВВ Ду 20
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 42131000-6 — Крани, вентилі та клапани
122 штуки
Кран кул. вод. ВВ Ду 25
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 42131000-6 — Крани, вентилі та клапани
20 штуки
Кран кул. вод. ВЗ Ду 25
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 42131000-6 — Крани, вентилі та клапани
120 штуки
Кран кул. вод. ВВ Ду 32
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 42131000-6 — Крани, вентилі та клапани
116 штуки
Кран кул. вод. ВВ Ду 40
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 42131000-6 — Крани, вентилі та клапани
100 штуки
Кран кул. вод. ВЗ Ду 40
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 42131000-6 — Крани, вентилі та клапани
60 штуки
Кран кул. вод. ВВ Ду 50
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 42131000-6 — Крани, вентилі та клапани
20 штуки
Відвід Ду 89x3,5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 42131000-6 — Крани, вентилі та клапани
30 штуки
Відвід 76x3,5 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 42131000-6 — Крани, вентилі та клапани
50 штуки
Відвід 57x3 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
50 штуки
Відвід ст Ду 40
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
30 штуки
Відвід стДу 32
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 42131000-6 — Крани, вентилі та клапани
5 штуки
Перехід 108x89
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 42131000-6 — Крани, вентилі та клапани
5 штуки
Перехід 89x76
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 42131000-6 — Крани, вентилі та клапани
5 штуки
Перехід 76x57 сталь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 42131000-6 — Крани, вентилі та клапани
20 штуки
Засувка 30ч6бр Ду 50
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 42131120-3 — Засувки для водопровідних мереж
10 штуки
Засувка 30ч6бр Ду 80
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 42131120-3 — Засувки для водопровідних мереж
10 штуки
Засувка 30ч6бр Ду 100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 42131120-3 — Засувки для водопровідних мереж
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 жовтня 2023 16:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 жовтня 2023 16:24 |
Тендерна документація за Особливостями в новій редакції кран, відвід, перехідник, засувка.docx | |
30 жовтня 2023 16:24 |
Зміни до ТД. крани, відвід, перехідник, засувки doc.doc |
30 жовтня 2023 16:26 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 жовтня 2023 16:24 |
Тендерна документація за Особливостями в новій редакції кран, відвід, перехідник, засувка.docx
|
|||
30 жовтня 2023 16:24 |
Зміни до ТД. крани, відвід, перехідник, засувки doc.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 26 жовтня 2023 10:47
Дата відповіді: 30 жовтня 2023 16:37
Доброго дня. У Додатку2 до тендерної документації ви вказали: Всі матеріали повинні відповідати всім діючим санітарно-гігеєнічним нормам та ДСТУ Б В 2.5-18:2001, ДСТУ Б В.2.7-144:2007,ДСТУ 3767-98 --- це відповідність яка стосується Труб з поліпропілену, ХПВХ, непластифікованого полівінілхлориду, поліетиленові, зі стуктурованого поліетилену та фасонні вироби до них. То до якогої позиції з Додатку 2 тендерної документації відносяться дані випробовування.?????? Якщо товар з металу. а не з пропілену. Прошу забрати дану вимогу, а також внести технічні дані до п1-п12 крани вказати матеріал (наприклад: латунь, бронза, сталь, н/ж...), тиск ???? наприклад PN 5? 10? 16? 25? 40??????
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго Дня! Зміни внесені в тендерну документацію.
Технічне
Дата подання: 31 жовтня 2023 14:46
Дата відповіді: 31 жовтня 2023 15:57
Доброго дня. Уточніть, будь ласка, вимоги до п 1.-12 крани кульові умовний нормативний тиск --- що це означає? Тиск у арматурі трубопровідній буває робочий PN5, 10, 16, 25, 40... Просимо уточнити робочий тиск. Дякую
Відповідь: Робочий тиск PN40
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-10-25-003535-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІНВЕНТ-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:41264739
Дата подання: 08 листопада 2023 12:59
Про скасування рішення про визначення Переможцем
Шановний Замовнику!
Ознайомившись з рішенням Замовника, щодо визначення переможцем закупівлі а також після детального вивчення документів поданих Учасником ФОП "ЛЕВИЦЬКОЮ НАТАЛІЄЮ МИХАЙЛІВНОЮ" звертаємось до Вас з проханням переглянути своє рішення та відхилити тендерну пропозицію, згідно з абзацом першим п. 42 Особливостей – Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, а саме:
1. Учасником ФОП "ЛЕВИЦЬКОЮ НАТАЛІЄЮ МИХАЙЛІВНОЮ" не було надано будь-який документу (Сертифікат відповідності, Технічний паспорт, тощо), який підтверджує технічні, якісні характеристики «Засувки 30ч6бр», згідно Додатку 2 «Технічні вимоги».
2. Відсутня цінова пропозиція, що унеможливлює Замовнику об’єктивно визначити найбільш економічну вигідну пропозицію. Відповідно, виходячи з результатів аукціону, пропозиція ФОП "ЛЕВИЦЬКОЇ НАТАЛІЇ МИХАЙЛІВНИ" становить 458000,00 грн з ПДВ, хоча, даний суб’єкт господарювання не є платником податку на додану вартість, в той час як наступна пропозиція ТОВ «ІНВЕНТ-СЕРВІС» становить 524469,00 грн. Тобто, відмінусовуючи ПДВ в розмірі 20%, що дорівнює 87411,50 грн., пропозиція ТОВ «ІНВЕНТ-СЕРВІС» становить 437057,50 грн. без ПДВ. В такому випадку виникає питання – якою є кінцева пропозиція у гривневому еквіваленті ФОП "ЛЕВИЦЬКОЇ НАТАЛІЇ МИХАЙЛІВНИ", якщо вона: 1) не подала цінову пропозицію взагалі, що прямо суперечить вимогам тендерної документації згідно Закону України «Про публічні закупівлі»; 2) не усунула невідповідності на етапі кваліфікації переможця; 3) Виходячи з аналізу пропозиції учасника ФОП "ЛЕВИЦЬКОЇ НАТАЛІЇ МИХАЙЛІВНИ", згідно завантажених документів під №7 та 7.1 (Проєкт договору та лист-згода з проєктом договору відповідно), вищеназваний учасник цілеспрямовано погоджується з викладеним Вами проєктом договору, не вказуючи при цьому, що стосовно нього не застосовується графа «податок на додану вартість», який у свою чергу прямо впливає на градацію цінових пропозицій учасників даної закупівлі, які є платниками ПДВ.
3. Згідно п. 1.3 проєкту Договору - Кількість, асортимент, якість товару, строки поставки товару та їх вартість докладно зазначаються в специфікації, що додається до цього договору і є його невід’ємною частиною, однак Учасник ФОП "ЛЕВИЦЬКА НАТАЛІЯ МИХАЙЛІВНА" надала не заповнену Специфікацію, яка не підтверджує кількість, асортимент, якість товару, строки поставки та їх вартість, що ставить під сумнів взагалі поставку товару, як і калькуляцію кожної позиції закупівлі, так і формування підсумкової ціни пропозиції. Яким чином ФОП "ЛЕВИЦЬКА НАТАЛІЯ МИХАЙЛІВНА" могла оперувати сумами на етапі подання пропозицій і під час проведення аукціону, коли вона не надала підтверджуючих документів, які прямо впливають на формування цінової пропозиції? ТОВ «ІНВЕНТ-СЕРВІС» вбачає в цьому ознаки маніпуляцій, які мають на меті ввести в оману як Замовника закупівлі, так і інших учасників, що в свою чергу негативно впливає на сам процес тендерної процедури і ставить під сумнів можливість виконання договірних зобов’язань ФОП "ЛЕВИЦЬКОЮ НАТАЛІЄЮ МИХАЙЛІВНОЮ".
4. На підтвердження виконання аналогічних Договорів Учасника ФОП "ЛЕВИЦЬКА НАТАЛІЯ МИХАЙЛІВНА" надала Довідку за вих. №30/11 від 01.11.23, а також копії видаткових накладних (№24 від 28.09.2023р. та №25 від 29.09.2023р.) і копію Договору (№23-632 від 22.09.2023р.). Однак, у видаткових накладних відсутні:
- Відтиск печатки ДМП "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" або довіреності (з вказанням номера та дати довіреності, а також особи яка отримувала товар), а тому, надані Учасником видаткові накладні, слід вважати як такі, які не є фактом підтвердження виконаних зобов’язань, оскільки відповідні документи неналежно оформлені. На підтвердження своїх слів, повідомляємо, що у наведеному договорі між ФОП "ЛЕВИЦЬКОЮ НАТАЛІЄЮ МИХАЙЛІВНОЮ" та ДМП "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" (№23-632 від 22.09.2023р.) відтиск печатки є, відповідно, при здійсненні діяльності даного суб’єкта господарювання застосовується відповідна матеріальна одиниця. У разі ж, якщо представником ДМП "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО", який отримував товар відповідно до видаткової накладної №24 від 28.09.2023р. був не в.о. директора Сурков М.М., який фігурує підписантом договору, а інша особа – згідно аналізу видаткової накладної чітко видно, що підпис на ній не відповідає підпису у договорі, тоді уповноважена особа проставляє свої ініціали і підпис на основі довіреності, згідно якої їй делеговано такі повноваження (копії довіреності ФОП "ЛЕВИЦЬКА НАТАЛІЯ МИХАЙЛІВНА" не надала). Аналогічно, це стосується і видаткової накладної №25 від 29.09.2023р.
5. Окрім цього, ми вельми здивовані тим фактом, що Вами у тексті протоколу про визначення переможця, зазначено про те, що Учасником були виправлені невідповідності в інформації та документах тендерної документації, що підтверджується завантаженням вищенаведених документів у новій редакції протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, хоча, в хронології закупівлі UA-2023-10-25-003535-a відсутні як дана вимога щодо усунення невідповідностей, так і відповідні документи від ФОП "ЛЕВИЦЬКОЇ НАТАЛІЇ МИХАЙЛІВНИ", натомість, є протокол визначення переможця від 07.11.2023р попри вищеназвані розбіжності.
Розгорнути
Згорнути
Ознайомившись з рішенням Замовника, щодо визначення переможцем закупівлі а також після детального вивчення документів поданих Учасником ФОП "ЛЕВИЦЬКОЮ НАТАЛІЄЮ МИХАЙЛІВНОЮ" звертаємось до Вас з проханням переглянути своє рішення та відхилити тендерну пропозицію, згідно з абзацом першим п. 42 Особливостей – Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, а саме:
1. Учасником ФОП "ЛЕВИЦЬКОЮ НАТАЛІЄЮ МИХАЙЛІВНОЮ" не було надано будь-який документу (Сертифікат відповідності, Технічний паспорт, тощо), який підтверджує технічні, якісні характеристики «Засувки 30ч6бр», згідно Додатку 2 «Технічні вимоги».
2. Відсутня цінова пропозиція, що унеможливлює Замовнику об’єктивно визначити найбільш економічну вигідну пропозицію. Відповідно, виходячи з результатів аукціону, пропозиція ФОП "ЛЕВИЦЬКОЇ НАТАЛІЇ МИХАЙЛІВНИ" становить 458000,00 грн з ПДВ, хоча, даний суб’єкт господарювання не є платником податку на додану вартість, в той час як наступна пропозиція ТОВ «ІНВЕНТ-СЕРВІС» становить 524469,00 грн. Тобто, відмінусовуючи ПДВ в розмірі 20%, що дорівнює 87411,50 грн., пропозиція ТОВ «ІНВЕНТ-СЕРВІС» становить 437057,50 грн. без ПДВ. В такому випадку виникає питання – якою є кінцева пропозиція у гривневому еквіваленті ФОП "ЛЕВИЦЬКОЇ НАТАЛІЇ МИХАЙЛІВНИ", якщо вона: 1) не подала цінову пропозицію взагалі, що прямо суперечить вимогам тендерної документації згідно Закону України «Про публічні закупівлі»; 2) не усунула невідповідності на етапі кваліфікації переможця; 3) Виходячи з аналізу пропозиції учасника ФОП "ЛЕВИЦЬКОЇ НАТАЛІЇ МИХАЙЛІВНИ", згідно завантажених документів під №7 та 7.1 (Проєкт договору та лист-згода з проєктом договору відповідно), вищеназваний учасник цілеспрямовано погоджується з викладеним Вами проєктом договору, не вказуючи при цьому, що стосовно нього не застосовується графа «податок на додану вартість», який у свою чергу прямо впливає на градацію цінових пропозицій учасників даної закупівлі, які є платниками ПДВ.
3. Згідно п. 1.3 проєкту Договору - Кількість, асортимент, якість товару, строки поставки товару та їх вартість докладно зазначаються в специфікації, що додається до цього договору і є його невід’ємною частиною, однак Учасник ФОП "ЛЕВИЦЬКА НАТАЛІЯ МИХАЙЛІВНА" надала не заповнену Специфікацію, яка не підтверджує кількість, асортимент, якість товару, строки поставки та їх вартість, що ставить під сумнів взагалі поставку товару, як і калькуляцію кожної позиції закупівлі, так і формування підсумкової ціни пропозиції. Яким чином ФОП "ЛЕВИЦЬКА НАТАЛІЯ МИХАЙЛІВНА" могла оперувати сумами на етапі подання пропозицій і під час проведення аукціону, коли вона не надала підтверджуючих документів, які прямо впливають на формування цінової пропозиції? ТОВ «ІНВЕНТ-СЕРВІС» вбачає в цьому ознаки маніпуляцій, які мають на меті ввести в оману як Замовника закупівлі, так і інших учасників, що в свою чергу негативно впливає на сам процес тендерної процедури і ставить під сумнів можливість виконання договірних зобов’язань ФОП "ЛЕВИЦЬКОЮ НАТАЛІЄЮ МИХАЙЛІВНОЮ".
4. На підтвердження виконання аналогічних Договорів Учасника ФОП "ЛЕВИЦЬКА НАТАЛІЯ МИХАЙЛІВНА" надала Довідку за вих. №30/11 від 01.11.23, а також копії видаткових накладних (№24 від 28.09.2023р. та №25 від 29.09.2023р.) і копію Договору (№23-632 від 22.09.2023р.). Однак, у видаткових накладних відсутні:
- Відтиск печатки ДМП "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" або довіреності (з вказанням номера та дати довіреності, а також особи яка отримувала товар), а тому, надані Учасником видаткові накладні, слід вважати як такі, які не є фактом підтвердження виконаних зобов’язань, оскільки відповідні документи неналежно оформлені. На підтвердження своїх слів, повідомляємо, що у наведеному договорі між ФОП "ЛЕВИЦЬКОЮ НАТАЛІЄЮ МИХАЙЛІВНОЮ" та ДМП "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" (№23-632 від 22.09.2023р.) відтиск печатки є, відповідно, при здійсненні діяльності даного суб’єкта господарювання застосовується відповідна матеріальна одиниця. У разі ж, якщо представником ДМП "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО", який отримував товар відповідно до видаткової накладної №24 від 28.09.2023р. був не в.о. директора Сурков М.М., який фігурує підписантом договору, а інша особа – згідно аналізу видаткової накладної чітко видно, що підпис на ній не відповідає підпису у договорі, тоді уповноважена особа проставляє свої ініціали і підпис на основі довіреності, згідно якої їй делеговано такі повноваження (копії довіреності ФОП "ЛЕВИЦЬКА НАТАЛІЯ МИХАЙЛІВНА" не надала). Аналогічно, це стосується і видаткової накладної №25 від 29.09.2023р.
5. Окрім цього, ми вельми здивовані тим фактом, що Вами у тексті протоколу про визначення переможця, зазначено про те, що Учасником були виправлені невідповідності в інформації та документах тендерної документації, що підтверджується завантаженням вищенаведених документів у новій редакції протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, хоча, в хронології закупівлі UA-2023-10-25-003535-a відсутні як дана вимога щодо усунення невідповідностей, так і відповідні документи від ФОП "ЛЕВИЦЬКОЇ НАТАЛІЇ МИХАЙЛІВНИ", натомість, є протокол визначення переможця від 07.11.2023р попри вищеназвані розбіжності.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 листопада 2023 10:26
Ваша вимога №08/11-12 від 08.11.2023р. розглянута про що відповідаємо наступне:
1. Учасником ФОП "ЛЕВИЦЬКОЮ НАТАЛІЄЮ МИХАЙЛІВНОЮ" не було надано будь-який документу (Сертифікат відповідності, Технічний паспорт, тощо), який підтверджує технічні, якісні характеристики «Засувки 30ч6бр», згідно Додатку 2 «Технічні вимоги». Додатком 2 Тендерної документації не вимагалося від учасника надання у складі своєї пропозиції сертифікатів.
2. Відсутня цінова пропозиція, що унеможливлює Замовнику об’єктивно визначити найбільш економічну вигідну пропозицію. Відповідно, виходячи з результатів аукціону, пропозиція ФОП "ЛЕВИЦЬКОЇ НАТАЛІЇ МИХАЙЛІВНИ" становить 458000,00 грн з ПДВ, хоча, даний суб’єкт господарювання не є платником податку на додану вартість, в той час як наступна пропозиція ТОВ «ІНВЕНТ-СЕРВІС» становить 524469,00 грн. Тобто, відмінусовуючи ПДВ в розмірі 20%, що дорівнює 87411,50 грн., пропозиція ТОВ «ІНВЕНТ-СЕРВІС» становить 437057,50 грн. без ПДВ. В такому випадку виникає питання – якою є кінцева пропозиція у гривневому еквіваленті ФОП "ЛЕВИЦЬКОЇ НАТАЛІЇ МИХАЙЛІВНИ", якщо вона: 1) не подала цінову пропозицію взагалі, що прямо суперечить вимогам тендерної документації згідно Закону України «Про публічні закупівлі»; 2) не усунула невідповідності на етапі кваліфікації переможця.
Закупівля оголошена з ПДВ. Для Замовника не має значення чи учасник з ПДВ чи без ПДВ береться найбільш економічно вигідна ціна, яка визначена в електронній системі Прозорро.
3. Виходячи з аналізу пропозиції учасника ФОП "ЛЕВИЦЬКОЇ НАТАЛІЇ МИХАЙЛІВНИ", згідно завантажених документів під №7 та 7.1 (Проєкт договору та лист-згода з проєктом договору відповідно), вищеназваний учасник цілеспрямовано погоджується з викладеним Вами проєктом договору, не вказуючи при цьому, що стосовно нього не застосовується графа «податок на додану вартість», який у свою чергу прямо впливає на градацію цінових пропозицій учасників даної закупівлі, які є платниками ПДВ. 3. Згідно п. 1.3 проєкту Договору - Кількість, асортимент, якість товару, строки поставки товару та їх вартість докладно зазначаються в специфікації, що додається до цього договору і є його невід’ємною частиною, однак Учасник ФОП "ЛЕВИЦЬКА НАТАЛІЯ МИХАЙЛІВНА" надала не заповнену Специфікацію, яка не підтверджує кількість, асортимент, якість товару, строки поставки та їх вартість, що ставить під сумнів взагалі поставку товару, як і калькуляцію кожної позиції закупівлі, так і формування підсумкової ціни пропозиції. Тендерною документацією не вимагалося від учасника надати заповнену специіфікацію до договору.
4. На підтвердження виконання аналогічних Договорів Учасника ФОП "ЛЕВИЦЬКА НАТАЛІЯ МИХАЙЛІВНА" надала Довідку за вих. №30/11 від 01.11.23, а також копії видаткових накладних (№24 від 28.09.2023р. та №25 від 29.09.2023р.) і копію Договору (№23-632 від 22.09.2023р.). Однак, у видаткових накладних відсутні: - Відтиск печатки ДМП "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" або довіреності (з вказанням номера та дати довіреності, а також особи яка отримувала товар), а тому, надані Учасником видаткові накладні, слід вважати як такі, які не є фактом підтвердження виконаних зобов’язань, оскільки відповідні документи неналежно оформлені. На підтвердження своїх слів, повідомляємо, що у наведеному договорі між ФОП "ЛЕВИЦЬКОЮ НАТАЛІЄЮ МИХАЙЛІВНОЮ" та ДМП "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" (№23-632 від 22.09.2023р.) відтиск печатки є, відповідно, при здійсненні діяльності даного суб’єкта господарювання застосовується відповідна матеріальна одиниця. У разі ж, якщо представником ДМП "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО", який отримував товар відповідно до видаткової накладної №24 від 28.09.2023р. був не в.о. директора Сурков М.М., який фігурує підписантом договору, а інша особа – згідно аналізу видаткової накладної чітко видно, що підпис на ній не відповідає підпису у договорі, тоді уповноважена особа проставляє свої ініціали і підпис на основі довіреності, згідно якої їй делеговано такі повноваження (копії довіреності ФОП "ЛЕВИЦЬКА НАТАЛІЯ МИХАЙЛІВНА" не надала). Аналогічно, це стосується і видаткової накладної №25 від 29.09.2023р. КП «Управляюча компанія «Комфортний дім» 06.11.2023р. звернулася з листом ДМП «Івано-Франківськтеплокомуненерго» про підтвердження факту виконання та поставки ФОП Левицькою Наталією Михайлівною згідно договору №23-635 від 22.09.2023 р. в сумі 90800,00 грн. на поставку кранів та видаткових накладних № 24 від 28.09.2023 року на суму 50556,00 грн. і №25 від 29.09.2023 року на суму 40244,00 грн. (додаються). 06.11.2023 р. ДМП «Івано-Франківськтеплокомуненерго» у ві відповідності до нашого листа підтвердило факт виконання договору №23-635 від 22.09.2023 р. та поставки товару на сумі 90800,00 грн. по вищевказаних накладних.
5. 5. Окрім цього, ми вельми здивовані тим фактом, що Вами у тексті протоколу про визначення переможця, зазначено про те, що Учасником були виправлені невідповідності в інформації та документах тендерної документації, що підтверджується завантаженням вищенаведених документів у новій редакції протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, хоча, в хронології закупівлі UA-2023-10-25-003535-a відсутні як дана вимога щодо усунення невідповідностей, так і відповідні документи від ФОП "ЛЕВИЦЬКОЇ НАТАЛІЇ МИХАЙЛІВНИ"
Була допущена помилка в протоколі про що уповноваженою особою був складений протокол про описку.
Уповноважена особа Богдан ХОМИНЕЦЬ
1. Учасником ФОП "ЛЕВИЦЬКОЮ НАТАЛІЄЮ МИХАЙЛІВНОЮ" не було надано будь-який документу (Сертифікат відповідності, Технічний паспорт, тощо), який підтверджує технічні, якісні характеристики «Засувки 30ч6бр», згідно Додатку 2 «Технічні вимоги». Додатком 2 Тендерної документації не вимагалося від учасника надання у складі своєї пропозиції сертифікатів.
2. Відсутня цінова пропозиція, що унеможливлює Замовнику об’єктивно визначити найбільш економічну вигідну пропозицію. Відповідно, виходячи з результатів аукціону, пропозиція ФОП "ЛЕВИЦЬКОЇ НАТАЛІЇ МИХАЙЛІВНИ" становить 458000,00 грн з ПДВ, хоча, даний суб’єкт господарювання не є платником податку на додану вартість, в той час як наступна пропозиція ТОВ «ІНВЕНТ-СЕРВІС» становить 524469,00 грн. Тобто, відмінусовуючи ПДВ в розмірі 20%, що дорівнює 87411,50 грн., пропозиція ТОВ «ІНВЕНТ-СЕРВІС» становить 437057,50 грн. без ПДВ. В такому випадку виникає питання – якою є кінцева пропозиція у гривневому еквіваленті ФОП "ЛЕВИЦЬКОЇ НАТАЛІЇ МИХАЙЛІВНИ", якщо вона: 1) не подала цінову пропозицію взагалі, що прямо суперечить вимогам тендерної документації згідно Закону України «Про публічні закупівлі»; 2) не усунула невідповідності на етапі кваліфікації переможця.
Закупівля оголошена з ПДВ. Для Замовника не має значення чи учасник з ПДВ чи без ПДВ береться найбільш економічно вигідна ціна, яка визначена в електронній системі Прозорро.
3. Виходячи з аналізу пропозиції учасника ФОП "ЛЕВИЦЬКОЇ НАТАЛІЇ МИХАЙЛІВНИ", згідно завантажених документів під №7 та 7.1 (Проєкт договору та лист-згода з проєктом договору відповідно), вищеназваний учасник цілеспрямовано погоджується з викладеним Вами проєктом договору, не вказуючи при цьому, що стосовно нього не застосовується графа «податок на додану вартість», який у свою чергу прямо впливає на градацію цінових пропозицій учасників даної закупівлі, які є платниками ПДВ. 3. Згідно п. 1.3 проєкту Договору - Кількість, асортимент, якість товару, строки поставки товару та їх вартість докладно зазначаються в специфікації, що додається до цього договору і є його невід’ємною частиною, однак Учасник ФОП "ЛЕВИЦЬКА НАТАЛІЯ МИХАЙЛІВНА" надала не заповнену Специфікацію, яка не підтверджує кількість, асортимент, якість товару, строки поставки та їх вартість, що ставить під сумнів взагалі поставку товару, як і калькуляцію кожної позиції закупівлі, так і формування підсумкової ціни пропозиції. Тендерною документацією не вимагалося від учасника надати заповнену специіфікацію до договору.
4. На підтвердження виконання аналогічних Договорів Учасника ФОП "ЛЕВИЦЬКА НАТАЛІЯ МИХАЙЛІВНА" надала Довідку за вих. №30/11 від 01.11.23, а також копії видаткових накладних (№24 від 28.09.2023р. та №25 від 29.09.2023р.) і копію Договору (№23-632 від 22.09.2023р.). Однак, у видаткових накладних відсутні: - Відтиск печатки ДМП "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" або довіреності (з вказанням номера та дати довіреності, а також особи яка отримувала товар), а тому, надані Учасником видаткові накладні, слід вважати як такі, які не є фактом підтвердження виконаних зобов’язань, оскільки відповідні документи неналежно оформлені. На підтвердження своїх слів, повідомляємо, що у наведеному договорі між ФОП "ЛЕВИЦЬКОЮ НАТАЛІЄЮ МИХАЙЛІВНОЮ" та ДМП "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" (№23-632 від 22.09.2023р.) відтиск печатки є, відповідно, при здійсненні діяльності даного суб’єкта господарювання застосовується відповідна матеріальна одиниця. У разі ж, якщо представником ДМП "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО", який отримував товар відповідно до видаткової накладної №24 від 28.09.2023р. був не в.о. директора Сурков М.М., який фігурує підписантом договору, а інша особа – згідно аналізу видаткової накладної чітко видно, що підпис на ній не відповідає підпису у договорі, тоді уповноважена особа проставляє свої ініціали і підпис на основі довіреності, згідно якої їй делеговано такі повноваження (копії довіреності ФОП "ЛЕВИЦЬКА НАТАЛІЯ МИХАЙЛІВНА" не надала). Аналогічно, це стосується і видаткової накладної №25 від 29.09.2023р. КП «Управляюча компанія «Комфортний дім» 06.11.2023р. звернулася з листом ДМП «Івано-Франківськтеплокомуненерго» про підтвердження факту виконання та поставки ФОП Левицькою Наталією Михайлівною згідно договору №23-635 від 22.09.2023 р. в сумі 90800,00 грн. на поставку кранів та видаткових накладних № 24 від 28.09.2023 року на суму 50556,00 грн. і №25 від 29.09.2023 року на суму 40244,00 грн. (додаються). 06.11.2023 р. ДМП «Івано-Франківськтеплокомуненерго» у ві відповідності до нашого листа підтвердило факт виконання договору №23-635 від 22.09.2023 р. та поставки товару на сумі 90800,00 грн. по вищевказаних накладних.
5. 5. Окрім цього, ми вельми здивовані тим фактом, що Вами у тексті протоколу про визначення переможця, зазначено про те, що Учасником були виправлені невідповідності в інформації та документах тендерної документації, що підтверджується завантаженням вищенаведених документів у новій редакції протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, хоча, в хронології закупівлі UA-2023-10-25-003535-a відсутні як дана вимога щодо усунення невідповідностей, так і відповідні документи від ФОП "ЛЕВИЦЬКОЇ НАТАЛІЇ МИХАЙЛІВНИ"
Була допущена помилка в протоколі про що уповноваженою особою був складений протокол про описку.
Уповноважена особа Богдан ХОМИНЕЦЬ
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-10-25-003535-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ІНВЕНТ-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:41264739
Дата подання: 10 листопада 2023 12:40
Дата подання: 10 листопада 2023 12:40
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 листопада 2023 16:01
рішення від 13.11.2023 № 18116.pdf
Дата публікації: 13 листопада 2023 16:01
інформація про резолютивну частину рішення від 20.11.2023 № 18610.pdf
Дата публікації: 21 листопада 2023 13:10
рішення від 20.11.2023 № 18610.pdf
Дата публікації: 21 листопада 2023 19:01
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 листопада 2023 12:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЛЕВИЦЬКА НАТАЛІЯ МИХАЙЛІВНА" |
588 095,00
UAH з ПДВ
|
458 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНВЕНТ-СЕРВІС" |
546 036,00
UAH з ПДВ
|
524 469,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СМАРТ КЛІМАТ ГРУП" |
649 960,00
UAH з ПДВ
|
527 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПВП НАСОСЕНЕРГОПРОМ" |
591 530,00
UAH з ПДВ
|
545 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ОІЛ ПЛЮС" |
623 820,00
UAH з ПДВ
|
620 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЛЕВИЦЬКА НАТАЛІЯ МИХАЙЛІВНА" #2122503840 |
Переможець |
458 000,00
UAH з ПДВ
|
07 листопада 2023 16:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 листопада 2023 10:40
|
Договір (2).pdf | укладений |
28 листопада 2023 10:39
|