Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція нежитлової будівлі, літ «А» для створення умов для надання соціальних та реабілітаційних послуг, послуг у сфері соціального захисту громадян на вул. Якуба Коласа, 8-А у Святошинському районі м. Києва (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція)
Очікувана вартість
112 206 133,20 UAH
UA-2023-10-24-011370-a ● 691ea87adba341ccb4e3a85afd79cc1c
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОРГАН ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ "УПРАВЛІННЯ БУДІВНИЦТВА, АРХІТЕКТУРИ ТА ЗЕМЛЕКОРИСТУВАННЯ СВЯТОШИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ" |
Код ЄДРПОУ: | 39408088 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Перемоги, 97 |
Контактна особа: |
Ігор Шевчук +380444242514, +380444243597 mistsrda@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 жовтня 2023 15:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 листопада 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 06 листопада 2023 11:37 |
Початок аукціону: | 06 листопада 2023 11:37 |
Очікувана вартість: | 112 206 133,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 561 030,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку № 7 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 561030.66 грн. (чотириста тисяч грн. 00 коп.). Вид забезпечення тендерної пропозиції: Електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Електронна банківська гарантія має бути завірена зі сторони банку шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта щодо підпису банківської гарантії та печатки банку-гаранта відповідно. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (у складі тендерної пропозиції надається скан-копія ліцензії або витягу з Державного реєстру банків), крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляється Замовником. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії в складі тендерної пропозиції надається довідка від банка-гаранта, завірена печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранта, яка повинна містити реквізити банківської гарантії, забезпеченої повним грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його код згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або реєстраційний номер облікової картки платника податків (або серія (за наявності) та номер паспорта), а також свідчити про забезпечення банківської гарантії відповідним грошовим покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено оголошенням про закупівлю на весь строк дії відповідної банківської гарантії. Також в складі тендерної пропозиції надається виписка з банку-гаранта по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видана банком-гарантом, завірена печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов'язаннями. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Управління будівництва, архітектури та землекористування Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації Місцезнаходження: 03115, Україна, м. Київ, просп. Берестейський, 97 Код ЄДРПОУ: 39408088 IBAN UA 988201720344211021400088929 в УДКСУ м. Києва |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 561030.66 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець вносить забезпечення виконання цього Договору у розмірі 0,5% від ціни договору без ПДВ у вигляді банківської гарантії. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція нежитлової будівлі, літ «А» для створення умов для надання соціальних та реабілітаційних послуг, послуг у сфері соціального захисту громадян на вул. Якуба Коласа, 8-А у Святошинському районі м. Києва (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник має право надати попередню оплату (аванс) у межаї 30 відсотків вартості річного обсягу робіт у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами) на розрахунковий рахунок Підрядника протягом 30 (тридцяти) календарних днів. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 жовтня 2023 10:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 жовтня 2023 10:54 |
додаток 1 зміни.PDF | |
31 жовтня 2023 10:54 |
тд коласа зміни.PDF | |
31 жовтня 2023 10:54 |
перелік змін коласа.PDF | |
24 жовтня 2023 15:38 |
додаток 2.PDF | |
24 жовтня 2023 15:38 |
додаток 4 проект договору.pdf | |
24 жовтня 2023 15:38 |
додаток 3 (1).PDF | |
24 жовтня 2023 15:38 |
додаток 6.PDF | |
24 жовтня 2023 15:38 |
додаток 5.PDF | |
24 жовтня 2023 15:38 |
додаток 7.PDF |
31 жовтня 2023 10:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 жовтня 2023 10:54 |
додаток 1 зміни.PDF
|
|||
31 жовтня 2023 10:54 |
тд коласа зміни.PDF
|
|||
31 жовтня 2023 10:54 |
перелік змін коласа.PDF
|
|||
24 жовтня 2023 15:38 |
додаток 2.PDF
|
|||
24 жовтня 2023 15:38 |
додаток 4 проект договору.pdf
|
|||
24 жовтня 2023 15:38 |
додаток 3 (1).PDF
|
|||
24 жовтня 2023 15:38 |
додаток 6.PDF
|
|||
24 жовтня 2023 15:38 |
додаток 5.PDF
|
|||
24 жовтня 2023 15:38 |
додаток 7.PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання щодо працівників
Дата подання: 27 жовтня 2023 11:52
Дата відповіді: 30 жовтня 2023 13:34
Доброго дня! Шановний замовник, у ТД Додаток 1 є вимога 2.4. 2.4. Учасник мае документально пщтвердити квалiфiкацiю спецiалiстiв, що вказанi в довiдцi (надати вiдповiдний документ про освiту та/або квалiфiкацiйний сертифiкат та/або пiдвищення квалiфiкацii). Дана iнформацiя мае надаватись учасником з урахуванням вимог Закону Украши «Про захист персональних даних».
ДАйте роз'яснення щодо того, яке підтвердження повинно бути, диплом чи посвідчення?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Вам необхідно надати скановані копії документів, що підтверджують кваліфікацію спеціалістів, що вказані в довідці, а саме: дипломів та\або атестатів та\або посвідчень та\або свідоцтв про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації та\або кваліфікаційних сертифікатів та\або свідоцтв про підвищення кваліфікації та\або наказів про проведення навчань з підвищення кваліфікації. Дякую
Щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Дата подання: 27 жовтня 2023 19:13
Дата відповіді: 30 жовтня 2023 13:28
Пунктом 2 Додатку № 1 тендерної документації встановлена вимога щодо надання довідки у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідну освіту, знання та досвід, від 25 і більше співробітників, які будуть беспосередньо задіяні при виконанні робіт.
Просимо уточнити:
1. Чи буде достатньою кількість у 25 співробітників?
2. Чи враховуються у цю кількість інженерно-технічні працівники, директор, юристи, бухгалтери та інші співробітники учасника, які плануються бути залученими до виконання робіт з предмету закупівлі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Якщо інженерно-технічні працівники, директор, юристи, бухгалтери та інші співробітники будуть брати участь у виконанні робіт, вони будуть враховані. Дякую
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-10-24-011370-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД", Код ЄДРПОУ:43388424
Дата подання: 27 жовтня 2023 18:40
Дискримінаційна вимога щодо наявності фінансової спроможності
Пунктом 4 додатку № 1 до тендерної документації встановлені вимоги щодо наявності фінансової спроможності:
«На підтвердження фінансової спроможності учасник надає фінансову звітність за 2022 рік:
Баланс підприємства учасника (Форма № 1);
Звіт про фінансові результати учасника (Форма № 2);
Звіт про рух грошових коштів (Форма № 3);
Звіт про власний капітал (Форма № 4);
Згідно Розділу ІІ Склад та елементи фінансової звітності Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» № 73 від 07.02.2013.
Декларація з додатками (за наявності) за попередній рік та квитанцію про сплату єдиного податку за останній звітній період (для фізичних-осіб-підприємців).
Обсяг річного доходу (виручки), що підтверджується за рядком 2000 звіту про фінансові результати за 2022 рік, повинен становити у розмірі, не менше ніж 25 % очікуваної вартості предмета закупівлі без ПДВ.
Дана вимога є обмежуючою та такою, що порушує імперативну норму Закону щодо принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників. Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 року № 2024/02.0-7.1 засвідчено форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили): військову агресію Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні».
Враховуючи це, ТПП України підтверджує, що зазначені обставини з 24 лютого 2022 року до їх офіційного закінчення, є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для суб'єктів господарської діяльності та/або фізичних осіб по договору, окремим податковим та/чи іншим зобов’язанням/обов’язком, виконання яких/-го настало згідно з умовами договору, контракту, угоди, законодавчих чи інших нормативних актів і виконання відповідно яких/-го стало неможливим у встановлений термін внаслідок настання таких форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили).
Таким чином, Кабмін затвердив Постанову № 169 від 28.02.2022 року «Деякі питання здійснення оборонних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» якою дозволив в умовах воєнного стану в Україні здійснювати оборонні та публічні закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування процедур закупівель та спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» та Законом України «Про оборонні закупівлі». Звертаємо увагу, що такі закупівлі не включалися до річного плану закупівель.
За результатами їх здійснення в електронній системі закупівель замовник міг оприлюднити звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір про закупівлю та всі додатки до нього не пізніше ніж через 20 днів з дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях.
Отже, даною Постановою Кабмін санкціонував можливість замовникам укладати прямі договори з підрядниками/постачальниками на свій розсуд, без можливості проведення прозорого конкурсу.
Тільки 19.10.2022 року набрала чинності Постанова Кабміну від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» якою було сформовано спрощену процедуру відкритих публічних закупівель через систему Prozorro, завдяки чому учасники отримали можливість брати участь у прозорих процедурах публічних закупівель та виконувати роботи/надавати послуги/постачати товари в обхід змов з замовниками.
Також зауважимо, що протягом 2022 року велика кількість територій України була тимчасово окупована агресором, що унеможливлювало процес виконання робіт/надання послуг/поставки товарів по договорам, які були підписані до початку повномасштабної збройної агресії рф проти України.
Зважаючи на вищевикладене, вимога тендерної документації щодо обсягу річного доходу (виручки), що підтверджується за рядком 2000 звіту про фінансові результати за 2022 рік, який повинен становити у розмірі, не менше ніж 25 % очікуваної вартості предмета закупівлі без ПДВ – є такою, що обмежує добросовісну конкуренцію учасників.
Просимо Замовника ВИЛУЧИТИ вимогу тендерної документації щодо відповідності учасників обсягу річного доходу (виручки), що підтверджується за рядком 2000 звіту про фінансові результати за 2022 рік, який повинен становити у розмірі, не менше ніж 25 % очікуваної вартості предмета закупівлі без ПДВ.
Розгорнути
Згорнути
«На підтвердження фінансової спроможності учасник надає фінансову звітність за 2022 рік:
Баланс підприємства учасника (Форма № 1);
Звіт про фінансові результати учасника (Форма № 2);
Звіт про рух грошових коштів (Форма № 3);
Звіт про власний капітал (Форма № 4);
Згідно Розділу ІІ Склад та елементи фінансової звітності Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» № 73 від 07.02.2013.
Декларація з додатками (за наявності) за попередній рік та квитанцію про сплату єдиного податку за останній звітній період (для фізичних-осіб-підприємців).
Обсяг річного доходу (виручки), що підтверджується за рядком 2000 звіту про фінансові результати за 2022 рік, повинен становити у розмірі, не менше ніж 25 % очікуваної вартості предмета закупівлі без ПДВ.
Дана вимога є обмежуючою та такою, що порушує імперативну норму Закону щодо принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників. Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 року № 2024/02.0-7.1 засвідчено форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили): військову агресію Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні».
Враховуючи це, ТПП України підтверджує, що зазначені обставини з 24 лютого 2022 року до їх офіційного закінчення, є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для суб'єктів господарської діяльності та/або фізичних осіб по договору, окремим податковим та/чи іншим зобов’язанням/обов’язком, виконання яких/-го настало згідно з умовами договору, контракту, угоди, законодавчих чи інших нормативних актів і виконання відповідно яких/-го стало неможливим у встановлений термін внаслідок настання таких форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили).
Таким чином, Кабмін затвердив Постанову № 169 від 28.02.2022 року «Деякі питання здійснення оборонних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» якою дозволив в умовах воєнного стану в Україні здійснювати оборонні та публічні закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування процедур закупівель та спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» та Законом України «Про оборонні закупівлі». Звертаємо увагу, що такі закупівлі не включалися до річного плану закупівель.
За результатами їх здійснення в електронній системі закупівель замовник міг оприлюднити звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір про закупівлю та всі додатки до нього не пізніше ніж через 20 днів з дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях.
Отже, даною Постановою Кабмін санкціонував можливість замовникам укладати прямі договори з підрядниками/постачальниками на свій розсуд, без можливості проведення прозорого конкурсу.
Тільки 19.10.2022 року набрала чинності Постанова Кабміну від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» якою було сформовано спрощену процедуру відкритих публічних закупівель через систему Prozorro, завдяки чому учасники отримали можливість брати участь у прозорих процедурах публічних закупівель та виконувати роботи/надавати послуги/постачати товари в обхід змов з замовниками.
Також зауважимо, що протягом 2022 року велика кількість територій України була тимчасово окупована агресором, що унеможливлювало процес виконання робіт/надання послуг/поставки товарів по договорам, які були підписані до початку повномасштабної збройної агресії рф проти України.
Зважаючи на вищевикладене, вимога тендерної документації щодо обсягу річного доходу (виручки), що підтверджується за рядком 2000 звіту про фінансові результати за 2022 рік, який повинен становити у розмірі, не менше ніж 25 % очікуваної вартості предмета закупівлі без ПДВ – є такою, що обмежує добросовісну конкуренцію учасників.
Просимо Замовника ВИЛУЧИТИ вимогу тендерної документації щодо відповідності учасників обсягу річного доходу (виручки), що підтверджується за рядком 2000 звіту про фінансові результати за 2022 рік, який повинен становити у розмірі, не менше ніж 25 % очікуваної вартості предмета закупівлі без ПДВ.
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 жовтня 2023 13:25
Доброго дня! На вашу вимогу будуть внесені зміни до тендерної документації 31.10.2023 та буде продовжено строк подачі тендерної пропозиції. Дякую
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2023-10-25-000005 • 144db3e006e546cfae903e0299f29e51
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-10-25
•
17:05
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Завищена ціна. Реконструкція за 112 млн не на часі. Гроші на зброю!
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Номер звернення:
UA-R-2023-10-24-000047 • 2c198d7d8ddf4d9baa3659d9d92a2c83
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-10-24
•
20:18
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Завищена ціна. Розкрадання бюджету. Вимагаю зупинити цей кримінал під час війни. Гроші для ЗСУ
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Номер звернення:
UA-R-2023-10-24-000026 • 7efc5495bc794ea1b9d3d1c7617dd466
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-10-24
•
18:34
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Реконструкція за 112 млн грн????? За ці кошти можна декілька нових будівель збудувати. Під час війни, коли щодня гинуть захисники і захисниці від нестачі зброї, автомобілів, медикаментів, дронів, засобів захисту, робити такі реконструкції - це злочин проти країни та людяності. Нам не потрібні реконструкції, капітальні ремонти, мости, дороги, озера, стадіони. Державні кошти на потреби армії. На усі інші недоречні наразі потреби збирайте донати. Гроші на ЗСУ!!!!
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 листопада 2023 12:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД" |
99 896 912,25
UAH з ПДВ
|
98 213 819,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна група Теракомбуд" |
104 200 150,00
UAH з ПДВ
|
98 772 969,33
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГАРАНТБУДІНВЕСТ" |
112 205 440,87
UAH з ПДВ
|
111 083 379,52
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД" #43388424 |
Переможець |
98 213 819,32
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2023 16:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 11:03
|
SCAN1320.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2023 11:02
|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2023 16:33
|
дц.PDF | укладений |
24 листопада 2023 16:32
|
договір.PDF | укладений |
24 листопада 2023 16:32
|
воб 1.PDF | укладений |
24 листопада 2023 16:32
|
зкр.PDF | укладений |
24 листопада 2023 16:32
|
воб 2.PDF | укладений |
24 листопада 2023 16:32
|
воб 3.PDF | укладений |
24 листопада 2023 16:32
|
воб 4.PDF | укладений |
24 листопада 2023 16:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 2311 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |