Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Квадрокоптер Mavic 3 Pro, Квадрокоптер Mavic 3T
Очікувана вартість
7 623 000,00 UAH
UA-2023-10-24-013784-a 047b2452bcfc447f9e3c1913caabbacd
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Максюта

+380933517592 tendervca@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 жовтня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГІРСЬКА МІСЬКА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ СЄВЄРОДОНЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 44019094
Вебсайт: http://girska-gromada.gov.ua
Місцезнаходження: 93292, Україна , Луганська обл., м. Гірське, вул. Центральна, буд. 7
Контактна особа: Оксана Максюта
+380933517592
tendervca@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34710000-7: Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Квадрокоптер Mavic 3 Pro
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29008, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, Кам'янецька, 122/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2023
ДК 021:2015: 34711200-6 — Безпілотні літальні апарати
20 штуки
Квадрокоптер Mavic 3T
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29008, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, Кам'янецька, 122/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2023
ДК 021:2015: 34711200-6 — Безпілотні літальні апарати

Тендерна документація

24 жовтня 2023 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-11-07-000001 ● f0a88bf4b5b14f6685e5577bb7370817
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 листопада 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 листопада 2023 10:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
06.11.2023 № 31-З
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 06.11.2023 № 31-З

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2023-10-24-013784-a
24.10.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.


Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-08 10:42:12

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Квадрокоптер Mavic 3 Pro, Квадрокоптер Mavic 3Т (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-24-013784-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо ціни товару (цінові пропозиції, прайси, листування з учасниками ринку), посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товарів, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх постачання, а саме: ТОВ «Укрсервіс Груп» (код ЄДРПОУ 43198711), з яким укладений договір поставки товару від 24 жовтня 2023 № 22 без використання електронної системи закупівель?
4. Надати документальне підтвердження (рахунок, видаткова накладна) щодо постачання товару відповідно до п.п.2.1 п.2 Договору № 22.
5. Надати додаткову угоду щодо внесення змін до істотних умов договору відповідно до п.п.7.3 п.7 Договору № 22.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-10 18:17:41

Про надання пояснень

Пояснення на звернення ДАСУ


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 13 листопада 2023
Кінцевий строк оскарження: 17 листопада 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСЕРВІС ГРУП"
#43198711
Переможець 7 623 000,00
UAH
24 жовтня 2023 16:18

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2024 10:48
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2023 19:22
131 Обґрунтування закупівлі квадрокоптери.pdf зміни до договору
26 жовтня 2023 19:21
131 Обґрунтування закупівлі (квадрокоптери).pdf укладений
24 жовтня 2023 16:18
Договір 22.pdf укладений
24 жовтня 2023 16:18

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Квадрокоптер Mavic 3 Pro 20 штуки 96 900,00
UAH
Квадрокоптер Mavic 3T 20 штуки 284 250,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п.8 обгрунтування
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: б\н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Квадрокоптер Mavic 3 Pro 20 штуки 96 900,00
UAH
Квадрокоптер Mavic 3T 20 штуки 284 250,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 жовтня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 7 623 000,00
UAH