Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою: вул. Руська, 183, м. Чернівці
Очікувана вартість
11 982 250,00 UAH
UA-2023-10-24-011315-a ● 2c198300c88b480abf94ee8a71010f15
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Національної поліції в Чернівецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 40109079 |
Вебсайт: | https://cv.npu.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 58000, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Головна, 24 |
Контактна особа: |
Ольга Нараєвська +380372591677 olga.naraevska1@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 жовтня 2023 15:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 листопада 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 01 листопада 2023 14:39 |
Початок аукціону: | 01 листопада 2023 14:39 |
Очікувана вартість: | 11 982 250,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 59 911,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою: вул. Руська, 183, м. Чернівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 жовтня 2023 15:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 жовтня 2023 15:10 |
Додаток 4 до ТД.doc | |
24 жовтня 2023 15:10 |
Додаток 2 до ТД.rtf | |
24 жовтня 2023 15:10 |
Додаток 1 до ТД.docx | |
24 жовтня 2023 15:10 |
Додаток_2.1 до ТД.xls | |
24 жовтня 2023 15:10 |
ТД.docx | |
24 жовтня 2023 15:10 |
Додаток 3 до ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги Додаток 2 до тендерної документації
Дата подання: 27 жовтня 2023 11:58
Дата відповіді: 29 жовтня 2023 09:37
Шановний Замовнику, у технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації) зазначена вимога щодо визначення цін на матеріальні ресурси, а саме:
При складанні договірної ціни пропозиції учасник визначає поточні ціни на матеріальні ресурси на підставі проведеного учасником аналізу цін (при рівних якісних характеристиках) за обгрунтованою ціною матеріальних ресурсів, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції, та яка не повинна перевищувати середню ціну в регіоні. Для підтвердження цін надати документи не менше двох постачальників (прайси, рахунки) на матеріальні ресурси, відпускна ціна яких за одиницю перевищує 500,00 грн, та на окремі матеріальні ресурси одного виду, загальна вартість яких перевищує 5000,00 грн.
Дана вимога суттєво звужує кількість Учасників і відповідно конкуренцію у даній процедурі закупівлі, так як формування інформації по даній вимозі займає багато часу.
Крім того, воєнний стан в Україні привів до коливання цін на ринку та частих їх змін, тому дана вимога не забезпечує впливу на
мінімізацію матеріальних витрат, а Учасник і без цієї вимоги зацікавлений у зазначені реальних витрат на виконання робіт за процедурою закупівлі.
Учасник також має право у договірній ціні передбачити кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами і цього цілком достатньо для виконання робіт переможцем закупівлі за зазначеними цінами у його пропозиції.
Просимо вилучити вище зазначену вимогу та внести відповідні зміни у тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Така вимога визначена на підставі п.5.10. розділу V. «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», а саме:
5.10. Поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на підставі проведеного учасником процедури закупівлі (підрядником) аналізу цін (при рівних якісних характеристиках), за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції та яка не повинна перевищувати середню ціну в регіоні.
Зважаючи на зазначене, відповідно вимагається надати документи не менше двох постачальників (прайси, рахунки) для підтвердження проведеного аналізу цін та визначення їх у регіоні на момент оформлення ціни пропозиції на матеріальні ресурси, відпускна ціна яких за одиницю перевищує 500,00 грн, та на окремі матеріальні ресурси одного виду, загальна вартість яких перевищує 5000,00 грн.
Вимога щодо визначення цін на матеріальні ресурси не вилучається, оскільки ціни повинні бути на дату оформлення пропозиції. Для можливості відшкодування витрат, пов’язаних із збільшенням вартості матеріально-технічних ресурсів, спричинених інфляцією, учасник процедури закупівлі включає до ціни пропозиції кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами згідно пункту 5.33. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».
5.10. Поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на підставі проведеного учасником процедури закупівлі (підрядником) аналізу цін (при рівних якісних характеристиках), за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції та яка не повинна перевищувати середню ціну в регіоні.
Зважаючи на зазначене, відповідно вимагається надати документи не менше двох постачальників (прайси, рахунки) для підтвердження проведеного аналізу цін та визначення їх у регіоні на момент оформлення ціни пропозиції на матеріальні ресурси, відпускна ціна яких за одиницю перевищує 500,00 грн, та на окремі матеріальні ресурси одного виду, загальна вартість яких перевищує 5000,00 грн.
Вимога щодо визначення цін на матеріальні ресурси не вилучається, оскільки ціни повинні бути на дату оформлення пропозиції. Для можливості відшкодування витрат, пов’язаних із збільшенням вартості матеріально-технічних ресурсів, спричинених інфляцією, учасник процедури закупівлі включає до ціни пропозиції кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами згідно пункту 5.33. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2023-10-28-000017 • f0b43f47ce544478926c82a5cafaa85e
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-10-28
•
19:23
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Недоцільне використання коштів під час дефіциту бойового спорядження на війні
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Номер звернення:
UA-R-2023-10-24-000019 • 5ce5974c29a84480b333e34bfdd5ed3c
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-10-24
•
17:02
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Недоцільне використання коштів під час війни. Під час війни ремонти не першочергова потреба в Україні. Гроші мають в першу чергу іти на потреби армії. Таким чином можна зберегти не одне життя. Закупіть дрони, автомобілі, медикаменти, спорядження для наших захисників!!!!
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 листопада 2023 15:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ" |
10 198 470,00
UAH з ПДВ
|
10 198 470,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СЕНС ГРУП" |
11 672 899,51
UAH з ПДВ
|
11 672 899,51
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО" |
11 929 905,54
UAH з ПДВ
|
11 929 905,54
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ" #04854874 |
Відхилено |
10 198 470,00
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2023 11:43
|
ТОВ "СЕНС ГРУП" #33564442 |
Переможець |
11 672 899,51
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2023 17:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 червня 2024 14:34
|
Додаткова угода Nº2.pdf | зміни до договору |
28 червня 2024 10:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 квітня 2024 13:17
|
Додаткова угода Nº1.pdf | зміни до договору |
26 квітня 2024 13:13
|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2023 16:33
|
Договір 540 від 15.11.2023.pdf | укладений |
15 листопада 2023 16:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 540 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 540 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |