Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Реконструкція автомобільної дороги загального користування місцевого значення С060202 Суємці - Рогачів км 0+000 - км 11+335, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 - Реконструкція)
Очікувана вартість
45 417 922,80 UAH
UA-2023-10-24-007313-a ● 3d62673fc89843e481be1f9748e9bf1e
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 39932654 |
Вебсайт: | https://architect-zt.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12 |
Контактна особа: |
Руслана Пархомець +380412404706 tender2@drrdep.zht.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 жовтня 2023 12:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 листопада 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 08 листопада 2023 11:39 |
Початок аукціону: | 08 листопада 2023 11:39 |
Очікувана вартість: | 45 417 922,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 454 179,23 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції дорівнює або перевищує 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Вимоги), з урахуванням Особливостей. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 227089 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю, повинен розмістити на веб-порталі Уповноваженого органу забезпечення виконання договору про закупівлю у формі електронної банківської гарантії (далі – банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранта (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Місцезнаходження замовника: 10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Місцезнаходження замовника: 10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція автомобільної дороги загального користування місцевого значення С060202 Суємці - Рогачів км 0+000 - км 11+335, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 - Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
12717, Україна, Житомирська область, автомобільна дорога загального користування місцевого значення С060202, Суємці - Рогачів км 0+000 - км 11+335
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2023
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату за даним Договором відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. | Аванс | 7 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Поточні та остаточний розрахунки за виконання робіт Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі Актів приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг форма КБ-2в (УПВ) та Довідки про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг і витрат форма (форма КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 листопада 2023 16:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 листопада 2023 16:08 |
Додаток 4 до ТД Проект Договору.rar | |
03 листопада 2023 16:08 |
Тендерна документація Суємці-Рогачів (зі змінами від 03.11.2023).pdf | |
03 листопада 2023 16:08 |
Перелік змін від 03.11.2023 року.pdf | |
31 жовтня 2023 15:49 |
Додаток №3 до тендерної документації (креслення) (зі змінами від 31.10.2023).pdf | |
31 жовтня 2023 15:49 |
Перелік змін від 31.10.2023р..pdf | |
30 жовтня 2023 17:18 |
Додаток №3 до тендерної документації (зі змінами від 30.10.2023).pdf | |
30 жовтня 2023 17:18 |
Перелік змін від 30.10.2023.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо кваліфікаційних критерії
Дата подання: 26 жовтня 2023 10:32
Дата відповіді: 27 жовтня 2023 16:34
Шановний Замовник!
Надайте будь ласка роз’яснення стосовно встановленої вимоги підтвердження кваліфікаційного критерію наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання, устаткування тощо).
Вами зазначено, що, якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на ВСЮ, ВКАЗАНУ У ДОВІДЦІ техніку (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання, устаткування тощо), додатково подаються […] свідоцтва про реєстрацію та […] копії договорів.
Питання, якщо у нас, як потенційного учасника, лише одна чи дві одиниці техніки залучені, а інші всі є власністю, нам потрібно на ВСІ одиниці техніки, зазначені в довідці, надати свідоцтва про реєстрацію та копії договорів чи тільки на залучені?
Дякую!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідно до умов п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації, на ВСЮ перелічену у довідці техніку надаються копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів, інших документів, що посвідчують право власності (обліку) (якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації), а у випадку, якщо техніка не є власністю учасника, на підтвердження права користування нею ДОДАТКОВО до перелічених документів надаються: посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів із специфікацією, в якій зазначається кількість та види механізмів, дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг); оригінали листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі.
тендерна документація
Дата подання: 26 жовтня 2023 12:03
Дата відповіді: 27 жовтня 2023 16:37
Добрий день! Висловлюємо Вам свою повагу та просимо опублікувати тендерну документацію у форматі "word" з можливістю копіювання для підготовки своєї тендерної пропозиції.
Заздалегідь вдячні.
Відповідь: Доброго дня! Звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація, інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі оприлюднюється Замовником в системі електронних закупівель відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" № 922- VIII від 25.12.2015 (зі змінами) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Водночас, вказаними нормативними актами не встановлено вимоги стосовно формату документів, які замовник оприлюднює в електронній системі закупівель. Слід зауважити, що формат в якому викладено тендерну документацію, в даному випадку, не впливає на можливість підготовки пропозиції потенційними учасникам торгів. Відповідно, відсутні об'єктивні підстави для викладення інформації про закупівлю або будь-якої її частини в іншому, відмінному від застосованого, форматі.
Щодо технічної частини
Дата подання: 27 жовтня 2023 11:04
Дата відповіді: 30 жовтня 2023 16:58
Доброго дня, шановний замовнику. При підготовці документів на закупівлю виник ряд запитань технічної частини, а саме:
1. Згідно додатку до тендерної документації «Креслення» «Аркуш 10» 12 сторінка креслення PDF «дорожній одяг», « Тип 5. Новий дорожній одягна тротуарах» вказаний наступний конструктив дорожнього одягу: Відсів – 0,12 м, АСГ. Др. В. НП. І. БНД 70/100 ДСТУ Б В2.7-119:2011 – 0.04 м. А згідно відомості обсягів робіт (BoQ) «додаток №3 до тендерної документації» у розділі «Облаштування та обстановка дороги» вказані наступні вихідні данні: R114.3 Улаштування основи із відсіву з використанням навантажувача за товщини шару 12 см – 1983.8 м2, R342 Улаштування шару дорожнього одягу товщиною 6 см із асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем, при ширині укладання 2,5 м – 1983,6 м2. Тобто просимо пояснити яку товщину асфальтобетонної суміші треба враховувати при складанні кошторисної документації?
2. Згідно додатку до тендерної документації «Креслення» «Аркуш 10» 12 сторінка креслення PDF «дорожній одяг», «Тип 4. Новий дорожній одяг на в’їздах у двори, посадкових майданчиках, засобах заспокоєння руху» вказаний наступний конструктив дорожнього одягу: Щебенево-піщана суміш С-7 – 0,12 м, АСГ. Др. В. НП. І. БНД 70/100 ДСТУ Б В2.7-119:2011 – 0.04 м. А згідно відомості обсягів робіт (BoQ) «додаток №3 до тендерної документації» у розділі «Облаштування та обстановка дороги» вказані наступні вихідні данні: R114.1 Влаштування основи дорожнього одягу із щебенево-піщаної суміші С-7 товщиною 12 см – 3263,4 м2, R342 Улаштування шару дорожнього одягу товщиною 6 см із асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем, при ширині укладання 3,5 м – 3263,4 м2. Тобто просимо пояснити яку товщину асфальтобетонної суміші треба враховувати при складанні кошторисної документації?
3. У додатку до тендерної документації «Креслення» відсутні специфікації та схеми залізобетонних труб до обсягів із відомості обсягів робіт (BoQ) «додаток №3 до тендерної документації» розділів: «Улаштування з.б. труб під примиканням діам. 0,8 м на ПК29+55,14 ПК41+82,56 (праворуч)», «Улаштування з.б. труб під примиканням діам. 0,8 м на ПК15+56,96 (праворуч)», «Улаштування з.б. труб під в"їздами у двори діам. 0,5 м» Так як в цих розділах є матеріали, які мають значний вплив на кінцеву вартість робіт, просимо додати креслення, або пояснення про кількість необхідних з/б труб діаметром 0,5 м, 0,8 м та кількість з/б оголовків та блоків стінок до цих труб.
Дякую
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
технічне завдання
Дата подання: 31 жовтня 2023 12:07
Дата відповіді: 31 жовтня 2023 15:53
Доброго дня!
Відповідно до наданої у тендерному завданні відомості BoQ по обʼєкту, не зрозуміло які матеріали застосовуються при будівництві зовнішнього освітлення у розділі «Влаштування освітлення», просимо надати специфікація матеріалів до даного розділу, так як в цьому розділі є матеріали, які мають значний вплив на кінцеву вартість робіт.
Дякую!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Повідомляємо, що до тендерної документації були внесені відповідні зміни.
технічна специфікація
Дата подання: 31 жовтня 2023 16:57
Дата відповіді: 02 листопада 2023 18:06
У наданих змінах до технічної документації, виявлено, що у специфікації відсутня труба ПЕ д.63, у якій має бути прокладений кабель АВВГ 3х35, просимо розʼяснити яким чином має бути виконаний монтаж кабель АВВГ 3х35 у траншеї для можливості розрахунку цих робіт.
Дякую!
Відповідь: Повідомляємо, що у розділі «Влаштування освітлення» Відомості обсягів робіт (ВОQ), що є Додатком №3 до тендерної документації зазначено кабель до 35 кВ у прокладених трубах, блоках і коробах, маса 1 м до 1 кг, який відповідає довжині труби ПЕ діаметром-63. Також, на кресленні «План освітлення» графічно зображено влаштування кабелю АВВГ 3х35,0 прокладений в ПЕ трубі.
щодо технічного завдання
Дата подання: 01 листопада 2023 17:15
Дата відповіді: 03 листопада 2023 14:21
Доброго дня. У відомості BoQ зазначена позиція робіт «Щиток освітлювальний, що установлюється розмірними дюбелями ніші, маса щитка до 6 кг (шафа управління вуличним освітленням)» у специфікації до тендерного завдання ніде вказано модифікацію цієї шафи та складові частини, які до неї входять. Просимо надати інформацію стосовно цієї шафи для можливості розрахунку її вартості??
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Відповідно до розділу «Влаштування освітлення» Відомості обсягів робіт (ВОQ) передбачено влаштування щитка освітлювального, що установлюється розпірними дюбелями в ніші, маса щитка до 6 кг (шафа управління вуличним освітленням), який є комплектним типовим обладнанням, що має маркування «Шафа управління вуличним освітленням I-710».
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2023-10-28-000014 • 739f8d50c78b4ca3ad26687a054c418f
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-10-28
•
19:05
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Ремонт доріг не на часі. Віддайте гроші на потреби передової
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Номер звернення:
UA-R-2023-10-28-000013 • 391df31133e04beba19a53512add5c67
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-10-28
•
18:54
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Ремонт доріг не на часі. Віддайте гроші на потреби передової
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Номер звернення:
UA-R-2023-10-24-000013 • a11abe7219314f2783b44c5b2e8f3c97
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-10-24
•
14:22
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Дороги не на часі. Нам потрібно максимально підтримувати та берегти нашу армію. На ці кошти необхідно купити дрони, автомобілі, засоби захисту, зброю. Нам не потрібні дороги, по яких будуть їздити кацапи. Гроші на ЗСУ!!!!
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 листопада 2023 12:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
40 000 000,00
UAH з ПДВ
|
39 545 820,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП" |
43 247 521,03
UAH з ПДВ
|
39 999 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Відхилено |
39 545 820,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2023 11:16
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП" #40445002 |
Переможець |
39 999 000,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2023 11:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 лютого 2024 17:20
|
Додаткова угода № 3 до Договору № 1835-23.pdf | зміни до договору |
15 лютого 2024 17:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 грудня 2023 09:53
|
Додаткова угода №2 від 30.11.2023 року.pdf | зміни до договору |
04 грудня 2023 09:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 листопада 2023 14:41
|
Додаткова угода №1 від 16.11.2023 р..pdf | зміни до договору |
16 листопада 2023 14:40
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2023 14:26
|
Договір №1835-23 від 16.11.2023 року..pdf | укладений |
16 листопада 2023 13:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди: викласти п. 4.4 розділу IV та п. 15.4 Розділу XV Договору у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | №1835-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору до 31.12.2024 року. Викласти Додаток №2 до Договору в новій редакції. Доповнити договір Додатком №3-23 до Договору . Викласти Додаток №5 до Договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | №1835-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди викласти розділ XXV.Місцезнаходження та реквізити сторін у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | №1835-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |