Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Відновні роботи (поточний ремонт) вулиць і доріг комунальної власності у Пересипському районі м. Одеси, згідно до переліку № 5/2023
Очікувана вартість
16 921 712,40 UAH
UA-2023-10-24-006322-a ● 643f24d6a04147618af3137f92c2d5b3
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління дорожнього господарства Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26506412 |
Місцезнаходження: | 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Генерала Петрова, 22 |
Контактна особа: |
Дєлієргієв Геннадій Георгійович +380963616027 udh@omr.odessa.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 жовтня 2023 12:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 листопада 2023 12:15 |
Очікувана вартість: | 16 921 712,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 170 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
площа покриття, що підлягає відновним роботам складає 5 900 м²
площа покриття, що підлягає відновним роботам складає 5 900 м²
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Відновні роботи (поточний ремонт) вулиць і доріг комунальної власності у Пересипському районі м. Одеси, згідно до переліку № 5/2023
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, Пересипський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 40 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 жовтня 2023 12:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 жовтня 2023 12:11 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc | |
24 жовтня 2023 12:11 |
Перелік _ 5-2023.jpg | |
24 жовтня 2023 12:11 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
загальне питання щодо оголошення
Дата подання: 25 жовтня 2023 10:19
Дата відповіді: 27 жовтня 2023 11:10
В п.1.2 Додатку 1 до Тендерної документації зазначено, що учасник закупівлі має підтвердити наявність АБЗ в м. Одесі або приміській зоні міста. Що означає поняття "приміська зона" ? І чому в Тендерній документації не враховано, що відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані ДБН В.2.3-4:2015 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація розроблена у відповідності до норм постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), та інших нормативних документів чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Пунктом 6 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація має містити інформацію, зокрема, про місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги. Частиною 3 статті 22 вищезазначеного Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи стислі строки надання послуг – 31.12.2023, з урахуванням часу на проведення процедури закупівлі (розгляд та оцінку, укладення договору тощо), а також значну кількість робіт, передбачених Переліком об’єктів, з метою уникнення зриву відновних робіт, передбачених на 2023 рік, що пов’язано, в першу чергу, з безпекою дорожнього руху, Замовником встановлена вищезазначена вимога. Вам, як учаснику не заборонено для участі звернутись до постачальників асфальтобетонних сумішей, що відповідають даній вимозі.
Відповідно до п. 4 частини першої статті першої Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» приміська зона це територія, що забезпечує просторовий та соціально – економічний розвиток міста.
Тобто, приміська зона – це територія, розташована по периметру межі населеного пункту і призначена для перспективного розвитку населеного пункту для розміщення господарської та соціальної інфраструктури. Межі приміської зони визначаються при розробці генерального плану або проекту планування та забудови населеного пункту. До складу приміських зон можуть включатися землі, що знаходяться за межами риси міських поселень, складові з містом єдину соціальну, природну і господарську територію і не входять до складу земель інших поселень.
Зі свого боку підтверджуємо відсутність намірів щодо встановлення дискримінаційних вимог. Єдина мета – максимальна економія та своєчасне надання послуг у відповідності до встановлених нормативними документами технологій. Бажаємо успіхів в участі.
Також, повідомляємо стосовно відсутності у тендерній документації вимог щодо відстані транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання, які не повинні перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а, при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати 3-ьох годин відповідно до вимог встановлених ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво». Учасник повинен у своїй діяльності завжди дотримуватися норм чинного законодавства та тендерна документація не може містити перелік всіх нормативних актів України, яких потрібен дотримуватися учасник. Але, звертаємо вашу увагу, що сферою застосування ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво» є норми, які встановлюють технічні вимоги до:
– проектування (Частина І. Проектування) будівництва автомобільних доріг загального користування;
– будівництва (Частина II. Будівництво) автомобільних доріг. Крім того, ці норми встановлюють вимоги до перехрещення інженерних мереж та комунікацій і розміщення об’єктів сервісу, інших будівель і споруд в смузі відведення автомобільних доріг, а також доступу з їх території на дорогу.
При цьому, норми не поширюються на відомчі (технологічні) автомобільні дороги, вулиці і дороги міст та інших населених пунктів, автомобільні дороги на приватних територіях та тимчасові (об’їзні) дороги.
Пунктом 6 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація має містити інформацію, зокрема, про місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги. Частиною 3 статті 22 вищезазначеного Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи стислі строки надання послуг – 31.12.2023, з урахуванням часу на проведення процедури закупівлі (розгляд та оцінку, укладення договору тощо), а також значну кількість робіт, передбачених Переліком об’єктів, з метою уникнення зриву відновних робіт, передбачених на 2023 рік, що пов’язано, в першу чергу, з безпекою дорожнього руху, Замовником встановлена вищезазначена вимога. Вам, як учаснику не заборонено для участі звернутись до постачальників асфальтобетонних сумішей, що відповідають даній вимозі.
Відповідно до п. 4 частини першої статті першої Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» приміська зона це територія, що забезпечує просторовий та соціально – економічний розвиток міста.
Тобто, приміська зона – це територія, розташована по периметру межі населеного пункту і призначена для перспективного розвитку населеного пункту для розміщення господарської та соціальної інфраструктури. Межі приміської зони визначаються при розробці генерального плану або проекту планування та забудови населеного пункту. До складу приміських зон можуть включатися землі, що знаходяться за межами риси міських поселень, складові з містом єдину соціальну, природну і господарську територію і не входять до складу земель інших поселень.
Зі свого боку підтверджуємо відсутність намірів щодо встановлення дискримінаційних вимог. Єдина мета – максимальна економія та своєчасне надання послуг у відповідності до встановлених нормативними документами технологій. Бажаємо успіхів в участі.
Також, повідомляємо стосовно відсутності у тендерній документації вимог щодо відстані транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання, які не повинні перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а, при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати 3-ьох годин відповідно до вимог встановлених ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво». Учасник повинен у своїй діяльності завжди дотримуватися норм чинного законодавства та тендерна документація не може містити перелік всіх нормативних актів України, яких потрібен дотримуватися учасник. Але, звертаємо вашу увагу, що сферою застосування ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво» є норми, які встановлюють технічні вимоги до:
– проектування (Частина І. Проектування) будівництва автомобільних доріг загального користування;
– будівництва (Частина II. Будівництво) автомобільних доріг. Крім того, ці норми встановлюють вимоги до перехрещення інженерних мереж та комунікацій і розміщення об’єктів сервісу, інших будівель і споруд в смузі відведення автомобільних доріг, а також доступу з їх території на дорогу.
При цьому, норми не поширюються на відомчі (технологічні) автомобільні дороги, вулиці і дороги міст та інших населених пунктів, автомобільні дороги на приватних територіях та тимчасові (об’їзні) дороги.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2023-10-29-000010 • 5baeecbe76e4431f907d4e95808daa43
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-10-29
•
20:57
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Ремонт доріг не на часі
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 листопада 2023 12:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
16 498 678,34
UAH з ПДВ
|
16 498 678,34
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Переможець |
16 498 678,34
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2023 11:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2024 15:28
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2023 11:48
|
договір | укладений |
09 листопада 2023 11:47
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Відновні роботи (поточний ремонт) вулиць і доріг комунальної власності у Пересипському районі м. Одеси, згідно до переліку № 5/2023 | 1 | послуга |
16 498 678,34
UAH з ПДВ
|