Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Система вентиляції в комплекті: припливна установка, зовнішній інтервальний блок (Код за ДК 021:2015:42520000-7: Вентиляційне обладнання)
Очікувана вартість
3 051 300,00 UAH
UA-2023-10-24-014615-a ● 34c7511bd4d342b1a9ca298179ce2d2f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» |
Код ЄДРПОУ: | 44496574 |
Місцезнаходження: | 79059, Україна , Львівська обл., Львів, вул. І.Миколайчука, 9 |
Контактна особа: |
Федорович Людмила Михайлівна +380322581125 1_tmo_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 жовтня 2023 16:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 листопада 2023 00:10 |
Очікувана вартість: | 3 051 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 256,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 2.1. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог постанови НБУ від 15.12.2004 № 639 та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Уповноваженого органу) від 14.12.2020 № 2628 на суму визначену в п. 2.3. даного розділу з грошовим покриттям. 2.2. Реквізити замовника: КНП «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» IBAN UA903052990000026005041016028 в АТ КБ «Приватбанк» ЄДРПОУ 44496574 2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції (не більше 3 % від очікуваної вартості) – 50 000,00 гривень. 2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше ніж 90 календарних днів з кінцевого строку для подання тендерних пропозицій. 2.5. Банківська гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь замовника (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації і забезпечувати випадки, перелік яких міститься в п. 3.2. частини 3 розділу 3 тендерної документації. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. 2.6. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію; - скан-копія ліцензії, виданої банку (або виписка/витяг з державного реєстру банків); - документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття, розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача та довідка з банку по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видані банком-гарантом. 2.7. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. 3.1. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 3.2. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п. 47. Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 3.3. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42520000-7: Вентиляційне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Припливна установка продуктивністю L=6080 м3/год П1;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79059, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. І.Миколайчука 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 42520000-7 — Вентиляційне обладнання
1 комплект
Зовнішній інвенторний блок потужністю Qx=85 кВт для П1; Блок узгодження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79059, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. І.Миколайчука 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 42520000-7 — Вентиляційне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 листопада 2023 15:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 листопада 2023 15:31 |
Перелік змін _02.11.2023.docx | |
02 листопада 2023 15:31 |
ТД__вентиляціи_на система__24.10. (із змінами_02.11.).docx | |
30 жовтня 2023 12:40 |
Перелік змін _30.10.2023.docx |
02 листопада 2023 15:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
02 листопада 2023 15:31 |
Перелік змін _02.11.2023.docx
|
||||
02 листопада 2023 15:31 |
ТД__вентиляціи_на система__24.10. (із змінами_02.11.).docx
|
||||
30 жовтня 2023 12:40 |
Перелік змін _30.10.2023.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо відсутності технічного завдання
Дата подання: 25 жовтня 2023 13:11
Дата відповіді: 27 жовтня 2023 13:45
для оцінки вартості монтажних робіт прохання надати технічне завдання для підбору обладнання, монтажні креслення або проект по якому і де потрібно провести монтажні роботи.
Відповідь: Шановний Учаснику. Щодо формування своєї пропозиції, ви можете ознайомитись з обсягами робіт за адресою м. Львів, вуд. І. Миколайчука, 9. Контактна особа директор з господарської діяльності Лісовий Ростислав Вікторович, тел. 2581180
по технічній специфікації
Дата подання: 25 жовтня 2023 13:18
Дата відповіді: 27 жовтня 2023 13:47
Шановний Замовнику, уточніть технічні параметри обладнання. надайте технічну специфікацію обладнання до предмету закупівлі, так як по даній специфікації для підбору обладнання параметри відсутні.
Відповідь: Шановний Учаснику. У технічну специфікацію до тендерної документації будуть внесені зміни щодо параметрів обладнання.
Технічна спеціфікація/характеристики обладнання
Дата подання: 27 жовтня 2023 11:02
Дата відповіді: 27 жовтня 2023 13:48
Будь ласка для підготовки пропозиції надайте технічну спеціфікацію/характеристики обладнання
Відповідь: Шановний Учаснику. У технічну специфікацію до тендерної документації будуть внесені зміни щодо параметрів обладнання. Щодо формування своєї пропозиції, ви можете ознайомитись з обсягами робіт за адресою м. Львів, вуд. І. Миколайчука, 9. Контактна особа директор з господарської діяльності Лісовий Ростислав Вікторович, тел. 2581180
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-10-24-014615-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП КВАДРО-АЛЬЯНС, Код ЄДРПОУ:34943750
Дата подання: 27 жовтня 2023 12:54
відсутність специфікації
Шановний Замовнику, зверніть увагу, що в поданому ТЗ не має чіткої технічної специфікації обладнання для підбору обладнаня та монтажних креслень для належного оформлення документів Учасника. На всі питання, поставлені в обговоренні відповіді на даний час теж не має. Звертаємось з вимогою усунути невідповідності в ТЗ. Дякуємо за розуміння.
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 жовтня 2023 13:02
Шановний Учаснику. У технічну специфікацію до тендерної документації внесено зміни.
Номер вимоги: UA-2023-10-24-014615-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП ЛИСЕНКО АРТЕМ ВІКТОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2987114231
Дата подання: 03 листопада 2023 11:57
Неповна Технічна Специфікація
Якщо склад комплекту обладнання можливо підібрати по технічним вимогам до обладнання ,то ні тип повітропроводів ,ні їх кількість не відома зовсім!
Що унеможливлює виконати розрахунок собівартості комплекту системи вентиляції, а відповідно скласти якісну пропозицію.
Надайте схему-проект з розмірами та перетином повітропроводів.(як у прикріпленому файлі для прикладу).
Якщо такої схеми –проекту нема, перерахуйте кількість і тип повітропроводів, та повітрерозподільчих комплектуючих , по прикладу нижче:
Повітроводи класу Н з тонколистової оцинкованої сталі товщиною 0,5 мм, круглого ( прямокутного) перерізу, діаметр до 200 мм(перетин до 300х150) – 2 м2
Повітроводи класу Н з тонколистової оцинкованої сталі товщиною 0,6 мм, круглого ( прямокутного) перерізу, діаметр від 250 до 450 мм (перетин до 500х250) - 15 м2
Повітроводи класу Н з тонколистової оцинкованої сталі товщиною 0,7 мм, круглого ( прямокутного) перерізу, діаметр від 300 до 1000 мм(перетин до 700х400) – 110 м2
Повітрерозподільчі комплектуючі:
Гратки МВМ 150-15 шт;
Гратки МВМ 200-7 шт;
Гратки МВМ 250-3 шт;
Гратки регульованіМВМПО150х200 Р– 7 шт;
Гратки регульовані, МВМПО200х250 Р– 12 шт;
Розгорнути
Згорнути
Що унеможливлює виконати розрахунок собівартості комплекту системи вентиляції, а відповідно скласти якісну пропозицію.
Надайте схему-проект з розмірами та перетином повітропроводів.(як у прикріпленому файлі для прикладу).
Якщо такої схеми –проекту нема, перерахуйте кількість і тип повітропроводів, та повітрерозподільчих комплектуючих , по прикладу нижче:
Повітроводи класу Н з тонколистової оцинкованої сталі товщиною 0,5 мм, круглого ( прямокутного) перерізу, діаметр до 200 мм(перетин до 300х150) – 2 м2
Повітроводи класу Н з тонколистової оцинкованої сталі товщиною 0,6 мм, круглого ( прямокутного) перерізу, діаметр від 250 до 450 мм (перетин до 500х250) - 15 м2
Повітроводи класу Н з тонколистової оцинкованої сталі товщиною 0,7 мм, круглого ( прямокутного) перерізу, діаметр від 300 до 1000 мм(перетин до 700х400) – 110 м2
Повітрерозподільчі комплектуючі:
Гратки МВМ 150-15 шт;
Гратки МВМ 200-7 шт;
Гратки МВМ 250-3 шт;
Гратки регульованіМВМПО150х200 Р– 7 шт;
Гратки регульовані, МВМПО200х250 Р– 12 шт;
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 листопада 2023 10:08
Шановний Учаснику. У технічній специфікації до тендерної документації вказана вся інформація що наявна у Замовника. Щодо формування своєї пропозиції, ви можете ознайомитись з обсягами робіт за адресою м. Львів, вуд. І. Миколайчука, 9. Контактна особа директор з господарської діяльності Лісовий Ростислав Вікторович, тел. 2581180
Номер вимоги: UA-2023-10-24-014615-a.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП ЛИСЕНКО АРТЕМ ВІКТОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2987114231
Дата подання: 03 листопада 2023 11:59
Незрозумілиій пункт проекту договору 4.2.
У пункті 4.2 сказано:
4.2. Покупець може здійснити попередню оплату за товар у розмірі до 50 % (п’ятдесят відсотків) від ціни Товару, зазначеної в Додатку до цього Договору, на підставі рахунку Постачальника.
З цього пункту не зрозуміло в який термін буде проведена передплата, з словосполучення
« може здійснити» випливає дві відповіді:
1 може здійснити
2 може не здійснити
І це в свою чергу суттєво впливає на подальші дії учасника, оскільки якщо відповідь 1 (так), то учасник може розраховувати на ці кошти і проводити передплату за обладнання і витратні матеріали, у процесі виконання договору.
Якщо ж відповідь 2 (ні), то відповідно, у всіх витратах необхідних для виконання договору, учасник повинен розраховувати лише на себе.
Потрібно виправити цей пункт, і внести конкретику, наприклад:
4.2. Покупець за цим Договором здійснює попередню оплату в розмірі 50% від суми зазначеної в розділі 3.1 Договору на підставі виставленого Постачальником рахунку протягом трьох робочих днів з дати укладання Договору.
Розгорнути
Згорнути
4.2. Покупець може здійснити попередню оплату за товар у розмірі до 50 % (п’ятдесят відсотків) від ціни Товару, зазначеної в Додатку до цього Договору, на підставі рахунку Постачальника.
З цього пункту не зрозуміло в який термін буде проведена передплата, з словосполучення
« може здійснити» випливає дві відповіді:
1 може здійснити
2 може не здійснити
І це в свою чергу суттєво впливає на подальші дії учасника, оскільки якщо відповідь 1 (так), то учасник може розраховувати на ці кошти і проводити передплату за обладнання і витратні матеріали, у процесі виконання договору.
Якщо ж відповідь 2 (ні), то відповідно, у всіх витратах необхідних для виконання договору, учасник повинен розраховувати лише на себе.
Потрібно виправити цей пункт, і внести конкретику, наприклад:
4.2. Покупець за цим Договором здійснює попередню оплату в розмірі 50% від суми зазначеної в розділі 3.1 Договору на підставі виставленого Постачальником рахунку протягом трьох робочих днів з дати укладання Договору.
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 листопада 2023 10:11
Шановний Учаснику. Оплата за Товар буде здійснюватися на підставі виставленого рахунку та накладної на умовах відстрочки платежу на термін до 30 календарних днів з моменту поставки Товару.
Попередня оплата можлива лише при наявності коштів на рахунку, оскільки закупівля системи вентиляції проводиться за кошти отримані від господарської діяльності.
Попередня оплата можлива лише при наявності коштів на рахунку, оскільки закупівля системи вентиляції проводиться за кошти отримані від господарської діяльності.
Номер вимоги: UA-2023-10-24-014615-a.b4
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП ЛИСЕНКО АРТЕМ ВІКТОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2987114231
Дата подання: 03 листопада 2023 18:12
Виправити Дискридитуючі умови тендерної документації що до працівників учасника
У додатку 2, розділі1,до тендерної документації до таблиціБ (Довідка
про наявність працівників ),
Учасник Для підтвердження інформації про наявність працівників учасник повинен надати:
- скановані з оригіналу копії штатного розпису та наказів про призначення на посаду або договорів цивільно-правового характеру, щодо всіх осіб, зазначених в Таблиці Б;
- скан-копію об’єднаної звітності ПДФО та ЄСВ за останній звітній період;
- скан-копію звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою.
А якщо працівники учасника,працюють ( або будуть вперше працювати) по договору цивільно-правового характеру, то відповідно дві останні довідки
( - скан-копію об’єднаної звітності ПДФО та ЄСВ за останній звітній період;
- скан-копію звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період) надати неможливо, оскільки їх не може бути.
Тому, це дискридитуюча умова ,яка унеможливлює вільну і прозору конкуренцію між учасниками ,яку необхідно виправити!
Для учасників працівники якого працюють( або будуть вперше працювати) по договору цивільно-правового характеру, потрібно окремо прописати необхідну інформацію до таблиці Б,
наприклад:
Для підтвердження інформації про наявність працівників учасник повинен надати:
- скановані з оригіналу копії договорів цивільно-правового характеру, щодо всіх осіб, зазначених в Таблиці Б;
Розгорнути
Згорнути
про наявність працівників ),
Учасник Для підтвердження інформації про наявність працівників учасник повинен надати:
- скановані з оригіналу копії штатного розпису та наказів про призначення на посаду або договорів цивільно-правового характеру, щодо всіх осіб, зазначених в Таблиці Б;
- скан-копію об’єднаної звітності ПДФО та ЄСВ за останній звітній період;
- скан-копію звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою.
А якщо працівники учасника,працюють ( або будуть вперше працювати) по договору цивільно-правового характеру, то відповідно дві останні довідки
( - скан-копію об’єднаної звітності ПДФО та ЄСВ за останній звітній період;
- скан-копію звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період) надати неможливо, оскільки їх не може бути.
Тому, це дискридитуюча умова ,яка унеможливлює вільну і прозору конкуренцію між учасниками ,яку необхідно виправити!
Для учасників працівники якого працюють( або будуть вперше працювати) по договору цивільно-правового характеру, потрібно окремо прописати необхідну інформацію до таблиці Б,
наприклад:
Для підтвердження інформації про наявність працівників учасник повинен надати:
- скановані з оригіналу копії договорів цивільно-правового характеру, щодо всіх осіб, зазначених в Таблиці Б;
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 листопада 2023 10:10
Шановний Учаснику. Згідно п.28 Постанови 1178 у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Зокрема, п.2 ч.2 ст.16 Закону визначено що Замовник установлює такий кваліфікаційний критерій, як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Додатково повідомляємо, що Замовник самостійно визначає умови та порядок проведення закупівлі, в тому числі самостійно приймає рішення щодо виставлення умов Учасникам.
Враховуючи те, що тендерна документація та вимоги Замовника до предмета закупівлі не містять вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Зокрема, п.2 ч.2 ст.16 Закону визначено що Замовник установлює такий кваліфікаційний критерій, як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Додатково повідомляємо, що Замовник самостійно визначає умови та порядок проведення закупівлі, в тому числі самостійно приймає рішення щодо виставлення умов Учасникам.
Враховуючи те, що тендерна документація та вимоги Замовника до предмета закупівлі не містять вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 листопада 2023 00:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВІФА "ПРОЕКТ-БУД" |
3 014 975,00
UAH з ПДВ
|
3 014 975,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІФА "ПРОЕКТ-БУД" #32638853 |
Переможець |
3 014 975,00
UAH з ПДВ
|
14 листопада 2023 11:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2024 12:49
|
Додаткова угода на розривання | укладений |
29 квітня 2024 12:48
|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2023 09:44
|
553 | укладений |
22 листопада 2023 09:44
|