Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2023-10-24-003614-a 11569d858a88418589419d34755d34da
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Свириденко Катерина Олександрівна

+380668441712 kpposlugakp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 жовтня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Послуга" Прилуцької міської ради Чернігівської області
Код ЄДРПОУ: 36979569
Місцезнаходження: 17500, Україна , Чернігівська обл., місто, вул. Білецького - Носенка, 7, м. Прилуки
Контактна особа: Свириденко Катерина Олександрівна
+380668441712
kpposlugakp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34320000-6: Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
135 штуки
Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17500, Україна, Чернігівська область, м. Прилуки, вул. Б.-Носенка, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 34320000-6 — Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється Покупцем протягом 20 календарних днів з моменту фактичного отримання Товару згідно видаткової накладної та рахунку-фактури на оплату. Фактом підтвердження отримання Товару є видаткова накладна, яка підписується обома Сторонами Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

24 жовтня 2023 11:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-12-06-000102 ● 7a678011bf6d47b884110d489f88c528
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 грудня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 грудня 2023 18:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

05.12.2023 № 62-З

Чернігів

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр КОНДРАШОВ

Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»

Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2023-10-24-003614-a 24.10.2023 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-12-11 09:37:26

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів», очікуваною вартістю 200 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-24-003614-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін по даному предмету закупівлі тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників предмету закупівлі, визначено переможцем та обрано саме ПП «АГРОТЕХПОСТАЧ 2020» (код ЄДРПОУ 43512610)?
3. Пояснити, чому Замовником у звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, у колонці «Кількість товарів, робіт чи послуг» зазначено 135 штук, при тому що в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2023-10-10-011509-а (які не відбулися) у колонці «Кількість товарів, робіт чи послуг» зазначено 43 штуки?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-12-13 14:27:17

Відповідь на запит Державної аудиторської служби України ДАСУ від 11.12.2023 року про надання пояснень щодо закупівлі «Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів» (UA-2023-10-24-003614-a)

Враховуючи технічний стан автопарку КП «Послуга», а саме його зношеність (85%), було створено прогнозований обсяг запасних частин за кодом ДК 021:2015: 34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів для ремонту транспортних засобів. Специфіка роботи підприємства та аналіз попередніх техоглядів вказують на певну тенденцію поломок та виходу з ладу даних запчастин. Тому з метою недопущення збоїв в роботі КП «Послуга» начальник служби транспорту сформував плановий перелік та кількість необхідних запасних частин.
Під час визначення очікуваної вартості закупівлі «Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-24-003614-a) були взяті до уваги комерційні пропозиції від постачальників аналогічних запчастин, з якими постійно працює КП «Послуга», та співвідношенню ціни і якості яких задоволена.
Оскільки комерційна пропозиція від ПП «Агротехпостач 2020» була найбільш економічно вигідною, а терміни поставки запасних частин завжди були найшвидшими (не більше 24 год), то було обрано для укладання договору закупівлі «Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів» ПП «Агротехпостач 2020».
Що стосується неспіввідношення кількості товару у звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, (UA-2023-10-24-003614-a) та в оголошенні про проведення відкритих торгів (UA-2023-10-10-011509-а), то існує протокол уповноваженої особи №119 від 20.10.2023 року щодо допущення технічної помилки. В ньому зазначається, що в закупівлі UA-2023-10-10-011509-a (відкриті торги з особливостями, які не відбулися) було допущено та пізніше виявлено технічну помилку в частині «Специфікація закупівлі», а саме «Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг», яка полягала в тому, що автоматично було вказано з Додатку №2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» число «№ з/п» (43 шт), а не «Кількість, шт» (135 шт). Безпосередньо в Додатку №2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (UA-2023-10-10-011509-a) всі дані зазначено вірно, а саме 135 шт. Внести зміни до тендерної документації та опублікувати їх на електронному майданчику станом на момент виявлення технічної помилки було неможливо, так як закупівля «Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів» код за ДК 021:2015: 34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів (ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-10.-.011509-a) вже була завершена 18.10.2023.
Отже, підсумувавши все, що зазначено вище, можна надати наступні пояснення, а саме:
- для визначення розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі використовувалася службова записка від начальника служби транспорту з переліком запасних частин для ремонту транспортних засобів до кінця року (додається);
- для визначення очікуваної вартості - комерційні пропозиції від постачальників даних запасних частин (додаються);
- оцінка можливих потенційних постачальників предмету закупівлі була здійснена шляхом досвіду співпраці з постачальниками аналогічних запасних частин в м. Прилуки, що могли вчасно поставити якісний товар за помірними цінами;
- переможцем визначено ПП «Агротехпостач 2020», оскільки дана комерційна пропозиція була найбільш економічно вигідною, а терміни поставки запасних частин не перевищували 24 год;
- невідповідність кількості товару у звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, (UA-2023-10-24-003614-a) та в оголошенні про проведення відкритих торгів (UA-2023-10-10-011509-а), відбулася через автоматичне допущення технічної помилки, виправити яку на момент виявлення, було неможливо, та якої в Додатку №2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», не було, що підтверджується протоколом уповноваженої особи №119 від 20.10.2023 року (додається).


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 20 грудня 2023
Кінцевий строк оскарження: 26 грудня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП «АГРОТЕХПОСТАЧ 2020»
#43512610
Переможець 200 000,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2023 10:53

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Протокол укладений
24 жовтня 2023 11:02
Договір укладений
24 жовтня 2023 11:02