Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція площі Успенської у м. Дніпрі». Коригування
Очікувана вартість
144 541 163,87 UAH
UA-2023-10-24-013053-a b7f7be9cbc5b4fa9a265bb8ce0247c64
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Світлична

+380955294936 up157dkb@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 жовтня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44053418
Вебсайт: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-kapitalnogo-budivnictva-dniprovskoi-miskoi-radi
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул. Троїцька, 21 а
Контактна особа: Наталя Світлична
+380955294936
up157dkb@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція площі Успенської у м. Дніпрі». Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, м. Дніпро, площа Успенська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

24 жовтня 2023 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2023 15:54
Кваліф. АКАМ.pdf
24 жовтня 2023 15:54
vytiah_pro_nesudymist_vid_YYYY.MM.DD.pdf
24 жовтня 2023 15:54
Експертиза, ЗКР, Лист 2010-23-1, Протокол.pdf
24 жовтня 2023 15:54
Довідка (6).zip
24 жовтня 2023 15:54
Обгрунтування підстави.pdf
24 жовтня 2023 15:54
Довідка (5).zip

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2023-10-30-000010 • 0f9edf28506c4ae7a2cb8e5102a6d5c5
Автор звернення: Білоножко Максим Миколайович
Дата створення звернення: 2023-10-30 20:18
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Я як свідомий громадянин вважаю що зараз не потріно ця площя, та голосуюна на спрямовування грошей на війну.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Номер звернення: UA-R-2023-10-29-000001 • d09cae469fe04ade83f6fa7e4bfa2de9
Автор звернення: Ткаченко Павло Олександрович
Дата створення звернення: 2023-10-29 10:07
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Відсутні підстави стверджувати про необхідність постачання додаткового товару.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Номер звернення: UA-R-2023-10-28-000012 • f2babe876ce14bbe8a1413b1ad12e3ca
Автор звернення: Підлужний Василь Михайлович
Дата створення звернення: 2023-10-28 18:08
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
  • Застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом
- обґрунтування не відповідає абзацу 8 пункту 13 Особливостей, а саме: відсутні підстави стверджувати про необхідність додаткового постачання товару; відсутні стверджувати, що замовник буде вимушений придбати товар з іншими технічними характеристиками, що призведе до виникнення несумісності, пов’язаної з експлуатацією і технічним обслуговуванням. - до обґрунтування не завантажено всіх додатків, на підставі нібито яких прийнято відповідне обґрунтування. - до системи не завантажено договір про закупівлю усі додатку. Зокрема але не виключно: проектно-кошторисна документація (коригування) згідно до пункту 1.3 Договору від 20.10.2023 р..
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКАМ"
#34681481
Переможець 144 541 163,87
UAH з ПДВ
24 жовтня 2023 15:55

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 вересня 2024 14:04
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2024 14:03
Ду 5 до 20-10-1.pdf зміни до договору
17 вересня 2024 14:02
Електронний підпис зміни до договору
23 серпня 2024 10:56
Ду 4 до 20-10-1.pdf зміни до договору
23 серпня 2024 10:54
Електронний підпис зміни до договору
24 квітня 2024 14:04
Ду 3 до 20-10-1.pdf зміни до договору
24 квітня 2024 13:57
Електронний підпис зміни до договору
14 лютого 2024 10:46
Ду 2 до 20-10-1.pdf зміни до договору
14 лютого 2024 10:39
Електронний підпис зміни до договору
07 лютого 2024 15:51
Ду 1 до 20-10-1.pdf зміни до договору
07 лютого 2024 15:49
Договір 20-10-1.pdf укладений
24 жовтня 2023 15:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 20/10-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, внесення змін у реквізити Генпідрядника.
Номер договору про закупівлю: № 20/10-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: № 20/10-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
23 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: № 20/10-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 20/10-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2023 — 17 жовтня 2024
Сума оплати за договором: 116 138 109,81
UAH (в тому числі ПДВ 19 356 351,64 UAH)