Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 24014538 |
Місцезнаходження: | 40002, Україна , Сумська обл., Суми, м. Суми, вул. Роменська, 79/2 |
Контактна особа: |
Ніколаєнко Ольга Василівна 0542700479 nikolaienko.ov@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 жовтня 2023 17:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 листопада 2023 17:00 |
Початок аукціону: | 02 листопада 2023 15:27 |
Початок аукціону: | 02 листопада 2023 15:27 |
Очікувана вартість: | 138 321 774,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 383 217,74 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної та безвідкличної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Крім того, усі документи видані банком і які надаються відповідно до вимог даного пункту документації повинні містити кваліфікований електронний підпис гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5% від очікуваної вартості процедури закупівлі. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше ніж 90 робочих днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта. У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено обов’язок банку-гаранта протягом 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара, сплатити йому суму гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, та банківська гарантія, що не відповідає умовам, які визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення, відхиляються Замовником на підставі абз. 4 пп. 1 пункту 44 Особливостей. Банківські реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області вул. Роменська, буд. 79/2, м. Суми, 40002 Код ЄДРПОУ 24014538 IBAN UA218201720355119008000007401 у Держказначейській службі України, м. Київ, МФО 820172 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 691608.87 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику в паперовому вигляді, забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку 4 цієї тендерної документації. Банківська гарантія в паперовому вигляді повинна бути надана Замовнику у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: вул. Роменська, 79/2, м. Суми, Сумська обл., 40002. Тип банківської гарантії - безвідклична та безумовна. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% (п'ять відсотків) вiд Цiни Договору. Банківська гарантія оформлюється: - банками-резидентами України - відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639; - іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758). Банківська гарантія повинна містити: − повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією); − найменування бенефіціара за гарантією (Замовника); − посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-_____), предмет закупівлі; − суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника; − положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; − безвідкличне зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; − положення, що всі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; − покладення усіх витрат, пов'язаних із гарантією, на принципала; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць; − повну відповідність банківської гарантії чинному законодавству України (для банків-резидентів України) та Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (для іноземних банків). Текст банківської гарантії не має містити: - посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); - умови про зменшення відповідальності банка в будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов'язань на всі суми, виплачені банком за гарантією); - умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією; - умови відкликання гарантії банком-гарантом. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. Банківські реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області вул. Роменська, буд. 79/2, м. Суми, 40002 Код ЄДРПОУ 24014538 IBAN UA218201720355119008000007401 у Держказначейській службі України, м. Київ, МФО 820172 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Реконструкція залізничного вокзалу та привокзальної площі в м. Тростянець, Охтирського району, Сумської області. КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” ( ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель )
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата Робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника упродовж 20 (двадцяти) робочих днів з дати підписання актів приймання виконаних будівельних робіт за укрупненими показниками вартості (форми № КБ-2в (УПВ)) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (форма № КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання. Грошові кошти перераховуються в Національній валюті України. Взаєморозрахунки за виконані роботи провадяться відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» за укрупненими показниками вартості робіт на підставі виконаних обсягів робіт та їх вартості, визначеної в договірній ціні | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 70 |
Iнша подія | Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. При цьому періодичність перерахування попередньої оплати може бути не частіше один раз на місяць при відсутності непогашеної дебіторської заборгованості у Підрядника. Використана попередня оплата погашається на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт за укрупненими показниками вартості» (форми № КБ-2в (УПВ))», підписаних уповноваженими представниками сторін або в іншій спосіб, визначений головним розпорядником коштів. Попередня оплата здійснюється на строк не більше трьох місяців в межах поточного бюджетного періоду у розмірі, що не перевищує 30 відсотків вартості робіт, виходячи з лімітів за КЕКВ 3210 (наказ Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України №Н-361/08-02 від 29.08.2023 року), але у будь-якому разі попередня оплата повертається/відпрацьовується не пізніше 28 грудня поточного бюджетного року. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
- договірної ціни (вид договірної ціни – тверда за УПВ);
- підсумкова відомість ресурсів з цінами матеріалів та обладнання, які були застосовані при формуванні укрупнених показників вартості робіт.».
Отже, вимогою про надання ПВР з цінами фіксується рівень цін застосованих на момент складання твердої ДЦ за УПВ.
Відповідно до п.6.3 ТД «Учасник-переможець процедури закупівлі при розрахунку договірної ціни повинен врахувати кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, у розмірі 26 057 593,20 грн, в т.ч. 4 342 932,20 грн ПДВ - ліміт коштів на ці витрати, передбачені ЗКР.»
Враховуючи КНУ Настанова з визначення вартості будівництва з урахуванням змін, відповідно до Додатку 4 до ТД Проект договору передбачений алгоритм компенсації коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, а саме
«12.6. При взаєморозрахунках за обсяги виконаних робіт кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, враховуються в «Актах приймання виконаних будівельних робіт за укрупненими показниками вартості» (форми № КБ-2в (УПВ))» за період (місяць/рік)» за відповідними обгрунтовуючими розрахунками, в межах розміру коштів, передбачених договірною ціною.
При взаєморозрахунках за обсяги виконаних робіт Підрядник складає розрахунок в довільній формі виходячи з номенклатури та обсягів виконаних у звітному місяці робіт, зазначених в «Актах приймання виконаних будівельних робіт за укрупненими показниками вартості» (форми № КБ-2в (УПВ))», нормативної кількості матеріальних ресурсів на виконані обсяги робіт, поточних ринкових цін їх придбання в зіставленні з цінами цих же ресурсів, врахованих у договірній ціні. На підтвердження величини поточних ринкових цін Підрядник надає видаткові накладні на придбання матеріалів та обладнання, зазначених в розрахунку.
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-26-000027 ● 9a995557215e481889eae53cbb5235d3
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 грудня 2023 10:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.12.2023 № 56-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 26.12.2023 №56-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2023-10-24-015252-a 24.10.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-27 11:49:46
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Реконструкція залізничного вокзалу та привокзальної площі в м. Тростянець, Охтирського району, Сумської області. КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” ( ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель )» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-24-015252-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-29 16:17:35
Про надання пояснень у процедурі закупівлі UA-2023-10-24-015252-a
Відповідно до наказу УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 26.12.2023 №56-3 Вами здійснюється моніторинг закупівлі: Реконструкція залізничного вокзалу та привокзальної площі в м. Тростянець, Охтирського району, Сумської області. КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” (ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель) ідентифікатор доступу до закупівлі UA-2023-10-24-015252-a
27.12.2023 року УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ сформовано запит про надання пояснень, відповідно до якого Службу відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області зобов’язано надати пояснення, інформацію та документи через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
З порушених у запиті питань повідомляю наступне.
1. Очікувану вартість по об’єкту: Реконструкція залізничного вокзалу та привокзальної площі в м. Тростянець, Охтирського району, Сумської області визначена згідно зведеного кошторисного розрахунку вартостi будiвництва відповідно до проектної документації «Реконструкція залізничного вокзалу та привокзальної площі в м. Тростянець, Охтирського району, Сумської області». Коригування розробленою ТОВ «ТЕРРА ПРОДЖЕКТ» за затвердженою Державним Агентством відновлення та розвитку інфраструктури України Наказом №469/07-01/01.2 від 06.11.2023р. та КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва”.
Технічні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідно до проектної документації «Реконструкція залізничного вокзалу та привокзальної площі в
м. Тростянець, Охтирського району, Сумської області». Коригування та у відомості обсягів робіт і підсумковій відомості ресурсів з цінами.
Якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до проектної документації «Реконструкція залізничного вокзалу та привокзальної площі в м. Тростянець, Охтирського району, Сумської області». Коригування та з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду робіт, матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, проектній документації та умовам Договору, з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання/матеріалів. Учасник має гарантувати якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість експлуатації об’єкта реконструкції протягом гарантійного строку.
Разом з тим, наголошуємо, що Замовником під час оголошення процедури закупівлі в електронній системі закупівель додатково до тендерної документації оприлюднено проектно-кошторисну документацію, технічне завдання та експертний звіт:
Том 16_П_ПОБ,
ПВР з цінами,
Відомість обсягів вокзал,
Том 1_ЗПЗ_+
Том 2_ГП_01.06+,
Том 22 Тростянець СКЗ 03.05.2023,
Том 21_Тр-12_01_2023- П-Р-ЗШ+
Том 13-ЗВК+
Том 11_П_СЗ_01.05.2023+
ТОМ 10 Тростянець БЗ+,
Том 3_АР_01.06++,
Том 17_Тр-12_01_2023-П-Р-ЕЕ+,
Том 20_Тр-12_01_2023-П-Р-РЧЕ_02.05.23+,
Том 19_ЗН.ОП+,
Том 18_Тр-12_01_2023-П-Р-ІТЗ_01.05.23+,
Том 15_Тр-12_01_2023-П-Р-ОВНС+
Том 9 СПДЗ_Тростянець,_стадія_П+_,
ТОМ 8 Тростянець СПЗ 01.06.2023 (1) (5),
Том 7 TP-12_01_2023-П-Р-ЕТР+
ТОМ 5_ОВ_експ +
ТОМ 6_ВК_експ+,
Том 4. TP-12_01_2023-П-Р-КР+
11 ЗД вокзал з нульовими цінами
Том 12-ЕП_03.05.23++
Експертний звіт. Коригування
Розмір бюджетного призначення був визначений відповідно до Постанови КМУ від 04.08.2023 р. № 823 «Про виділення коштів із фонду ліквідації наслідків збройної агресії на реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації».
2.На виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Службою відновлення у Сумській області у визначених законодавством строках на сторінці власного веб-сайту: https://su.restoration.gov.ua/ було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Реконструкція залізничного вокзалу та привокзальної площі в м. Тростянець, Охтирського району, Сумської області. КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” (ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель).
Відповідне посилання надається: https://su.restoration.gov.ua/diialnist/56472/57736.html
- пояснення ДАСУ.pdf
- Кошторис.rar
- Відомість обсягів вокзал.xls
- ДОГОВІР про передачу функцій замовника УКРзалізниця.pdf
- Затвердження стадії П по залізничному вокзалу Агенство.pdf
- Звіт залізничний вокзал після коригування 24 10 23.pdf
- ЗКР.pdf
- ПВР з цінами.xls
- ПВР Тростянець вокзал.pdf
- Том 1_ЗПЗ_+.pdf
- ТОМ 10 Тростянець БЗ+.pdf
- Том 11_П_СЗ_01.05.2023+.pdf
- Том 12-ЕП_03.05.23++.pdf
- Том 13-ЗВК +.pdf
- Том 15_Тр-12_01_2023-П-Р-ОВНС+.pdf
- Том 16_П_ПОБ.pdf
- Том 17_Тр-12_01_2023-П-Р-ЕЕ+.pdf
- Том 18_Тр-12_01_2023-П-Р-ІТЗ_01.05.23+.pdf
- Том 19_ЗН.ОП+.pdf
- Том 2_ГП_01.06 +.pdf
- Том 20_Тр-12_01_2023-П-Р-РЧЕ_02.05.23+.pdf
- Том 21_Тр-12_01_2023-П-Р-ЗШ+.pdf
- ТОМ 22 Тростянець СКЗ 03.05.2023.pdf
- Том 3_АР_01.06 ++.pdf
- Том 4. TP-12_01_2023-П-Р-КР+.pdf
- ТОМ 5_ОВ_експ+.pdf
- ТОМ 6_ВК_експ+.pdf
- Том 7 TP-12_01_2023-П-Р-ЕТР+.pdf
- ТОМ 8 Тростянець СПЗ 01.06.2023 (1) (5).pdf
- Том 9 СПДЗ_Тростянець,_стадія_П_+.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-02 16:23:08
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Реконструкція залізничного вокзалу та привокзальної площі в м. Тростянець, Охтирського району, Сумської області. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» ( ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель )» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-24-015252-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до Технічної специфікації (Додаток № 3 до тендерної документації) при виконанні робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі передбачено, зокрема, виконання робіт з установлення насосів, монтаж насосних агрегатів та трансформаторних підстанцій.
У Відомості обсягів робіт Технічної специфікації (Додаток № 3 до тендерної документації) включено установлення: самовсмоктуючих насосних станцій Jet WJ 201 Wilo; дренажних насосів Grundfos Unilift KP 350-A2; насосів відцентрових з електродвигуном, маса агрегату до 0,1 т; циркуляційних насосів Q=3.7 м3/год, H=5,4 м.в од.ст. Nел.=0,12 кВт; змішувального вузла з циркуляційним насосом D-UPM, монтаж насосних агрегатів лопатевих відцентрованих одноступінчастих, багатоступінчастих об'ємних, вихрових, поршневих, приводних, роторних на загальних фундаментних плитах або моноблочних, маса 0,17 т та встановлення трансформаторних підстанцій (2хБКТП-630/10/0,4кВ).
Договірною ціною, що є додатком № 1 до договору про закупівлю робіт від 24.11.2023 № 19РС-2023, укладеного з переможцем торгів, передбачено установлення самовсмоктуючих насосних станцій Jet WJ 201 Wilo (2 шт); дренажних насосів Grundfos Unilift KP 350-A2 (2 шт); насосів відцентрових з електродвигуном, маса агрегату до 0,1 т (2 шт); циркуляційних насосів Q=3.7 м3/год, H=5,4 м.вод.ст. Nел.=0,12 кВт (2 шт); змішувального вузла з циркуляційним насосом D-UPM (1 шт), монтаж насосних агрегатів лопатевих відцентрованих одноступінчастих, багатоступінчастих об'ємних, вихрових, поршневих, приводних, роторних на загальних фундаментних плитах або моноблочних, маса 0,17 т (6 шт) та встановлення трансформаторних підстанцій (2хБКТП-630/10/0,4кВ) (2 шт).
Відповідно до пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 19.09.2023 (далі – Особливості) під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Згідно з вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році - 15 відсотків. Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті.
При цьому, підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема, як насоси та компресори; насоси; насоси для рідин; відцентрові насоси та підіймачі рідин; підіймачі рідин; відцентрові насоси; трансформатори; трансформатори напруги; вимірювальні трансформатори; трансформатори живлення.
Відповідно до підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення з наступних питань:
1. Надати обґрунтування щодо відсутності у тендерній документації вимог про підтвердження учасниками ступеня локалізації товару, встановлення якого передбачено Технічною специфікацією (Додаток № 3 до тендерної документації).
2. Надати документальне підтвердження щодо відповідності запропонованого учасником Консорціум «БУДІВЕЛЬНО-ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» вище зазначеного обладнання, що буде установлюватися при виконанні ним робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі, вимогам пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (відповідність ступеня локалізації виробництва товару та його підтвердження Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-05 16:40:10
Про надання пояснень у процедурі закупівлі UA-2023-10-24-015252-a
Відповідно до наказу УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 26.12.2023 №56-3 Вами здійснюється моніторинг закупівлі: Реконструкція залізничного вокзалу та привокзальної площі в м. Тростянець, Охтирського району, Сумської області. КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” (ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель) ідентифікатор доступу до закупівлі UA-2023-10-24-015252-a
02.01.2024 року УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ сформовано запит про надання пояснень, відповідно до якого Службу відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області зобов’язано надати пояснення, з наступних питань:
1. Надати обґрунтування щодо відсутності у тендерній документації вимог про підтвердження учасниками ступеня локалізації товару, встановлення якого передбачено Технічною специфікацією (Додаток № 3 до тендерної документації).
2. Надати документальне підтвердження щодо відповідності запропонованого учасником Консорціум «БУДІВЕЛЬНО-ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» вище зазначеного обладнання, що буде установлюватися при виконанні ним робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі, вимогам пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (відповідність ступеня локалізації виробництва товару та його підтвердження Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України).
З порушених у запиті питань повідомляємо наступне.
Вимогами пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами та доповненнями) (далі – Особливості) під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон). Згідно з вимогами п. 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а згідно підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом.
Тобто, вищевказаною нормою визначено обов’язок для застосовування локалізації при здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі».
Поняття «локалізація» необхідно розглядати в розрізі дефініції замовника. Відтак, виходячи з визначення замовника в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» змовниками є суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 цього Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону. Отже, Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Сумській області (далі – Служба) є замовником в розумінні Закону. Функції замовника робіт Службі передано власником обʼєкту - АТ «Укрзалізниця», яка є замовником будівництва в силу Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». П.п. 4 ч.1 ст. 1 цього Закону передбачено, що замовник будівництва (далі - замовник) - фізична чи юридична особа, яка має у власності чи користуванні одну чи декілька земельних ділянок або у власності чи управлінні будівлю/споруду і має намір щодо виконання підготовчих та/або будівельних робіт. У разі виконання підготовчих/будівельних робіт щодо багатоквартирного будинку замовником будівництва може бути об’єднання співвласників багатоквартирного будинку або управитель багатоквартирного будинку чи житлово-будівельний (житловий) кооператив, який здійснюватиме утримання такого будинку на підставі рішення (договору) співвласників багатоквартирного будинку.
Зазначене узгоджується з відомостями з реєстру прав власності на нерухоме майно та технічного паспорту, власником об’єктів яких є АТ «Укрзалізниця» та його відокремлені структурні підрозділи.
Виходячи з вищевикладеного, слід зазначити, що Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Сумській області при закупівлі робіт: Реконструкція залізничного вокзалу та привокзальної площі в м. Тростянець, Охтирського району, Сумської області. КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” (ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель) ідентифікатор доступу до закупівлі UA-2023-10-24-015252-a, наділена лише функціями Замовника у розумінні ст.1 та ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі», та не є власником обʼєкту чи замовником будівництва (не має у власності чи користуванні земельної ділянки або у власності чи управлінні будівлі/споруди і не має намір щодо виконання підготовчих та/або будівельних робіт).
Оскільки «локалізований» товар не набуватиметься Службою у власність, то відповідно локалізація не застосовується.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 січня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 листопада 2023 16:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ «БУДІВЕЛЬНО-ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» |
124 282 113,60
UAH з ПДВ
|
116 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
128 100 000,00
UAH з ПДВ
|
117 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО" |
132 178 956,60
UAH з ПДВ
|
128 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ «АТМОСФЕРА ІНЖИНІРИНГ СІСТЕМЗ» |
136 938 556,26
UAH з ПДВ
|
129 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ «БУДІВЕЛЬНО-ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» #44033480 |
Переможець |
116 999 999,00
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2023 17:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 листопада 2023 17:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2023 16:44
|
Scan Дод 2,3.pdf | укладений |
27 листопада 2023 16:38
|
Scan Дод.1 арк 21-38.pdf | укладений |
27 листопада 2023 16:38
|
Scan Дод 1, арк . 1-20.pdf | укладений |
27 листопада 2023 16:38
|
Scan Дог. 19РС-2023.pdf | укладений |
27 листопада 2023 16:38
|